Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Mes kalbam apie bendrą principą sodinimo medžių skiriamosiose juostose, kurios gali būti naudojamos tramvajui. Kadangi tramvajaus linijų Vilniuje apskritai nėra numatyta, bet kuris pavyzdys gali būti ‘išjungiamas’ sakant, kad ‘aha, čia sodinama, nes čia nėra numatyta linijų’. Tad apie kokias SWOT analizes tiksliai mes čia kalbam?

    Apskritai, tai man visada keistai atrodė žmonės, kurie high-level diskusijose forumuose prašo SWOT analizių ar mokslinių darbų. Tai ir yra tikra demagogija. Mano brėžiamas principas yra paprastas ir aiškus - užsodinam žalias juostas, skirtas tramvajui, medžiais ir ateityje bus ten sunkiau tiesti tramvajaus bėgius. Tik tiek.
    O jei skiriamoji juosta nebus naudojama tramvajui, kaip tuomet? Tai gal ir gatvių neremontuojam, nes "kada nors juose bus tiesiamos tramvajaus linijos, ir štai tuomet ..."? Labai VMS'iškas požiūris, beje - "nieko nedarysim dabar, nes gal darysim ateityje".

    Medžius, beje, įmanoma perkelti per daug nesužalojant jų šaknų, bet apie tai ko kero neteko girdėti? O man teko prie to prisidėti.

    Jei SWOT prelgentui atrodo kosTmosas, mokslinkų sapalionės ir demagogija - manlabaigaila. SWOT yra vienas iš būdu pažvegti į problemą iš kaip įmanoma daugiau aspektų. Ir ne, aš jo nereikalauju čia ir dabar; aš manau, jog SWOT turi būti naudojamas (nebūtinai ai įvardinant) konkrečios trasos projektavimui ir konkrečios platformos įrengimui.

    Comment


      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

      O jei skiriamoji juosta nebus naudojama tramvajui, kaip tuomet? Tai gal ir gatvių neremontuojam, nes "kada nors juose bus tiesiamos tramvajaus linijos, ir štai tuomet ..."? Labai VMS'iškas požiūris, beje - "nieko nedarysim dabar, nes gal darysim ateityje".

      Medžius, beje, įmanoma perkelti per daug nesužalojant jų šaknų, bet apie tai ko kero neteko girdėti? O man teko prie to prisidėti.

      Jei SWOT prelgentui atrodo kosTmosas, mokslinkų sapalionės ir demagogija - manlabaigaila. SWOT yra vienas iš būdu pažvegti į problemą iš kaip įmanoma daugiau aspektų. Ir ne, aš jo nereikalauju čia ir dabar; aš manau, jog SWOT turi būti naudojamas (nebūtinai ai įvardinant) konkrečios trasos projektavimui ir konkrečios platformos įrengimui.
      SWOT tokio lygio diskusijoje nėra tinkamas, tai yra akivaizdu, tad to reikalavimas atrodo kaip bukas noras pasirodyti protingesniu. Deja tai turi greičiau atvirkštinį efektą.

      Dabar kontekstas yra tas, kad:
      (1) Vilnius turi mažiau prioritetu važiuojančio transporto linijų nei bet kuris rimtesnio dydžio ES miestas.
      (2) Tokios skiriamosios juostos yra ideali vieta aukštesniu nei A juostos prioritetu važiuojančio transporto linijoms tiesti (alternatyva yra tik gerokai brangesni tuneliai).

      Tai yra faktai. Tad kas turi čia SWOT daryti? Tie, kas konstatuoja faktus, ar tie, kurie naudoja mokesčių mokėtojų pinigus tam, kad tose juostose tiesti kietą VT būtų sunkiau?

      Comment


        Medžius geriau sodinti šalia šaligatvių, kur jie užstoja mašinas - tampa jaukiau. Plius, duoda šešėlį karštomis vasaros dienomis.

        Belieka tikėtis, kad tie medžiai tebus nevykusios šluotos kaip ir kitose vietose, ir bus lengviau jas iškirsti nei normalius brandžius medžius.

        Comment


          Lansbergis kaltas šiaip, kad neturi Vilnius tramvajaus / metro.
          Rusas būtų pastatęs.
          Attached Files
          Paskutinis taisė Panevezietis; 2023.04.13, 13:01.

          Comment


            Parašė VLR Rodyti pranešimą

            SWOT tokio lygio diskusijoje nėra tinkamas, tai yra akivaizdu, tad to reikalavimas atrodo kaip bukas noras pasirodyti protingesniu. Deja tai turi greičiau atvirkštinį efektą.

            Dabar kontekstas yra tas, kad:
            (1) Vilnius turi mažiau prioritetu važiuojančio transporto linijų nei bet kuris rimtesnio dydžio ES miestas.
            (2) Tokios skiriamosios juostos yra ideali vieta aukštesniu nei A juostos prioritetu važiuojančio transporto linijoms tiesti (alternatyva yra tik gerokai brangesni tuneliai).

            Tai yra faktai. Tad kas turi čia SWOT daryti? Tie, kas konstatuoja faktus, ar tie, kurie naudoja mokesčių mokėtojų pinigus tam, kad tose juostose tiesti kietą VT būtų sunkiau?
            Jei nori turėti transportą. kuris važiuoja iš taško A į tašką B niekur nesustodamas - valio, naudojam skiriamąsias juostas.

            Jei jis turi pakeliui kažkur sustoti, išleisti ir paimti keleivius - jau reikia pagalvoti KAIP jis tai darys, kokia bus integracija su kitomis viešojo transporto rūšimis. Jei tinka "laukuose" esanti stotelė - valio, kas gi atsisakys nueiti papildomą kilometrą per artimiausią pėsčiųjų perėją iki autobuso stotelės?

            Netinka, reiktų naudoti tas pačias stoteles? O kaip iš skiriamosios juostos tramvajų pristumti prie šaligatvio? Arba kaip autobusą užstumti ant tramvajaus bėgių?
            O gal tramvajus neturi važiuoti Laisvės pr. visą laiką, gal jį leidžiam pvz G. Vilties - Architektų - L. Asanavičiūtės - Viršuliškiu - Justiniškių g ?

            Ką aš akcentuoju: "Darom tramvajų!" labai skiriasi nuo "Kur kasti?". Aš klausiu "Kur kasti?".

            Comment


              Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą
              Lansbergis kaltas šiaip, kad neturi Vilniaus tramvajaus / metro.
              Rusas būtų pastatęs.
              60-ujų rusas gal ir būtu pastatęs, bet 80-ųjų - net savo milijoniniuose miestuose nepastatė. O ką turėjo, tą tyliai ardo.

              Comment


                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                Jei nori turėti transportą. kuris važiuoja iš taško A į tašką B niekur nesustodamas - valio, naudojam skiriamąsias juostas.

                Jei jis turi pakeliui kažkur sustoti, išleisti ir paimti keleivius - jau reikia pagalvoti KAIP jis tai darys, kokia bus integracija su kitomis viešojo transporto rūšimis. Jei tinka "laukuose" esanti stotelė - valio, kas gi atsisakys nueiti papildomą kilometrą per artimiausią pėsčiųjų perėją iki autobuso stotelės?

                Netinka, reiktų naudoti tas pačias stoteles? O kaip iš skiriamosios juostos tramvajų pristumti prie šaligatvio? Arba kaip autobusą užstumti ant tramvajaus bėgių?
                O gal tramvajus neturi važiuoti Laisvės pr. visą laiką, gal jį leidžiam pvz G. Vilties - Architektų - L. Asanavičiūtės - Viršuliškiu - Justiniškių g ?

                Ką aš akcentuoju: "Darom tramvajų!" labai skiriasi nuo "Kur kasti?". Aš klausiu "Kur kasti?".
                Tai kaip bent dalyje Peterburgo tramvajaus - įlipdamas/išlipdamas sustabdai iš galo važiuojanti auto srautą ir kertį gatvę. Pėstiesiems +/- pirmenybė laipinimosi taškuose.
                Nepratusiam buvo nejauku.

                Paeitų toks laipinimasis Vilniuje?

                Comment


                  Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą

                  Tai kaip bent dalyje Peterburgo tramvajaus - įlipdamas/išlipdamas sustabdai iš galo važiuojanti auto srautą ir kertį gatvę. Pėstiesiems +/- pirmenybė laipinimosi taškuose.
                  Nepratusiam buvo nejauku.

                  Paeitų toks laipinimasis Vilniuje?
                  Nepaeitų, nes 21 amžiuje įlipimas/išlipimas turi būti vienam lygyje, pritaikyta neįgaliesiems/vyresniems žmonėm/tėvams su vėžimėliais ir t.t.

                  Comment


                    Parašė liootas Rodyti pranešimą

                    Nepaeitų, nes 21 amžiuje įlipimas/išlipimas turi būti vienam lygyje, pritaikyta neįgaliesiems/vyresniems žmonėm/tėvams su vėžimėliais ir t.t.
                    Kam vėl išradinėti dviratį, jeigu pilna veikiančių pavyzdžių įvairių tipų šiuolaikiškų stotelių su pėsčiųjų jungtimis.

