Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[DRU] Druskininkų viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vilnietizz
    replied
    Labai įdomus eksperimentas:

    GYVENTOJŲ DĖMESIUI: pradedami bandomieji važiavimai maršrutu „Druskininkai – Leipalingis“


    Druskininkų savivaldybės administracija informuoja, kad nuo 2016 m. rugsėjo 5 d. pradedami bandomieji važiavimai maršrutu „Druskininkai – Leipalingis“. Autobusas iš Druskininkų išvažiuos 22.10 val. Bandomieji važiavimai vyks du mėnesius iki 2016 m. spalio 31 d. Bandomųjų važiavimu metu bus registruojami keleiviai. Jeigu bus pakankamas keleivių srautas, autobusas važiuos pastoviai.

    Taip pat nuo 2016 m. rugsėjo 5 d. keičiasi:
    Nr. 1 maršruto tvarkaraštis tarp stotelių;
    Nr. 3 maršruto tvarkaraštis, kai autobusas važiuoja pro kapines;
    Nr. 4 maršruto tvarkaraštis;
    Nr. 5 maršruto tvarkaraštis, iš Gailiūnų.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dar tos pačios dienos (kaip ir lyno keltuvo nuotraukos) miesto autobusų nuotraukos.







    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.29, 18:40.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Esmė tame, kad jokio komercinio atsipirkimo nebus. Tai brangus žaisliukas, kurį savivaldybė turės išlaikyti. Kol kas, aišku, keleivių yra, nes tai naujiena. Kaip bus ateityje, sunku pasakyti. Kainos vargu ar mažės.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Juo labiau kol tai yra naujovė, tai ir susidomėjimas net už didesnę kainą yra. Po 2-3 metų jau daug kas bus išbandę ir keleivių srautai turėtų sumažėti. Mažesnė kaina paskatintu dažniau pasinaudoti ir pati paslauga veikiausiai taptų rentabilesnė.
    Na tai po 2-3 metų kaina ir sumažės. Jie gi irgi ne durniai, be to jei nenori keltuvu, tai važiuok autobusu, niekas gi nedraudžia.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Reiškia atpigo, tikari buvo į vieną pusę

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Žmonių ten būna tik šeštadieniais, kad eilę stovėti. Šiap mano manymu ganėtinai brangu. 5eur į vieną pusę.
    5 eur į abi puses, į vieną - 3 eur. Kaina iš tiesų didele. Kadangi tai viena iš miesto viešojo transporto rūšių, kaina galėtų būti artimesnė VT vienkartinio bilieto kainai ir siekti 2 ar 2,5 eur už kelionę pirmyn-atgal.

    Juo labiau kol tai yra naujovė, tai ir susidomėjimas net už didesnę kainą yra. Po 2-3 metų jau daug kas bus išbandę ir keleivių srautai turėtų sumažėti. Mažesnė kaina paskatintu dažniau pasinaudoti ir pati paslauga veikiausiai taptų rentabilesnė.
    Paskutinis taisė sleader; 2016.05.23, 20:50.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Žmonių ten būna tik šeštadieniais, kad eilę stovėti. Šiap mano manymu ganėtinai brangu. 5eur į vieną pusę.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pasivaikšiojimas prie keltuvo stoties centre. Stotis ir į areną išvykstantys vagonėliai.



    Vagonėliai virš gatvės.



    Pasikėlimas.



    Kol vagonėliai nepasiekia pirmos atramos nuo centrinės stoties, tol greitis mažesnis. Atitinkamai, ir atvykstant, greitis prieš atramą sumažinams ir yra mažesnis leidžiantis. Kadangi ant lyno nejudamai pritvirtinti vagonėliai taip, kad vienu metu du būtų vienoje stotyje, o kiti du - kitoje, tai greitis sumažėja ir tiems vagonėliams, kurie yra prie arenos. Nors ten pavojinga zona tik nuo Nemuno šlaito ir techninio pravažiavimo prie arenos iki stoties.



    Stoties paviljonas nuo Maironio g.



    Iš kitos pusės - lyną tempiantis ratas.



    Kai kėliausi, keleivių buvo nedaug. Po maždaug 40 min., grįžus, jų padaugėjo ir jiems teko laukti eilėje, nes į vagonėlį telpa tik 8 žmonės.





    Iš arenos atvyksta vagonėliai.



    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.23, 18:22.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Grįžtu atgal. Tolsta arena.



    Vagonelio viduje.



    Arenos link.



    Prasilenkimas pusiaukelėje.



    Kiti du vagonėliai arenos link.



    Vagonėlio tvirtinimo prie lyno konstrukcija praeina atramą su lyną laikančiu mechanizmu.



    Miesto vaizdai pro langą.





    Artėjama prie stoties.



    Vaizdas atgal.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.23, 18:15.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vagonėliai su keleiviais grįžta į centrą. Šviesoforu ir šlagbaumu reguliuojamas automobilių eismas (techninis privažiavimas prie arenos; yra ir įvažiavimo į teritoriją vartai).



    Kairėje pusėje esantys vagonėliai grįžta į centrą, o dešinėje, tolumoje, važiuoja į areną.



    Vaizdas stoties šalia arenos link.



    Vaizdas nuo Nemuno šlaito.



    Vagonėliai virš arčiau. Atkreipkite dėmesį, kaip prasėda lynas kai vagonėliai vis toliau nuo artimiausios atramos.



