Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tramvajai Europoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Š.m. balandžio 24 d. Geteborgą (Švedija) pasiekė pirmasis renovuotas klasikinio šiame mieste tramvajaus modelio M31 sąstatas (M31B). Viso "Škoda" gamykloje Čekijoje kapitaliai dar bus atnaujinti 79 tramvajai.


    Šaltinis


    Šaltinis


    Šaltinis


    Šaltinis

    Taip atrodo nerenovuotas M31 tramvajaus modelio variantas


    Šaltinis

    Naujausias modelis Geteborge - 45 m. ilgio M34 Alstom Flexity Göteborg (viso bus 60 vnt.)


    Šaltinis
    Paskutinis taisė Silber418; 2025.04.25, 00:22.

    Comment


      CAF tramvajai Lunde, Švedijoje (100k gyv.; 130k gyv. sav.).



      Comment


        Tramvajai Stokholme, Švedijoje.

        Bombardier Flexity Swift A32 ir CAF Urbos A35 tramvajai Stokholmo Tvärbanan lengvojo geležinkelio sistemoje. Tokie pat tramvajai kursuoja ir Nockebybanan sistemoje.



        CAF Urbos A36 Stokholmo Lidingöbanan sistemoje



        CAF Urbos A35 Stokholmo Spårväg City linijoje



        Nevisai tramvajai..

        Stadler X15P Stokholmo siaurojo geležinkelio sistemoje Roslagsbanan.



        + dar yra dviejų linijų sistema Saltsjöbanan, kurioje kursuoja sąstatai, pagaminti iš senų metro vagonų.
        Paskutinis taisė Silber418; 2025.05.09, 23:08.

        Comment


          Bombardier Flexity Classic Noršiopinge (apie 100k gyv.; apie 150k gyv. sav.), Švedijoje

          Comment


            Danija, Orhuso lengvasis tramvajus 2025 metais
            Miestas turintis vieną iš ilgiausių light-tram maršrutų (L1 iš Orhuso geležinkelio stoties į Genaa 70km)

            Comment


              Balandžio 25, Liege mieste Belgijoje, kur gyvena 197.000 gyventoju vėl važiuoja tramvajus, kuris buvo uždarytas prieš 58 metus. Pastatyta 11,8km linija, 1km kaina ~38mln eurų



              https://www.urban-transport-magazine...tramway-again/



              Comment


                Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                Pagaliau ir man pavyko atrast laiko nuvažiuot iki “kabančio” monorail’o Vokietioje, Wuppertal’yje.
                Dramblio nesutikai?

                https://www.facebook.com/photo/?fbid...82688990554884
                https://en.wikipedia.org/wiki/Tuffi

                Comment


                  Vokietija, Bonos lengvasis tramvajus 2025 metais

                  Comment


                    Vokietija, Bonos tramvajus 2025 metais

                    Comment


                      Parašė Konstantin Rodyti pranešimą
                      Balandžio 25, Liege mieste Belgijoje, kur gyvena 197.000 gyventoju vėl važiuoja tramvajus, kuris buvo uždarytas prieš 58 metus. Pastatyta 11,8km linija, 1km kaina ~38mln eurų
                      Paaiškinkit man, neišmanėliui, kodėl kaina tokia didelė. Kiek pamenu, naujo 2+2 automobilių kelio statistinis kilometras pigesnis.

                      Įskaičiuotas naujas depas? Ten minimum kokie 100M suėjo.
                      Įskaičiuota susijusių tinklų rekonstrukcija?
                      Didelę dalį kainos sudaro nepastebimų signalizacijos, automatikos ir eismo valdymo sistemų kaina?

                      Comment


                        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                        Paaiškinkit man, neišmanėliui, kodėl kaina tokia didelė. Kiek pamenu, naujo 2+2 automobilių kelio statistinis kilometras pigesnis.

                        Įskaičiuotas naujas depas? Ten minimum kokie 100M suėjo.
                        Įskaičiuota susijusių tinklų rekonstrukcija?
                        Didelę dalį kainos sudaro nepastebimų signalizacijos, automatikos ir eismo valdymo sistemų kaina?
                        Na pagal EIB 2017 m. skelbtą info apie paraišką (projektą), tai į šios pirmos linijos įrengimui visa investicija buvo planuota 558 mln. ( TRAM DE LIEGE )
                        Tai čia su statyba, projektavimu, techniniu palaikymu, depais ir pačiais riedmenimis.

                        O kaina didelė, nes statybų metu tikriausiai pilnai rekonstruojamos gatvės, su pilnu inžinerinių tinklų pakeitimu ir visokių granitinių dangų įrengimu.

                        Comment


                          Lisabonos senieji tramvajai

                          Click image for larger version

Name:	IMG_20250512_185643.jpg
Views:	229
Size:	1,72 MB
ID:	2200527 Click image for larger version

Name:	IMG_20250512_185707~2.jpg
Views:	225
Size:	2,22 MB
ID:	2200528 Click image for larger version

Name:	IMG_20250512_185814.jpg
Views:	231
Size:	2,78 MB
ID:	2200524 Click image for larger version

Name:	IMG_20250512_192857.jpg
Views:	230
Size:	1,69 MB
ID:	2200525 Click image for larger version

Name:	IMG_20250512_192939.jpg
Views:	230
Size:	1,32 MB
ID:	2200530 Click image for larger version

Name:	IMG_20250512_194450.jpg
Views:	230
Size:	1,57 MB
ID:	2200529 Click image for larger version

Name:	IMG_20250512_201324.jpg
Views:	239
Size:	1,59 MB
ID:	2200523 Click image for larger version

Name:	IMG_20250512_201603.jpg
Views:	226
Size:	1,32 MB
ID:	2200526

                          Comment


                            90 % vilniečių taip įsivaizduoja tramvajų, todėl ir nenori

                            Comment


                              Lisabonos tramvajai:

                              Click image for larger version

Name:	IMG_20250511_133526.jpg
Views:	97
Size:	2,98 MB
ID:	2201175 Click image for larger version

Name:	IMG_20250511_133900.jpg
Views:	98
Size:	2,89 MB
ID:	2201174 Click image for larger version

Name:	IMG_20250511_171135.jpg
Views:	96
Size:	2,77 MB
ID:	2201177 Click image for larger version

Name:	IMG_20250511_172002.jpg
Views:	96
Size:	2,06 MB
ID:	2201178 Click image for larger version

Name:	IMG_20250511_184158.jpg
Views:	96
Size:	1,97 MB
ID:	2201176

                              Comment

                              Working...
                              X