Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Nuo kada automobiliai naikina vertę?
    Nuo tada kai užvedi variklį.

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Naikina aplinkos vertę. Kodėl nėra kavinių ar kitokių patrauklių erdvių prie judrių ar triukšmingų gatvių?
    Yra. Ir tiek apsistačiusios nelegaliais statiniais kad pėstiesiems tenka eiti judriomis gatvėmis.

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

      Nuo tada kai užvedi variklį.



      Yra. Ir tiek apsistačiusios nelegaliais statiniais kad pėstiesiems tenka eiti judriomis gatvėmis.
      Nu kad nėra. Žmonės, įskaitant tave, nenori sėdėti ir gurkšnori kavą kriokiančių ir dūmus generuojančių metalinių dėžių apsuptyje. Geras Rygos pavyzdys, beje, irgi buvo paminėtas.

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        Nu kad nėra. Žmonės, įskaitant tave, nenori sėdėti ir gurkšnori kavą kriokiančių ir dūmus generuojančių metalinių dėžių apsuptyje. Geras Rygos pavyzdys, beje, irgi buvo paminėtas.
        Bet sėdi ir gurkšnoja. Kada leis tau išvykti iš Kinijos apsilankyk Vilniaus centre.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą

          Nu kad nėra. Žmonės, įskaitant tave, nenori sėdėti ir gurkšnori kavą kriokiančių ir dūmus generuojančių metalinių dėžių apsuptyje. Geras Rygos pavyzdys, beje, irgi buvo paminėtas.
          Reportažas rusiškai, tačiau viskas matosi. Daug mašinų = nejauki vieta nepalanki kavinėms, parduotuvėms.
          https://youtu.be/K84Fu6hK3Ck?si=jwdr_LloyEHfIM6C

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

            Bet sėdi ir gurkšnoja. Kada leis tau išvykti iš Kinijos apsilankyk Vilniaus centre.
            Sėdi ir gurkšnoja ten, kur nėra intensyvaus eismo ir triukšmo. Iškišk nosį į lauką iš mašinos bent kartą.
            Beje, fun fact, tavo čia pamknėtoje Kinijoje (bent jau Šanchajuje) eismas centrinėse dalyse ant tiek apribotas ir sulėtintas (padeda ir EV), kad ten išties galima sėdėti kavinėje lauke net prie didelių gatvių ir nebijoti triukšmo ir dūmų. Kriokiančių mocų taip pat nėra

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Naikina aplinkos vertę. Kodėl nėra kavinių ar kitokių patrauklių erdvių prie judrių ar triukšmingų gatvių? Nes žmonėms nepatinka toks didelis tiukšmas ir išmetamosios dujos. Atitinkamai tokiose vietose mažiau galimybių vystyti kai kuriuos verslus, tokios vietos yra mažiau patrauklios gyvenimui ir t.t.
              Reikia tiek ramių jaukių gatvelių, tiek magistralinių gatvių. Jei mieste tik vieno arba tik kito varianto gatvės - bus blogai. Ir elementariai nėra lankytojų, kad prie kiekvienos gatvės būtų kavinės.

              Comment


                Nežinau, ar čia visiška naujiena, bet iš vyr. architektės L. Kairienės per Vilnius Open House nuskambėjo maždaug tokios frazės (gal ne žodis į žodį, bet tikrai arti to):
                - Esame skolingi vilniečiams naują transporto rūšį
                - Vilniuje nereikia metro, bet reikia tramvajaus
                - Rengiama studija dėl tramvajaus

                Sunku pasakyti, kiek tai turės įtakos miesto VT ateičiai, bet man patinka tai, kad vyr. architektė, panašu, gana atvirai ir tiesiai šviesiai sako, kad Vilniui reikalingas tramvajus, skirtingai nuo ankstesnio vyr. architekto, kuris melavo ir naudojo pseudoargumentus, aiškindamas, kodėl tramvajaus Vilniuje neva nereikia. Taip pat, klausimas, kiek VMS planavimo departamentas gali turėti įtakos poltiniams sprendimams, bet visgi pokytis bent jau šito VMS departamento nuomonėje yra akivaizdus ir tai yra labai gerai.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  Nežinau, ar čia visiška naujiena, bet iš vyr. architektės L. Kairienės per Vilnius Open House nuskambėjo maždaug tokios frazės (gal ne žodis į žodį, bet tikrai arti to):
                  - Esame skolingi vilniečiams naują transporto rūšį
                  - Vilniuje nereikia metro, bet reikia tramvajaus
                  - Rengiama studija dėl tramvajaus

