Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių laipinimas viešajame transporte

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    Man iš viso atrodo, kad tai vėl ta pati problema: "post-tarybinio" žmogaus išsisukinėjimai nuo atsakomybės.
    Atseit man tai šalta, tai karšta, tai aš bilieto neįžiūriu, tai mano durys neveikia...
    Pavyzdžiui, jei vairuotojas mato, kad į troleibusą įlipo marozas be bilieto, kodėl jis negali per mikrofoną paprašyti jo parodyti bilietą?
    Realiai gali pranešti per mikrofoną vairuotojas, bet nesivargina, kai kurie vairuotojai to daryti.

    Šiandien ryte važiavau, kaip visada į darbą. Ir vairuotojas paprašė keleivių paeiti į autobuso salono galą. Ir visą maršrutą atidarinėjo priekines duris ir į savo galinę stotelę atvyko laiku.

    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    Vairuotojas neturi būti abejingas: tipo suku "baranką" ir rodau posukius, visa kita - ne mano reikalas.
    Tai faktas. O kaip jį priversti nebūti abejingam - galvosūkis vadovams.
    Priversti įmanoma būtų, jei ir keleiviai suprastu, kad autobusų ir troleibusų vairuotojų alga priklauso nuo keleivių pagyrimo (jei būna pagyrimai jiems, tai tada jie gauna didesnę algą, o jei būna skundai tada jie gauna mažesnę alga). Tai, kad priekinių durų tvarkos laikosi tik senbuviai vairuotojai.

    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    Tai kol visokie marozai važinės be bilietų ir nesilaikys jokios tvarkos, taip ir gyvensim. Ko tada pykti ant kitų...
    Pritariu.

    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    Nežinau, mano giminaičiams tokia tvarka patinka. Sako, pagerėjo kvapai transporte
    Pats labai retai važinėju trulais. <...>
    Pritariu, nes maniškiams ir man taip pat jį patinka.

    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    Labai normali ta tvarka. Tiesiog vairuotojus niekas nemotyvuoja, kad jie kontroliuotų "zuikius". Jei nuo kiekvienos baudos "zuikiui", kurį jis pagavo, jam eitų procentas - būtų viskas kitaip. O šiaip, tvarka labai civilizuota ir tik nereikia dabar sustoti, nes tai nuvils normalius žmones ir tada jau jiems nieko nei įrodysi, nei paaiškinsi.
    Pritariu, nes šį tvarka yra geresnė, nei prieš tai buvusi. Dabar autobusuose ir troleibusuose man nėra kvapų, kuriais buvo neįmanoma kvėpuoti. Ir dabar yra švaresnis autobusai ir troleibusai.

    Parašė Aleksas666 Rodyti pranešimą
    bet tikrai ženkliai padidina mėkėtojų gretas, nors ir man pačiam teko matyti "zuikius", bet tikrai jau nebėra tokių "zuikių" kiekio
    Zuikių tikrai mažiau yra.

    Parašė Aleksas666 Rodyti pranešimą
    Šita nesąmonė pasibaigs tada, kai žmones baigs vaidintis labiau privilegijuotus už visus kitus, ir pradės mokėti už paslaugą.
    Už kiekvieną paslaugą būtina mokėti. Viešasis transportas irgi yra paslauga, už kuriuos naudojimasi reikia susimokėti.
    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

    Comment


      #22
      Sita tvarka normaliai prades veiksti tik kai bus ivestas elektroninis bilietas. Neveikia bilietas - lipk is autobuso. Kiek man teko vazineti uzsienyje, jei kas nors ilipes neparodo bilieto arba ilipa pro galines duris, autobusas tiesiog niekur nevaziuoja, o vairuotojas pranesa keleiviams apie situacija, tai dazniausiai patys keliaiviai ispraso zmogu. Siaip tokia sistema is pradziu sukeltu nemazai chaoso, bet po keliu menesiu zmones iprastu ir nebeliktu tu zuikiu. Girdejau kazkuriame mieste europoje (Lygtais Kijeve) ketinama autobusuose irengti uztvarus, kaip metro, t.y. jei bilietas negalioja, tiesiog neatsidaro uztvaras. O man ir daugumai mano pazistamu naujoji tvarka vilniuje zymiai labiau patinka, nei senoji.
      Dear Sir,

