Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[DRU] Druskininkų viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Raikkonen
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kas girdėti apie keltuvą? Gal jau greitai atidarymas?
    Dar tvarkoma pakilimo stotis prie vandens parko, bet jau "stulpai", lynai, kėlimo kapsulės yra, tad nemanau, jog ilgai užtruks.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kas girdėti apie keltuvą? Gal jau greitai atidarymas?

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Druskininkų miesto autobusų maršrutų žemėlapis - http://tinklarastis.nvtka.lt/media/5...ininkai_10.jpg
    Maršrutų tiek daug todėl, kad Druskininkuose kiekviena šalutinė kryptis turi savo numerį.
    Dar prieš Kautros atėjimą 1A trasa buvo Laisvės a. – „Eglės“ sanatorija – Grūto parkas, o 3 ir 5 dalimi reisų važiuodavo iki Latežerio per Jaskonis. Tiesa, nebuvo reisų iki Liškiavos, Švendubrės ir „Snow“ arenos (mat pačios arenos nebuvo dar).

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai kad MAN'ai dar normalaus amžiaus. Bet kokiu atveju, didelio kiekio autobusų tikėtis neverta, nes galima nudegti. Ir "Kautra" tai puikiai supranta.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Jei Kautra nepradės kišti savo Temsu kaip visada man jos nelabai palyginus su vokiškais autobusais.

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Gali net taip ir būt, kad pakeis iš MAN NG serijos į MAN Lion's City HYBRID.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Malinauskas tiesa jau ir anksčiau apie elektobusus kalbėjo, bet dabar viskas kur kas rimčiau skamba. Bet pradžiai manau tik MANus pakeis.

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą
    Manau tikrai pirks elektrinius arba hybridus. Panašu kad R. Malinauskas padės šitai svajonei išsipildyti ir aš beveik esu tikras, kad jam tai pavyks. Gal būt bus ir Volvo variantas. O Citaro gamina elektrinius?
    Jei Goteborge pasiteisins Volvo Electric važiavimas, tai bus matyt ką rinktis. O MB/EvoBus elektrinių Citaro serijos autobusų negamina.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Manau tikrai pirks elektrinius arba hybridus. Panašu kad R. Malinauskas padės šitai svajonei išsipildyti ir aš beveik esu tikras, kad jam tai pavyks. Gal būt bus ir Volvo variantas. O Citaro gamina elektrinius?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Priešingai, kaip komercinė įmonė, kuriai rūpi pelnas, "Kautra" nerizikuos su visokiais vaikiškomis ligomis sergančiais elektriniais autobusais, kurie dar tik bandomieji, ir netgi hibridais. Dar neaišku, kuo po metų pavirs hibridų eksploatacija Lietuvos parkuose... Galiausiai, "Kautrai" vienai niekas ES lėšų neduos. Turės projekte dalyvauti ir savivaldybė. Jei ji rizikuos ir ryšis išmesti pinigus į balą su neaiškiais elektrobusais ar hibridais, tai galbūt...
    Paskutinis taisė Al1; 2015.04.03, 20:06.

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Aš asmeniškai siūlyčiau Solaris Urbino Electric.
    Yra 9 ir 12 metrų kurie puikiai tiktų Druskininkams. Taip pat yra ir 18 metrų. Ateityje pristatys ir naujausią 4 šio modelio versiją, kuri skirsis tiek dizainu, tiek specifikacijomis.

    http://www.solarisbus.com/vehicles_g...rbino-electric

    Komentuoti:


  • k0fis
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą
    Kažin gal AMZ City Smile pirkti planuos.
    O ko jie jau tokie įpatingi, neskaitant to, kad išskirtinai baisūs?

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O gal dujiniai? Su elektrobusais dar galima nusvilti. Nebent vieną kokį paimti...
    Abejoju. Spėju ims elektrinius, kad ir Solaris. Elektriniai tikrai brangiai kainuoja. Hybridinius Kautra ir iš savo kišenės galėtų nupirkti, kadangi ten pajamos kas metus sparčiai auga. Kituose Lietuvos miestuose važinėja dujiniai autobusai. Druskininkuose kažką išskirtinio norės bandyti.

    Komentuoti:


  • dr-rox
    replied
    Parašė Karoleo Rodyti pranešimą
    Druskininkų lynų keltuvas 2015 Lyno tempimas sraigtasparniu
    https://www.youtube.com/watch?v=zNFwI2Dy5T4
    Pasirodo ir Lietuvoj įmanomi utopiniai projektai

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O gal dujiniai? Su elektrobusais dar galima nusvilti. Nebent vieną kokį paimti...

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Tad planuose – autobusų parko atnaujinimas, įsigyjant ne tik naujus, bet ir naujoviškus – ekologiškus – autobusus, kuriuos eksploatuojant būtų mažinamos ir kuro sąnaudos, ir aplinkos tarša. Tokiems sumanymams įgyvendinti „Kautra“ ketina panaudoti Europos Sąjungos struktūrinių fondų paramą, nes be jos tai padaryti būtų labai brangu.
    Kažin gal AMZ City Smile pirkti planuos.

    Komentuoti:


  • Karoleo
    replied
    Druskininkų lynų keltuvas 2015 Lyno tempimas sraigtasparniu
    https://www.youtube.com/watch?v=zNFwI2Dy5T4

    Komentuoti:


  • Karoleo
    replied
    Klausimas Druskininkų savivaldybės merui Ričardui Malinauskui: Kaip važiuosime šiandien ir rytoj?
    Tad planuose – autobusų parko atnaujinimas, įsigyjant ne tik naujus, bet ir naujoviškus – ekologiškus – autobusus, kuriuos eksploatuojant būtų mažinamos ir kuro sąnaudos, ir aplinkos tarša. Tokiems sumanymams įgyvendinti „Kautra“ ketina panaudoti Europos Sąjungos struktūrinių fondų paramą, nes be jos tai padaryti būtų labai brangu.
    http://www.manodruskininkai.lt/2015/...dien-ir-rytoj/

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taigi nuo vandens pramogų parko iki Snow arenos. Čia ortofotonuotrauka su keltuvo trasa.
    http://www.daliserdves.com/images/Im...tuacija_11.jpg

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Visgi kas čia vyksta? Bus įrengtas keltuvas nuo kur iki kur?

    Komentuoti:

Working...
X