Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tramvajai Europoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vokietija, Kemnicas tramvajai 2025 metais

    Comment


      Rumunija, Rešica tramvajai 2025 metais

      Comment


        Belgija, Bruselio tramvajai 2025 metais

        Comment


          Belgija, Lježas (Liege) tramvajai 2025 metais

          Comment


            Italija, Romos tramvajai 2025 metais

            Comment


              Norvegija, Bergenas tramvajai (Lengvasis geležinkelis) 2025 metais
              Kauno dydžio miestas (292 000gyv), 1 tramvajaus maršrutas važiuoja piko metu 5min intervalais, dienos metu kas 7,5min. ryte ir vakare kas 10min, naktį kas 15min. Savaitgalį dienos metu intervalai kas 7,5min. Tramvajus jungia miesto centrą, geležinkelio stotį su oro uostu kuriuo iš centro galimą pasiekti per 44min, Greitis iki 70km/h. 2 tramvajaus maršrutas važiuoja visą dieną kas 7,5min, ryte ir vakare kas 10min, naktį kas 15min.
              Paskutinis taisė Etransport; 2025.09.17, 17:14.

              Comment


                Lježo tramvajus
                 

                Comment


                  Liuksemburgo tramvajai 2025 metais

                  Comment


                    Kopenhaga atidarė pirmąją Letbane (Lengvasis geležinkelis, suprask, tramvajus) trasos dalį. Koncepcija primena Tvärbanan Stockholme - light rail linija, žiedu einanti aplink miesto miegamuosius rajonus ir nelendanti į centrą. Tai pirmoji tramvajaus linija Kopenhagoje, trečioji tramvajaus sistema Danijoje. Ką Vilnius gero?

                    Click image for larger version  Name:	Kopenhagen_2025_0661_PS-1024.jpg Views:	0 Size:	138,6 kB ID:	2227325

                    Click image for larger version  Name:	Hovedstadens_Letbane.png Views:	0 Size:	1,95 MB ID:	2227326
                    Visa trasa. Šiuo metu atidaryta maždaug 2/5 trasos (pietinė dalis). Pilna trasa turėtų veikti 2026 vasarą.

                    Comment


                      Tramvajus Prahoje

                      Comment



                        Italija, Triesto–Opičinos tramvajus-funikulierius 2025 metais
                        Tai pirmasis hibridinis tramvajus-funikulierius. Didžiąją kelionės dalį linija važiuoja kaip įprastas elektrinis tramvajus, derinant gatvės ir rezervuotus bėgius. Stačiausioje linijos atkarpoje, tarp Scorcola aikštės ir Vetta Scorcola aikštės, tramvajus stumiamas į kalną ir stabdomas nuo kalno dviem lyniniais keltuvais, panašiai kaip funikulieriaus principas. Po avarijos kuri buvo 2016 metais, tramvajai vėl pradėjo važiuoti tik 2025 metų vasarį
                        Vaizdo įrašas: 30:10 min.

                        Comment


                          Gožuvo (114 tūkst. gyventojų) tramvajus.
                           

                          Comment


                            Parašė dronthego Rodyti pranešimą
                            Gožuvo (114 tūkst. gyventojų) tramvajus.
                            Mano manymu keistai išdėliotos linijos. Gal blogai įsiklausiau į tinklo specifiką, bet toks jausmas, kad Gožuvui užtektų 2 linijų su persėdimo mazgu (kinda) vietoje, kur visos linijos susilieja į vieną vieta.

                            Comment


                              Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                              Mano manymu keistai išdėliotos linijos. Gal blogai įsiklausiau į tinklo specifiką, bet toks jausmas, kad Gožuvui užtektų 2 linijų su persėdimo mazgu (kinda) vietoje, kur visos linijos susilieja į vieną vieta.
                              Tai ten realiai ir yra 2 linijos, tik kad 4 maršrutai, kad būtų daugiau kombinacijų ir mažiau persėdimų.

                              Comment


                                Parašė liootas Rodyti pranešimą

                                Tai ten realiai ir yra 2 linijos, tik kad 4 maršrutai, kad būtų daugiau kombinacijų ir mažiau persėdimų.
                                Jeigu teisingai atsimenu iš video 3 iš 4 maršrutų turi suderintus tvarkaraščius, kad būtų geras intervalas bendrose sekcijose.

                                Tiesiog manau, kad 2 maršrutai ant 2 linijų būtų tiesiog racionaliau. Nekalbu apie mažesnį tramvajų skaičių, bet tiesiog bus prasčiau suprasti visiems.
                                1 maršrutas (iš žemėlapio žvilgsnio video) Vakarai-Rytai, o 2 maršrutas Šiaurė-Pietūs.

                                Comment


                                  Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                                  Jeigu teisingai atsimenu iš video 3 iš 4 maršrutų turi suderintus tvarkaraščius, kad būtų geras intervalas bendrose sekcijose.

                                  Tiesiog manau, kad 2 maršrutai ant 2 linijų būtų tiesiog racionaliau. Nekalbu apie mažesnį tramvajų skaičių, bet tiesiog bus prasčiau suprasti visiems.
                                  1 maršrutas (iš žemėlapio žvilgsnio video) Vakarai-Rytai, o 2 maršrutas Šiaurė-Pietūs.
                                  Manau, kad bus įmanoma tik po naujų tramvajų pristatymo.
                                  2-uoju tramvajaus maršrutu kursuoja tik aukštagrindės tramvajai.

                                  Comment


                                    Savaitgalį netyčia atsidūriau Heidelberge, Vokietija - Klaipėdos dydžio miestas (apie 160k gyventojų), kuris labai nustebino savo susisiekimo galaimybėmis.. be to, kad yra puikus traukinių susisiekimas su Miunchenu, Niurnbergu ir kitais dideliais miestais, miestas turi 6 tramvajaus linijas. Tramvajai kursuoja 10-15 minučių taktu kartu su išvystytu autobusų tinklu..


                                    Click image for larger version

Name:	Straßenbahnlinien-Heidelberg-2019-09.svg.png
Views:	149
Size:	199,7 kB
ID:	2233639

                                    Click image for larger version

Name:	RNV_3288_Theodor-Heuss-Brücke,_2014.JPG
Views:	151
Size:	388,5 kB
ID:	2233640

                                    Comment


                                      Neu Wasiukai....

                                      Litauen ist dafür noch nicht bereit und wie erklären wir unseren Kindern Straßenbahnen?

                                      Comment


                                        Reljefas ne t... oi, pala.

                                        Click image for larger version

Name:	Heidelberg.jpg
Views:	139
Size:	109,4 kB
ID:	2233647

                                        Comment

                                        Working...
                                        X