                  Sunku pasakyti, kiek tai turės įtakos miesto VT ateičiai, bet man patinka tai, kad vyr. architektė, panašu, gana atvirai ir tiesiai šviesiai sako, kad Vilniui reikalingas tramvajus, skirtingai nuo ankstesnio vyr. architekto, kuris melavo ir naudojo pseudoargumentus, aiškindamas, kodėl tramvajaus Vilniuje neva nereikia. Taip pat, klausimas, kiek VMS planavimo departamentas gali turėti įtakos poltiniams sprendimams, bet visgi pokytis bent jau šito VMS departamento nuomonėje yra akivaizdus ir tai yra labai gerai.
                  Svarbiausia, kad opozicija nepradėtų plepėti š.. kaip su VT dažninimu. Kad kam mums tiek reikia, nereikia nieko keisti, taip gerai.

                  Comment


                    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                    Svarbiausia, kad opozicija nepradėtų plepėti š.. kaip su VT dažninimu. Kad kam mums tiek reikia, nereikia nieko keisti, taip gerai.
                    Na šiuo atveju Kairienės pozicija buvo tokia, kokią ir aprašiau, t.y. aiški ir be išsisukinėjimų - Vilniuje reikalingas tramvajus. Kaip nors aiškiau to pasakyti turbūt nebuvo įmanoma. Ir tas faktas, kad tai buvo pasakyta ne kokiame uždarame susitikime, o viešame renginyje su random žmonėmis iš gatvės, yra labai geras ženklas.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Na šiuo atveju Kairienės pozicija buvo tokia, kokią ir aprašiau, t.y. aiški ir be išsisukinėjimų - Vilniuje reikalingas tramvajus. Kaip nors aiškiau to pasakyti turbūt nebuvo įmanoma. Ir tas faktas, kad tai buvo pasakyta ne kokiame uždarame susitikime, o viešame renginyje su random žmonėmis iš gatvės, yra labai geras ženklas.
                      Taip, tai be abejo gerai. Tačiau čia ji labai išsiskiria su Benkunsku. Per savo interviu Delfiui jis buvo pasakęs, kad norėtų Vilniui metro. Na bent jis pats supranta ir užsiminė apie tai, kad statyti metro dabar būtų labai neracionalu dėl per mažo tankumo.
                      Tramvajus gi tiktu labiau Vilniuj. Nes statant jį bus galima humanizuoti gatves, kai kur taikyti sistemą, kad apart VT, pėsčiųjų ir dviratininkų į gatvę įvažiuoti negali niekas. Tam tikrai tiktų Pylimo g. konversija į pilnai VT gatvę, kur apart VT gali būti tik pėstieji ir dviratininkai. Tada važiuojamąja dalį galima būtų per visą plotą siaurinti iki 1+1, o Islandijos mazgą pertvarkyti, kad būtų gražus ir patogus.

                      Comment


                        Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                        Taip, tai be abejo gerai. Tačiau čia ji labai išsiskiria su Benkunsku. Per savo interviu Delfiui jis buvo pasakęs, kad norėtų Vilniui metro. Na bent jis pats supranta ir užsiminė apie tai, kad statyti metro dabar būtų labai neracionalu dėl per mažo tankumo.
                        Tramvajus gi tiktu labiau Vilniuj. Nes statant jį bus galima humanizuoti gatves, kai kur taikyti sistemą, kad apart VT, pėsčiųjų ir dviratininkų į gatvę įvažiuoti negali niekas. Tam tikrai tiktų Pylimo g. konversija į pilnai VT gatvę, kur apart VT gali būti tik pėstieji ir dviratininkai. Tada važiuojamąja dalį galima būtų per visą plotą siaurinti iki 1+1, o Islandijos mazgą pertvarkyti, kad būtų gražus ir patogus.
                        Lengviausias būdas suprasti, kad žmogus nesupranta, apie ką kalba, kai sako, kad "Vilniui reikia metro", bet nedetalizuoja, ką tiksliai turi omeny, nes "metro" yra labai platus terminas, galintis reikšti bet ką nuo heavy rail požeminės sistemos iki paprasčiausio tramvajaus ar net autobuso. Tai reiškia, kad jis tikriausiai net pats nežino, ką turi omenyje ir elementariai nesupranta, kokios bėginės sistemos būna miestuose, kuo jos skiriasi, ir ko reikia Vilniui. Dėl to, kai kas nors sako "reikia metro", tai red flagas ant to žmogaus nuomonės.

                        Comment


                          Koki blemba metro? Jie kontaktinio tinklo atramu ir apsvietimu stulpu nesugebejo nudazyti per 35 metus. O kaip atrodo Simasiaus atidaryta pozemine Karoliniskiu pereja prie LIDL, parodyti? Va taip atrodys visas metro po keleriu metu.