      Comment


        #23
        Parašė centras85 Rodyti pranešimą
        jei ir keleiviai suprastu, kad autobusų ir troleibusų vairuotojų alga priklauso nuo keleivių pagyrimo (jei būna pagyrimai jiems, tai tada jie gauna didesnę algą, o jei būna skundai tada jie gauna mažesnę alga). Tai, kad priekinių durų tvarkos laikosi tik senbuviai vairuotojai.
        Pirmąkart girdžiu apie tai. Įdomu, gal galima plačiau, kaip veikia ši sistema ir kokiu būdu gaunami tie pagyrimai-skundai?

        Comment


          #24
          Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
          Kiek man teko vazineti uzsienyje, jei kas nors ilipes neparodo bilieto arba ilipa pro galines duris, autobusas tiesiog niekur nevaziuoja, o vairuotojas pranesa keleiviams apie situacija, tai dazniausiai patys keliaiviai ispraso zmogu. Siaip tokia sistema is pradziu sukeltu nemazai chaoso, bet po keliu menesiu zmones iprastu ir nebeliktu tu zuikiu.
          Apie ką aš ir kalbėjau: kai nebus abejingų vairuotojų, su laiku nebus ir abejingų keleivių. Aš irgi mačiau Italijoje ir Čekijoje kaip vairuotojai stebi saloną ir rūpinasi tvarka.
          Juk viskas logiška ir žmogiška: jei normalūs keleiviai, susimokėję už važiavimą, priversti laukti ir vėluoti dėl kažkokio naglo debilo, tai jie patys imsis iniciatyvos, kad jį pašalinti iš proceso.

          Comment


            #25
            Parašė centras85 Rodyti pranešimą
            Pritariu, nes šį tvarka yra geresnė, nei prieš tai buvusi. Dabar autobusuose ir troleibusuose man nėra kvapų, kuriais buvo neįmanoma kvėpuoti. Ir dabar yra švaresnis autobusai ir troleibusai.

            Už kiekvieną paslaugą būtina mokėti. Viešasis transportas irgi yra paslauga, už kuriuos naudojimasi reikia susimokėti.
            Dabar "nėra" kvapų, nes šalta, o šaltyje smirda mažiau, nes molekulių judėjimas lėtesnis... Fizika...

            Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
            Sita tvarka normaliai prades veiksti tik kai bus ivestas elektroninis bilietas. Neveikia bilietas - lipk is autobuso. Kiek man teko vazineti uzsienyje, jei kas nors ilipes neparodo bilieto arba ilipa pro galines duris, autobusas tiesiog niekur nevaziuoja, o vairuotojas pranesa keleiviams apie situacija, tai dazniausiai patys keliaiviai ispraso zmogu. Siaip tokia sistema is pradziu sukeltu nemazai chaoso, bet po keliu menesiu zmones iprastu ir nebeliktu tu zuikiu. Girdejau kazkuriame mieste europoje (Lygtais Kijeve) ketinama autobusuose irengti uztvarus, kaip metro, t.y. jei bilietas negalioja, tiesiog neatsidaro uztvaras. O man ir daugumai mano pazistamu naujoji tvarka vilniuje zymiai labiau patinka, nei senoji.
            Ši tvarka veiks normaliai tik tada, kai bus ženkliai padidintas autobusų ir torleibusų skaičius, ko pasekoje nebus tiek daug įlipančių bei išlipančių keleivių į kiekvieną transporto priemonę. Bet visam tam reikalui nėra pinigų, kaip nėra pinigų ir vairuotojų skatinimui (jei ir padidėjo šiek tiek įplaukos už bilietus, tai viksas eina skoloms padengti; prisiminkime, autobusai užstatyti bankui; o jei skolos negrąžins, nebus kuo vežti keleivių). Todėl tvarka ir neveikia.

            Comment


              #26
              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Šita tvarka neužtikrina, kad visi susimokėtų.
              O kuri užtikrintų? Kai padarys, kada pridėjus el. bilietą užsidegs kokia žalia lemputė, kad bilietas papildytas, tada ir bus tvarka. Bet kokiu atveju, dabar visokių zuikių ir asocialių asmenų važiuoja mažiau.
              Flickr

              Comment


                #27
                Parašė oranger Rodyti pranešimą
                Pirmąkart girdžiu apie tai. Įdomu, gal galima plačiau, kaip veikia ši sistema ir kokiu būdu gaunami tie pagyrimai-skundai?
                per Vilniaus autobusai tinklalapyje esančias tokias skiltys: Rašyti atsiliepimą apie vairuotojų darbą ir keleivių aptarnavimą

                Rašyti pastabas apie autobusų eismo tvarkaraščius

                O troleibusų parkas gauna per Vilniaus troleibusai skiltį atsiliepimai

                Parašai Vilniaus Autobusams jų tinklalapyje išsirinkęs skiltį Atsiliepimai ir ten pasirenki Rašyti atsiliepimą apie vairuotojų darbą ir keleivių aptarnavimą. Atsakymą gausi į savo el. paštą. O atsakymas būna toks už pažeidimą bus sumažintas šio mėnesio atlyginimas.

                O jei būna pagyrimas tada būna toks atsakymas šį mėnesį gaus didesnę algą už gerą aptarnavimą.
                Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                Comment


                  #28
                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                  O kuri užtikrintų? Kai padarys, kada pridėjus el. bilietą užsidegs kokia žalia lemputė, kad bilietas papildytas, tada ir bus tvarka. Bet kokiu atveju, dabar visokių zuikių ir asocialių asmenų važiuoja mažiau.
                  Ir ką ta lemputė duos? Juk dabar vairuotojai dažniausiai net nežiūri, kai rodai bilietą. Net nežiūri. Taip, patikrinti negali, bet net nežiūri, ar iš viso turi bilietą.
                  Pas mus žmonės tokie, kad vairuotojas nieko tokiam padaryti negalės. Kontrolės pagautas zuikis dažnai na *** pasiunčia kontrolierius ir net neišlipa. O ką kontrolieriai gali padaryti? Dokumentų zukis nerodo. Tik kviesti policiją. Bet dažnai nusipjauna ir negaišta laiko.

                  Pasiūlymas. Įsteigti specialių policijos skyrių, kuris užsiimtų kontrole ir turėtų įgaliojimus, kaip policija, areštuoti, panaudoti jėgą ir pan. Kontrolės ekipažas būtų sudarytas iš vieno policininko ir 1 ar 2 paprastų kontolierių. Taip pat keisti įstatymus ir bent pusę surinktų baudų pervesti į savivaldybių biudžetą.
                  Paskutinis taisė Al1; 2011.01.19, 15:26.

                  Comment


                    #29
                    Parašė oranger Rodyti pranešimą
                    Pavyzdžiui, jei vairuotojas mato, kad į troleibusą įlipo marozas be bilieto, kodėl jis negali per mikrofoną paprašyti jo parodyti bilietą?
                    Esu matęs, tik ne per mikrofoną, o šiaip atsisukęs iš kabinos.

                    Comment


                      #30
                      Parašė Kecal Rodyti pranešimą
                      Paradoksalu, tačiau priekinių durų sistema geriau veiktų be elektroninių bilietų. Popierinį bilietą vairuotojui lengviau sužiūrėti, tam nereikia papildomų technologinių sprendimų (ko Vilniuje iki šiol nėra, o gal ir nebus). Bilietas galėtų būti ilgalaikis, ne vieno mėnesio, ir su keleivio nuotrauka - būtų sunkiau sukčiauti. Dabartinė tvarka priveda prie to, kad vairuotojas nevykdo jokios kontrolės, pats tai supranta, ir dar turi kęsti šaltį ir gaišti brangų laiką. Kuo jam džiaugtis?
                      Visiškai ne. Čia ne lipimas į lėktuvą, niekas neturės laiko studijuoti nuotraukų, bilietų tipų, galiojimo datų ir t.t. ir visą tą info mintyse "parsinti". Su elektroniniais bilietais žymiai paprasčiau (kai tai veiks aišku) - išgirdai vienokį pyptelėjimą - viskas gerai, išgirdai STOP tipo pyptelėjimą - nėra nuolatinio arba nenuskaitytas vienkartinis.

                      Comment


                        #31
                        Zuikių sumažėjo, tik klausimas dėl ko. Ar dėl to, kad atsirado priekinių durų tvarka, ar dėl to, kad pabrango baudos? Kolkas žmones labiau motyvuoja baudos.

                        Lempučių sistema man patiko. Gerai būtų, kad kokie nors varteliai tiesiog atsirastų. Ir kad viskas automatizuota, o ne vairuotojas tikrintų. Žalia eini, raudona - susimoki arba eik lauk. Bet tai gali sukelti dar didesnes grūstis. Šiaip didelę bėdą sudaro lėtas bilietėlių pardavimas. Kol susisuka vairuotojas ir susidaro grūstys. Galėtų įrengti kokį nors aparačiuką. Įmeti pinigus, tau staigiai duoda bilietėlį. Ar kažkas panašaus. Tas aparačiukas galėtų būti prie vartelių tiesiog. Be to motivuoti keleivius iš anksto įsigyti bilietėlius.

                        Ir tuo pačiu dar pakelti baudas.
                        Paskutinis taisė bebop; 2011.01.19, 15:49.
                        Nepatinka dirbti už mažai? Dirbk už daug.

                        Comment


                          #32
                          Varteliai ar turniketas dar labiau sulėtintų įlipimą (kelis kartus), nei bilietų prikimas pas vairuoroją. Ar nori stotelėse stovėti po 2-3 minutes, kol sulips visi 20-30 keleivių piko metu?

                          Comment


                            #33
                            Tai ir sakiau, kad gali sulėtinti. O kiek kartų tai neaišku. Užtektų ir paprastų, kurie yra naujesniuose autobusuose. Tiesiog užsifiksuoja jeigu raudonas.
                            Nepatinka dirbti už mažai? Dirbk už daug.

                            Comment


                              #34
                              Parašė bebop Rodyti pranešimą
                              Lempučių sistema man patiko.
                              Gal geriau elektrošokas vairuotojams. Tada tikrai zuikius vaikytų

                              Parašė bebop Rodyti pranešimą
                              Šiaip didelę bėdą sudaro lėtas bilietėlių pardavimas. Kol susisuka vairuotojas ir susidaro grūstys. Galėtų įrengti kokį nors aparačiuką. Įmeti pinigus, tau staigiai duoda bilietėlį. Ar kažkas panašaus. Tas aparačiukas galėtų būti prie vartelių tiesiog.
                              Galėtų iš viešųjų darbų kreipti tokiam darbui Arba vairuotojų vaikai pardavinėti.
                              Aš kai buvau mažas, sėdėdavau kabinoje, pardavinėjau bilietus ir dar stoteles skelbdavau. Salone labai linksma buvo atsimenu Mano dėdė buvo autobuso vairuotojas, tai mane kartais paimdavo į maršrutą.

                              Comment


                                #35
                                Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                Gal geriau elektrošokas vairuotojams. Tada tikrai zuikius vaikytų
                                Irgi gera priemonė
                                Galėtų iš viešųjų darbų kreipti tokiam darbui Arba vairuotojų vaikai pardavinėti.
                                Aš kai buvau mažas, sėdėdavau kabinoje, pardavinėjau bilietus ir dar stoteles skelbdavau Mano dėdė buvo autobuso vairuotojas, tai mane kartais paimdavo į maršrutą.
                                Na kažkaip nepasitikiu dabartiniais bedarbiais. Jeigu nėra motyvuoti susirasti darbą, eiti valyti gatvių nors reikia, tai tokia nauda iš jų. O vaikus įdarbinti ar nebus prieš įstatymą.
                                Nepatinka dirbti už mažai? Dirbk už daug.

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                  G
                                  Galėtų iš viešųjų darbų kreipti tokiam darbui Arba vairuotojų vaikai pardavinėti.
                                  Aš kai buvau mažas, sėdėdavau kabinoje, pardavinėjau bilietus ir dar stoteles skelbdavau. Salone labai linksma buvo atsimenu Mano dėdė buvo autobuso vairuotojas, tai mane kartais paimdavo į maršrutą.
                                  O ką aš dar pernai sakiau - reikia konduktorių. Bedarbių minios, bet valstybėje plačiau niekas nemąsto. Pašalpoms pinigų tai sukrapšto, o atlyginimui mokėti nebūtų iš ko...

                                  Comment


                                    #37
                                    Nieko neturiu prieš šią sistemą. Žinoma ir pas mus Klaipėdoje pasitaiko atvejų, kad kai kas įlipa pro vidurines ir galines duris. Bet kiek teko matyti, kontolieriai išsivedė tik vieną zuikį. Ir tas pats buvo pamiršęs pasiimti pažymėjimą. Paprasčiausiai, yra tokių žmonių kurie nemėgsta taikytis su nauja tvarka, bet tokių dalis tikrai nedidelė.

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Varteliai ar turniketas dar labiau sulėtintų įlipimą (kelis kartus), nei bilietų prikimas pas vairuoroją. Ar nori stotelėse stovėti po 2-3 minutes, kol sulips visi 20-30 keleivių piko metu?
                                      Kai visi įprastų suliptų labai greitai, nereikia daryti iš to didelių problemų. Užtat zuikiai išnyktų visiškai. Dėl tų vartelių, būtų galima padaryti, kad įlipimas vyksta per vidurines duris, ir vienu metu po 2 keleivius galėtų įlipinėti (būtų dvigubi varteliai), o išliptų pro galines ir priekines, kuriose taip pat būtų vertaliai besisukantys tik į vieną pusę, kad zuikiai negalėtų įlipti pro jas.
                                      Paskutinis taisė Lettered; 2011.01.19, 16:55.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        #39
                                        Klaipėdoje maži keleivių srautai. O Vilniuje jie per dideli, kad normaliai sistema veiktų. Čia tik valdininkams, "Savivaldybės paslaugoms" ir tie, kurie nesinaudoja VT arba retkarčiais ir ne piko metu, atrodo, kad viskas gražu puiku.

                                        Comment


                                          #40
                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                          Kai visi įprastų suliptų labai greitai, nereikia daryti iš to didelių problemų. Užtat zuikiai išnyktų visiškai.
                                          Neįprastų. Fiziškai neįmanoma. Kol turniketas negrįžo į pradinę padėtį, tol kitas keleivis negalėtų praeiti. Ar bent naudojaisi kada turniketu metro? Be bilieto lipančiam ar su nepapildytų bilietų tektų lipti atgal prieš įlipančių srautą ar pirkti bilietą ir užtverti praėjimą...
                                          Išvada vėl paprasta - reikia labai didinti autobusų ir troleibusų skaičių, kad įlipančių keleivių stotelėje būtų ne daugiau 10 piko metu.
                                          Zukiai visiškai neišnyktų, nes galimybė įlipti pro kitas duris vis tiek išliktų. Tegul ir labai maža, bet...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X