Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[ALY] Alytaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Žmonės važiuotų. Aš tai girdžiu iš jų. Yra pensininkai, yra moksleiviai, yra vidutinio amžiaus darbingi piliečiai. Kuras brangus ir brangs nepaliaujamai,todėl Viešasis transportas tikrai pasitarnautų, jeigu jis būtų protingai apgalvotas, parinktos transporto priemonės būtų patrauklios viskuom. Žvelgiant į ateitį aš išsivaizduoju tik kažkokius hibridinius, ekonomiškus autobusus ar net tramvajaus liniją. Nors čia utopija...galbūt ir klystu, idomu sužinoti nuomonę, dėl transporto rūšies pasirinkimo tokiame mieste, kaip alytus iš profesionalo, žinovo.
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kad jau 13 metų kaip pagridninis VT yra mikrobai. O gyventojų tai mažėja, automobilių daugėja, keleivių mažėja... Pinigų tai miestas neturi... Auga antra karta, kuri nežino, kas yra miesto VT... Apsiėjo miestas be autobusų tuos metus, apsieis ir ateityje... Deja, toks mąstymas.
Komentuoti:
-
Tai kad jau 13 metų kaip pagridninis VT yra mikrobai. O gyventojų tai mažėja, automobilių daugėja, keleivių mažėja... Pinigų tai miestas neturi... Auga antra karta, kuri nežino, kas yra miesto VT... Apsiėjo miestas be autobusų tuos metus, apsieis ir ateityje... Deja, toks mąstymas.
Komentuoti:
-
Sprendžiant pagal tai, kokios transporto priemonės buvo pristatytos pristatyme, peršasi išvada, jog pristatymas buvo organzuotas tik dėl kryžiuko, kad bent iš šalies atrodytų, kad savivaldybė kažką veikia, kažką daro gerindamą viešąjį transportą. Bet toks pristatymas tikrai nereiškia, kad savivaldybė kažką pradėjo daryti gerindama VT. Jei ir pradėjo, tai visai ne iš to galo. Neduok Dieve, jei Alytaus savivaldybė mikrobuose mato miesto VT ateitį.
Komentuoti:
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąKas čia per pristatymas? Visuomenei ar laikraščiams? Nesuvokiu, kodėl jis surengtas darbo dieną, 11 valandą. Turbūt tik pensininkai turi galimybę tokiu laiku atvykti. Galbūt ir logiška - juk dauguma jų neratuoti...
Komentuoti:
-
Kas čia per pristatymas? Visuomenei ar laikraščiams? Nesuvokiu, kodėl jis surengtas darbo dieną, 11 valandą. Turbūt tik pensininkai turi galimybę tokiu laiku atvykti. Galbūt ir logiška - juk dauguma jų neratuoti...
Komentuoti:
-
4 nuotraukoje kairėje matosi senutėlis Neoplan midibusas, iki kokių 1993-1994 metų gamybos. 3-oje nuotraukoje yra jo salonas. Visa kita nėra autobusai, bent jau ta prasme, kokią yra įgijęs šis žodis.
Citata iš straipsnio:
Priimami sprendimai turi būti racionalūs, kad dėl jų nepagrįstai išaugtų bilieto kaina.Paskutinis taisė Mettal; 2012.04.18, 18:17.
Komentuoti:
-
Yra straipsnis iš pristatymo. Nematau nuotraukose ne vieno padoraus autobuso.Vien tik mikrūškės, o ir tos nenaujos. Tai kas čia per FAIL?
http://www.alytausgidas.lt/lt/naujie...as-nuotraukos/
Komentuoti:
-
Postsovietinis mąstymas pas valdžiažmogius niekur neišnyko. Štai prasiskolino "Kėdbusas". O dar prieš kelis metus buvo vos ne pavyzdinis vidutinio Lietuvos miesto autobusų parkas. Nei vieno mikroautobuso - visi maršrutai aptarnaujami tik autobusais, taip pat ir mieste. Dabar savivaldybė klykia - rajono maršrutams reikia tik dviejų didelių autobusų, taip pat ir miesto maršrutams. Privatizuosime! Tikriausiai ims parazituoti "Kautros" mikrobai.
Manau, kad nerealu. Savivaldybė tikrai nieko neinvestuos. Nebent simboliškai. Realiausia, kas gali atsitikti - ateis "Kautra" su keliais miesto autobusais. Bet didesnę dalį maršrutų aptarnautų mikroautobusais, gal netgi užsiiminėtų "pornografija" - leistų tarpmiestinius "Temsas" po miestą, kaip kad Druskininkuose. Tačiau "Kautros" atėjimui labai priešinsis vietiniai vežėjai.Paskutinis taisė Al1; 2012.04.18, 06:52.
Komentuoti:
-
Kaip suprantu, savivaldybė kažką galvoja dėl tų autobusų? Naujas, modernus, ekonomiškas autikas būtų kažkas fantastiško. Mirkoautobusai yra postsovietinė realija...Nėra turbūt nė vieno gyventojo, kuris kažką pasakytų teigiamo apie juos. Visuomeninis transportas pas mus, kaip ir taksi yra tragedija. Užsienyje šį sektorių atstovauja atsakingos valstybinės ar privačios firmos su padoriomis transporto priemonėmis. Klausimas, gal kas daugiau žino: ar čia realu tie autobusai ir kokie planai su jais b0tų?
Komentuoti:
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąA. Bet kai kuriems maršrutams midibusai nepakenktų.
Ir man atrodo, alytus neturi el. bilieto. Jiems to nereikia?
Alytuje po maždaug 20 vakaro VT praktiškai nebėra.
Komentuoti:
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąAlytuje maršrutinių taksi maršrutų nėra - dabartiniais mikroautobusais aptarnaujami autobusų maršrutai. Žinoma, galima midibusais, tik tada intervalas didėtų.
Komentuoti:
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąAlytuje maršrutinių taksi maršrutų nėra - dabartiniais mikroautobusais aptarnaujami autobusų maršrutai. Žinoma, galima midibusais, tik tada intervalas didėtų.
Ir man atrodo, alytus neturi el. bilieto. Jiems to nereikia?
Komentuoti:
-
Dabar Alytuje keleivius veža daug vežėjų. Pagrindinius maršrutus aptarnauja keli vežėjai. Joks iš esamų Alytaus vežėjų vienas nepajėgus nieko padaryti. Net jei ir susivienytų 2-3 didžiausi vežėjai, jie nepajėgūs perimti visų maršrutų ir pakeisti mikrobus midibusais.
Komentuoti:
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąO kodėl koks nors privatininkas negalėtų prisipirkt midibusų ir padaryt iš savo m. taksi maršrutų normalius autobusų maršrutus. Ir įvest el. bilietą.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNemanau, kad kas nors pajudės. Daugių daugiausia, tai mikroautobusų naujesnių atsiras. Autobusai - nerealu. "Kautra", žinoma, nori, bet ji nieko gero nepasiūlys. Vis tiek veš mikroautobusais. Ir tik kokį 7, 8, 13 ir 14 maršrutus darbo dienomis dienos metu galbūt aptarnautų autobusais...
Komentuoti:
-
Nemanau, kad kas nors pajudės. Daugių daugiausia, tai mikroautobusų naujesnių atsiras. Autobusai - nerealu. "Kautra", žinoma, nori, bet ji nieko gero nepasiūlys. Vis tiek veš mikroautobusais. Ir tik kokį 7, 8, 13 ir 14 maršrutus darbo dienomis dienos metu galbūt aptarnautų autobusais...
Komentuoti:
-
Alytuje - miesto tipo autobusų pavyzdžių demonstravimas
Siekiant pagerinti Alytaus miesto viešojo reguliaraus susisiekimo maršrutų aptarnavimo kokybę ir įvaizdį, jau daugiau kaip pusę metų tarp savivaldybės ir vežėjų vyksta intensyvus darbas ieškant optimalaus sprendimo.
Alytaus miesto savivaldybės tikslas – kad autobusai, aptarnaujantys miesto maršrutus būtų patogesni keleiviams, kad būtų įdiegta keleivių apskaitos sistema, kuri leistų operatyviai kontroliuoti bilietų išdavimą, autobusuose būtų įdiegtos informacinės švieslentės.Alytaus miesto savivaldybės administracija trečiadienį balandžio 18 dieną 11 valandą prie Alytaus sporto ir rekreacijos centro organizuoja miesto tipo autobusų pavyzdžių demonstravimą, kurio tikslas pristatyti skirtingų dydžių, komplektacijos, standartų modelius, kuriais būtų galima teikti kokybišką reguliaraus susisiekimo paslaugą mieste.
Komentuoti:
Komentuoti: