Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    'Istoriškai galėjo taip susiklostyti', kai Benkunskui buvo pateiktas Olštyno tramvajaus pavyzdys. Bruh.

    Comment


      Liūdna. Gal Zuokula visgi būtų buvę geriau.

      Comment


        Vizija yra visiškai nulinė. Man labai patinka (nekenčiu), kaip jis sako, kad mes neturėsime naudos per 4 metus. Argi didelių transporto projektų esmė nėra ilgalaikė nauda. Arba viskas daroma dėl savanaudiškų politinių tikslų.

        Comment


          Ne, tokios transporto priemonės įvedimas per ketverius metus yra nerealus. Visų pirma dėl to, kad gyvename tikrai nedideliame 400 kvadratinių kilometrų ploto mieste ir turime nepilnus 600 tūkst. gyventojų.
          Žmogui, kuris rašo tekstą Benkunsko teleprompteriui:



          blogai.

          Comment


            Gaila matyti toki be-kiausi, liurbi be jokios ambicijos vel vadovaujanti Vilniui. Ziuri tik greitai koki viena kita pliusa savo knygeleje susideti ir viskas, ramiai sau sedes...Ir taip viesai meluoti apie koks turi buti miestas ir jo dydis kad tramvajus atsipirktu gaila matyti. Nori bandyti kazkaip atsakomybe atsikratyti kad "cia atseit ne mano kalte kad tramvajus nera tinkamas sprendimas".

            Comment


              Kai pagalvoji, gal tikrai geriau turėti meru tokį varkes sukantį koloradinį barygą kaip Matijošaitis, kuris kažką daro, negu tokį amebišką nevykėlį kaip Benkunskas, kuris nedaro nieko.
              If a lion could speak, we could not understand him.

              Comment


                Visų pirma dėl to, kad gyvename tikrai nedideliame 400 kvadratinių kilometrų ploto mieste ir turime nepilnus 600 tūkst. gyventojų. Tai čia yra aritmetiniai dalykai, kurie neleidžia šiandien mums turėti nei tramvajaus

                Ar šis žmogus bent kažkiek gaudosi urbanistikoje ir faktologijoje? Ir strateginiame planavime - pridėsiu.
                Paskutinis taisė Sula; 2023.04.05, 11:41.

                Comment


                  tai kam jus ji rinkot?

                  Comment


                    Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                    ...Ir taip viesai meluoti apie koks turi buti miestas ir jo dydis kad tramvajus atsipirktu gaila matyti. Nori bandyti kazkaip atsakomybe atsikratyti kad "cia atseit ne mano kalte kad tramvajus nera tinkamas sprendimas".
                    Tai labai gerai apibūdina ką jie maždaug galvoja apie populiacijos durnumą/protingumą tuo klausimu. O galvoja kad nesunkiai gali p*sti mums protą. Nu bet , kai jau po rinkimų, tai jau ir galiu pasakyt kad deja vistik jie taip gali.

                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                      Ar šis žmogus bent kažkiek gaudosi urbanistikoje ir faktologijoje? Ir strateginiame planavime - pridėsiu.
                      Kas žiauriausia, kad jis net nežino VMS statistikos, kuri sako, kad Vilniuje 630K gyventojų, o ne "nepilni 600". Visiškas kaušas ir bukagalvis.

                      Comment


                        Parašė liutass Rodyti pranešimą
                        tai kam jus ji rinkot?
                        Manau zmones tiesiog balsavo pries zuokyla ir tiek. Kaip turi suda vienoje rankoje, ir suda kitoje, telieka rinktis kuris maziau smirda.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Kas žiauriausia, kad jis net nežino VMS statistikos, kuri sako, kad Vilniuje 630K gyventojų, o ne "nepilni 600". Visiškas kaušas ir bukagalvis.
                          Galima kažkiek spekuliuoti, kažkiek ne, bet:

                          Roterdamas - 664 - metro+tram
                          Helsinkis - 665 - metro+tram
                          Kopenhaga - 644 - metro
                          Palermas - 630 - tram
                          Atėnai - 633 - metro+tram
                          Štutgartas - 626 - light rail
                          Ryga - 611 - tram
                          Leipcigas - 601 - tram
                          Dublinas - 588 - light rail + metro (project)
                          Malaga - 577 - metro
                          Esenas - 579 - light rail + tram
                          Bremenas - 563 - light rail
                          Genuja - 560 - metro
                          Haga - 562 - tram
                          Lisabona - 545 - metro+tram
                          ...

                          Reikia pažymėti, kad daugelis Europos miestų turi dar ir gerai išvystytą keleivinių geležinkelių tinklą miestų ar priemiesčio ribose. Ko (beveik) neturi Vilnius.

                          Comment


                            Kopenhaga jau diega lengvojo geležinkelio sistemą sostinės regione. Ši nauja transporto priemonė papildys metro.

                            Panašu, kad tramvajai greičiau bus Islandijos sostinėje Reikjavike negu Vilniuje.
                            Paskutinis taisė Silber418; 2023.04.05, 15:41.

                            Comment


                              Reikia susitaikyti su tuo kad didzioji dalis zmoniu gyvenantys Vilniuje ar bet kur Lietuvoje, jiem tiesiog nerupi tokie ilgalaikiai projektai kurie gerina susisiekima su kitokia transporto priemone apart automobiliu. Visi zmones kurie nors siek tiek ismano ar domisi infrastruktura ar kokybiska miesto pletra - ir tai turbut visus tokius galima ant vienos rankos suskaiciuoti - tiesiog daug itakos neturi. Benkunkskas pasake kad va bus pora viaduku ir tuneliu automobilistam ir viskas. Daugiau niekas nieko nemato apart to kad bus patogiau su gelda nuvaziuoti.

                              Galvojat kad didzioji dalis Vilnieciu palygins Europos miestus kurie turi kokybiskai isvystyta VT sistema su Vilniumi? 99% tiesiog pasiklausys "bybiagalvis VGTU ekspertas sako neapsimoka, reliefas ne toks, neatininkantis gyventoju kiekis" ar dar koks bullshit ir viskas, jiem uztenka. Svarbu gatves nesiaures, bus viadukas vienas kitas ir okay.

                              Comment


                                Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                                Reikia susitaikyti su tuo kad didzioji dalis zmoniu gyvenantys Vilniuje ar bet kur Lietuvoje, jiem tiesiog nerupi tokie ilgalaikiai projektai kurie gerina susisiekima su kitokia transporto priemone apart automobiliu. Visi zmones kurie nors siek tiek ismano ar domisi infrastruktura ar kokybiska miesto pletra - ir tai turbut visus tokius galima ant vienos rankos suskaiciuoti - tiesiog daug itakos neturi. Benkunkskas pasake kad va bus pora viaduku ir tuneliu automobilistam ir viskas. Daugiau niekas nieko nemato apart to kad bus patogiau su gelda nuvaziuoti.

                                Galvojat kad didzioji dalis Vilnieciu palygins Europos miestus kurie turi kokybiskai isvystyta VT sistema su Vilniumi? 99% tiesiog pasiklausys "bybiagalvis VGTU ekspertas sako neapsimoka, reliefas ne toks, neatininkantis gyventoju kiekis" ar dar koks bullshit ir viskas, jiem uztenka. Svarbu gatves nesiaures, bus viadukas vienas kitas ir okay.
                                kaip bebūtų gaila, bet realybė tokia ir yra...

                                Comment


                                  Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                  tai kam jus ji rinkot?
                                  Kad udrius turėtų ką rašyti Vilniaus temose.

                                  Comment


                                    Turbo autizmas kazkoks. Realiai toks barsukas jis yra, kad net nera zodziu apart keismazodziu ji apibudint. Manau tikrai reik imtis iniciatyvos formuieciams ir bandyt visa reikala keist, nes kitaip tai cia sakes bus su tokiu meru, kuriam p*xui ant visko.

                                    Comment


                                      Šiaip būtų labai įdomu pamatyti, kaip miestas atrodytų pasiekus pono Benkunsko paminėtą milijono (ar daugiau) gyventojų ribą neturint normalaus viešojo transporto. Ir kokie lauks kamščiai milijoninio dydžio mieste, kai bus pradėtos bėginio VT statybos) Tiesiog pavydėtinas darbų planavimas betkuriai Europos sostinei.

                                      Comment


                                        Parašė neoplan Rodyti pranešimą
                                        Šiaip būtų labai įdomu pamatyti, kaip miestas atrodytų pasiekus pono Benkunsko paminėtą milijono (ar daugiau) gyventojų ribą neturint normalaus viešojo transporto. Ir kokie lauks kamščiai milijoninio dydžio mieste, kai bus pradėtos bėginio VT statybos) Tiesiog pavydėtinas darbų planavimas betkuriai Europos sostinei.
                                        • Miestas pernelyg kompaktiškas, kad reikėtų VT
                                        • Mieste puikiai galima susisiekti autobusais
                                        • Troleibusų tinklas būtų per brangus, reikia tobulinti susisiekimą autobusais.
                                        • Bėginis transportas - atgyvena, VT srautai yra per maži. Reikia tobulinti susisiekimą autobusais.
                                        • Reikia 1 mil. gyventojų bėginiui transportui. Kol kas galima tobulinti susisiekimą autobusais. <- JŪS ESATE ČIA
                                        • VVT aptarnauja tik 4 autobusų ir 1 'heritage' troleibusų maršrutą. Reikia skelbti projektą su privačiomis transporto kompanijomis.
                                        • Gyventojų yra per daug apsiriboti tramvajumi, reikia vertinti metro galimybes. Taip pat tobulinti susisiekimą autobusais.
                                        • Vienareikšmiškai, mieste verta statyti tik metro. Kol bus sukauptos lėšos, reikia gerinti susisiekimą autobusais.
                                        • Miestas traukiasi, gyventojai kraustosi į priemiesčius. Reikia vertinti metro galimybes.
                                        • Reikia 1 mil gyventojų bėginiui transportui. Galima efektyvinti susisiekimą autobusais.
                                        • Miestas pernelyg išsiplėtęs, kad VT atsipirktų.

                                        Comment


                                          Pradžiai galima ir pre-metro statyti, kad vėliau linijas konvertuoti į metro.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X