                    Comment


                      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                      Jei nori turėti transportą. kuris važiuoja iš taško A į tašką B niekur nesustodamas - valio, naudojam skiriamąsias juostas.

                      Jei jis turi pakeliui kažkur sustoti, išleisti ir paimti keleivius - jau reikia pagalvoti KAIP jis tai darys, kokia bus integracija su kitomis viešojo transporto rūšimis. Jei tinka "laukuose" esanti stotelė - valio, kas gi atsisakys nueiti papildomą kilometrą per artimiausią pėsčiųjų perėją iki autobuso stotelės?

                      Netinka, reiktų naudoti tas pačias stoteles? O kaip iš skiriamosios juostos tramvajų pristumti prie šaligatvio? Arba kaip autobusą užstumti ant tramvajaus bėgių?
                      O gal tramvajus neturi važiuoti Laisvės pr. visą laiką, gal jį leidžiam pvz G. Vilties - Architektų - L. Asanavičiūtės - Viršuliškiu - Justiniškių g ?

                      Ką aš akcentuoju: "Darom tramvajų!" labai skiriasi nuo "Kur kasti?". Aš klausiu "Kur kasti?".
                      Nežinau kas čia per vandens drumstimas.
                      - Viduriu gatvių važiuoja ne tik tramvajai, bet ir (tikri) BRT, apie kuriuos jau dešimtmečius svaigsta VMS, tai vietos skiriamosiose juostose transportui vis tiek reikės kai išeisime iš savo analfabetinės 'sportas ir želdynai' fazės ir pradėsime statyti miestą.
                      - Nei viename mieste, kur yra tramvajus (ar tikras BRT), stočių statyba vidurinėse juostose problemų nesukelia. Didžiausias iššūkis paprastai yra vietos trūkumas. Būtent dėl to dabar, šitoje jau minėtoje fazėje, ko tikrai nereikia daryti yra tokių vietų užsodinimas medžiais.
                      - Transporto linijų atstumams nuo traukos taškų negalioja tie patys reikalavimai, kaip stotims. Kelių/bėgių esančių stotyse ilgis sudaro tik labai mažą dalį transporto linijų ilgio. Yra pilna Light Rail sistemų atkarpų, kurios eina pro netankiai apgyvendintas vietoves, kur stotis statyti nebūtų racionalu. Pvz. Geležinio Vilko apsodintos atkarpos galėjo būti puikios vietos bėgiams, bet nebūtinai stotims.

                      Comment


                        Nemažai kur pvz : Praha, Bratislava, Segedas , Budapeštas ar kiti miestai autobusai ar troleibusai naudojasi tramvajų kelių kuri buna skirtą viešajam transportui , A juosta.

                        Comment


                          Parašė VLR Rodyti pranešimą

                          Nežinau kas čia per vandens drumstimas.
                          - Viduriu gatvių važiuoja ne tik tramvajai, bet ir (tikri) BRT, apie kuriuos jau dešimtmečius svaigsta VMS, tai vietos skiriamosiose juostose transportui vis tiek reikės kai išeisime iš savo analfabetinės 'sportas ir želdynai' fazės ir pradėsime statyti miestą.
                          - Nei viename mieste, kur yra tramvajus (ar tikras BRT), stočių statyba vidurinėse juostose problemų nesukelia. Didžiausias iššūkis paprastai yra vietos trūkumas. Būtent dėl to dabar, šitoje jau minėtoje fazėje, ko tikrai nereikia daryti yra tokių vietų užsodinimas medžiais.
                          - Transporto linijų atstumams nuo traukos taškų negalioja tie patys reikalavimai, kaip stotims. Kelių/bėgių esančių stotyse ilgis sudaro tik labai mažą dalį transporto linijų ilgio. Yra pilna Light Rail sistemų atkarpų, kurios eina pro netankiai apgyvendintas vietoves, kur stotis statyti nebūtų racionalu. Pvz. Geležinio Vilko apsodintos atkarpos galėjo būti puikios vietos bėgiams, bet nebūtinai stotims.
                          Leisiu paklausti: o ką veš tramvajus Geležinio Vilko gatvės viduryje? Jei reikia "shuttle" iš stoties į Santariškes - valio, tinka. "Stotis, sekanti stotelė - Santariškės".
                          Jei nori kažkaip subalansuoti VT, tramvajus negali važiuoti GVilko skiriamojoje juostoje. LightRail - gali, bet irgi pageidautina stotelė kažkuriame transporto mazge ties Nerimi.