                          Comment


                            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                            Koki blemba metro? Jie kontaktinio tinklo atramu ir apsvietimu stulpu nesugebejo nudazyti per 35 metus. O kaip atrodo Simasiaus atidaryta pozemine Karoliniskiu pereja prie LIDL, parodyti? Va taip atrodys visas metro po keleriu metu.


                            Kt stulpus prie asfalto klojimo mašinos laikų (dabar) pradeda keisti. Pvz Žemaitės/Kauno g.

                            Comment


                              Apibendrinant mūsų VT strategines vystymo kryptis

                              Click image for larger version

Name:	IMG_0301.jpeg
Views:	448
Size:	40,5 kB
ID:	2200012

                              Comment


                                Tramavajai ir traukiniai susisiekimui vietos geležinkeliais, turbūt, bus tokie..


                                Šaltinis

                                Comment


                                  Aš suprantu Švedija, Austrija, na, žiauriai turtingos valstybės. Tai padaryti tokią VT infrastruktūrą kaip pas juos tikrai nereikia svajot. Na bet pvz. Slovakija, Lenkija taigi panašaus išsivystymo lygio, o jų VT? Vadinasi, ne tiek ir ne tik turtingume problema, problema mūsų kvailume

                                  Comment


                                    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                                    Aš suprantu Švedija, Austrija, na, žiauriai turtingos valstybės. Tai padaryti tokią VT infrastruktūrą kaip pas juos tikrai nereikia svajot. Na bet pvz. Slovakija, Lenkija taigi panašaus išsivystymo lygio, o jų VT? Vadinasi, ne tiek ir ne tik turtingume problema, problema mūsų kvailume
                                    Jeigu lėšų projektams neužtenka, galima ES parama. Greičiausiai, ženklus VT būklės gerinimas nėra prioritetas Vilniaus miesto valdžiai.
                                    Diskusijų ar studijų tramvajų ir metro tema nepakanka, jeigu nėra tikslo įgyvendinti šių projektų.
                                    Paskutinis taisė Silber418; 2025.05.13, 11:35.

                                    Comment


                                      Manau, kad viskas susiveda į paprasčiausią poltinę logiką. Jeigu atėjęs meras užsimotų statyti tramvajų, jo kadencijos pabaigoje geriausiu atveju Vilnius būtų tik pradedamas rausti, o visi aplink varytų propagandą apie vairuotojų genocidą ir į tramvajų kišamus milijonus, o jeigu dar projektas staiga išbrangtų arba vėluotų (kas visada nutinka) - kiti rinkimai prapilti. Tiek patys merai, tiek, manau, ir partijos to nenori. O kur dar kiekvienuose rinkimuose drastiškai besikeičiančios vyriausybės, kuriose dirba vis nauji dariniai - finansavimas gali užsiraukti bet kada.

                                      Plius, Benkunskas Nepatogiuose klausimuose prieš kelias savaites pasakė aiškiai - norėtų ne tik autobusais stiprinti Vilniaus VT, bet dabar yra svarbiausia saugumo situacija, kas yra suprantama. Taigi, šiuo metu rimtesnis VT projektas būtų nepopuliarus ne tik dėl automobilistų verksmų, bet ir dėl gynybos klausimų (suprask, nėra slėptuvių, evakuacijos planų, bet statom tramvajų.) Benkunskas, mėgstate jį ar ne, šiaip jau padarė gerą ėjimą bent jau dėl autobusų skaičiaus didinimo, pateisindamas tai ir argumentu, kad padėtų evakuacijos atveju.

                                      Kas manęs neramina labiausiai - ir apie tai jau esu rašęs šioje temoje, - ar vyksta tylus darbas rengiant planus ateičiai. Jeigu dabar negalime investuoti rimtų pinigų į tramvajų, galėtų būti bent jau rengiami planai ir kuriama strategija, pradėti pirmieji darbai ir keičiama visuomenės nuomonė, kad ateityje būtų galima judėti su projektu. Aukščiau pacituoti vyr. architektės žodžiai suteikia vilties, kad kažkas gal ir vyksta, o tai jau yra didelis postūmis.

                                      Comment


                                        Man tai kilo tokia naivi mintis. Jei meras butų vilnietis, jam labiau rūpėtų jo gimtasis miestas ilgalaikėje perspektyvoje. Labiau būtų motyvuotas kažką nuveikti miestui ne dėl ir ne tik dėl poitinės karjeros, bet iš (dar naivesnė mintis) meilės savo miestui, iš noro jį matyti tokį, kokios yra kitos ES šalių sostinės.
                                        Dabar mes turim lizinginį Vilnių. Kaip lizinginę Toyotą, ją paimi 5 metams, droži kiek gali, paskui atiduoti atgal.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X