Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tarptautiniai pervežimai autobusais
Collapse
X
-
Atmink, kad nepasiteisino PolskiBus maršrutai į Vilnių, kurie buvo kartus pigesni nei kitų vežėjų, bet vežė Varšuvoje ne į Zachodnią ir centrinę stotis, o į užkampį prie Mlocinų metro stoties šiaurinėje Varšuvos dalyje. Smulkmena, atrodo, bet tai lėmė maršrutų nepopuliarumą.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAha, nuo stotoes miesto centinėje dalyje, matai, efekto nebus. Tai kyla klausimas, nafig tas keleiviams skirtas RB iš viso reikalingas? Kroviniams pakanka ir esamo geležinkelio su esamais greičiais.
Komentuoti:
-
Aha, nuo stotoes miesto centinėje dalyje, matai, efekto nebus. Tai kyla klausimas, nafig tas keleiviams skirtas RB iš viso reikalingas? Kroviniams pakanka ir esamo geležinkelio su esamais greičiais.
Komentuoti:
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąJau forume daug kartų rašyta, kodėl keleivinės stotys neturi būti už centro. Dabar miestai tiek nesiplečia kiek XIX ar XX a. Ir šiaip stengiamasi stotį kuo arčiau centro daryti, ar net po centru pasikasti. Vokietijos miestų pavyzdžiai puikiai iliustruoja naujas tendencijas. O oro uostai visai kas kita.
Prisiverčiau perskaityti SWECo atskaitą. Panašu kad "Vilnius Hbf" išlaikymas įrašytas projektavimo užduotyje ir su tuo nepasiginčysi. Beje, gal kas žinot kur padėta 2020-04-22 SWECO ataskaita? Noriu pamatyti pirmines alternatyvas.
Komentuoti:
-
Taigi su persėdimais dviem visi reisai. Aišku, kad tik durnius važiuos nuo iki tokiu maršrutu. Tai tiesiog jungiamieji maršrutai. Kaip ir lėktuvų juk būna su keliais persėdimais siūlo. Tiesa, ten ir kaina dažniausiai maža, o čia nesveika kaina.
Komentuoti:
-
Vienam maršrutui penki autobusai, kurie išvyksta skirtingu laiku, o atvyksta visi vienu metu??
Komentuoti:
-
jį sutikom apie 16h. tai nė vienas iš šitų variantų negali būt, nes pusę paros ant sienos nevėluotų... o važiuot 50val. su 2 persėdimais, iš kurių vienas anksti ryte o kitas - naktinis Kijeve gali tik visiškai visiški pablūdėliai... ir bilietas 94 EUR, kai lėktuvu Kiev-Vilnius galima rast už 40 EUR pamedžiojus
Komentuoti:
-
Gal keičia autobusą pasienyje, gal paima darbuotojus iš skirtingų miestų, labai daug gal
Komentuoti:
-
Šiaip labia keistas maršrutas ypač per Alytaus plentą - suprask, jog iš Lenkijos ir ne tiesiai į Rygą važiuojant, bet pro Vilnių. Nors gali būt jog tokį milžinišką lanką per Lenkiją daro, nes dėl karantino BLR per sienas nepraleidžia, kitaip labai sunku įsivaizduot maršruto logiką iš Zaporožės per Lenkijos pusę... Kai net Kijevas važiuoja per BLR. Beje markės nepastebėjau, bet autobusas naujutėlaitis ir ne ką prastesnis nei blizgantys didieji Ollex autobusai.
Komentuoti:
-
Jei akys neapgavo, šiandien kelyje Alytus-Valkininkai-Vilnius prasilenkėm su autobusu Zaporyzhya-Riga. Ar yra kas girdėjęs apie tokį reisą?
Komentuoti:
-
Nuo gruodžio 17 d. Baltarusija uždraudė piliečių ir užsieniečių, pastoviai gyvenančių Baltarusijoje, išvykimą iš šalies sausumos transportu. Vykti galės tik turintys legalų darbą užsienyje ar besimokantys. Taip pat artimųjų mirties atveju ar gydytis. Taigi, dalis autobusų bus atšaukti, nes keleivių smarkiai sumažės.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kad ir Lietuva Lenkiją įtraukė į pilką zoną ir nuo pirmadienio reikės izoliuotis. Keliaujančių autobusais liks visai mažai.
O keliaujančiųjų tiek autobusais, tiek lėktuvais jau seniai drastiškai sumažėjo, bet ten ne dėl Lietuvos taikomų apribojimų, o dėl kitų šalių taikomų apribojimų Lietuvos atžvilgiu.
Komentuoti:
-
Tai kad ir Lietuva Lenkiją įtraukė į pilką zoną ir nuo pirmadienio reikės izoliuotis. Keliaujančių autobusais liks visai mažai.
Komentuoti:
-
Lux Express autobusai jau nuo pirmadienio nebekursuos likusiais dviem Vilnius-Ryga reisais.
Tai iš esmės, neskaitant maršrutų į Baltarusiją ir Ukrainą, Lietuvoje lieka tik Ecolines. Bet ir jie neaišku, kiek ilgai išsilaikys. Po paskutinio Latvijos Vyriausybės sprendimo, savo maršrutus į Lenkiją, Čekiją ir Vokietiją jiems belieka pakeisti vienu iš dviejų būdų - arba pradėti juos Lietuvoje (pvz Vilnius-Praha vietoj Ryga-Praha), arba toliau važiuoti nuo Rygos, bet be sustojimų Lietuvoje. Iš esmės, abu variantai reikštų dar didesnius nuostolius, tai, kažin, ar nenuspręs ir Ecolines uždaryti savo likusius maršrutus.
Komentuoti:
-
BNS 2020.12.04
Latvija dėl COVID-19 grėsmės įšaldo keleivių pervežimą į Lietuvą
https://m.delfi.lt/verslas/transport...hp?id=85920365
Komentuoti:
-
Ukrainoje žadama ant švenčių totalinis šalies uždarymas ne tik iš išorės, bet ir viduje.
Komentuoti:
Komentuoti: