Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Eismas Vilniaus vakarinio aplinkkelio statybos metu

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • spirit
    replied
    Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
    Turiu omeny kai bus pastatytas aplinkkelis.
    Na tai gi bus padaryta Sidaronių g. sankryža su Pilaitės pr. Todėl autobusai greičiausiai po to važiuos tiesiai Pilaitės pr. ir nedarys to lanko pro Justiniškių g.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
    Turiu omeny kai bus pastatytas aplinkkelis.
    525 pranešime yra Sidaronių g. ir Pilaitės pr. jungties schema, galima spėti, kad per šią jungtį minėtas maršrutas eis.

    Komentuoti:


  • grustnyj
    replied
    Turiu omeny kai bus pastatytas aplinkkelis.

    Komentuoti:


  • grustnyj
    replied
    Įdomu kaip važiuos 32 maršruto autobusai iš Žvėryno link Zujūnų.

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    Žurnaliūgos interpretacijos - nevykusios...
    Paskutinis taisė railman; 2015.07.29, 13:47.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Žiūrint nuo kur. Nuo Pašilaičių ar dalies Justiniškių Rygos viadukas turbūt bus pats tas iki pilno aplinkelio paleidimo.
    Na taip, aš čia pažiūrėjau iš Viršuliškių rajono pusės.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Spaudos rūmai ko gero ir bus vienintelis logiškas būdas įvažiuoti į aplinkkelį Kauno kryptin. Į Rygos viaduką nevažiuosi, nes į priešingą pusę. O Šešuolių g. (jeigu tik mano atmintis manęs neklaidina) bus įsukimas tik į Ukmergės pusę. (ir išsukimas iš aplinkkelio į Šešuolių g.).
    Žiūrint nuo kur. Nuo Pašilaičių ar dalies Justiniškių Rygos viadukas turbūt bus pats tas iki pilno aplinkelio paleidimo.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Labai įdomu darbų eiliškumas. Tikiuosi, kad nuvažiavimą pro Šešuolių gatvę į Vakarinį aplinkęlį panaikins tik kai bus pasiruošę atidaryti nuvažiavimą iš kitos vietos. Nes jei planuoja pradėt nuo šios vietos ir siūlyt pro spaudos rūmus apvažiuot ir įsilieti, tai...
    Spaudos rūmai ko gero ir bus vienintelis logiškas būdas įvažiuoti į aplinkkelį Kauno kryptin. Į Rygos viaduką nevažiuosi, nes į priešingą pusę. O Šešuolių g. (jeigu tik mano atmintis manęs neklaidina) bus įsukimas tik į Ukmergės pusę. (ir išsukimas iš aplinkkelio į Šešuolių g.).

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Na ir komentuok po to apie ką nors... Kam tada pažadai kažką paleist anksčiau naudojimui, jei nuo pat pradžių užprogramuoja kamščius ilgesniam laikui nei būtų įmanoma.

    Komentuoti:


  • Grazvis
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Labai įdomu darbų eiliškumas. Tikiuosi, kad nuvažiavimą pro Šešuolių gatvę į Vakarinį aplinkęlį panaikins tik kai bus pasiruošę atidaryti nuvažiavimą iš kitos vietos. Nes jei planuoja pradėt nuo šios vietos ir siūlyt pro spaudos rūmus apvažiuot ir įsilieti, tai...
    Anot Vilniaus savivaldybės, pirmiausia eismas bus ribojamas Sidaronių ir Justiniškių gatvėse, kur yra kilpinis važiavimas. Tikėtina, dėl to padidės transporto spūstys Justiniškių g., Laisvės, taip pat Pilaitės pr. ir T. Narbuto g.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Labai įdomu darbų eiliškumas. Tikiuosi, kad nuvažiavimą pro Šešuolių gatvę į Vakarinį aplinkęlį panaikins tik kai bus pasiruošę atidaryti nuvažiavimą iš kitos vietos. Nes jei planuoja pradėt nuo šios vietos ir siūlyt pro spaudos rūmus apvažiuot ir įsilieti, tai...

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Nuo rugpjūčio 1 d. galimai bus uždarytas eismas Šešuolių g. nuo Justiniškių iki Sidaronių gatvių, nes yra keičiamas 32 autobuso maršrutas - http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=764

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Tomskis Rodyti pranešimą
    Pagyventu lazdinieciai Varsuvoj - suprastu kas yra spustys ir kas yra smogas ir triuksmas po langais. Tegu dziaugiasi pakol tylu dar.
    Nereikia ir spūsčių. Užvažiavau ką tik Antakalnyje į viršų nuo Grybo medicinos centro, "privilegijuota" vieta, bet užtenka poros kūrenančių anglimis pečius ir dvokia taip lauke, kaip jokiame kamštyje. Bet dėl anglių nėra kaltų ir nėra ant ko loti. Nebent kaip Krokuvoje uždraustų visiškai kūrenti.

