Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    O kokia prasmė kokiu nors maršrutu vietoj troleibusų leisti autobusus? Tegul sau toliau važinėja troleibusai, nelabai trukdo jie tam tramvajui. Jei tramas gaus elektrą nuo bėgių, tai ir netrukdys jam kontaktinis tinklas.
    Troleibusų kontaktinį tinklą irgi reiktu rekonstruoti, o tai kainuoja nemažus pinigus. Dabar troleibusai per kryžmes, iešmus (ar kaip tai vadinasi) ir kontaktinio tinklo kreives slenka tarsi vėžlys.

    Comment


      Parašė yessuz Rodyti pranešimą
      Mariau, yra KRUVA miestu, kuriuose tramvajus yra naujiena.
      Naujausias pvz:
      Nottingham - Vilniaus dydzio miestas. VAKAR pasirase sutarti del naujos linijos tiesimo, su viso koncesijom, riedmenimis ir t.t.
      Vieta - miesto dalis, kur tramo iki siol nebuvo ir net nekvepejo.
      Pirma linija atidaryta 2004 metais. cia tie keliasdesimt?

      ar tu pasakysi, kad Nottinghamas buvo projektuotas zinant kad 2004 bus tramas?
      tiesa, tramas nottinghame buvo.. iki 1936...
      Labai nesidomėjau kur yra jie nauji, tačiau turėjau omenyje miestai aplinkui - Ryga, Varšuva, kurie artimesni. Be to reikia sutikti, kad anglų visa sistema yra daug kitokia nuo kontinento, bet ne esmė čia. Be to aš nesu prieš patį tramvajų, jis daug geriau negu nesamonė metro, tačiau man nepatinka, kad tramvajus kaip naujas objektas iškeliamas virš troleibusų ir autobusų. Juk pylimo gatvę galima paversti tik VT skirta ir be tramvajaus, tačiau taip padarius dabar tramvajaus idėja bus nebetokia populiari tarp gyventojų ir neturės tiek palaikymo. Antra numatyta linija atims daug pločio iš esamų gatvių, jei gerai supratau jis važiuotų Kalvarijų gatve - kamštis dar didesnis būtų negu dabar būna. Be to jis per upę važiuotu Žaliu tiltu - nuo Žalio tilto link konstitucijos siaura, per piką ilgai lauki - kai tramvajus viena juosta atimi - autikams, trulikams ir mašinoms viena juosta belieka važiuoti - kamštis didžiulis.
      Trečia - už tiek kiek bus pastatytas tramvajus būtų galima visus troleibusu ir autobusus pakeisti naujais, moderniais, taupesniais, rekonstruok laidus ir papildomus nutiesti tarkim į Ateities gatvę. Be to žinant mūsų valdžios protinius gebėjimus nenustebčiau jei reiktų eiti teises persilaikyti, nes matyt vairuotojai nemokės važiuot kai tramvajus bus, o čia žiūrėk ir užsidirbs daug kas .
      Kur tikrai tramvajus mano nuomone pasiteisintų tai tokiose gatvėse kaip Laisvės pr kur daug kur yra žalia skiriamoji juosta ir Pilaitės pr.

      Comment


        Ponai, mes čia aptarinėjam pasekmes, o ne priežastis. Visa Vilniaus miesto bėda yra tame, kad turime viduramžiško miesto gatvių tinklą, kai dauguma transporto tiesiog yra priversti važiuoti senamiesčiu ar jo prieigomis. Dar smarkiai blogina bendrą padėtį tai, kad proto galiūnai suskubo visokias ministerijas bei dažnai lankomas įstaigas vėlgi sugrūsti senamiestin arba aplink jį. Mintiems virtuozams miesto savivaldybėje niekaip negimsta primityvi mintis, kad 80% transporto problemų būtų išspręsta elementariai, be jokių metro ir tt. pastačius pilną apvažiavimą aplink miestą pradžiai vieno o ateityje bent dviejų žiedų pavidalu. Mažesnysis galėtų netgi naujamiesčiu, aplink senamiestį būti nutiestas, juolab kad jo netgi gabalai kai kur yra. Ir tada visas tas "imlias" žmonių sriautui įstaigas iškelti šalia arba tarp tų žiedų. Jais ir paleisti tramvajus ar ką panašaus. Tokiu atveju norint ką pasiekti tereiktų pačiu blogiausiu atveju pusiukę to žiedo greita transporto priemone pravažiuot. Nesimakaluojant po senamiestį.

        Comment


          Įdomiausia tai, kad tramvajaus linijai įrengti ir paleisti turbūt reikės apie metus laiko, taigi prasideda statybos uždaroma Pylimo gatvė, 2, 5 troleibusai tam laikotarpiui laikinai pakeičiami autobusais kurie važiuos kažkokiom aplinkinėm trasom, atsiradus trmvajui, gyventojų prašymu užtikrinant patogesnį susisiekimą, laikini autobusų maršrutai taps nuolatiniais. Ir beje dėl didesnio pervežamų keleivių skaičiaus, tai gal kas pasakys kada paskutinį kartą atkarpoje nuo Stoties iki Santariškių yra netilpęs į troleibusą ? Todėl manau, kad dabar svarstoma tramvajau trasa yra neracionali.

          Comment


            Parašė J.U. Rodyti pranešimą
            Ponai, mes čia aptarinėjam pasekmes, o ne priežastis. Visa Vilniaus miesto bėda yra tame, kad turime viduramžiško miesto gatvių tinklą, kai dauguma transporto tiesiog yra priversti važiuoti senamiesčiu ar jo prieigomis. Dar smarkiai blogina bendrą padėtį tai, kad proto galiūnai suskubo visokias ministerijas bei dažnai lankomas įstaigas vėlgi sugrūsti senamiestin arba aplink jį. Mintiems virtuozams miesto savivaldybėje niekaip negimsta primityvi mintis, kad 80% transporto problemų būtų išspręsta elementariai, be jokių metro ir tt. pastačius pilną apvažiavimą aplink miestą pradžiai vieno o ateityje bent dviejų žiedų pavidalu. Mažesnysis galėtų netgi naujamiesčiu, aplink senamiestį būti nutiestas, juolab kad jo netgi gabalai kai kur yra. Ir tada visas tas "imlias" žmonių sriautui įstaigas iškelti šalia arba tarp tų žiedų. Jais ir paleisti tramvajus ar ką panašaus. Tokiu atveju norint ką pasiekti tereiktų pačiu blogiausiu atveju pusiukę to žiedo greita transporto priemone pravažiuot. Nesimakaluojant po senamiestį.
            Lenkiu galva prieš minties galiūną Jeigu politikų kalbas dažnai galime pavadinti populizmu, tai kaip šita rašliavą įvardinti Hyper populizmas ir tai per švelniai skamba..
            http://noriubegti.blogspot.com/
            http://miestutransportas.blogspot.com/

            Comment


              Parašė J.U. Rodyti pranešimą
              Ponai, mes čia aptarinėjam pasekmes, o ne priežastis. Visa Vilniaus miesto bėda yra tame, kad turime viduramžiško miesto gatvių tinklą, kai dauguma transporto tiesiog yra priversti važiuoti senamiesčiu ar jo prieigomis. Dar smarkiai blogina bendrą padėtį tai, kad proto galiūnai suskubo visokias ministerijas bei dažnai lankomas įstaigas vėlgi sugrūsti senamiestin arba aplink jį. Mintiems virtuozams miesto savivaldybėje niekaip negimsta primityvi mintis, kad 80% transporto problemų būtų išspręsta elementariai, be jokių metro ir tt. pastačius pilną apvažiavimą aplink miestą pradžiai vieno o ateityje bent dviejų žiedų pavidalu. Mažesnysis galėtų netgi naujamiesčiu, aplink senamiestį būti nutiestas, juolab kad jo netgi gabalai kai kur yra. Ir tada visas tas "imlias" žmonių sriautui įstaigas iškelti šalia arba tarp tų žiedų. Jais ir paleisti tramvajus ar ką panašaus. Tokiu atveju norint ką pasiekti tereiktų pačiu blogiausiu atveju pusiukę to žiedo greita transporto priemone pravažiuot. Nesimakaluojant po senamiestį.
              taigi stato ta apvaziavima...
              Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
              Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

              Comment


                Parašė lietus Rodyti pranešimą
                Įdomiausia tai, kad tramvajaus linijai įrengti ir paleisti turbūt reikės apie metus laiko, taigi prasideda statybos uždaroma Pylimo gatvė, 2, 5 troleibusai tam laikotarpiui laikinai pakeičiami autobusais kurie važiuos kažkokiom aplinkinėm trasom, atsiradus trmvajui, gyventojų prašymu užtikrinant patogesnį susisiekimą, laikini autobusų maršrutai taps nuolatiniais. Ir beje dėl didesnio pervežamų keleivių skaičiaus, tai gal kas pasakys kada paskutinį kartą atkarpoje nuo Stoties iki Santariškių yra netilpęs į troleibusą ? Todėl manau, kad dabar svarstoma tramvajau trasa yra neracionali.
                Statant, per diena galima pastatyti 100-200 metru begiu per diena!

                del marsruto - sakyk ka nori, bet pagal turima informacija, tai yra Didziausius srautus generuojantis marsrutas VISA DIENA.
                kam reikalinga kazkokia "masyvi" VT priemone, sugebanti pernesti milzininkus kiekius keleiviu, Pilaiteje, jei po 10.00 iki kokiu 16.00 ten nieko nebuna?
                Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                Comment


                  Parašė yessuz Rodyti pranešimą
                  Statant, per diena galima pastatyti 100-200 metru begiu per diena!
                  Inžinerinių tinklų rekonstrukcijos nepamiršk
                  http://noriubegti.blogspot.com/
                  http://miestutransportas.blogspot.com/

                  Comment


                    Parašė J.U. Rodyti pranešimą
                    Ir tada visas tas "imlias" žmonių sriautui įstaigas iškelti šalia arba tarp tų žiedų.
                    Juliau, pagalvokime - iškėlus (t.y. pardavus) tas įstaigas, kas jose įsikurs? Ogi naujos įstaigos ar prekybcentriai (kaip Gedimino 9), ir tai nieko nepakeis...

                    Comment


                      Parašė yessuz Rodyti pranešimą
                      del marsruto - sakyk ka nori, bet pagal turima informacija, tai yra Didziausius srautus generuojantis marsrutas VISA DIENA.
                      kam reikalinga kazkokia "masyvi" VT priemone, sugebanti pernesti milzininkus kiekius keleiviu, Pilaiteje, jei po 10.00 iki kokiu 16.00 ten nieko nebuna?
                      Tai, kad Kalvarijų gatve pravažiuoja daug autobusų ir kartu keleivių dar nereiškia, kad ten didžiuliai srautai. Pvz 10 ir 33 maršrutai veža daug studentų. Jie įlipa M.Romerio, Didlaukio stot. Koks jiems bus patogumas pėdint kilometrą per Baltupius iki Kalvarijų g., o paskui dar išlipus kažkur ties Vinco Kudirkos stot. eiti dar gabalą? "Maitinamųjų maršrutų" laukti neapsimokės - atstumas per mažas, kad vertėtų jų laukti. Todėl kelionės trukmė tik išaugs. Tas pats būtų ir su 34, 26A. Daug patogesni taip pat yra 5 ir 6 troleibusai tiems kam reikia į Žirmūnų g. galą.

                      Comment


                        Parašė Engineer Rodyti pranešimą
                        Inžinerinių tinklų rekonstrukcijos nepamiršk
                        As tik apie begius ir snekejau
                        Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                        Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                        Comment


                          Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                          Tai, kad Kalvarijų gatve pravažiuoja daug autobusų ir kartu keleivių dar nereiškia, kad ten didžiuliai srautai. Pvz 10 ir 33 maršrutai veža daug studentų. Jie įlipa M.Romerio, Didlaukio stot. Koks jiems bus patogumas pėdint kilometrą per Baltupius iki Kalvarijų g., o paskui dar išlipus kažkur ties Vinco Kudirkos stot. eiti dar gabalą? "Maitinamųjų maršrutų" laukti neapsimokės - atstumas per mažas, kad vertėtų jų laukti. Todėl kelionės trukmė tik išaugs. Tas pats būtų ir su 34, 26A. Daug patogesni taip pat yra 5 ir 6 troleibusai tiems kam reikia į Žirmūnų g. galą.
                          kadangi maitinantys marsrutai - trumpesni, jie gali vaziuoti dazniau.
                          Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                          Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                          Comment


                            Deja, panasu, kad visgi ratini tramvaju prastumti kazkas labai nori:

                            Parašė mskapss
                            Planuojama, jog jau po 3-4 metų pradės veikti pirmoji vienabėgio greitojo tramvajaus linija, kuri sujungs Santariškes ir autobusų bei traukinių stotis.
                            Paimta iš http://verslas.delfi.lt/automoto/kit....d?id=53124911

                            Comment


                              Parašė mskapss Rodyti pranešimą
                              Deja, panasu, kad visgi ratini tramvaju prastumti kazkas labai nori:

                              Paimta iš http://verslas.delfi.lt/automoto/kit....d?id=53124911
                              Keista, kad apart žodžio "vienbėgio" daugiau nieko neparašyta. Gal žmogus turėjo galvoje Monorail'ą?



                              Kita vertus už žlugusias idėjas mokama, kad jas prastumt, todėl jos ir išlenda karts nuo karto.

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                Keista, kad apart žodžio "vienbėgio" daugiau nieko neparašyta. Gal žmogus turėjo galvoje Monorail'ą?

                                Atvaizdas


                                Kita vertus už žlugusias idėjas mokama, kad jas prastumt, todėl jos ir išlenda karts nuo karto.
                                Nekeliam sumaišties! Vilniuje monorail'as niekada nebuvo rimtai svarstytas.
                                http://noriubegti.blogspot.com/
                                http://miestutransportas.blogspot.com/

                                Comment


                                  Parašė mskapss Rodyti pranešimą
                                  Deja, panasu, kad visgi ratini tramvaju prastumti kazkas labai nori:



                                  Paimta iš http://verslas.delfi.lt/automoto/kit....d?id=53124911
                                  Cia kalbama yra apie TransLohr'a.
                                  Abejoju kad tokio tipo viesasis pirkimu konkursas galetu vykti, kadangi dalyvis butu tik vienas tiekejas...
                                  dar daugiau, tai butu DIDZIAUSIA vilniaus klaida pasistatyti ta nesamone...
                                  turbut didesne uz Metro...
                                  Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                                  Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                                  Comment


                                    Vėl kažkas nežino, ką reiškia terminas "light rail", tai ir verčia kaip šviečiasi pagal mėnulio fazes
                                    "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                                    Comment


                                      Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
                                      Vėl kažkas nežino, ką reiškia terminas "light rail", tai ir verčia kaip šviečiasi pagal mėnulio fazes
                                      Aš ir nežinau ką jis reiškia.. Galvojau, galvojau ir supratau, kad čia tas pats kas rasti griežtą ribą tarp kompaktinės ir mini klasės automobilių.. Daugeliu atveju lyg ir aišku, bet kartais.. Gali ginčytis iki nukritimo.. Na, kad monorail iš esmės kitokia technologija tai lyg ir nekyla klausimo
                                      http://noriubegti.blogspot.com/
                                      http://miestutransportas.blogspot.com/

                                      Comment


                                        Parašė yessuz Rodyti pranešimą
                                        tramvajus perveza mazdaug DVIGUBAI (jei ne trigubai) daugiau keleiviu vienu metu.
                                        O tai yra aktualu Vilniuje? Didžiausia esamo VT problema - pajėgumų trūkumas?

                                        Kiek atsimenu diskusijose (pirmasis Zuoku tramvajus, paskui metro, dabar vėl tramvajus) valkiotus skaičius, tai netgi didžiausi fanai pajėgumų trūkumą (ir kartu - minimalų srautą, būtiną naujai rūšiai) sugebėdavo surasti tik trumpose laiko atkarpose, vos keliuose taškuose ir tik skaičiuodami labai kūrybiškai. Labai kūrybiškai - tai sudėdami visus tos miesto pusės srautus į vieną, ir dar pridėdami viršaus ateičiai (būsimieji keleiviai, kurie pradės važinėti, pakerėti naujos transporto rūšies naujumo ir patogumo).

                                        Kas atidžiai skaitėt naujausią studiją - labai prašau pakomentuoti, ar taip yra ir dabar.

                                        Comment


                                          Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                          O tai yra aktualu Vilniuje? Didžiausia esamo VT problema - pajėgumų trūkumas?
                                          Įvairiuose vietose skirtingos. Pvz.: priemesčiuose ir užkampiuose - dažnis ir laikas, arba iš viso VT galimybė.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X