Parašė grustnyj
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Eismas Vilniaus vakarinio aplinkkelio statybos metu
Collapse
X
-
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąTuriu omeny kai bus pastatytas aplinkkelis.
Komentuoti:
-
Parašė railman
Komentuoti:
-
Žurnaliūgos interpretacijos - nevykusios...Paskutinis taisė railman; 2015.07.29, 13:47.
Komentuoti:
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąŽiūrint nuo kur. Nuo Pašilaičių ar dalies Justiniškių Rygos viadukas turbūt bus pats tas iki pilno aplinkelio paleidimo.
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąSpaudos rūmai ko gero ir bus vienintelis logiškas būdas įvažiuoti į aplinkkelį Kauno kryptin. Į Rygos viaduką nevažiuosi, nes į priešingą pusę. O Šešuolių g. (jeigu tik mano atmintis manęs neklaidina) bus įsukimas tik į Ukmergės pusę. (ir išsukimas iš aplinkkelio į Šešuolių g.).
Komentuoti:
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąLabai įdomu darbų eiliškumas. Tikiuosi, kad nuvažiavimą pro Šešuolių gatvę į Vakarinį aplinkęlį panaikins tik kai bus pasiruošę atidaryti nuvažiavimą iš kitos vietos. Nes jei planuoja pradėt nuo šios vietos ir siūlyt pro spaudos rūmus apvažiuot ir įsilieti, tai...
Komentuoti:
-
Na ir komentuok po to apie ką nors... Kam tada pažadai kažką paleist anksčiau naudojimui, jei nuo pat pradžių užprogramuoja kamščius ilgesniam laikui nei būtų įmanoma.
Komentuoti:
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąLabai įdomu darbų eiliškumas. Tikiuosi, kad nuvažiavimą pro Šešuolių gatvę į Vakarinį aplinkęlį panaikins tik kai bus pasiruošę atidaryti nuvažiavimą iš kitos vietos. Nes jei planuoja pradėt nuo šios vietos ir siūlyt pro spaudos rūmus apvažiuot ir įsilieti, tai...
Komentuoti:
-
Labai įdomu darbų eiliškumas. Tikiuosi, kad nuvažiavimą pro Šešuolių gatvę į Vakarinį aplinkęlį panaikins tik kai bus pasiruošę atidaryti nuvažiavimą iš kitos vietos. Nes jei planuoja pradėt nuo šios vietos ir siūlyt pro spaudos rūmus apvažiuot ir įsilieti, tai...
Komentuoti:
-
Nuo rugpjūčio 1 d. galimai bus uždarytas eismas Šešuolių g. nuo Justiniškių iki Sidaronių gatvių, nes yra keičiamas 32 autobuso maršrutas - http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=764
Komentuoti:
-
Parašė Tomskis Rodyti pranešimąPagyventu lazdinieciai Varsuvoj - suprastu kas yra spustys ir kas yra smogas ir triuksmas po langais. Tegu dziaugiasi pakol tylu dar.
Komentuoti:
-
Pagyventu lazdinieciai Varsuvoj - suprastu kas yra spustys ir kas yra smogas ir triuksmas po langais. Tegu dziaugiasi pakol tylu dar.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą15min.lt 2013 lapkričio 23
Algis Strelčiūnas
Išleisti milijonai, tačiau Lazdynuose – spūstys
Komentuoti:
-
Nauja Vilniaus eismo arterija – laimėtojai ir pralaimėtojai
Kilometrų daugiau, bet laiko mažiau
Vairuotojas Adomas Trinkūnas pasakojo, kad, atrodo, dėl sąlyginai neilgos – 2,84 km – nutiestos kelio atkarpos didelių pokyčių neturėtų būti, tačiau realybėje kelionė piko metu sutrumpėja dvigubai.
„Kasdieną keliaujant iš Fabijoniškių į Savanorių pr. pabaigą anksčiau tekdavo rinktis du variantus – važiuoti Ukmergės pl. arba Laisvės pr. Turbūt net neverta kalbėti, į kokius kamščius tekdavo patekti pasirinkus bet kurį variantą. Kelionė į darbą vidutiniškai trukdavo apie 40 minučių.
Nusprendęs išbandyti neseniai atidarytą Vakarinį aplinkkelį, pastebėjau, nepaisant, kad reikia nuvažiuoti didesnį kilometrų atstumą, kelionė trunka perpus trumpiau – apie 20 minučių“, – stebėjosi A. Trinkūnas.
Vairuotojo teigimu, dabar keliaujant tenka ilgiau pastovėti tik Laisvės pr., o, nusukus į aplinkkelį, kuris priklauso A1 kategorijai, šešių eismo juostų abiem kryptimis keliu galima važiuoti 80 km/h greičiu. Kadangi nebereikia stovėti prie šviesoforų ir skęsti kilometrinėse spūstyse, nepaisant didesnio nuvažiuotų kilometrų skaičiaus, kelionės trukmė sumažėja perpus.
Dėl Vakarinio aplinkkelio susisiekti lengviau ne tik Fabijoniškių, tačiau ir Pilaitės, Pašilaičių, Justiniškių, Viršuliškių ir Karoliniškių gyventojams, vykstantiems Kauno ir Minsko krytimis.
Apkrova sumažėjo iki 40 proc.
Savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ Eismo skyriaus vadovas Jevgenijus Solovjovas pasakojo, kad pirmieji pokyčiai, atidarius antrojo Vakarinio aplinkkelio etapo trasą, buvo fiksuojami jau po savaitės.
Pavyzdžiui, Pilaitės pr. ir T. Narbuto sankryžoje, važiuojant nuo Karoliniškių pusės, pokyčiai pastebimi labiausiai: jei anksčiau šios sankryžos pralaidumas siekė apie 560 automobilių per valandą, tai dabar apkrova sumažėjo 40 proc.
Sumažėjo automobilių srautas važiuojant iš Pilaitės pr. – prieš mėnesį šioje sankryžoje pralaidumas siekė apie 620 automobilių per valandą, o dabar apkrova sumažėjo iki 20 proc. Važiuojant nuo Narbuto g., skaičiuojamas didžiausias automobilių srautas, vidutiniškai per šią sankryžą pravažiuoja apie 950 automobilių per valandą, tačiau net ir čia apkrova sumažėjo apie 10 proc., iš Laisvės pr. – apie 5 proc.
„Transporto srautai, atidarius Vakarinio aplinkkelio antrą etapą, pasikeitė. Daugeliui privažiuoti miegamuosius rajonus tapo paprasčiau ir greičiau. Automobilių kiekiai Laisvės prospekte sumažėjo“, – sakė J. Solovjovas.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąBuvau svečiuose Lazdynuose Erfurto su langais į Oslo g.; ten žmonės iškart pastebėjo padidėjusį triukšmą. Tiek pinigų sukišus, buvo galima pastatyti triukšmo sieneles.
Dėl Architektų, Asanavičiūtės gatvių ar laisvės pr. Karoliniškėse - po II etapo vienareikšmiška pažanga
Komentuoti:
-
Buvau svečiuose Lazdynuose Erfurto su langais į Oslo g.; ten žmonės iškart pastebėjo padidėjusį triukšmą. Tiek pinigų sukišus, buvo galima pastatyti triukšmo sieneles.
Dėl Architektų, Asanavičiūtės gatvių ar laisvės pr. Karoliniškėse - po II etapo vienareikšmiška pažanga
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą15min.lt 2013 lapkričio 23
Algis Strelčiūnas
Išleisti milijonai, tačiau Lazdynuose – spūstys
O šitas strelčiūnas tiek prisižada pastoviai prieš rinkimus ir tiek pridirbes yra, kad nesinori net skaityt jo nesamonių.
Komentuoti:
-
15min.lt 2013 lapkričio 23
Algis Strelčiūnas
Išleisti milijonai, tačiau Lazdynuose – spūstys
Atidarytas dar vienas Vilniaus vakarinio aplinkkelio atkarpos II etapas: (...) Po Vilniaus vakarinio aplinkkelio atidarymo gaunami gyventojų skundai, kad transporto eismas yra nesureguliuotas, todėl susidaro didelės automobilių spūstys.
Taip pat žmonės skundžiasi, kad šalia tos vietos, kur vakarinis aplinkkelis jungiasi su Oslo g., girdimas didelis triukšmas, kuris vargina žmones, trukdo ilsėtis naktį ir netgi gali būti įvairių susirgimų priežastimi (...) Akivaizdu, kad projekte numatytos aplinkosauginės priemonės nepakankamos, o Vilniaus valdžia papildomų priemonių triukšmo mažinimui įrengti nenumato.
Atsirado ir automobilių spūsčių problemos Lazdynuose. Tai ir išvažiavimas, ir įvažiavimas į Lazdynėlius iš Oslo g. ir Laisvės pr., ir viadukas prie Respublikinės Vilniaus universitetinės ligoninės, ir Lazdynėlių jungtis su Bukčių g. atkarpa maždaug 300 m ilgio, ir Šiltnamių–Miškinių g. jungtis, kur, galima pasakyti, transportas abiem kryptimis juda viena juosta.
Pirštu baksnoti į problemas lengva, bet yra ir pasiūlymų toms problemoms mažinti – tai galėtų būti Šiltnamių g. jungtis su E. Šimkūnaitės g., o Miškinių g. galima būtų padaryti vienos krypties eismą, papildomas eismo žiedas Bukčių g. ir Šiltnamių g. sankirtoje, tik išvažiavimo iš Lazdynų g. į Oslo g. įrengimas, netoli pėsčiųjų tilto Oslo g. įrengimas tik įvažiavimo iš Oslo g. į Architektų g. ir kt
http://www.15min.lt/naujiena/ziniosg...stys-18-387069
Komentuoti:
Komentuoti: