Vilniaus miesto savivaldybė praneša, kad nuo antradienio, rugpjūčio 21 d., 15 val. atnaujinamas eismas Pilaitės prospektu. Tęsiant transeuropinio tinklo jungties – Vilniaus miesto vakarinio aplinkkelio II etapo statybos darbus, nuo 2012 m. rugpjūčio 21 d. (~ 15 val.) iki 2013 m. spalio 31 d. transporto eismas bus nukreiptas naujais įrengtais jungiamaisiais keliais Pilaitės prospekto dalyje tarp Senojo Pilaitės kelio ir Sietyno gatvės.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Eismas Vilniaus vakarinio aplinkkelio statybos metu
Collapse
X
-
Atnaujinamas eismas Pilaitės prospektu
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąJeigu Ozo-Sidaronių-Vakarinio aplinkkelio sankryžoje nenumatomi viadukai, tai kaip tada pakliūti į Buivydiškes (Sidaronių g.) iš miesto pusės? Kol kas pagal esamus nedetalius brėžinius susidaro tik toks vaizdas:
Atvaizdas
Komentuoti:
-
Parašė SPX Rodyti pranešimą/\ Geras klausimas, bet kol nėra jokių brėžinių, kažką komentuoti išvis sunku.
Beje, iš brėžinių matosi, kad aplinkkelis bus visur 6 juostų pločio, išplatėjantis iki 8 su greitėjimo/lėtėjimo juostomis.
Komentuoti:
-
/\ Geras klausimas, bet kol nėra jokių brėžinių, kažką komentuoti išvis sunku.
Komentuoti:
-
Jeigu Ozo-Sidaronių-Vakarinio aplinkkelio sankryžoje nenumatomi viadukai, tai kaip tada pakliūti į Buivydiškes (Sidaronių g.) iš miesto pusės? Kol kas pagal esamus nedetalius brėžinius susidaro tik toks vaizdas:
Komentuoti:
-
Na pagrindinis aplinkelio tikslas nuimt srautą nuo miesto gatviu. O spaudos rumu mazgas tikrai problemine vieta. Tai jei butu galimybe Justiniškiu ir Viršuliškiu gyventojams iš Ozo g. patekt i aplinkeli, galima butu nuvažiot ne tik iki Gariunu/Kauno, bet ir į oro uostą arba į ta miesto dali. Aš kai Justiniškiu gyventojas tikrai pasirinkčiau važiot aplinkeliu iki pvž. liepkalnio nei važiot pro spaudos rumus ir karalus/lazdinus.
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
http://img.photobucket.com/albums/v1...Vakarinisx.jpg
O kamščiai sumažėtų, jei dalis debilų tik be reikalo vaizduojantys savo "tiuninguotas tačkes" ir važinėjantys miesto gatvėmis nesimaišytų srautuose. Labai tikėkimės, kad degalų kainos atbaidys dalį važinėtis nesant jokiam svarbiam reikalui.Paskutinis taisė SPX; 2012.08.17, 15:38.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Dobilas netinka, nes tai T formos sankryža. Čia tiktų "trimito" arba "kriaušės" formos sankryžos, nes jei jau statyti sankryžą, tai daryti su nuvažiavimais visomis kryptimis. Tamstos siūlomas variantas neturi galimybės iš aplinkkelio patekti į Ozo g., o toks patekimas, sankryžos statybos atveju, tikrai reikalingas. Bet kokiu atveju atstumas tarp dviejų gretimų sankryžų yra pernelyg mažas ir nei logiškai, nei pagal reglamentus neišeina taip daryti.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą~600 metrų būtų tarp dviejų lygių sankryžų (su Ozo g. ir su Pilaitės pr.). T.y. tik tokį atstumą visi "kertantys kampą" važiuotų aplinkkeliu. Ir ką gi tai reiškia? O reiškia, kad automobilis pavažiuotų greitėjimo juosta, įsilietų į srautą ir beveik iškart suktų į lėtėjimo juostą. Visai tai trukdytų pagrindiniam srautui, atsirastų būtinybė riboti greitį, nes atsiranda potencialiai pavojingi taškai. T.y. nukenčia pagrindinė kelio (gatvės) paskirtis.
