Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Eismas Vilniaus vakarinio aplinkkelio statybos metu

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • D.P
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą


    To ir tikėjausi. Faktas yra tik vienas - tai, kas grįžta mokesčių pavidalu yra kur kas mažiau, nei įmerkia savivaldybė. Dar kartą kartoju, kad aplinkkelį turėjo tiesti valstybė, o ne savivaldybė. Sakysi, valstybė irgi prasiskolinusi. Taip, bet potencialas ir galimybės kitos. Galiausiai yra kur kas racionaliau merkti šimtus milijonų į aplinkkelį valstybei, nei kad jai tuo šimtus milijonų įmerkti į rajoninių žvyrkelių asfaltavimą, kuriais per dieną pravažiuoja keli šimtai mašinų. Vėlgi, nes nėra prioritetų valstybėje. Kažkoks kelias į niekur rajone svarbiau...
    Taip, tik kodėl kelių priežiūrai Palanga gauna daugiau už Vilnių? Skaičių nebepamenu, tad pataisykite mane, jei klystu. Juk logikos čia nėra. Pats gyveni Vilniuje, turėtum tą pastebėti.
    Beje, pamirškime aplinkelį. Kokios tamstos laternatyvos? VT? Bet VT - "neveikia". Aplinkelis, kaip kiti rašė, nuims dalį srauto, taigi, galimas daiktas,kad VT taps dar patrauklesniu.
    Aplinkelis būtinas. Jei valstybė neinvestavo, tai kažkas (kitas) turi. Nes priešingu atveju liksime dideliu kolhozu, kruiam nieko nereikia, tik formaliai palenktyniauti soc.lenktynėse...
    Pagyventum prie Laisvės prospekto, suprastum.

    Komentuoti:


  • Linas
    replied
    Visgi manyčiau, kad aplinkkeliai Vilniui yra būtini, ko nepasakyčiau apie kai kuriuos prabangos statinius ir kitą liuksusą, be ko galima gyventi ir daug metų tikri vilniečiai gyveno. Tiems, kuriems iš kišenės plūgas kyšo ir kurie po mėnesio jau vilniečiai ir duok jiems viską, kad ir jų provincijoj likusių tėvų sąskaita, reikėtų pasiūlyti sugrįžti ten, iš kur atvyko.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nebus už ką tų specialistų auginti, nes skola didelė, tik laiko klausimas, kad reikės pjauti nuo mokyklų. Nes švietimas sudaro labai didelę biudžeto dalį.
    Tai pats gyveni šia diena - šiandien reikia, tai trūks plyš turi būti. Čia ir dabar. O kad netolimoje ateityje, liaudiškai tariant, ėsti nebus už ką, tai nerūpi. Užtat dabar važinėsiu su automobiliu plačiomis gatvėmis... Prasiskolinęs, užstatęs bankams vertingiausio, ką turi. Tokia logika pažiūrėk prie ko Graikiją privedė. Manai, kad ateityje bus kitaip, kad Lietuvoje bus kitaip.
    Taip ir manau. Lietuvos ekonomika auga. Žinoma, valstybė kaip ir turėtų tiesti aplinkelius. Mes tik norėjome pasakyti, kad tai nebus pinigai į balą.
    Jeigu keliai neatsiperka, tada reiktų daugiau rinkti mokesčių už jų naudojimąsi.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tu man nevardyk visų tų privalumų kurie bus, kai atidarys aplinkkelį. Jie ir taip mažai apčiuopiami. Bet jų atsiradimas miestui kainuos daugiamilijonines skolas. Realiai apčiuopiamas. Ir vien tik dėl to, kad kažkas galės komfortiškiau nuvažiuoti, kiti negaus algos mėnesių mėnesiais, gaus ją mažesnę, bus atleistas dėl etatų mažinimo, šals prastai šildomuose valdiškuose pastatuose, nesulauks medicininės pagalbos, mokysis antroje pamainoje ir t.t. ir pan.
    Ekonominė nauda yra kuro ekonomija. Tai liečia ir VT ir krovininį tr. bei lengvuosius. Žmonės atlikusius pinigus išleis ekonomikoje, sukurs daugiau vertės darbe. Viską sudėjus aplinkelis gali ir atsipirkti per keliasdešimt metų. Be to, ES parama vėliau jau bus pasibaigusi.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
    ..., kurios vėliau atsipirks su kaupu, kai Vilnius užaugins savo srities specialistus. Laikas galvoti į priekį, o ne gyventi tik šia diena ir remtis logika, kad "jei man tai nereikalinga, nereikalinga ir kitiems."
    Nebus už ką tų specialistų auginti, nes skola didelė, tik laiko klausimas, kad reikės pjauti nuo mokyklų. Nes švietimas sudaro labai didelę biudžeto dalį.
    Tai pats gyveni šia diena - šiandien reikia, tai trūks plyš turi būti. Čia ir dabar. O kad netolimoje ateityje, liaudiškai tariant, ėsti nebus už ką, tai nerūpi. Užtat dabar važinėsiu su automobiliu plačiomis gatvėmis... Prasiskolinęs, užstatęs bankams vertingiausio, ką turi. Tokia logika pažiūrėk prie ko Graikiją privedė. Manai, kad ateityje bus kitaip, kad Lietuvoje bus kitaip. Kad Vilnių visa Lietuva turės gelbėti, kai kreditoriai pradės išmušinėti vertingiausią miesto turtą už skolas?

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Čia ES pinigai ir jie nuplauktų nepanaudojus, beto ir dabar daug kelininkų gavo atlyginimus, tuos pinigus išleido ekonomikoje, turėjo subrangovų įmonės užsakymų, buvo mokami mokesčiai ir pan. Taip, kad ekonominė nauda ne tik sumažėjus kamščiams ir užterštumui mieste, bet ir pačių statybų metu. Apskritai Vilnius vienintelis iš visų didesnių miestų neturi aplinkkelio, nors poreikis didžiausias, kaip galim dar kalbėti tokias nesamones, kad normalu, jog valandą fūros stovi kamščiuose viduryje miegamųjų rajonų ir be reikalo degina kurą, teršia aplinką ir gaišta brangų laiką?
    To ir tikėjausi. Faktas yra tik vienas - tai, kas grįžta mokesčių pavidalu yra kur kas mažiau, nei įmerkia savivaldybė. Dar kartą kartoju, kad aplinkkelį turėjo tiesti valstybė, o ne savivaldybė. Sakysi, valstybė irgi prasiskolinusi. Taip, bet potencialas ir galimybės kitos. Galiausiai yra kur kas racionaliau merkti šimtus milijonų į aplinkkelį valstybei, nei kad jai tuo šimtus milijonų įmerkti į rajoninių žvyrkelių asfaltavimą, kuriais per dieną pravažiuoja keli šimtai mašinų. Vėlgi, nes nėra prioritetų valstybėje. Kažkoks kelias į niekur rajone svarbiau...

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
    ..., kurios vėliau atsipirks su kaupu, kai Vilnius užaugins savo srities specialistus. Laikas galvoti į priekį, o ne gyventi tik šia diena
    Aaaa... Penkmečio planas - ačiū, nereikia.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tu man nevardyk visų tų privalumų kurie bus, kai atidarys aplinkkelį. Jie ir taip mažai apčiuopiami. Bet jų atsiradimas miestui kainuos daugiamilijonines skolas. Realiai apčiuopiamas. Ir vien tik dėl to, kad kažkas galės komfortiškiau nuvažiuoti, kiti negaus algos mėnesių mėnesiais, gaus ją mažesnę, bus atleistas dėl etatų mažinimo, šals prastai šildomuose valdiškuose pastatuose, nesulauks medicininės pagalbos, mokysis antroje pamainoje ir t.t. ir pan.
    Čia ES pinigai ir jie nuplauktų nepanaudojus, beto ir dabar daug kelininkų gavo atlyginimus, tuos pinigus išleido ekonomikoje, turėjo subrangovų įmonės užsakymų, buvo mokami mokesčiai ir pan. Taip, kad ekonominė nauda ne tik sumažėjus kamščiams ir užterštumui mieste, bet ir pačių statybų metu. Apskritai Vilnius vienintelis iš visų didesnių miestų neturi aplinkkelio, nors poreikis didžiausias, kaip galim dar kalbėti tokias nesamones, kad normalu, jog valandą fūros stovi kamščiuose viduryje miegamųjų rajonų ir be reikalo degina kurą, teršia aplinką ir gaišta brangų laiką?
    Paskutinis taisė Lettered; 2013.11.16, 21:04.

    Komentuoti:


  • KitoksBrolis
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Bet jų atsiradimas miestui kainuos daugiamilijonines skolas...
    ..., kurios vėliau atsipirks su kaupu, kai Vilnius užaugins savo srities specialistus. Laikas galvoti į priekį, o ne gyventi tik šia diena ir remtis logika, kad "jei man tai nereikalinga, nereikalinga ir kitiems."

    Komentuoti:


  • KitoksBrolis
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Pagrindiniai srautai yra ne tarp miegamųjų rajonų, o iš ir į juos nuo naujamiesčio ir prietinių pramoninių rajonų. Pvz. vien visas Pilaitės srautas nusiims.
    Tai suprantama, tiesiog turėjau omenyje sąsają tarp viešojo transporto keleivių ir iš tų pačių mikrorajonų važiuojančių automobilininkų.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
    Tas aplinkkelis turi didelės įtakos Jūsų pamėgtam viešajam transportui. Juk išsinešdins didelis srautas automobilių iš Laisvės prospekto, sumažės kamščių, viešasis transportas važinės žymiai greičiau (teoriškai, tačiau žinant mūsų SĮSP meistrus - mažai tikėtina). Keleiviai galės vėliau atsikelti, nes nereikės važiuoti 20-30 minučių ankščiau (dėl kamščių). Atėję laiku į darbą/mokymo įstaigas, žmonės sparčiau dirbs, daugiau šypsosis, labiau mokysis; ateityje iš jų gali užaugti savo sričių specialistų, kurie garsins savo pasiekimais bei atliktais darbais Lietuvą.
    O nuo ko viskas prasidėjo? Nuo aplinkkelio, kuris nepatinka vienam, viskuo nepatenkintam piliečiui. Butterfly effect.
    Va kas yra "mąstyti globaliai".
    Tu man nevardyk visų tų privalumų kurie bus, kai atidarys aplinkkelį. Jie ir taip mažai apčiuopiami. Bet jų atsiradimas miestui kainuos daugiamilijonines skolas. Realiai apčiuopiamas. Ir vien tik dėl to, kad kažkas galės komfortiškiau nuvažiuoti, kiti negaus algos mėnesių mėnesiais, gaus ją mažesnę, bus atleistas dėl etatų mažinimo, šals prastai šildomuose valdiškuose pastatuose, nesulauks medicininės pagalbos, mokysis antroje pamainoje ir t.t. ir pan.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
    Jeigu aš važiuoju iš Lazdynų į Pašilaičius, Tarandę, Fabijoniškes ir t.t., aš tikrai nevažiuosiu Laisvės prospektu ir nestovėsiu prie kiekvieno šviesoforo. Tą pati darytų ir kiti vairuotojai. Be abejo, jeigu man iš Lazdynų reikia į Karoliniškes, aš nevažiuosiu aplinkkeliu.
    Pagrindiniai srautai yra ne tarp miegamųjų rajonų, o iš ir į juos nuo naujamiesčio ir prietinių pramoninių rajonų. Pvz. vien visas Pilaitės srautas nusiims.

    Komentuoti:


  • KitoksBrolis
    replied
    Parašė lietus Rodyti pranešimą
    Nereikia tik per daug į fantazijas nuklysti. Aplinkelis beabejo palengvins situaciją, bet kamščiai dėl jo tikrai neišnyks ir tos 30 min. kaip buvo taip ir pasiliks. Sakyti, kad aplinkelis panaikins kamščius, tokia pati utopija, kaip sakyti, kad pastačius tramvajų neliks kamščių.
    Jeigu aš važiuoju iš Lazdynų į Pašilaičius, Tarandę, Fabijoniškes ir t.t., aš tikrai nevažiuosiu Laisvės prospektu ir nestovėsiu prie kiekvieno šviesoforo. Tą pati darytų ir kiti vairuotojai. Be abejo, jeigu man iš Lazdynų reikia į Karoliniškes, aš nevažiuosiu aplinkkeliu.

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Sumažės, bet tikrai neišnyks.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė lietus Rodyti pranešimą
    Nereikia tik per daug į fantazijas nuklysti. Aplinkelis beabejo palengvins situaciją, bet kamščiai dėl jo tikrai neišnyks ir tos 30 min. kaip buvo taip ir pasiliks. Sakyti, kad aplinkelis panaikins kamščius, tokia pati utopija, kaip sakyti, kad pastačius tramvajų neliks kamščių.
    Dabar kamštis formuojasi Pietiniame aplinkkelyje ties Naugarduko g. ir tęsiasi iki Mados, ar tikrai toks liks atidarius aplinkkelį? Manau tikrai išnyks.

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Nereikia tik per daug į fantazijas nuklysti. Aplinkelis beabejo palengvins situaciją, bet kamščiai dėl jo tikrai neišnyks ir tos 30 min. kaip buvo taip ir pasiliks. Sakyti, kad aplinkelis panaikins kamščius, tokia pati utopija, kaip sakyti, kad pastačius tramvajų neliks kamščių.

    Komentuoti:


  • KitoksBrolis
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O visos šnekos apie sutaupytus milijardus už kurą, sumažėjusius nuostolius (kam? verslui,. gyventojams?) konkrečiai miesto biužetui tiesioginės įtakos neturi. Užtat tiesioginę įtaką turi aplinkkelių tiesimui mestos lėšos.
    Tas aplinkkelis turi didelės įtakos Jūsų pamėgtam viešajam transportui. Juk išsinešdins didelis srautas automobilių iš Laisvės prospekto, sumažės kamščių, viešasis transportas važinės žymiai greičiau (teoriškai, tačiau žinant mūsų SĮSP meistrus - mažai tikėtina). Keleiviai galės vėliau atsikelti, nes nereikės važiuoti 20-30 minučių ankščiau (dėl kamščių). Atėję laiku į darbą/mokymo įstaigas, žmonės sparčiau dirbs, daugiau šypsosis, labiau mokysis; ateityje iš jų gali užaugti savo sričių specialistų, kurie garsins savo pasiekimais bei atliktais darbais Lietuvą.
    O nuo ko viskas prasidėjo? Nuo aplinkkelio, kuris nepatinka vienam, viskuo nepatenkintam piliečiui. Butterfly effect.
    Va kas yra "mąstyti globaliai".

    Komentuoti:


  • Little_man
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Nu matyt.. bet spėju, kad neišvažiuosi, nes prie Asanavičiūtės g. greičiausiai bus užtvertas
    Ten kiek mačiau krūvos žemių pūpso. O po viaduku stove keltuvai, matyt dar dažo. tai, mad šią savaitę dar neatidarys. Gal kitą tikėtis reikia. Nes like smulkmė tik.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Tomskis Rodyti pranešimą
    aaa cia jeigu narbuto g vaziuojant i pilaite ir sukt galima zemyn i aplinkeli ir jau lekt iki pat lazdynu ligonines?
    Nu matyt.. bet spėju, kad neišvažiuosi, nes prie Asanavičiūtės g. greičiausiai bus užtvertas

    Komentuoti:


  • Tomskis
    replied
    aaa cia jeigu narbuto g vaziuojant i pilaite ir sukt galima zemyn i aplinkeli ir jau lekt iki pat lazdynu ligonines?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Tomskis Rodyti pranešimą
    smulkiau galima? kurioj vietoj aplinkelis ribojasi su laisves pr ?
    Jis turėjo omenyje važiuojant Pilaitės pr. nuo Laisvės pr. (arba kitaip - link Pilaitės)

    Komentuoti:

Working...
X