Vokietija, Kemnicas tramvajai 2025 metais
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tramvajai Europoje
Collapse
X
-
Norvegija, Bergenas tramvajai (Lengvasis geležinkelis) 2025 metais
Kauno dydžio miestas (292 000gyv), 1 tramvajaus maršrutas važiuoja piko metu 5min intervalais, dienos metu kas 7,5min. ryte ir vakare kas 10min, naktį kas 15min. Savaitgalį dienos metu intervalai kas 7,5min. Tramvajus jungia miesto centrą, geležinkelio stotį su oro uostu kuriuo iš centro galimą pasiekti per 44min, Greitis iki 70km/h. 2 tramvajaus maršrutas važiuoja visą dieną kas 7,5min, ryte ir vakare kas 10min, naktį kas 15min.
Paskutinis taisė Etransport; 2025.09.17, 17:14.
- 7 patinka
Comment
-
Kopenhaga atidarė pirmąją Letbane (Lengvasis geležinkelis, suprask, tramvajus) trasos dalį. Koncepcija primena Tvärbanan Stockholme - light rail linija, žiedu einanti aplink miesto miegamuosius rajonus ir nelendanti į centrą. Tai pirmoji tramvajaus linija Kopenhagoje, trečioji tramvajaus sistema Danijoje. Ką Vilnius gero?
Visa trasa. Šiuo metu atidaryta maždaug 2/5 trasos (pietinė dalis). Pilna trasa turėtų veikti 2026 vasarą.
- 6 patinka
Comment
-
Italija, Triesto–Opičinos tramvajus-funikulierius 2025 metais
Tai pirmasis hibridinis tramvajus-funikulierius. Didžiąją kelionės dalį linija važiuoja kaip įprastas elektrinis tramvajus, derinant gatvės ir rezervuotus bėgius. Stačiausioje linijos atkarpoje, tarp Scorcola aikštės ir Vetta Scorcola aikštės, tramvajus stumiamas į kalną ir stabdomas nuo kalno dviem lyniniais keltuvais, panašiai kaip funikulieriaus principas. Po avarijos kuri buvo 2016 metais, tramvajai vėl pradėjo važiuoti tik 2025 metų vasarį
Vaizdo įrašas: 30:10 min.
- 4 patinka
Comment
-
Mano manymu keistai išdėliotos linijos. Gal blogai įsiklausiau į tinklo specifiką, bet toks jausmas, kad Gožuvui užtektų 2 linijų su persėdimo mazgu (kinda) vietoje, kur visos linijos susilieja į vieną vieta.Parašė dronthego Rodyti pranešimąGožuvo (114 tūkst. gyventojų) tramvajus.
Comment
-
Tai ten realiai ir yra 2 linijos, tik kad 4 maršrutai, kad būtų daugiau kombinacijų ir mažiau persėdimų.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Mano manymu keistai išdėliotos linijos. Gal blogai įsiklausiau į tinklo specifiką, bet toks jausmas, kad Gožuvui užtektų 2 linijų su persėdimo mazgu (kinda) vietoje, kur visos linijos susilieja į vieną vieta.
Comment
-
Jeigu teisingai atsimenu iš video 3 iš 4 maršrutų turi suderintus tvarkaraščius, kad būtų geras intervalas bendrose sekcijose.Parašė liootas Rodyti pranešimą
Tai ten realiai ir yra 2 linijos, tik kad 4 maršrutai, kad būtų daugiau kombinacijų ir mažiau persėdimų.
Tiesiog manau, kad 2 maršrutai ant 2 linijų būtų tiesiog racionaliau. Nekalbu apie mažesnį tramvajų skaičių, bet tiesiog bus prasčiau suprasti visiems.
1 maršrutas (iš žemėlapio žvilgsnio video) Vakarai-Rytai, o 2 maršrutas Šiaurė-Pietūs.
Comment
-
Manau, kad bus įmanoma tik po naujų tramvajų pristatymo.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Jeigu teisingai atsimenu iš video 3 iš 4 maršrutų turi suderintus tvarkaraščius, kad būtų geras intervalas bendrose sekcijose.
Tiesiog manau, kad 2 maršrutai ant 2 linijų būtų tiesiog racionaliau. Nekalbu apie mažesnį tramvajų skaičių, bet tiesiog bus prasčiau suprasti visiems.
1 maršrutas (iš žemėlapio žvilgsnio video) Vakarai-Rytai, o 2 maršrutas Šiaurė-Pietūs.
2-uoju tramvajaus maršrutu kursuoja tik aukštagrindės tramvajai.
Comment
-
Savaitgalį netyčia atsidūriau Heidelberge, Vokietija - Klaipėdos dydžio miestas (apie 160k gyventojų), kuris labai nustebino savo susisiekimo galaimybėmis.. be to, kad yra puikus traukinių susisiekimas su Miunchenu, Niurnbergu ir kitais dideliais miestais, miestas turi 6 tramvajaus linijas. Tramvajai kursuoja 10-15 minučių taktu kartu su išvystytu autobusų tinklu..
- 7 patinka
Comment
Comment