Atstumai. Nuo sankryžos prie Mados iki pėsčiųjų perėjos už Lukoil (Pilaitės pr.) važiuojant per Laisvės pr., mano skaičiavimais, yra ~2427 metrai. Jei tarp tų pačių taškų važiuoti Ozo g. ir aplinkkeliu (tarkim būtų Ozo g. sankryža su aplinkkeliu), gaunasi nei daug nei mažai, 2528 metrai. T.y. važiuoti "kertant kampą" yra maždaug šimtu metru toliau, nei važiuoti dabartiniu, įprastiniu, maršrutu.
Nežinau kokiu automobiliu važiuojat, bet 2 km - 1l kuro yra žvėriškos sąnaudos. T.y. gaunasi 50 litrų/100 km. Galbūt kažką sumaišėt ?
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąLeisk su tavimi nesutikti.Ar tikrai 600m?Man atrodo 1.2 km jeigu nuo Mados iki pr.O Laisvės pr. iki tos vietos-~2.1 km.~2km-1l benzino,kurio kaina svyruoja nuo 4.50 iki 5.10.O juk šios pinigus galima kitam panaudoti.Na,bet grižtame prie temos.Iš tiesų,pinigų viadukui daug nereiketų-šlaitai išlikę dar nuo sovietmečio,tik vienoje vietoje reikia dar šiek tiek smėlio.Vėliau pateiksiu brežini ant ortfoto ir iš paukščio skrydžio.Dabar neturiu laiko.
Atstumai. Nuo sankryžos prie Mados iki pėsčiųjų perėjos už Lukoil (Pilaitės pr.) važiuojant per Laisvės pr., mano skaičiavimais, yra ~2427 metrai. Jei tarp tų pačių taškų važiuoti Ozo g. ir aplinkkeliu (tarkim būtų Ozo g. sankryža su aplinkkeliu), gaunasi nei daug nei mažai, 2528 metrai. T.y. važiuoti "kertant kampą" yra maždaug šimtu metru toliau, nei važiuoti dabartiniu, įprastiniu, maršrutu.
Nežinau kokiu automobiliu važiuojat, bet 2 km - 1l kuro yra žvėriškos sąnaudos. T.y. gaunasi 50 litrų/100 km. Galbūt kažką sumaišėt ?
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąDobilo nereikia.Reikia tunelio/viaduko Ozo gatvei link Lazdynų.Paskutinis taisė sleader; 2012.08.17, 12:05.
Komentuoti:
-
Nupiešiau žadėtas schemas.Atsiprašau už drebančia ranką.
Maps.lt ortfoto
Atsiprašau už kokybę.Raudona spalvą-Ozo g.,Vakarinis-juoda,geltoną-šlaitai.
Bing maps
Daugiau nieko nereikia.
Komentuoti:
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąO tai kam du mazgai vienas šalia kito? Pilnai pakaks Pilaitės pr. patekti link Kauno ir Gariūnų. Aplamai nėra prasmės ten daryti du lygius, kai pati Ozo g. nėra pilnai sujungta ir ta jos dalis Viršuliškėse jokio svarbaus vaidmens neatlieka kol kas. be to, ten lyg ir daugiabutis jau kyla kitoj pusėj, tai nuovažoms vietos gal nelabai bebus.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąTegu važiuoja, jei jiems stoviniuoti prie šviesoforų labiau patinka. Laisvės pr. juk niekur nepradings, juo ir toliau galės visi naudotis.
O dėl kampų kirtimo. Juos galima kirsti žemesnės kategorijos gatvėmis, tik ar tai racionalu - kitas klausimas. Aplinkkelis jis vadinasi tikrai ne tam, kad galima būtu "nukirsti 600m kampą" (~600m tai atstumas tarp Pilaitės pr. ir Ozo g.). Tai yra aukščiausios kategorijos gatvė, kuri skirta greitai ir saugiai įveikti ilgesnius atstumus (ribojami atstumai tarp sankryžų). Praktiškai niekada aplinkkelis nebūna trumpiausias kelias, bet jis būna patogiausias ir dažnai greičiausias.
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąDaryti apylankas, jei galima butų tiesiai papulti?Fe,kas čia per projektas toks.Nuo Ukmergės nereikia į Ozo.Galima per Rygos.Ir į Ukmergės.O vat į Gariūnus/Kauną/etc. kaip..?
sleader,vakarinių galima nukirsti kampą.Juk taip jis ir vadinasi-aplinkkelis.Važiuos justiniškiu gyventojai Laisvės pr. ir viskas.
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąDaryti apylankas, jei galima butų tiesiai papulti?Fe,kas čia per projektas toks.Nuo Ukmergės nereikia į Ozo.Galima per Rygos.Ir į Ukmergės.O vat į Gariūnus/Kauną/etc. kaip..?
sleader,vakarinių galima nukirsti kampą.Juk taip jis ir vadinasi-aplinkkelis.Važiuos justiniškiu gyventojai Laisvės pr. ir viskas.
O dėl kampų kirtimo. Juos galima kirsti žemesnės kategorijos gatvėmis, tik ar tai racionalu - kitas klausimas. Aplinkkelis jis vadinasi tikrai ne tam, kad galima būtu "nukirsti 600m kampą" (~600m tai atstumas tarp Pilaitės pr. ir Ozo g.). Tai yra aukščiausios kategorijos gatvė, kuri skirta greitai ir saugiai įveikti ilgesnius atstumus (ribojami atstumai tarp sankryžų). Praktiškai niekada aplinkkelis nebūna trumpiausias kelias, bet jis būna patogiausias ir dažnai greičiausias.
Komentuoti:
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąNuo Ukmergės plento pusės pasukti į ozo g. nebus galima, bet nuo Ozo papulti link Ukmergės bus galima. Nors ką jie ten dabar sugalvojo nėra aišku. Jeigu jau skelbia III-io etapo statybų darbų pirkimą, tai projektas kažkoks yra. Tik įdomu kada darbai prasidės ir kiek laiko tas konkursas tęsis.
sleader,vakarinių galima nukirsti kampą.Juk taip jis ir vadinasi-aplinkkelis.Važiuos justiniškiu gyventojai Laisvės pr. ir viskas.
Komentuoti:
-
Pačiame aplinkkelyje jokių apsisukimų nebus. Apsisukti bus galima transporto mazguose (dviejų lygių sankryžose). Tačiau taip daryti nebus racionalu. Pašilaičių ir Justiniškių (dalies link Pašilaičių) gyventojai patekti į aplinkkelį galės per Šiaurinės g. sankryžą.
Į Akropolį iš Pilaitės tikrai nėra tikslo važiuoti aplinkkeliu. Beveik tiesiai galima pravažiuoti: Pilaitės pr. -> Laisvės pr. -> Ozo g. Čia juk nebus gatvė, skirta iš kiekvieno namo nuvažiuoti iki kiekvienos parduotuvės. Tai miesto transporto ašis, skirta susisiekti tarp atskirų miesto mikrorajonų ir kartu skirta nukreipti tranzitinį transportą nuo miesto gatvių.
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąKodėl nereikalingas?Pavyždžiui, Pilaitei,kitiems kaimams,Lazdynams ar net Gariunų pusei labai patogu butų pvz. iš Akropolio.Pilaitei net seniau buvo.Justiniškėms,Pašilaičiams,Fabijoniškems.O dabar reikės ratais kvadratais.Tikiuosi,toleliau bus apsisukimas.Dėl sankryžų-o ką,be viaduko tai nebus sankryža?
Komentuoti:
-
Kodėl nereikalingas?Pavyždžiui, Pilaitei,kitiems kaimams,Lazdynams ar net Gariunų pusei labai patogu butų pvz. iš Akropolio.Pilaitei net seniau buvo.Justiniškėms,Pašilaičiams,Fabijoniškems.O dabar reikės ratais kvadratais.Tikiuosi,toleliau bus apsisukimas.Dėl sankryžų-o ką,be viaduko tai nebus sankryža?
Komentuoti:
-
Ozo g. viadukas bus tolimoje ateityje, dabar tam nėra poreikio. Sovietmečiu planuotas buvo taip vadinamas Sudervės rajonas sujungtas kartu su Pilaite. Tada gal ir reikėjo numatyti, bet dabar viadukai į laukus nelabai racionalu.
Komentuoti:
Komentuoti: