CAF tramvajai Lunde, Švedijoje (100k gyv.; 130k gyv. sav.).
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Tramvajai Europoje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tramvajai Stokholme, Švedijoje.
 
 Bombardier Flexity Swift A32 ir CAF Urbos A35 tramvajai Stokholmo Tvärbanan lengvojo geležinkelio sistemoje. Tokie pat tramvajai kursuoja ir Nockebybanan sistemoje.
 
 
 
 CAF Urbos A36 Stokholmo Lidingöbanan sistemoje
 
 
 
 CAF Urbos A35 Stokholmo Spårväg City linijoje
 
 
 
 Nevisai tramvajai..
 
 Stadler X15P Stokholmo siaurojo geležinkelio sistemoje Roslagsbanan.
 
 
 
 + dar yra dviejų linijų sistema Saltsjöbanan, kurioje kursuoja sąstatai, pagaminti iš senų metro vagonų.Paskutinis taisė Silber418; 2025.05.10, 00:08.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Balandžio 25, Liege mieste Belgijoje, kur gyvena 197.000 gyventoju vėl važiuoja tramvajus, kuris buvo uždarytas prieš 58 metus. Pastatyta 11,8km linija, 1km kaina ~38mln eurų
 
 
 
 https://www.urban-transport-magazine...tramway-again/
 
 
 
 
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dramblio nesutikai?Parašė Garbanius Rodyti pranešimąPagaliau ir man pavyko atrast laiko nuvažiuot iki “kabančio” monorail’o Vokietioje, Wuppertal’yje.
 
 https://www.facebook.com/photo/?fbid...82688990554884
 https://en.wikipedia.org/wiki/Tuffi
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Paaiškinkit man, neišmanėliui, kodėl kaina tokia didelė. Kiek pamenu, naujo 2+2 automobilių kelio statistinis kilometras pigesnis.Parašė Konstantin Rodyti pranešimąBalandžio 25, Liege mieste Belgijoje, kur gyvena 197.000 gyventoju vėl važiuoja tramvajus, kuris buvo uždarytas prieš 58 metus. Pastatyta 11,8km linija, 1km kaina ~38mln eurų
 
 Įskaičiuotas naujas depas? Ten minimum kokie 100M suėjo.
 Įskaičiuota susijusių tinklų rekonstrukcija?
 Didelę dalį kainos sudaro nepastebimų signalizacijos, automatikos ir eismo valdymo sistemų kaina?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na pagal EIB 2017 m. skelbtą info apie paraišką (projektą), tai į šios pirmos linijos įrengimui visa investicija buvo planuota 558 mln. ( TRAM DE LIEGE )Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
 Paaiškinkit man, neišmanėliui, kodėl kaina tokia didelė. Kiek pamenu, naujo 2+2 automobilių kelio statistinis kilometras pigesnis.
 
 Įskaičiuotas naujas depas? Ten minimum kokie 100M suėjo.
 Įskaičiuota susijusių tinklų rekonstrukcija?
 Didelę dalį kainos sudaro nepastebimų signalizacijos, automatikos ir eismo valdymo sistemų kaina?
 Tai čia su statyba, projektavimu, techniniu palaikymu, depais ir pačiais riedmenimis.
 
 O kaina didelė, nes statybų metu tikriausiai pilnai rekonstruojamos gatvės, su pilnu inžinerinių tinklų pakeitimu ir visokių granitinių dangų įrengimu.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Lyg ir tas pats modelis (Bombardier Flexity Classic) kaip Noršiopinge, Švedijoje. Ačiū už naujus video.Parašė Etransport Rodyti pranešimąVokietija, Frankfurtas prie Maino tramvajai 2025 metais
 
 
  
 ŠaltinisPaskutinis taisė Silber418; 2025.05.28, 22:08.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 šiaip Airijos (Dublino) VT jaučių irgi prastesnis nei Latvijos (Rygos)Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
 - 1 patinka
 Comment







 
			
			
		

Comment