                          PS: pamatuojam gabaritus ir pagalvojam ką daryti toliau: https://goo.gl/maps/mmJBrmfGYEaJHMKg8 , https://goo.gl/maps/weHu5Z6qJjcZ1gDy9 , https://goo.gl/maps/sbZYqPj6yi6NrXYM6 , https://goo.gl/maps/vc1bwyYVPD9S41pn6, https://goo.gl/maps/9M71fYvzGT1Rdyzr8 , https://goo.gl/maps/1Ua73e83owfCCMEe6
                          Paskutinis taisė ejs-ejs; 2023.04.13, 16:56.

                          Comment


                            Parašė Etransport Rodyti pranešimą
                            Nemažai kur pvz : Praha, Bratislava, Segedas , Budapeštas ar kiti miestai autobusai ar troleibusai naudojasi tramvajų kelių kuri buna skirtą viešajam transportui , A juosta.
                            Be abejo, kol vėžės plotis suderinamas, niekas netrukdo tą pačią juostą naudoti keletui VT rūšių.
                            Su troleibusais gal kebliau, jiems tramvajaus keliu reikia važiuoti naudojant akumuliatorių trauką. Nes tramvajų su "ūsais" ko gero jau niekas negamina.

                            Comment


                              Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą
                              Tai kaip bent dalyje Peterburgo tramvajaus - įlipdamas/išlipdamas sustabdai iš galo važiuojanti auto srautą ir kertį gatvę. Pėstiesiems +/- pirmenybė laipinimosi taškuose.
                              Nepratusiam buvo nejauku.
                              Paeitų toks laipinimasis Vilniuje?
                              Rygoje kai kurios tramvajaus stotelės įrengtos kaip plato gatvės viduryje. Bet dažniausiai ne 2+2 juostų gatvėje. Santykinai saugu.

                              Comment


                                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                Be abejo, kol vėžės plotis suderinamas, niekas netrukdo tą pačią juostą naudoti keletui VT rūšių.
                                Su troleibusais gal kebliau, jiems tramvajaus keliu reikia važiuoti naudojant akumuliatorių trauką. Nes tramvajų su "ūsais" ko gero jau niekas negamina.
                                Nėra jokios problemos šalia kabinti ir troleibuso laidus, jie taip pat gali kirstis su tramvajaus laidais.
                                Lietuva visiems.

                                Comment


                                  Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                  Nėra jokios problemos šalia kabinti ir troleibuso laidus, jie taip pat gali kirstis su tramvajaus laidais.
                                  Yra ref'ų?
                                  Mano žiniomis, trumpos lygiagrečios trasos nėra problema, bet ilgesnėse trasose kenčia pantografai. Susikirtimai sprendžiami neutraliais intarpais troleibusų tinkle.
                                  Ir vertikalus atstumas turi būti toks, kad jokiais atvejais troleibuso tinklas nebūtu užtrumpintas į tramvajaus (bet jie gali dalintis vienu iš laidų).

                                  Comment


                                    Gatvės pradžioje nuo VT žiedo įrengė kryptinį perėjos apšvietimą. Žemės darbai prasitęsė iki sankryžos su Lidl:

                                    Click image for larger version  Name:	IMG_20230414_105048.jpg Views:	0 Size:	743,7 kB ID:	2043603

                                    Click image for larger version  Name:	IMG_20230414_105122.jpg Views:	0 Size:	959,3 kB ID:	2043604

                                    Medžiai įsodinti naujai:
                                    Click image for larger version  Name:	IMG_20230414_105205.jpg Views:	0 Size:	1,05 MB ID:	2043605

                                    Duobės zigzago principu vis persikelia į kitą tvoros pusę:
                                    Click image for larger version  Name:	IMG_20230414_105217.jpg Views:	0 Size:	1,61 MB ID:	2043606
                                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                    Comment


                                      Kur veža su technika - tai buvo apie tai straipsnis, kad bus persodinami medžiai iš planuojamo naujo autobusų parko Liepkalnyje.

                                      https://madeinvilnius.lt/naujienos/m...ai-nuotraukos/

                                      Comment


                                        Auksinės vietos tramvajaus/LR bėgiams. Eh..

                                        Comment


                                          Segedas , vaizdo įrašė nuo 1:00 troleibusas važiuoja tramvajaus bėgiais , A juosta , troleibusu tinklas eina šalia tramvajaus laido .

                                          Ciurichas , 9:50 ta pati situacija nemaža dalis centre A juostos eina viduryje gatvės , tramvajaus su troleibusais

                                          Comment

                                          Working...
                                          X