Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių laipinimas viešajame transporte

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Vilniuje MB Cito ir Citaro bei kai kurie O405N2 tų kabinų išvis neturi:
    http://fotobus.msk.ru/photo/83257/ (© Denis Simonov) ir nieko - važiuoja. Solaris troleibusų kabinos taip pat neperdarinėtos, bet jose vairuotojai nei su kailiniais, nei su kepurėm ar pirštinėm sėdi. Va Škoda tai čia kitas reikalas ir kiekvienas atvejis yra individualus.
    Nuoroda neveikia.
    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

    Comment


      Parašė solaris011 Rodyti pranešimą
      O priekinių durų žiemos metu daugelis vairuotojų (bent jau troleibusų vairuotojų),neatidaro todėl,kad ir taip yra šalta kabinoje,nes ji pusiau atvira,o jai dar priekines duris ištisai darineji, tai reiketų važinėti su "fufaikom" kaip vairuotojas nuo 275 šešto maršruto.
      Nežinau, aš visada kai reikia atidarau priekines durys (ypač per piką, kai daug keleivių) ir man niekada nebuna šalta. Čia yra užsilikusi tokia sovietinė mada, kad tipo priekinės durys skirtos vairuotojui išlipti ir įlipti. O tas pensininkas iš 275 troleibuso, nejungia pečiuko nes taupo. Nieko nepadarysi, jo tokia mada.

      Comment


        Priekinių durų sistema gal ir gera, tačiau pastebiu vieną, ypač neigiamą, ydą. Komposteriai yra įtaisyti tik priekyje (kalbu konkrečiai apie Panevėžį), todėl piko metu, įlipus pro vidurines duris, labai sunku prasiveržti pro žmones vien dėl bilieto pažymėjimo. Manau, reiktų palikti bent po vieną komposterį ties autobusų viduriu.
        دائما الليتوانيه

        Comment


          Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
          Priekinių durų sistema gal ir gera, tačiau pastebiu vieną, ypač neigiamą, ydą. Komposteriai yra įtaisyti tik priekyje (kalbu konkrečiai apie Panevėžį), todėl piko metu, įlipus pro vidurines duris, labai sunku prasiveržti pro žmones vien dėl bilieto pažymėjimo. Manau, reiktų palikti bent po vieną komposterį ties autobusų viduriu.
          Įtaisytų po 2 komposterius bent jau transporto priekyje (bent jau tose, kur praėjimas platesnis), ir tai šiek tiek įlaipinimas pagreitėtų.
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            Vilniuje kai kuriuose autobusuose ir troleibusuose yra po du komposterius. Bet žmonės nesupranta, kad pirmas įlipęs žymėtų bilietuką komposteriu, esančiu toliau nuo durų, tada lipantis iš paskos gali naudotis kitu komposteriu. O dabar iš karto įlipę žymi bilietukus pirmu komposteriu ir taip ilgina įlipimo laiką. Taip pat, kaip minėjau, po du komposterius prie pirmų durų, įrengti ne visuose autobusuose ir troleibusuose.

            Comment


              Vilniuje įvedus laipinima per priekines duris vistiek ziukių nesumažėjo o kaip tik padaugėjo tik išaugo tolonėlių pirkimas, tai koka viso šito prasmė?

              Comment


                Yra tvarka ir jei nori naudotis VT, tai turi jos laikytis. O jei nenori jos laikytis, tai važinėk privačiu transportu. Mums nepatinka, kad skrendant lėktuvu negalima įsinešti skysčių. Bet mes vistiek skrendame. Kiekviena tvarka turi pliusų ir minusų. Visada taip buvo ir bus. Pats paminėjai, kad išaugo talonėlių pirkimas, nors tai galima dalinai susieti su padidėjusiomis baudomis už važiavimą be bilieto. Bet tai reiškia didesnes pajamas. Didesnės pajamos = naujesni autobusai, daugiau maršrutu. Aišku taip būna tik idealiu atveju. Tačiau nors kažkas bandoma daryti.

                Comment


                  Parašė Scania Rodyti pranešimą
                  Vilniuje įvedus laipinima per priekines duris vistiek ziukių nesumažėjo o kaip tik padaugėjo tik išaugo tolonėlių pirkimas, tai koka viso šito prasmė?
                  Kaip suprasti du vienas kitam prieštaraujančius faktus: "zuikių" padaugėjo ir padidėjo bilietėlių pirkimas ? Tai nejaugi keleivių ženkliai padidėjo, kurių pusė tapo "zuikiais", pusė puolė pirkti bilietus. Tiesiog kontrolė pasidarė efektyvesnė, daugiau zuikių pagaunama, o pagauti, arba kiti bijodami būti pagauti - emė pirkti daugiau talonų.

                  Comment


                    Parašė sknts Rodyti pranešimą
                    Vilniuje kai kuriuose autobusuose ir troleibusuose yra po du komposterius. Bet žmonės nesupranta, kad pirmas įlipęs žymėtų bilietuką komposteriu, esančiu toliau nuo durų, tada lipantis iš paskos gali naudotis kitu komposteriu. O dabar iš karto įlipę žymi bilietukus pirmu komposteriu ir taip ilgina įlipimo laiką. Taip pat, kaip minėjau, po du komposterius prie pirmų durų, įrengti ne visuose autobusuose ir troleibusuose.
                    Tikiuosi, supranti, kad tik įlipęs į autobusą ar troleibusą, negali iš anksto žinoti, kiek ten tų komposterių yra. Aš, tarkime, žinau, kad dabar norma yra vienas komposteris visoje transporto priemonėje, todėl žymėčiausi prie pirmo pamatyto (jeigu neturėčiau nuolatinio).

                    Dėl zuikių: jeigu pradžioje zuikių ir buvo sumažėję, dabar jų, ko gero, gali būti daugiau nei anksčiau. Tikrai nesunku vienąkart įsigyti kortelę ir važinėtis mėnesių mėnesius, ja tiesiog pamojuojant vairuotojui prieš nosį. Tiesą sakant, absoliuti dauguma vairuotojų net nežiūri, ką jiems rodai. Kontrolierių jau nepamenu, kada buvau sutikęs (tiesa, VT naudojuosi ne kiekvieną dieną).
                    Paskutinis taisė Kecal; 2011.02.27, 14:44.

                    Comment


                      Parašė Kecal Rodyti pranešimą
                      Dėl zuikių: jeigu pradžioje zuikių ir buvo sumažėję, dabar jų, ko gero, gali būti daugiau nei anksčiau. Tikrai nesunku vienąkart įsigyti kortelę ir važinėtis mėnesių mėnesius, ja tiesiog pamojuojant vairuotojui prieš nosį. Tiesą sakant, absoliuti dauguma vairuotojų net nežiūri, ką jiems rodai. Kontrolierių jau nepamenu, kada buvau sutikęs (tiesa, VT naudojuosi ne kiekvieną dieną).
                      Kodėl turėjo zuikių skaičius išaugti ? Jei dabar keleivių kontrolė tokia pat griežta, ar net dar griežtesnė nei anksčiau. O tai, kad pamojuosi tuščia kortele vairuotojui, nuo baudos neišgelbės, jei pagaus.

                      Comment


                        Parašė Scania Rodyti pranešimą
                        Vilniuje įvedus laipinima per priekines duris vistiek ziukių nesumažėjo o kaip tik padaugėjo tik išaugo tolonėlių pirkimas, tai koka viso šito prasmė?
                        Gal jau baik nesamones rašinėt? Nė vieno rimto fakto ir neaišku iš kur ištraukta nesamonė, kad zuikių padaugėjo. Ir pats klausimas toks, apie kurį jau šitiek pridiskutuota, kad net bloga darosi. Kam vėl to paties klausti?
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Parašė Kecal Rodyti pranešimą
                          Tikiuosi, supranti, kad tik įlipęs į autobusą ar troleibusą, negali iš anksto žinoti, kiek ten tų komposterių yra. Aš, tarkime, žinau, kad dabar norma yra vienas komposteris visoje transporto priemonėje, todėl žymėčiausi prie pirmo pamatyto (jeigu neturėčiau nuolatinio).

                          Dėl zuikių: jeigu pradžioje zuikių ir buvo sumažėję, dabar jų, ko gero, gali būti daugiau nei anksčiau. Tikrai nesunku vienąkart įsigyti kortelę ir važinėtis mėnesių mėnesius, ja tiesiog pamojuojant vairuotojui prieš nosį. Tiesą sakant, absoliuti dauguma vairuotojų net nežiūri, ką jiems rodai. Kontrolierių jau nepamenu, kada buvau sutikęs (tiesa, VT naudojuosi ne kiekvieną dieną).
                          Po du komposterius priekyje mačiau kol kas tik kai kuriuose troleibusuose. Autobusuose dar neteko matyt.
                          O kontrolės darbo kokybė pastaruoju metu ženkliai pagerėjo + tikrina kur kas dažniau nei anksčiau + pačios baudos penkiskart padidintos, tad tikrai negalima teigti, kad zuikių skaičius sumažėjo (oficialiais duomenimis, tik 20 proc.) vien dėl priekinių durų tvarkos. Dar nepamirškime, kad labai maža dalis vairuotojų apskritai šios tvarkos laikosi.
                          Beje, daugelyje naujesnių transporto priemonių yra geltonieji komposteriai (turiu omeny ne e.bilieto komposterius, o tuos, kur įkišus talonėlį išmušami skaičiukai). Dabar pagal taisykles jie nėra įjungiami, tačiau kai kuriuose autobusuose teko matyti juos įjungtus. Nežinau, dėl kokių priežasčių. Įdomu, ar šiuo komposteriu pažymėtas bilietas laikomas pažymėtu, ar ne?
                          Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.02.27, 21:26.
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                            Po du komposterius priekyje mačiau kol kas tik kai kuriuose troleibusuose. Autobusuose dar neteko matyt.
                            O kontrolės darbo kokybė pastaruoju metu ženkliai pagerėjo + tikrina kur kas dažniau nei anksčiau + pačios baudos penkiskart padidintos, tad tikrai negalima teigti, kad zuikių skaičius sumažėjo (oficialiais duomenimis, tik 20 proc.) vien dėl priekinių durų tvarkos. Dar nepamirškime, kad labai maža dalis vairuotojų apskritai šios tvarkos laikosi.
                            Beje, daugelyje naujesnių transporto priemonių yra geltonieji komposteriai (turiu omeny ne e.bilieto komposterius, o tuos, kur įkišus bilietėlį išmušami skaičiukai). Dabar pagal taisykles jie nėra įjungiami, tačiau kai kuriuose autobusuose teko matyti juos įjungtus. Nežinau, dėl kokių priežasčių. Įdomu, ar šiuo komposteriu pažymėtas bilietas laikomas pažymėtu, ar ne?
                            Manau, kad laikomas pažymėtas, jei yra žymėta priekyje. Manau, kad juos įjungia per piko valandas. Vieną kartą per piką mačiau įjungtus ruduosius komposterius.
                            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                            Comment


                              Parašė Scania Rodyti pranešimą
                              Vilniuje įvedus laipinima per priekines duris vistiek ziukių nesumažėjo o kaip tik padaugėjo tik išaugo tolonėlių pirkimas, tai koka viso šito prasmė?
                              Argumentų pritrūkai. Gal geriau nepilstyti iš tuščio į kiaurą, jei neturi ką pasakyti.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Tai palaukit, kas cia per bajeris?? As galvojau, kad priekiniu duru visiems nepatogi tvarka ivesta tik todel, kad isvengti zuikiu bei sutaupyti atsisakant kontroles pareigunu. O dabar pasirodo net ir dazniau kontrole tikrina? Tai atsiprasant kas cia per idiotizmas? Antras dalykas kas per idiotizmas vesti sia visiems nepatogia tvarka jei bilietu uztenka tik pamojuoti? Turi buti gi idiegtas elementarus aparatas, kuris supypsi ar dar kazkaip indikuoja galiojanti bilieta.
                                Zodziu as apakes, tik dabar suzinojau, kad tokia nesamone. Iki siol buvau pries sia visiems nepatogia tvarka, bet suprasdavau ir argumentus UZ, kurie dabar isgaravo perskaicius siuos stulbinancius dalykus!

                                Comment


                                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                  Tai palaukit, kas cia per bajeris?? As galvojau, kad priekiniu duru visiems nepatogi tvarka ivesta tik todel, kad isvengti zuikiu bei sutaupyti atsisakant kontroles pareigunu. O dabar pasirodo net ir dazniau kontrole tikrina? Tai atsiprasant kas cia per idiotizmas? Antras dalykas kas per idiotizmas vesti sia visiems nepatogia tvarka jei bilietu uztenka tik pamojuoti? Turi buti gi idiegtas elementarus aparatas, kuris supypsi ar dar kazkaip indikuoja galiojanti bilieta.
                                  Zodziu as apakes, tik dabar suzinojau, kad tokia nesamone. Iki siol buvau pries sia visiems nepatogia tvarka, bet suprasdavau ir argumentus UZ, kurie dabar isgaravo perskaicius siuos stulbinancius dalykus!
                                  1. Nesikarščiuok
                                  2. Klaipėdoj įlipančių bilietai tikrinami
                                  3. Kontrolės reidų skaičiaus padidėjimas reikalingas ir tai laikina
                                  4. Diskutuojant apie įlipimo pro priekines duris temą, reikėtų atskirti, kaip yra skirtinguose miestuose ir nesusidaryti nuomonės vien dėl to, kad netinkamai ši tvarka organizuojama viename ar kitame mieste.

                                  Siūlau daugiau mąstyti
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Bent jau Panevėžyje, įlipimas pro priekines duris, nesudaro jokių problemų. Bilietus įsigyjam iš anksto, arba extra atveju, pas vairuotoją, pvz. vėlai vakare, ir tai nesudaro jokių problemų.

                                    Kartais savaitgaliais, jau po 20 val., jei stotelėjė mažai keleivių, tai atidaro ir vidurines duris.

                                    Gal kiek didesnės grūstis piko valandomis, bet ir tai išsprendžiama probema.

                                    P.S. Gal per mažokai važinėju, bet pro priekines duris įlipant mažiau kontrolės, nei kad būdavo važinėjant "Įprastai" - t.y. be priekinių durų.
                                    Paskutinis taisė enigma; 2011.02.27, 23:45.
                                    ______________
                                    The Division Bell

                                    Comment


                                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                      1. Nesikarščiuok
                                      2. Klaipėdoj įlipančių bilietai tikrinami
                                      3. Kontrolės reidų skaičiaus padidėjimas reikalingas ir tai laikina
                                      4. Diskutuojant apie įlipimo pro priekines duris temą, reikėtų atskirti, kaip yra skirtinguose miestuose ir nesusidaryti nuomonės vien dėl to, kad netinkamai ši tvarka organizuojama viename ar kitame mieste.

                                      Siūlau daugiau mąstyti
                                      Ilaipinimas per priekines duris nepatogus vairuotojams, nepatogus keleiviams.
                                      Patogumas gali buti aukojamas nebent jei atliekami sie veiksmai:
                                      Bilietai tikrinami 100% keleiviu - tai yra arba perki bilieta, arba ismusi turima, arba patvirtini veikianti e bilieta (jei aparatas indikuoja bilieta su nuolaida - rodai pazymejima)
                                      Atsisakoma kontroles (nes vairuotojas patikrina 100% bilietu)

                                      Savivaldybems, kurios neispildo siu dvieju salygu ir vis tiek iveda visiems nepatogu laipinima pro priekines duris reikia siulyti daugiau mastyti.

                                      Comment


                                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                        Ilaipinimas per priekines duris nepatogus vairuotojams, nepatogus keleiviams.
                                        Patogumas gali buti aukojamas nebent jei atliekami sie veiksmai:
                                        Bilietai tikrinami 100% keleiviu - tai yra arba perki bilieta, arba ismusi turima, arba patvirtini veikianti e bilieta (jei aparatas indikuoja bilieta su nuolaida - rodai pazymejima)
                                        Atsisakoma kontroles (nes vairuotojas patikrina 100% bilietu)

                                        Savivaldybems, kurios neispildo siu dvieju salygu ir vis tiek iveda visiems nepatogu laipinima pro priekines duris reikia siulyti daugiau mastyti.
                                        Na žinoma, reikia pripažinti, kad Vilniuje sistema įdiegta pasiruošus per mažai. Važinėjo į užsienį politikai, žiūrėjo kaip ten yra, bet čia to pritaikyt iki galo nesugebėjo...

                                        Kiek tenka stebėti, Kaunas VT srityje Lietuvoje moderniausias ir sprendimus priima ne skubotai, bet gerai apgalvojus. Todėl tai teikia optimistinių vilčių, kad jei kada Kaune ir bus laipinimo pro priekines duris tvarka, tai ji veiks geriau.
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Tvarka visiems nepatogi, bet kol kas niekas dėl to kojos ar rankos neišsisuko. Transportas važiuoja normaliai ir nėra jokių įspūdingų vėlavimų, dėl kurių čia visi skundžiasi. Savaime suprantama, kad kai žmonių daug, vairuotojui leidžiama atidaryti visas duris ir tai nėra tvarkos pažeidimas - tai jau senų seniausiai numatyta. Jeigu žmogus turi pasižymėti vienkartinį bilietą ir lipą pro galines duris, tai atsiprašau, kur jis pamiršo savo protą?
                                          Mano akimis žvelgiant kontrolė sustiprinta būtent dėl to, kad "kažkas" nesugeba įvesti privalomo e-bilieto glaudimo prie komposterio, ir reikia tikrinti tuos, kas važiuoja su tuščiais bilietais. Bet gi vis tiek - kokia dabar čia problema? Zuikius "filtruoja" priekinės durys (bent jau benamių tai tikrai neįleidžia) ir keleivių kontrolė. Darbo turi ir vairuotojai, ir kontrolieriai. Ar gal nieko neatsitiks, jei vairuotojams uždėsim kontrolės pareigas, nieko nemokėsim jiems papildomai, o kontrolierius atleisim? Pagalvok tu man - keliolika Sodros išlaikytinių bus daugiau, kai jų ir taip jau tūkstančiai...
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X