Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[DRU] Druskininkų viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Snow arena pastatyta ant aukšto Nemuno kranto. Vaizdas nuo skardžio krašto. Už nugaros - arena.



    Pritraukus.



    Vaizdas į priešingą pusę.





    Čia bus antroji stotis.



    Aikštelė su keltuvo įrangos dalimis.



    Skriemulys.





    Čia gal kabinai skirtas vežimėlis, o gal visgi ant atramos dedami ratukai...





    Paskutinis taisė Al1; 2015.03.13, 18:33.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pirmoji atrama nuo akvaparko, T. Kosciuškos g.






    Prie jos mėtosi dar nesumontuotos dalys.





    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jei nebūtų mikrobų, tai būtų tikrai geras VT. O dabar dar apie vieną "Kautrai" atiduotą Druskininkų VT priemonę. Apie keltuvą. Manau, kad specialios temos kurti neverta, o tema apie projektus miestuose nelabai tinkama šiam VT objektui. Taigi, keltuvas sujungs vandens parką ir Snow areną.

    Stotis mieste bus čia, prie vandens pramogų parko, ties Vilniaus al. ir Maironio g. sankryža.



    Perėjus į kitą Maironio g. pusę.



    Vaizdas pro skyles tvoroje.





    Vilniaus al. link centro.



    Fotografuota maždaug toje pat vietoje, kur ir pirmoji nuotrauka, tik į priešingą pusę. Už pušų matosi pirmosios atramos viršutinės dalies kraštas. Nuo stoties iki jos bus gan staiga kylama į viršų. Kabinos leisis virš Maironio g. ir gana žemai, aišku, tiek, kad nekliudytų eismui.

    Paskutinis taisė Al1; 2015.03.13, 18:25.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Akivaizdu, kad pasaulio pabaiga neatejo, kaip cia prognozavo vienas forumo dalyvis ir panasu, kad Druskininku VT isliks geriausias salyje. Gaila, tik kad "Kautra" neistvirtino Anyksciuose, kur nepavyko nukonkuruot "Autoveldos" lauzyno.

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    UAB „Kautra“ Druskininkuose keleivius veš dar penkerius metus

    Druskininkų savivaldybė dar penkeriems metams pratęs sutartį su keleivių vežėju UAB „Kautra“ dėl miesto bei priemiesčio reisų maršrutų aptarnavimo. Kaip teigė Druskininkų savivaldybės administracijos direktorė Vilma Jurgelevičienė, vežėjas pateisino visus įsipareigojimus ir lūkesčius, tad savivaldybė planuoja tęsti bendradarbiavimą, teikiant kokybiškas keleivių vežimo paslaugas Druskininkų gyventojams ir svečiams, tam kuriant modernią ir bendruomenei patogią viešojo transporto sistemą. LR teisės aktuose numatyta, kad laimėjęs konkursą vežėjas po penkerių metų turi galimybę pretenduoti į sutarties pratęsimą be konkurso tomis pačiomis sąlygomis, jei Savivaldybė neturi pretenzijų dėl teikiamų paslaugų kokybės. „Svarbiausia, kad pastarųjų penkerių metų pasikeitimus, įvykusius viešojo transporto sistemoje, puikiai įvertino juo kiekvieną dieną besinaudojantys Druskininkų savivaldybės gyventojai. Džiugu, kad viešojo transporto paslaugų kokybė pastebimai geresnė – įdiegta patogi elektroninio bilieto sistema, ir miesto, ir priemiesčio gyventojus veža švarūs, tvarkingi, šilti, laiku atvykstantys autobusai, įrengti patogūs autobusų stotelių paviljonai. Vienkartinių bilietų kainos miesto maršrutuose nedidėjo nuo 2012 metų balandžio mėnesio, o terminuotų (mėnesinių) bilietų – nuo 2009 metų vasario mėnesio. Taip pat noriu pasidžiaugti, kad nuo šių metų sausio įsigijus terminuotą mėnesinį bilietą priemiestinio susisiekimo autobusų maršrutams, jis galioja ir miesto autobusuose“, – kalbėjo V. Jurgelevičienė.

    Praėjusią savaitę vykusiame Druskininkų savivaldybės vadovų ir UAB „Kautra“ atstovų susitikime aptarti ir išanalizuoti 2014-ųjų metų keleivių vežimo vietiniais ir priemiestiniais maršrutais rezultatai, kalbėta apie sutarties pratęsimą bei miesto ir priemiesčio keleivių vežimo perspektyvas, ekologiško transporto diegimo Druskininkuose galimybes.

    Primename, kad UAB „Kautra“, laimėjusi Savivaldybės administracijos paskelbtą viešą konkursą, keleivių vežėju Druskininkuose tapo 2010-aisiais. Šis vežėjas į savivaldybės transporto infrastruktūrą įnešė pastebimų permainų. Keleiviai vežami šiuolaikiško dizaino patogiais autobusais, savivaldybės teritorijoje atnaujinti autobusų stotelių paviljonai, juose įrengtos informacinės švieslentės, įdiegta elektroninio bilieto sistema, mokinio e-bilietas, dirba druskininkiečiai vairuotojai, kuriuos gyventojai jau įprato matyti visada mandagius, pasitempusius ir tvarkingomis uniformomis. Viešasis transportas Druskininkų savivaldybėje pritaikytas ir negalią turintiems žmonėms.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
    Gal kas žinote kur yra Druskininkuose parkas Kur nakvoja Kautros autobusai?
    Kautros Druskininkų filiale: https://www.google.lt/?gws_rd=ssl#q=...C5%B3+filialas

    Komentuoti:


  • Gintaras663
    replied
    Gal kas žinote kur yra Druskininkuose parkas Kur nakvoja Kautros autobusai?

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
    Vieno forumiecio prasymu idedu druskininku stoteles foto:
    pagrindine miesto stotele
    Atvaizdas

    Iprasta stotele
    Atvaizdas
    Ačiū!

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Vieno forumiecio prasymu idedu druskininku stoteles foto:
    pagrindine miesto stotele

    Iprasta stotele

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    L-Bus'as važinėja ir Druskininkuose

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Geriau nauja ir didelė. O jei rimčiau, tai manau, kad Druskininkuose nėra optimalus maršrutų tinklas. Būtų galima jį optimizavus apsieiti be mikrobų ar vos su keliais (tai pailgintais su dvejomis durimis).

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Nežinau, kiek procentaliai jų yra, bet taip didelių autobusų,yra daugiau.

    Kol "Kautros" ir Druskininkų poreikius tenkina, tuomet nėra problemos. Tik manau, kad nauja transporto priemonė, kad ir mažesnė, geriau nei sena ir didelė.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kažin ar tokio dydžio mieste kaip Druskininkai jie yra??? Ir jei yra, tai gal ne pusė visų, o vienas kitas.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Na skandinavijoje, kuri lyg ir nėra labai "atsilikusi" ir turinti pakankamai lėšų, ypač mažesniuose vietose, VT- yra mikro autobusai, kodėl? turbūt todėl, kad to pakanka.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Bet turbūt tie, mikro autobusai, puikiai tenkina Druskininkų poreikius, yra žymiai pigesni ir ekonomiškesni, nei įprasti autobusai. Asmeniškai, miestelyje, kaip Druskininkai, man geriau žiūrisi nauji mikroautobusai, nei seni įprasto dydžio autobusai.
    Tenkina "Kautros" poreikius. Ne žiūrėjimęsi esmė. O tai, kad Lietuvoje nėra net supratimo apie normalų VT. Afrikos ir atislikusių Azijos šalių lygio mąstymu mikrobai iš tiesų yra viešojo transporto viršūnė. Kur kas geriau nei asilas ar motorikša.

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Bet turbūt tie, mikro autobusai, puikiai tenkina Druskininkų poreikius, yra žymiai pigesni ir ekonomiškesni, nei įprasti autobusai. Asmeniškai, miestelyje, kaip Druskininkai, man geriau žiūrisi nauji mikroautobusai, nei seni įprasto dydžio autobusai.
    tai jo bet as priprates prie normaliu tai man mikriukai nelabai ziurisi

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
    taip grazu bet tie mikriukai man nedera su normaliais autobusais
    Bet turbūt tie, mikro autobusai, puikiai tenkina Druskininkų poreikius, yra žymiai pigesni ir ekonomiškesni, nei įprasti autobusai. Asmeniškai, miestelyje, kaip Druskininkai, man geriau žiūrisi nauji mikroautobusai, nei seni įprasto dydžio autobusai.

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Gražiai jie čia palaiko vieną stiliuką
    taip grazu bet tie mikriukai man nedera su normaliais autobusais

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Gražiai jie čia palaiko vieną stiliuką

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nežinau, buvo ar nebuvo minėta. Pernai dėl kontrabandos gabenimo sulaikytas Druskininkų AP autobusas, važiavęs iš Gardino, nebuvo konfiskuotas ir vėl dirba tarpmiestyje.
    Šiandien Kaune.

    Komentuoti:

Working...
X