    Baigia kelionę - ties stotimi greitis sumažėja.





    Iš paradinės pusės.





    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.23, 18:10.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Druskininkai. Keltuvas. Atidarytas 2015 lapkričio 27 d., bet niekas nepadarė fotoreportažo. Šių metų balandžio antra pusė.

    Fotoreportažo nuotraukų seka tokia - centras - arena, prie arenos, kelionė atgal ir stotis centre.

    Kylame. Vaizdas atgal, centre esančios stoties link.



    Atgal, virš miško.



    Pirmyn. Sėdėjau antrame vagonėlyje.



    Virš Nemuno.



    Vagonėlių tvirtinimas prie lyno.



    Vagonėlis arenos stotyje.



    Vaizdas vidun. Durys automatinės, ne rankomis iš išorės uždaromos.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.23, 18:05.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Buvo šiame forume. Ir Fotobuse: http://fotobus.msk.ru/vehicle/430219/#n484421, ir ne Iveco - http://fotobus.msk.ru/vehicle/279467/#n294043

    Komentuoti:


  • aRa
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Heuliez autobusas? Kiek esu matęs nuotraukų, ten dirbo Iveco mikroautobusai.
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Tuos, kurie dirbo Druskininkų 6 maršrutu, o ne Alytaus Ne taip supratau
    Tada dar įdomiau - kokie ten buvo Iveco ir kur tos nuotraukos?

    Komentuoti:


  • Vakaris
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Kokią schemą, pvz, turėtų Vilkaviškis?
    Manau būtų gražu, jei atitiktų heraldiką - pavyzdžiui Vilkaviškio (raudona lelija mėlyname fone) - mėlynas autobuso priekis ir raudona šoninė linija, Prienų atvirkščiai - (Šv. Jurgis su žirgu rusvos spalvos žirgu ir mantija mėlyname dugne) oranžinis priekis su mėlyna juosta šone.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
    Geras reportažas. Pagalvojau, kad ir kiti Kautros filialai galėtų turėti skiriamąjį (spalva) autobuso priekio dažymą...
    Kokią schemą, pvz, turėtų Vilkaviškis?

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Heuliez autobusas? Kiek esu matęs nuotraukų, ten dirbo Iveco mikroautobusai.
    Galbūt tai buvo 2006 metais. Pilkas Heuliez.

    Komentuoti:


  • Vakaris
    replied
    Geras reportažas. Pagalvojau, kad ir kiti Kautros filialai galėtų turėti skiriamąjį (spalva) autobuso priekio dažymą...

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Šauniai viskas sutvarkyta. Galėjo ir į Alytų Kautrą įsileist... Šiaip ar taip, dar kokiais 2007-2008 metais, prisimenu, važinėjo visokie trantai. 6 maršrute buvo Heuliez autobusas.
    Heuliez autobusas? Kiek esu matęs nuotraukų, ten dirbo Iveco mikroautobusai.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Šauniai viskas sutvarkyta. Galėjo ir į Alytų Kautrą įsileist... Šiaip ar taip, dar kokiais 2007-2008 metais, prisimenu, važinėjo visokie trantai. 6 maršrute buvo Heuliez autobusas.

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    DRUSKININKAI

    Pavasarį Kautra dar penkiems metams pratęsė sutartį su Druskininkų miesto savivaldybe. Druskininkuose miesto viešasis transprtas pats jauniausias Lietuvoje - vidutinis amžius beveik 5 metai. Kažkada buvo rašyta, jog Druskininkuose oras vežiojimas - ne vasaros metu tai visiška netiesa. Populiariausiuose maršrutuose dažnai vežami ir stovintys keleiviai, apskritai standartinio ilgio miesto autobusai čia daug geriau "sueitų" nei Elektrėnuose.

    Pertrauka Laisvės aikštėje


    1 maršrutas, dirbo du mikroautobusai (vienas piko metu). Nuotraukoje 1A pratęsiamas iki Eglės sanatorijos.


    2 (su visom raidėm) dirbo vienintelis standartinio ilgio autobusas. Važiuojama retai, tad keleivių netrūkdavo.


    Antrasis šiame maršrute dirbęs autobusas


    3 maršruto žemagrindžio mikroautobuso pertrauka. Jau galinių durų viena varčia buvo keista.


    4 maršrutas populiariausias Druskininkuose, jame dirba 3 transporto priemonės, dvi iš jų tądien buvo autobusai.




    Ateities gatvės galinėje stotelėje


    5 maršrutas Raigardo žiede. Vienintelis "ne Drusininkų spalvų" mikroautobusas, greičiausiai paliktas dėl nuomos, nes į užsakymus siųsti su stovimomis vietomis būtų nelogiška. Piko metu 5 maršrute dirbo ir žemagrindis mikroautobusas.


    6 maršruto mikroautobusas


    Druskininkų priemiestiniuose maršrutuose dirba tik dvi transporto priemonės.
    30, 31 važiavo šis mikroautobusas


    Kas dirbo 32 nemačiau, bet ten du reisai per dieną, greičiausiai kažkuris iš šių dviejų.

    33 maršrutas į Leipalingį. Senasis tiltas uždarytas, todėl autobusai suka ratą ir važiuoja naujuoju.

    Komentuoti:

Working...
X