Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Eismas Vilniaus vakarinio aplinkkelio statybos metu
Collapse
X
-
Važiuos Pilaitės prospektu, o ne Justiniškių gatve kaip dabar.Parašė Little_man Rodyti pranešimątačiau kyla klausimai kaip važiuos 32 autobusas, ir kur dės visą Zujūnų, Buivydiškių, Gineitiškių, Antežerių srautą?
Komentuoti:
-
Iki III etapo liks.Parašė Little_man Rodyti pranešimąVakar jau išrausė sankryžą Buivydiškių link (vakare pasistengsiu patalpinti porą nuotraukų kaip ten viskas atrodo), paliko tik siaurą pravažiavimą. Aš kiek iš brėžinių supratau tai tos sankryžos neliks (gal kas gali patvirtinti? ) tačiau kyla klausimai kaip važiuos 32 autobusas, ir kur dės visą Zujūnų, Buivydiškių, Gineitiškių, Antežerių srautą? Gal čia kas gali pakomentuoti.
Komentuoti:
-
Vakar jau išrausė sankryžą Buivydiškių link (vakare pasistengsiu patalpinti porą nuotraukų kaip ten viskas atrodo), paliko tik siaurą pravažiavimą. Aš kiek iš brėžinių supratau tai tos sankryžos neliks (gal kas gali patvirtinti? ) tačiau kyla klausimai kaip važiuos 32 autobusas, ir kur dės visą Zujūnų, Buivydiškių, Gineitiškių, Antežerių srautą? Gal čia kas gali pakomentuoti.
Komentuoti:
-
Viadukai beveik visiškai pabaigti technine prasme - t.y. jie jau išbetonuoti. Dar liko hidroizoliacija ir asfaltas + smulkmė. Manau, dirbant intensyviai, tikrai užtektų apie mėnesio viadukams. Pačiai kelio dangai pabaigti dar reiktų apie 20 dienų, nes mažai liko. Ak, pamiršau, kad dar reikia smėlį kai kur nukasti. Viskas. Smulkmė.Parašė Grazvis Rodyti pranešimąvelnias žino. Prie to paskutiniojo viaduko sakė, kad dirba trys žmonės. realiai liko jį paruošti dažymui ir nupaišyt. tada prie jo liks tik smulkmės. tačiau likusiųjų viadukų dabartinė būklė tikrai neleidžia manyt, kad greitu metu galima bus judėt antruoju aplinkelio etapu.
Komentuoti:
-
Įdomu ar tikrai mėnesio bėgyje planuoja paleist eismą ar čia tik apsauginio išvedžiojimai. Labiau tikėtina gal tai, jog mėnesio bėgyje planuoja atsisakyti apsaugos paslaugų (t.y. nebebus ką saugot), o po to dar pabaiginės smulkiuosius darbus (juostų braižymas, stulpai, žolė ir t.t.).
Komentuoti:
-
-
Pati stotelė yra čia: http://maps.lt/map/?lang=lt#obj=5781...to,stops,zebraParašė Romas Rodyti pranešimą/\ Kur ta vieta žemėlapyje?
Bet jeigu tikrai ties ta vieta bus statoma, tai teks gerokai performuoti esamą reljefą, nes neužstatyta teritorija į šiaurę nuo Pilaitės pr. šioje atkarpoje yra vienas didelis griovys su užpelkėjusiu prūdeliu.
Komentuoti:
-
-
/\ Kur ta vieta žemėlapyje?
Ne visi važinėja autobusais.
Perfrazuojant seną anekdotą - dar nepavyko susitaupyti autobusui
Komentuoti:
-
Kurioje tikslai vietoje numatomas tas šviesoforas?Parašė SPX Rodyti pranešimąTokia diskusija, lyg šviesoforas atsiras pačiame aplinkkelyje
Pranešimus apie Pilaitės prospekto gadinimą reikės iškelti į kažkurią kitą ar atskirą temą.
Komentuoti:
-
Aš apie dabartinės situacijos pritaikymą žmonių poreikiams tenkinti. Iš to, kad šnekėsime kaip čia per n+1 metų neatsirado prieš x metų planuotas viadukas ar pan, tai žmonėms patogiau gyventi ir naudotis infrastruktūra netaps. Pats kaip kelininkas juk žinote, kad ne viskas įgyvendinama kaip iš pradžių buvo projektuojama ar netgi planuojama, darbų eigoje tam tikri momentai koreguojasi. Taip ir gyvenime, kažkada planavo viaduką, jo nepastatė, bet gyventi toliau reikia ir nesėdėti dar y metų, kad galbūt jis atsiras.Parašė Ginthus Rodyti pranešimąNe į norfą, tai į BiG'ą, ar autobusų stotelę, kurios kažkodėl vis dar išdėstytos taip, kad norint nuvažiuoti į priešingą pusę, reikia būtinai pereiti magistralinę gatvę. Jeigu toje vietoje būtų pastatytas dar prieš dvidešimtmetį suplanuotas viadukas, tai ir šviesoforo neprireiktų. Taip kad aš kalbu apie nesugebėjimą tvarkytis su infrastruktūra, o tamsta tik apie siaurą prisitaikymą prie situacijos pasirenkant mažesnį (pigesnį) blogį.
Aš tikiu, kad iš Fabijoniškių nėra ko eiti į tą Pašilaičių pusę. Tačiau iš priešingos pusės yra poreikis. Aš pats gyvenu ties šia vieta, tai puikiai matau ir žinau situaciją.Parašė Sula Rodyti pranešimąPažįstami ten gyvena nuo Fabijoniškių statybų, ir nematė problemos dėl tos sankryžos (tiksliau, jos ten ir nebuvo).
Kita vertus yra kiti sprendiniai be šviesoforų.
Kai kur tie šviesoforai (prie "Kometos", prie Didlaukio g. ir t.t.) aplaistyti krauju tiesiogine to žodžio prasme, nors pėsčiųjų viadukai ten buvo planuoti dar prieš 30 metų...
Komentuoti:
-
Pažįstami ten gyvena nuo Fabijoniškių statybų, ir nematė problemos dėl tos sankryžos (tiksliau, jos ten ir nebuvo).Parašė sleader Rodyti pranešimąVėl nukrypsiu su pvz. iš Ukmergės g. Prie Norfos (Ukmergės g. 298) diskusijų dalyviams nereikėjo nei sankryžos su šviesoforu, nei šviesoforu reguliuojamos perėjos. Juk ne jie bėgiodavo ten per gatvę, vis rizikuodami patekti po automobilio ratais. Ir visai nesvarbu, kad dabar toje vietoje gatvę kerta gerokai daugiau pėsčiųjų, nei reguliuojamose perėjose ties P.Žadeikos g. ar Gedvydžių g. O didžioji dalis eina net ne į Norfą.
Kita vertus yra kiti sprendiniai be šviesoforų.
Kai kur tie šviesoforai (prie "Kometos", prie Didlaukio g. ir t.t.) aplaistyti krauju tiesiogine to žodžio prasme, nors pėsčiųjų viadukai ten buvo planuoti dar prieš 30 metų...
Komentuoti:
-
Ne į norfą, tai į BiG'ą, ar autobusų stotelę, kurios kažkodėl vis dar išdėstytos taip, kad norint nuvažiuoti į priešingą pusę, reikia būtinai pereiti magistralinę gatvę. Jeigu toje vietoje būtų pastatytas dar prieš dvidešimtmetį suplanuotas viadukas, tai ir šviesoforo neprireiktų. Taip kad aš kalbu apie nesugebėjimą tvarkytis su infrastruktūra, o tamsta tik apie siaurą prisitaikymą prie situacijos pasirenkant mažesnį (pigesnį) blogį.Parašė sleader Rodyti pranešimąO dėl vaikščiojimo tai labai gerai spręsti kam kur reikia vaikščioti, kai pačiam tose vietose nereikia eiti. Vėl nukrypsiu su pvz. iš Ukmergės g. Prie Norfos (Ukmergės g. 298) diskusijų dalyviams nereikėjo nei sankryžos su šviesoforu, nei šviesoforu reguliuojamos perėjos. Juk ne jie bėgiodavo ten per gatvę, vis rizikuodami patekti po automobilio ratais. Ir visai nesvarbu, kad dabar toje vietoje gatvę kerta gerokai daugiau pėsčiųjų, nei reguliuojamose perėjose ties P.Žadeikos g. ar Gedvydžių g. O didžioji dalis eina net ne į Norfą.
Komentuoti:
-
Čia diskusija rutuliojasi apie nieką, kai nėra jokio planelio kokia ta sankryžą ir kurioje vietoje turėtu būti. Aš ten matau gatvę, kurią perkerta Pilaitės pr. ir šioms dviems gatvėms net ir be Prismos reikia kažkaip persikirsti. O dėl vaikščiojimo tai labai gerai spręsti kam kur reikia vaikščioti, kai pačiam tose vietose nereikia eiti. Vėl nukrypsiu su pvz. iš Ukmergės g. Prie Norfos (Ukmergės g. 298) diskusijų dalyviams nereikėjo nei sankryžos su šviesoforu, nei šviesoforu reguliuojamos perėjos. Juk ne jie bėgiodavo ten per gatvę, vis rizikuodami patekti po automobilio ratais. Ir visai nesvarbu, kad dabar toje vietoje gatvę kerta gerokai daugiau pėsčiųjų, nei reguliuojamose perėjose ties P.Žadeikos g. ar Gedvydžių g. O didžioji dalis eina net ne į Norfą.Parašė Ginthus Rodyti pranešimąŠtai šioje vietoje galime padaryti pauzę. Tamsta ką tik atkartojete mano paties žodžius, tik truputį perfrazavot. "Darnia plėtra" ar "visuomeniniu interesu" čia net nekvepia, o yra poreikis (Prizmai?) konkrečiam ožiui patekti į savo vartus. Mano nuomone, tai ten nėra reikalo gretimų rajonų gyventojams vaikščioti į tą "izoliuotą teritoriją" pirkti batono, jie tą sėkmingai gali atlikti jau esamuose taškuose. Apie ką ir pradėta visa diskusija. O Ukmergės gatvės likimas jau horizonte aiškiai matomas.
Pletkai lieka pletkais. Ką ten daugiau daryti apart viadukų betonavimo? Nukels El.linijų atramas, galės nukasti tuos pylimus ir pajudės toliau gatvės dangos įrengimo darbai.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąGirdėjau pletką, kad pristabdytos statybos. Greičiausiai dėl pinigų.Paskutinis taisė sleader; 2013.06.13, 21:13.
Komentuoti:
-
Yra galimybė apsisukti prie sankryžos, bet tokie apsisukimai turėtu būti toleruojami, jei reikalingi tik pavieniams vairuotojams. Po to ir sakome, kad reikia stovėti kilometrinėse spūstyse. Kai dėl visokių apsisukančių (kuriems realiai ten nereikia važiuoti) nespėjama pravažiuoti per šviesoforo ciklą ir tenka laukti.Parašė Lettered Rodyti pranešimąUž kelių šimtų metrų yra galimybė apsisukti per Spaudos rūmų sankryžą arba iš kitos pusės per Vakarinio aplinkkelio mazgą, tad šviesaforas visiškai nelogiškas tokioje vietoje, ilgiau lauksi ciklo, kol užsidegs žalias, nei ten padarysi tą trumpą lanką. Jau nekalbant, kad pagrindinis srautas yra Pilaitės pr. ir jis visas turės be reikalo stovėti.
Kitas dalykas, kad ten yra pėsčiųjų perėja. Pastačius vienoki ar kitokį traukos objektą, išaugs pėsčiųjų srautai, taigi jau reikės šviesoforu reguliuojamos pėsčiųjų perėjos (kas realiai kaip minimum turėtų atsirasti, jau statant tą traukos objektą). Tada ir turime, kad sustoti prie šviesoforo vis tiek reikia, o norint pasukti reikia važinėti ratais iki apsisukimų visokių. Šioje vietoje jau pasikeičia visų nuomonė, kad kam čia taip yra, geriau būtų sankryža normali, jeigu jau reikia sustoti.
Komentuoti:
Komentuoti: