Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Kaunietis Aidas Rodyti pranešimą


    Taigi, netruko paskaičiuoti, jog šiuo metu yra ~42 senesnių nei 2012 m. įprastų autobusų ir ~18 (įskaitant 4 gyvatėles) ilgų autobusų. Duomenys paimti iš fotobuse nurodytų "važiuojančių" transporto priemonių. Tai reiškia, kad pagaliau pamatysime daugiau ilgų autobusų mieste, nes paskutiniu metu labai matosi sumažėjimas - 23 ir 39 maršrutai ilgais autobusais aptarnaujami tik piko metu. Kai per karantiną sumažino talpą, taip iki šiol važiuoja trumpi 18-am, 36-am (nors keli ilgesni pasitaiko), 26-am (irgi vienas-kitas). Džiugu girdėti naujienas!
    Pasenusi info.
    atnaujinta :
    39 asis jau nebeaptarnaujamas ilgais autobusais. Nebent vairuotojas, kurio autobusas rezerve. is rezervo pastatytas Nr 39. .Dabar 18 visad ilgas perttraukiamas 5:47 is stoties isvyksta .( 36 ame pamainoje ilgi vaziuoja , pertraukose nera. Pertraukose ilgi- 18, 23, 26, 46
    Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2022.10.29, 18:51.

    Komentuoti:


  • Kaunietis Aidas
    replied
    Šią savaitę pasirašytos sutartys dėl 64 naujų hibridinių suspaustomis gamtinėmis dujomis ir elektra varomų autobusų įsigijimo – 39 standartinio dydžio (12 metrų) bei 25 trijų ašių (18 metrų).
    Kaune pirmą kartą bus pristatyti nauji trijų ašių 18 m ilgio „sudvejinti“ autobusai talpins apie 130 žmonių ir aptarnaus didžiausiais keleivių srautais pasižyminčius maršrutus.
    Taigi, netruko paskaičiuoti, jog šiuo metu yra ~42 senesnių nei 2012 m. įprastų autobusų ir ~18 (įskaitant 4 gyvatėles) ilgų autobusų. Duomenys paimti iš fotobuse nurodytų "važiuojančių" transporto priemonių. Tai reiškia, kad pagaliau pamatysime daugiau ilgų autobusų mieste, nes paskutiniu metu labai matosi sumažėjimas - 23 ir 39 maršrutai ilgais autobusais aptarnaujami tik piko metu. Kai per karantiną sumažino talpą, taip iki šiol važiuoja trumpi 18-am, 36-am (nors keli ilgesni pasitaiko), 26-am (irgi vienas-kitas). Džiugu girdėti naujienas!

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Troleibusai > Elektriniai autobusai

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą
    Kaunas šiek tiek pavydi jums elektrinių autobusų. Gaila, kad Kaunas kol kas neperka…
    Nepavydi, kad permoka už elektrinius busus, tai tiesig kvaila.Na bet aišku reijia piarintis apie żaliąjį kursą.

    Komentuoti:


  • karolis1993
    replied
    Kaunas šiek tiek pavydi jums elektrinių autobusų. Gaila, kad Kaunas kol kas neperka…

    Komentuoti:


  • Mantas95
    replied
    Kaip Vilnius jau pavydi Kaunui ilgų naujo dizaino MAN'ų, kurie išties dar labiau pakeis miesto vaizdą, kuris ir taip gerokai pagerėjęs per pastaruosius metus.

    Komentuoti:


  • karolis1993
    replied
    Manau, kad artimoje ateityje pirks ir troleibusus,nes tie senieji Solaris 2006m. gamybos, tai tikrai turetu ir juos pakeisti.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-21-5-mln-euru

    Geros naujienos

    Perkami dar 64 hibridai. Gaila tik,kad pilnai elektra varomu autobusu neperka.
    Gaila, kad troleibūsų neperka, nes ties yra elektriniai autobusai tik geriau ir pigiau.

    Komentuoti:


  • karolis1993
    replied
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-21-5-mln-euru

    Geros naujienos

    Perkami dar 64 hibridai. Gaila tik,kad pilnai elektra varomu autobusu neperka.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Medūza Rodyti pranešimą
    2. Kaip reikėtų ant to švieslentės stulpo uždėti popierinius tvarkaraščius?
    Dėdavo papildomus ragus ant paprastų stulpų jeigu daug maršrutų, tai galima sprendimą pritaikyti ir čia

    Komentuoti:


  • Medūza
    replied
    Nemanau, kad darys tai, nes:

    1. Nelabai seniai pakeitė tuos stulpus kartu su stotelių ženklais
    2. Kaip reikėtų ant to švieslentės stulpo uždėti popierinius tvarkaraščius?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Tikiuosi, kad ant būsimų švieslenčių stulpų perkels ir stotelių ženklus.
    Kitaip nesižiūrės. Stoginė, šalia stulpas stotelės ženklai, ir dar trečias stulpas švieslentė.

    Reik tą meilę stulpams raut su šaknim kažkaip.

    Komentuoti:


  • Medūza
    replied
    Manau, kad kitokios formos ekraną daryt nelabai ir įmanoma

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Medūza Rodyti pranešimą
    Bus ant stulpo, tik apvalaus jau st. Krevės pr. yra tas stulpas
    išsigandau perskaitęs kad bus apvalus ekranas, bet nuotrauka pataisė mano nesusipratimą

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Medūza Rodyti pranešimą
    Bus ant stulpo, tik apvalaus jau st. Krevės pr. yra tas stulpas
    Taip apvalus yra jau ir kitose miesto dalyse (Baltų pr.), bet esmės nekeičia, ekranas tikriausiai kvadratinis bus

    Click image for larger version

Name:	IMG_20221017_202925.jpg
Views:	1183
Size:	820,6 kB
ID:	1999718

    Komentuoti:


  • Medūza
    replied
    Bus ant stulpo, tik apvalaus jau st. Krevės pr. yra tas stulpas

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    Panasios i Kauno autobusu stoties st. sviestlente.
    gal labiau panašios į Vilniaus, nes bus ant stulpo?
    Click image for larger version

Name:	VMS_0813-1080x720.jpg
Views:	1382
Size:	127,2 kB
ID:	1997799

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą
    Gal kas žino,kaip atrodys naujosios švieslentės stotelėse?
    Panasios i Kauno autobusu stoties st. sviestlente.

    Komentuoti:


  • karolis1993
    replied
    Gal kas žino,kaip atrodys naujosios švieslentės stotelėse?

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    O tu supranti, kad čia kilo diskusija, anot kai kurių, kad pardavėjas PRIVALO turėti grąžą, nesvarbu ar tai pirmas keleivis mokantis grynais ar paskutinis. Niekur nėra tokių taisyklių ir juo labiau įstatymų. Niekas nesako, kad draudžiama mokėti norimom kupiūrom, bet tikrai neprivaloma turėti grąžą.

    Aišku jei tai tiesa, kad vairuotojas išlaipino mažą vaiką, o ne pasiūlė tarkim pasismulkinti pinigų pas keleivius, tada nesuteikia jokios pagarbos vairuotojui.
    Man patinka kaip dirba Vokietijoje Oderį. Vairuotojai neturi jokio kontakto nei su pinigais nei bilietais.
    keleivis įdeda į permatoma dėžutė piniga o vairuotojas turi kabinoje knopkes kokį bilietą atspausdinti.
    Aparatas grąžos neduoda

    Komentuoti:

Working...
X