Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Pagrindiniai žmonių srautai ir daugiabučiai šalia Kalvarijų g., šnipiškių viduryje tik trobos, kam tokius nereikalingus lankus daryti? Tramvajus turėtų pakeisti keliolika VT maršrutų Kalvarijų gatvės, o ne kažkur lankus daryti ne į temą.Parašė Sula Rodyti pranešimą
O jeigu taip?:
Comment
-
Dviračių takus mokosi tiesti jau nuo dabartinės kadencijos pradžios, ir lyg jau dabar visai neblogai gaunasi. Analogiškai ir su tramvajum - jei nedarysi, tai nieko ir nebus, bet iš anksto sakyti, kad bus šūdas, negalima.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą4. Problema yra "musyse". Vilnius nesugeba nutiesti net dviraciu taku normaliai, nesugeba priziureti troleibusu kontaktinio tinklo, nesugeba tureti lygiu gatviu ir man labai abejotina ar nesufeilins tiesiant tramvaju. Manau kad 90% sufeilins - pvz bus nesureguliuoti sviesoforai, nesaugios perejos nuo stoteliu, duobes ant sankryzu prie begiu, ir t.t.). Ko pasekoje bus daug nepatenkintu ir iseis kaip visada.
- 3 patinka
Comment
-
Tos trobos ateityje bus NNMC - Naujasis Naujas Miesto Centras.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Pagrindiniai žmonių srautai ir daugiabučiai šalia Kalvarijų g., šnipiškių viduryje tik trobos, kam tokius nereikalingus lankus daryti? Tramvajus turėtų pakeisti keliolika VT maršrutų Kalvarijų gatvės, o ne kažkur lankus daryti ne į temą.
Bet, kadangi Vilniuje vos ne kiekvienoje plytoj ištisas Babilonas intersesų, tai dar stebiuosi , kad iš viso kažkas po truputi vystosi.
- 1 patinka
Comment
-
Suprantant, tas užstatymas nieko neduoda, nes gatvių juk nesiaurins. Esant geram viešajam transportui, paprasčiausiai nebus prasmės važiuoti nuosavu automobiliu mieste. Gatvių, juostų atidavimas viešajam transportui ir dviračiams yra tobulas variantas. Nebus prasmės visą dieną sėdėt kamštyje, juk tiesa?
Niekaip kitaip nepriversi žmonių persėsti į VT, apart labai sunkinamų sąlygų automobiliams.
Comment
-
Del keleiviu srauto tai pvz nebutu lektuvu reisu is Lietuvos ir skaiciuotume keleiviu srauta koks jis vaziuojant tarptautiniais autobusais. Tai mes niekada nepriskaiciuotume pakankamo kiekio keleiviu, kad isteigti oro uosta. Tramvajus yra is tos pacios operos - pats egzistavimas patogios VT rusies paskatins zmones ja naudotis tuo tarpu ir vietoj nuosavu automobiliu tuos zmones kurie apskritai dabar nesinaudoja VT.
- 1 patinka
Comment
-
O kas dabar yra Kalvarijų g., šalia kurios 1 km spinduliu šnipiškėse/žirmūnuose gyvena koks 50 tūkst. gyventojų? Manau tramvajus turėtų eiti Kalvarijų g. tiesiai, kur ir dabar visas VT juda, o Ozo, Žalgirio, Konstitucijos, Šeimyniškių g. VT liktų tik privežti iki tramvajaus maršruto ir vežti keleivių rytų-vakarų kryptimis.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tos trobos ateityje bus NNMC - Naujasis Naujas Miesto Centras.
Bet, kadangi Vilniuje vos ne kiekvienoje plytoj ištisas Babilonas intersesų, tai dar stebiuosi , kad iš viso kažkas po truputi vystosi.Paskutinis taisė Lettered; 2018.04.17, 15:15.
Comment
-
Tada taip, gera strategija. Bet tada atsiranda keletas problemų. Pvz. prie Zuoko planuota visiškai panaikinti VT tramvajaus trasoje, įskaitant tokius maršrutus kaip T2 ir T7 (populiariausi troleibusų maršrutai Vilniuje). Ką darom su jais? Naikinam, nukreipiam kitomis gatvėmis, sutrumpinam iki tramvajaus trasos ar paleidžiam kartu su tramvajumi? Kas būtų pvz. su tokiais maršrutais kaip A11, T3, T20, T10, A10? Pastarieji nuo pat Žaliojo Tilto iki Pramogų arenos važiuoja Kalvarijų gatve. Kaip su jais? Papraščiau tariant, koks bus viešojo transporto organizavimas pastačius tramvajaus liniją?Parašė Robertas Rodyti pranešimą(...)
Turint visą tai omenyje, mano pasiūlymas būtų toks:
-Padarom rimtą BRT sistemą visomis dabartinių G autobusų trasomis su Park and ride aikštelėmis, sutvarkytais persėdimo taškais (taip, kad patogu būtų persėsti iš pvz 4G į 1G) ir t.t
-Jeigu konkrečioje trasoje keleivių skaičius pradeda augti ir paskaičiuojame, jog srauto užtenka išlaikyti tramvajų, tai paklojame bėgius ir paleidžiame tramvajų.
[IRONIJA] Tada galime statyti iš karto metro, nematyti traukiniai tuneliuose paskatins automobilistus persėsti į VT. [/IRONIJA]Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąDel keleiviu srauto tai pvz nebutu lektuvu reisu is Lietuvos ir skaiciuotume keleiviu srauta koks jis vaziuojant tarptautiniais autobusais. Tai mes niekada nepriskaiciuotume pakankamo kiekio keleiviu, kad isteigti oro uosta. Tramvajus yra is tos pacios operos - pats egzistavimas patogios VT rusies paskatins zmones ja naudotis tuo tarpu ir vietoj nuosavu automobiliu tuos zmones kurie apskritai dabar nesinaudoja VT.Paskutinis taisė Pilaitis; 2018.04.17, 15:24.
- 1 patinka
Comment
-
Turėtų būti dar ir skersinės linijos. Pvz. iš Pilaitės. Gali būti tuose pačiuose Žirmūnuose (iki Saulėtekio nes Antakalnyje ankšta), kol dar yra vietos.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O kas dabar yra Kalvarijų g., šalia kurios 1 km spinduliu šnipiškėse/žirmūnuose gyvena koks 50 tūkst. gyventojų? Manau tramvajus turėtų eiti Kalvarijų g. tiesiai, kur ir dabar visas VT juda, o Ozo, Žalgirio, Konstitucijos, Šeimyniškių g. VT liktų tik privežti iki tramvajaus maršruto ir vežti keleivių rytų-vakarų kryptimis.
Comment
-
Tai čia reikia suprasti, kad Kalvarijų g. yra užkampis ??? Lygiai taip pat nesuprantu, kaip galima cituoti frazę “kad netrukdytų automobiliams”, jeigu aš kaip tik siūliau priešingai - Kalvarijų g. palikti tik viešajam transportui, automobilių eismą naikinti išvisParašė Lettered Rodyti pranešimą
Visuose miestuose tramvajai vingiuoja, tame ir esmė, kad jie eina pagrindinėmis gtavėmis, kur didžiausi žmonių srautai, o ne kažkur užkampiais, kad "netrukdytų automobiliams". Kišti trumpą atkarpą po žeme nėra tikslo, kainuotų kosmininius pinigus, o nauda minimali, sutrumpėtų kelionė keliomis minutėmis, bet tiek pat ilgiau reiktų sugaišti laipiojant į požeminę stotį. Svarbiausia tik tai, jog tramvajus turėtų savo atskirą trasą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Vitas2 Rodyti pranešimąTai apie ką ir kalbam. Vilniaus centre (ir Kalvarijų g,) nebeturi likti jokio kito transporto, išskyrus VT. Tada liks vietos ir tramvajams ir autobusams.Gal sukvieskite Kalvarijų gatvės gyventojus ir pasidalinkite su jais savo radikaliomis vizijomis.Parašė 10.000 Rodyti pranešimąaš kaip tik siūliau priešingai - Kalvarijų g. palikti tik viešajam transportui, automobilių eismą naikinti išvis
Padarykite du susirinkimus - Baltupiuose/ Jeruzalėje ir Šnipiškėse.
Eiliškumas nesvarbus, bet antro susirinkimo dėl įvairių priežasčių nebus.
- 2 patinka
Comment
-
Man atrodo pilnai užtektų uždaryti eismą tarp Konstitucijos prospekto ir Žalgirio gatvės. Nuo Žalgirio gatvės į šiaurę pilnai užtenka vietos papildomoms juostoms (persodinus medelius ir sumažinus žaliuosius plotus). Bet tada reikėtų užtikrinti kažkokią alternatyvą kaip apvažiuoti tą dalį su automobiliu (Rinktinės gatvė kaip ir tiktų, bet tada kamščiai Šeimyniškių gatvėje taptų dar labiau grandioziški).Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Rašydamas Kalvarijų g., turėjau omeny pietinę jos dalį tarp Ozo g. ir Žaliojo Tilto. Kadangi Baltupiuose/Jeruzalėje dubliuojančios Kernavės g. nebus, automobilių eismą ten reikėtų palikti
Bet kuriuo atveju, svajoti galime kiek norime, bet aš smarkiai abejoju ar valdžia leisis tokiam nepopuliariam žingsniui.Paskutinis taisė Robertas; 2018.04.17, 17:17.
Comment
-
Tramvajai Olštyne nuo 2015 metų rieda.Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
Olštyne jau yra tramvajus ? Jiems pasisekė su miesto valdžia.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Bravo lenkams. 170k gyventoju ir sugebejo net kelias linijas padarytParašė lukass Rodyti pranešimą
Tramvajai Olštyne nuo 2015 metų rieda.
Comment
-
Aš tai gal labiau siūlyčiau traukinį, kurio paskirtis ne trintis po centrą, bet iš tolimų taškų pasiekti centrą per kelias min. Tada gal pradėtų funkcionuoti ir tos automobilių aikštelės aplink miestą, kai traukiniu centrą pasiektum per 5 min., vietoj to, kad 30 min. trintis gatvėmis. Pvz.:
NMC-Spaudos rūmai-Pilaitė–(Kaunas I var.)
NMC-Akropolis-Fabijoniškės
NMC-tarkim Verslo trikampis-Lazdynai–(Kaunas II var.)
NMC-Šilo stotelė-Antakalnio galas. (Upės pakrante palendant po tiltais)
Tikriausiai užtektų vienos bėgių linijos su prasilenkimo vietomis.
Aišku čia reiktų srautų tyrimus atlikti
Paskutinis taisė Rimas_OK; 2018.04.17, 23:06.
- 1 patinka
Comment
-
Ir iš tas pas jus komjaunuoliškai chunveibiniškas entuziazmas taip stengtis, kad kažkam būtų kuo blogiau?Parašė Robertas Rodyti pranešimą
Man atrodo pilnai užtektų uždaryti eismą tarp Konstitucijos prospekto ir Žalgirio gatvės.
Net prie ruso tokių idėjinių talibanų Lietuvoje neteko matyti, nebent kokiame Astraviece ar Rostove.
Ši Kalvarijų gatvės atkarpa yra mažiausiai probleminė - tai kažkam kyla absurdiškų minčių ir ją sugadinti su tramvajiniais marazmais.
Neaišku, ar išvis bus tas tramvajus, bet svarbiausia drausti, riboti ir griauti.
Gal pabandykit pradžiai użdaryti pusdieniui dvi Žaliojo tilto juostas. Tik neužmirškit nurodyti savo koordinačių, kad dėkingi miesto gyventojai turėtų kur siųsti padėkas.
- 4 patinka
Comment
-
Netgi tris lijas ... Įdomu iš kur pinigai ...Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Bravo lenkams. 170k gyventoju ir sugebejo net kelias linijas padaryt
Na jei teisingai perskaičiau:
11 km bėgių ( viena linija su 2 atšakom )
249 781 708,72 zł ( ~ 60M EUR)
https://pl.wikipedia.org/wiki/Tramwaje_w_Olsztynie
15 tramų Solaris_Tramino S111o Ilgis ( 3 sekcijos) 29,3 m plotis 2,5 m , 43 sėdimos vietos
113 652 000 zł ( ~ 27M EUR)
https://pl.wikipedia.org/wiki/Solaris_Tramino
keisti vieną kontaktinio tinklo laidą į 2 surūdijusius bėgius ...
https://pl.wikipedia.org/wiki/Tramwa...mways_(18).JPG
Comment
Comment