Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė NoBoDyX Rodyti pranešimą
    <...>
    Mano manymu reikalingiausios linijos būtų tokios:
    <...>
    2. Justiniškės (Rygos g.) - Saulėtekis (per Ozo/ Kareivių gatves)
    Šitą manau reikėtų pratęsti iki Pašilaičių 7-to troleibuso žiedo. Vis tik Pašilaičiai labiausiai besiplečiantis mikrorajonas Vilniuje...

    Comment


      Parašė Darius_ Rodyti pranešimą
      Šitą manau reikėtų pratęsti iki Pašilaičių 7-to troleibuso žiedo. Vis tik Pašilaičiai labiausiai besiplečiantis mikrorajonas Vilniuje...
      Arba 1 maršrutą nuo Ukmergės g. - į Pavilionių ir Gineitiškių.

      Comment


        problema yra. ja reikia spresti. bet aukstesniam lygyje nei sugeba abonentas su savo populistinem uzmaciom. vien numatomame projekte tramvajaus posukio diametrai kai kuriose centrinio vilniaus rajono gatvese kelia sypsena. pilietine pareiga saves pasiklausti, kodel, kai transporto planavime ir projektavie dirba tikrai aukstos kvalifikacijos specialistai - paskutinis zodis nieko nesuprantancio despoto, katras nori blizguciais tautai uzglaistyt savo finansines ir kitokias nuodemes tai paciai tautai... taciau cia ne apie politika. visi buve pavyzdziai netinka vilniui, nes miestas nera kompaktiskai apgyvendintas, skystas, gyventoju tankumas tik 30 personu hektare. maziau nei ES vidurkis, skaiciuojamas vidutinio dydzio gyvenvietei (ne miestui). taigi jeigu musu sostine panasi savo struktura (ne funkciniu poziuriu) i skandinavijos miestus, turetumeme galvoti apie greitajo tramvajaus linijas: "miesto centro prieigos - tolimesni periferijos rajonai". centras toks mazas, kad butu galima ir pesciomis nukakti ten kur yra trauka (cia masems)... ir tt.
        dar apie greiti. visos zmoniu mobilumo teorijos sako: vienam gyventojui per diena 3 keliones po 15 minuciu (transporto priemone nesvarbi, atstumai nesvarbus), vadinasi reikia keisti greiti. abonentas planuoja leta tramvaju lygiagreciai (ne visur) viesojo transporto linijoms. ir dar neslepia ir taip aiskaus fakto - pigiau nebus. retoriskai - tai kokio bb vilnius dabar ismes begale pinigu zaislui, is kurio jau isaugo ir niekada nebenores juo zaisti?
        nors ka cia ir sneket. vistiek neipirks.

        Comment


          Parašė ilestmort Rodyti pranešimą
          problema yra. ja reikia spresti. bet aukstesniam lygyje nei sugeba abonentas su savo populistinem uzmaciom. vien numatomame projekte tramvajaus posukio diametrai kai kuriose centrinio vilniaus rajono gatvese kelia sypsena. pilietine pareiga saves pasiklausti, kodel, kai transporto planavime ir projektavie dirba tikrai aukstos kvalifikacijos specialistai - paskutinis zodis nieko nesuprantancio despoto, katras nori blizguciais tautai uzglaistyt savo finansines ir kitokias nuodemes tai paciai tautai... taciau cia ne apie politika. visi buve pavyzdziai netinka vilniui, nes miestas nera kompaktiskai apgyvendintas, skystas, gyventoju tankumas tik 30 personu hektare. maziau nei ES vidurkis, skaiciuojamas vidutinio dydzio gyvenvietei (ne miestui). taigi jeigu musu sostine panasi savo struktura (ne funkciniu poziuriu) i skandinavijos miestus, turetumeme galvoti apie greitajo tramvajaus linijas: "miesto centro prieigos - tolimesni periferijos rajonai". centras toks mazas, kad butu galima ir pesciomis nukakti ten kur yra trauka (cia masems)... ir tt.
          dar apie greiti. visos zmoniu mobilumo teorijos sako: vienam gyventojui per diena 3 keliones po 15 minuciu (transporto priemone nesvarbi, atstumai nesvarbus), vadinasi reikia keisti greiti. abonentas planuoja leta tramvaju lygiagreciai (ne visur) viesojo transporto linijoms. ir dar neslepia ir taip aiskaus fakto - pigiau nebus. retoriskai - tai kokio bb vilnius dabar ismes begale pinigu zaislui, is kurio jau isaugo ir niekada nebenores juo zaisti?
          nors ka cia ir sneket. vistiek neipirks.
          Motosi kaip žmogus myli Vilnių D

          Comment


            Kas nors matet ULTRa?
            Labai idomiai atrodo. Sakyciau kaip 21-am amziui pats tas butu
            http://www.atsltd.co.uk/

            Comment


              Parašė ilestmort Rodyti pranešimą
              problema yra. ja reikia spresti. bet aukstesniam lygyje nei sugeba abonentas su savo populistinem uzmaciom. vien numatomame projekte tramvajaus posukio diametrai kai kuriose centrinio vilniaus rajono gatvese kelia sypsena. pilietine pareiga saves pasiklausti, kodel, kai transporto planavime ir projektavie dirba tikrai aukstos kvalifikacijos specialistai - paskutinis zodis nieko nesuprantancio despoto, katras nori blizguciais tautai uzglaistyt savo finansines ir kitokias nuodemes tai paciai tautai... taciau cia ne apie politika. visi buve pavyzdziai netinka vilniui, nes miestas nera kompaktiskai apgyvendintas, skystas, gyventoju tankumas tik 30 personu hektare. maziau nei ES vidurkis, skaiciuojamas vidutinio dydzio gyvenvietei (ne miestui). taigi jeigu musu sostine panasi savo struktura (ne funkciniu poziuriu) i skandinavijos miestus, turetumeme galvoti apie greitajo tramvajaus linijas: "miesto centro prieigos - tolimesni periferijos rajonai". centras toks mazas, kad butu galima ir pesciomis nukakti ten kur yra trauka (cia masems)... ir tt.
              dar apie greiti. visos zmoniu mobilumo teorijos sako: vienam gyventojui per diena 3 keliones po 15 minuciu (transporto priemone nesvarbi, atstumai nesvarbus), vadinasi reikia keisti greiti. abonentas planuoja leta tramvaju lygiagreciai (ne visur) viesojo transporto linijoms. ir dar neslepia ir taip aiskaus fakto - pigiau nebus. retoriskai - tai kokio bb vilnius dabar ismes begale pinigu zaislui, is kurio jau isaugo ir niekada nebenores juo zaisti?
              nors ka cia ir sneket. vistiek neipirks.

              labas rytas štai ir aš

              pasakiau nesamonę, bet man ji protingai atrodo, nes joje įpyniau keletą visai logiškų ir teisingų žodžių junginių pvz "labas rytas"

              o jei rimtai, tai gal galėtumėte detaliau apie projektą, nes paskutinės mano žinios buvo tik apie tai, kad šiuo metu yra daroma techninė galimų maršrutų analizė. o pats jau ir apie projektą šneki ir spindulius žinai kokie bus, taip kad pasakei "A", sakyk ir "B"

              Comment


                Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                Kas nors matet ULTRa?
                Labai idomiai atrodo. Sakyciau kaip 21-am amziui pats tas butu
                http://www.atsltd.co.uk/

                WOW!!! Atrodo tai tiesiog COOL !!! Taip moderniai )

                Comment


                  Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                  Kas nors matet ULTRa?
                  Labai idomiai atrodo. Sakyciau kaip 21-am amziui pats tas butu
                  http://www.atsltd.co.uk/
                  Absurdas čia, ne transportas. Su mūsų keleivių kultūra antroj dienoj viskas bus aplaužyta, apšnerkšta, o trečia dieną taip sulaužys ir išvogs viską kas yra iš metalo, kad tos geldos nebevažiuos. Esant vairuotojui, mūsų gudručiai sugeba supjaustiti, sulaužyti autobusų, troleibusų salonus, tai čia be vairuotojo, bus visiškas absurdas
                  Parašas :)

                  Comment


                    Gal tiesiog užtenka įtaisyti kamerą?
                    Mano galerija Flickr'yje

                    Comment


                      Parašė Mantaz Rodyti pranešimą
                      Gal tiesiog užtenka įtaisyti kamerą?
                      Ar kamerų iškabinimas Senamiestyje ženkliai sumažino nusikalstamumą?
                      Kaip po dykumą blaškiausi

                      Comment


                        Parašė vytauc Rodyti pranešimą
                        Ar kamerų iškabinimas Senamiestyje ženkliai sumažino nusikalstamumą?
                        Nemanau, kad kameros senamiestyje ir kamera tokioje transporto priemonėje yra lyginami dalykai: 1) Kiek tų nusikaltimų senamiestyje buvo įvykdyta kamerų stebimose erdvėse? 2) Kiekvienas mąstantis asmuo nesijaus taip drąsiai žinodamas, kad jam ant galvos pakabinta stebėjimo kamera.
                        Mano galerija Flickr'yje

                        Comment


                          Parašė vytauc Rodyti pranešimą
                          Ar kamerų iškabinimas Senamiestyje ženkliai sumažino nusikalstamumą?
                          Skaičiukų nežinau, bet tose vietose kur yra kameros jis turėtų ženkliai sumažėti, o jei ne, tai bent nusikaltimų išaiškinamumo lygis turėtų ženkliai pagerėti
                          Paskutinis taisė ; 2006.12.27, 15:28.
                          Įžvalgos.lt - FB - G+

                          Comment


                            Bet kad ta masinyte juk ne senamiescio didumo...

                            Comment


                              Parašė Mantaz Rodyti pranešimą
                              Gal tiesiog užtenka įtaisyti kamerą?
                              Bet tokioje mažoje erdvėje įrengus kamerą, kuri, iš esmės, spoksotų tiesiai tau į veidą, labai smarkiai nukentėtų komfortas. Įsivaizduok jausmą kai tave kažkas nuolat stebi. Manau tikrai ne visiem tas patiktų
                              Įžvalgos.lt - FB - G+

                              Comment


                                Parašė Ash Rodyti pranešimą
                                Bet tokioje mažoje erdvėje įrengus kamerą, kuri, iš esmės, spoksotų tiesiai tau į veidą, labai smarkiai nukentėtų komfortas. Įsivaizduok jausmą kai tave kažkas nuolat stebi. Manau tikrai ne visiem tas patiktų
                                Na man toks jausmas nepatogumų nesukelia, nebent kamera būtų įtaisyta tualete
                                Mano galerija Flickr'yje

                                Comment


                                  Parašė Mantaz Rodyti pranešimą
                                  Na man toks jausmas nepatogumų nesukelia, nebent kamera būtų įtaisyta tualete
                                  Aš ir sakau, ne visiem tai nepatikų. Bet tikrai būtų kam tai sukelia nepatogumų ir kažkodėl aš manau, kad tokių būtų pakankamai daug Juk ne tu vienas tuo transportu važinėtum
                                  Paskutinis taisė ; 2006.12.27, 15:37.
                                  Įžvalgos.lt - FB - G+

                                  Comment


                                    Parašė Ash Rodyti pranešimą
                                    Aš ir sakau, ne visiem tai patikų. Tikrai būtų kam tai sukelia nepatogumų
                                    Tai tie „ne visi“ turbūt nevaikšto ir į didesnius prekybos centrus, kur pilna stebėjimo kamerų
                                    Mano galerija Flickr'yje

                                    Comment


                                      Yra skirtumas kur kamera prikišta tau prie veido ir kur vienintelis stebėjimo objektas esi tu, ir kur esi vienas dideliame skruzdėlyne, nesi stebimas tiesiogiai
                                      Įžvalgos.lt - FB - G+

                                      Comment


                                        Užtektų pakabinti užrašą, kad dėl saugumo vaizdas patalpoje įrašinėjamas, kas leidžia suprasti, jog joks pašalinis asmuo nestebi, kaip, pvz., tu krapštai nosį
                                        Mano galerija Flickr'yje

                                        Comment


                                          Tai turėtų padėti, be to būtų proga tautiečiam kompleksų atsikratyti Bet ši transporto priemonė pakankamai maža, aš nemanau, kad ji galėtų būti alternatyva tramvajui/metro ar kažkam panašaus Reikėtų labai daug tokių "vagonėlių", kas galbūt nėra pati didžiausia bėda. Bet, kaip matyti, jie važiuoja tik tam tikra trasa, būtų sudėtinga suderinti daugybės tokių transporto priemonių srautą. Tai, galbūt, labiau tiktų tik tam tikriems miesto taškams sujungti, pavyzdžiui, oro uostui su geležinkelio stotimi (imu tik kaip pavyzdį). Tai galėtų būti papildanti viešojo transporto sistema, bet ne pagrindinė. O tokiai prabangai, manau, mes dar esame nepakankamai turtingi Na nežinau, aš rinkčiausi laiko patikrintą transporto sistemą, o ne eksperimentuočiau su novatoriška. Tegu eksperimentuoja kiti, protingi mokosi iš kitų klaidų, ne iš savų, o ir eksperimentams, kaip minėjau, nėra pinigų
                                          Paskutinis taisė ; 2006.12.27, 15:55.
                                          Įžvalgos.lt - FB - G+

                                          Comment

                                          Working...
                                          X