    Komentuoti:


  • Tomskis
    replied
    Pagyventu lazdinieciai Varsuvoj - suprastu kas yra spustys ir kas yra smogas ir triuksmas po langais. Tegu dziaugiasi pakol tylu dar.

    Komentuoti:


  • balietis
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    15min.lt 2013 lapkričio 23
    Algis Strelčiūnas
    Išleisti milijonai, tačiau Lazdynuose ­– spūstys
    Nieko nepadarysi, visus pinigus išleido tuneliui, kad dujinkų kvartalui būtų gerai. Kiek pamenu, Lazdynų bendruomenės protestai baigėsi iškart, kai suprojektavo tą tunelį.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Nauja Vilniaus eismo arterija – laimėtojai ir pralaimėtojai
    Kilometrų daugiau, bet laiko mažiau

    Vairuotojas Adomas Trinkūnas pasakojo, kad, atrodo, dėl sąlyginai neilgos – 2,84 km – nutiestos kelio atkarpos didelių pokyčių neturėtų būti, tačiau realybėje kelionė piko metu sutrumpėja dvigubai.

    „Kasdieną keliaujant iš Fabijoniškių į Savanorių pr. pabaigą anksčiau tekdavo rinktis du variantus – važiuoti Ukmergės pl. arba Laisvės pr. Turbūt net neverta kalbėti, į kokius kamščius tekdavo patekti pasirinkus bet kurį variantą. Kelionė į darbą vidutiniškai trukdavo apie 40 minučių.

    Nusprendęs išbandyti neseniai atidarytą Vakarinį aplinkkelį, pastebėjau, nepaisant, kad reikia nuvažiuoti didesnį kilometrų atstumą, kelionė trunka perpus trumpiau – apie 20 minučių“, – stebėjosi A. Trinkūnas.

    Vairuotojo teigimu, dabar keliaujant tenka ilgiau pastovėti tik Laisvės pr., o, nusukus į aplinkkelį, kuris priklauso A1 kategorijai, šešių eismo juostų abiem kryptimis keliu galima važiuoti 80 km/h greičiu. Kadangi nebereikia stovėti prie šviesoforų ir skęsti kilometrinėse spūstyse, nepaisant didesnio nuvažiuotų kilometrų skaičiaus, kelionės trukmė sumažėja perpus.

    Dėl Vakarinio aplinkkelio susisiekti lengviau ne tik Fabijoniškių, tačiau ir Pilaitės, Pašilaičių, Justiniškių, Viršuliškių ir Karoliniškių gyventojams, vykstantiems Kauno ir Minsko krytimis.

    Apkrova sumažėjo iki 40 proc.

    Savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ Eismo skyriaus vadovas Jevgenijus Solovjovas pasakojo, kad pirmieji pokyčiai, atidarius antrojo Vakarinio aplinkkelio etapo trasą, buvo fiksuojami jau po savaitės.

    Pavyzdžiui, Pilaitės pr. ir T. Narbuto sankryžoje, važiuojant nuo Karoliniškių pusės, pokyčiai pastebimi labiausiai: jei anksčiau šios sankryžos pralaidumas siekė apie 560 automobilių per valandą, tai dabar apkrova sumažėjo 40 proc.

    Sumažėjo automobilių srautas važiuojant iš Pilaitės pr. – prieš mėnesį šioje sankryžoje pralaidumas siekė apie 620 automobilių per valandą, o dabar apkrova sumažėjo iki 20 proc. Važiuojant nuo Narbuto g., skaičiuojamas didžiausias automobilių srautas, vidutiniškai per šią sankryžą pravažiuoja apie 950 automobilių per valandą, tačiau net ir čia apkrova sumažėjo apie 10 proc., iš Laisvės pr. – apie 5 proc.

    „Transporto srautai, atidarius Vakarinio aplinkkelio antrą etapą, pasikeitė. Daugeliui privažiuoti miegamuosius rajonus tapo paprasčiau ir greičiau. Automobilių kiekiai Laisvės prospekte sumažėjo“, – sakė J. Solovjovas.

    Komentuoti:


  • k0fis
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Buvau svečiuose Lazdynuose Erfurto su langais į Oslo g.; ten žmonės iškart pastebėjo padidėjusį triukšmą. Tiek pinigų sukišus, buvo galima pastatyti triukšmo sieneles.
    Dėl Architektų, Asanavičiūtės gatvių ar laisvės pr. Karoliniškėse - po II etapo vienareikšmiška pažanga
    Aš pasakysiu taip - prie gero greitai priprantama, sutinku sienelės galėjo ir turėjo pastatyti, bet triukšmas ten buvo visalaika visi tie namai yra ir buvo prie gatvės o ne miške, tik kol vyko visos šitos rekonstrukcijos ir statybos buvo sumažėjes ( rekonstravo Lazdynų tiltą, paskuj Gariūnų atkarpa) tuo metu ir fūros nevažinėdavo, tai manau priprato. Dabar pastatys paskutinį etapą, vėl bus galima rašyti kad pinigai į balą, nes tada dar daugiau fūrų važiuos ir triukšmo bus.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Buvau svečiuose Lazdynuose Erfurto su langais į Oslo g.; ten žmonės iškart pastebėjo padidėjusį triukšmą. Tiek pinigų sukišus, buvo galima pastatyti triukšmo sieneles.
    Dėl Architektų, Asanavičiūtės gatvių ar laisvės pr. Karoliniškėse - po II etapo vienareikšmiška pažanga

    Komentuoti:


  • k0fis
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    15min.lt 2013 lapkričio 23
    Algis Strelčiūnas
    Išleisti milijonai, tačiau Lazdynuose ­– spūstys
    Kurgi ne, Lazdynai spūstyse, visų pirma, ten kur tas mazgas visas, yra rajono pakraštys, visi Lazdyniečių namai nuo rajono pastatymo laikų stovi šalia Oslo g. visada ten srautos buvo didelis, ir važinėjo fūros pastoviai (tik Lazdynų ir Gariunių tilto rekonstrukcijos metu ne), tie daugiabučiai kurie stovi už Nestes, ten tunelis, + tiem namam pakeisti langai į plastikinius. Antra, strelčiūnas nori pasakyti, kad Lazdyniečiam (aš pats šiame rajone gyvenu daug metų) buvo laimingesni, kai visas srautas ėjo pro Architektų gatvę link gariūnų? Va tada tai buvo spūstys, ir pačio mikrorajono viduje. Trečia, kol nebuvo aplinkelio, kamščiai nežmoniški buvo laisvės pr. kuris taip pat eina pro Lazdynus ir Lazdyniečiam po langais, taip pat ir Architektų gatvė pastoviai kimšosi (kylant į "Arklio" kalną). Dabar to visiškai nebėra. Taigi nežinau kuriem čia Lazdyniečiam pasidarė blogiau, nebent kitų rajonų gyventojiem.

    O šitas strelčiūnas tiek prisižada pastoviai prieš rinkimus ir tiek pridirbes yra, kad nesinori net skaityt jo nesamonių.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    15min.lt 2013 lapkričio 23
    Algis Strelčiūnas
    Išleisti milijonai, tačiau Lazdynuose ­– spūstys
    Atidarytas dar vienas Vilniaus vakarinio aplinkkelio atkarpos II etapas: (...) Po Vilniaus vakarinio aplinkkelio atidarymo gaunami gyventojų skundai, kad transporto eismas yra nesureguliuotas, todėl susidaro didelės automobilių spūstys.
    Taip pat žmonės skundžiasi, kad šalia tos vietos, kur vakarinis aplinkkelis jungiasi su Oslo g., girdimas didelis triukšmas, kuris vargina žmones, trukdo ilsėtis naktį ir netgi gali būti įvairių susirgimų priežastimi (...) Akivaizdu, kad projekte numatytos aplinkosauginės priemonės nepakankamos, o Vilniaus valdžia papildomų priemonių triukšmo mažinimui įrengti nenumato.

    Atsirado ir automobilių spūsčių problemos Lazdynuose. Tai ir išvažiavimas, ir įvažiavimas į Lazdynėlius iš Oslo g. ir Laisvės pr., ir viadukas prie Respublikinės Vilniaus universitetinės ligoninės, ir Lazdynėlių jungtis su Bukčių g. atkarpa maždaug 300 m ilgio, ir Šiltnamių–Miškinių g. jungtis, kur, galima pasakyti, transportas abiem kryptimis juda viena juosta.
    Pirštu baksnoti į problemas lengva, bet yra ir pasiūlymų toms problemoms mažinti – tai galėtų būti Šiltnamių g. jungtis su E. Šimkūnaitės g., o Miškinių g. galima būtų padaryti vienos krypties eismą, papildomas eismo žiedas Bukčių g. ir Šiltnamių g. sankirtoje, tik išvažiavimo iš Lazdynų g. į Oslo g. įrengimas, netoli pėsčiųjų tilto Oslo g. įrengimas tik įvažiavimo iš Oslo g. į Architektų g. ir kt

    http://www.15min.lt/naujiena/ziniosg...stys-18-387069

    Komentuoti:

Working...
X