Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Eismas Vilniaus vakarinio aplinkkelio statybos metu

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Xmaster
    replied
    Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
    Ta prasme vistiek teks važiot pro Spaudos rumus?
    Tai taip - važiuoti pro spaudos rūmus ir įsukti į aplinkkelį iš Pilaitės prospekto. Man regis ten atstumas per mažas, kad įrengti galėtų 2 viadukus. Jei neklystu A1 gatvės reikalavimas sankryžos ne dažniau kaip kilometras.

    Komentuoti:


  • Diim4iik
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    Įvažiuoti reikės per Pilaitės prospektą
    Ta prasme vistiek teks važiot pro Spaudos rumus?

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    Įvažiuoti reikės per Pilaitės prospektą
    Schemoje galit pavaizduoti apsisukimą, kurioj maždaug vietoj bus?

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
    Jei trečiam etape nenumato jokiu viaduku su Ozo g. tai kaip tada bus organizuojamas eismas iš Ozo g. i gariunu puse? Teks ivažiot i aplinkeli ir ties kažkuria tai vietą apsisukt?
    Įvažiuoti reikės per Pilaitės prospektą

    Komentuoti:


  • Diim4iik
    replied
    Jei trečiam etape nenumato jokiu viaduku su Ozo g. tai kaip tada bus organizuojamas eismas iš Ozo g. i gariunu puse? Teks ivažiot i aplinkeli ir ties kažkuria tai vietą apsisukt?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Tame ir reikalas, kad brėžiniuose jau ir 3-ias etapas yra.
    Aš tik bandau įvertinti, kurioje vietoje kritiškai suintensyvės eismas po 2-ojo etapo atidarymo. Matyt, Pilaitės-Narbuto-Laisvės sankryžoje.
    Manau kaip tik gerokai sumažės, dabar Vakarais kamštis Laisvės pr. prasideda jau nuo Lazdynų, o pabaigus aplinkkelio antrą etapą galės išvengdami Spaudos rūmų sankryžos grįžti namo dalies karoliniškių, pilaitės, viršuliškių, justiniškių gyventojų, kurie seniau važiavo būtent per tą sankryžą. Rytais irgi maždaug panašiai, tik tiek, kad pagrindinis kamštis būna jau į centrą.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Kad čia jau 3 etapo dalis. 2-as etapas ties Ozo g. ir pasibaigia, čia Romas ir brėžinius sumažintus buvo įmetęs. Kiek pamenu, tai ties ozo g. ir kelio iki Buivydiškių sankryža viskas pasibaigia.
    Tame ir reikalas, kad brėžiniuose jau ir 3-ias etapas yra.
    Aš tik bandau įvertinti, kurioje vietoje kritiškai suintensyvės eismas po 2-ojo etapo atidarymo. Matyt, Pilaitės-Narbuto-Laisvės sankryžoje.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    2-uoju etapu jungtis su Ozo g. bus padaryta?
    Parašė Arulis Rodyti pranešimą
    Jungtis bus padaryta, bet berods be viaduku... Idomu, ar 3 etape numatyti viadukai aplinkkelio su Ozo gatve?
    Kad čia jau 3 etapo dalis. 2-as etapas ties Ozo g. ir pasibaigia, čia Romas ir brėžinius sumažintus buvo įmetęs. Kiek pamenu, tai ties ozo g. ir kelio iki Buivydiškių sankryža viskas pasibaigia.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    2-uoju etapu jungtis su Ozo g. bus padaryta?
    Taip, bus padaryta antruoju etapu jungtis su Ozo gatve (kryžkele)

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    2-uoju etapu jungtis su Ozo g. bus padaryta?

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Asanavičiutes viaduką pagal viską pabaigs šiemet,vėliausiai-sausį.Maculevičiaus pabaigs apie 2013 rugpjūti.Pilaitės-apie 2014 pradžia.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Laikraštyje Savaitė perskaičiau straipsni kad nuo 21 dienos transportas bus nukreiptas pagal Mariiuk(atsiprašau jeigu blogai parašiau) schema.47,54,30 autobusai važiuos per Pilaitės pr.,o 75 kol kas paliks esama trasa,galbūt net gražins seną trasą.Grafikas lenkiamas tris kartus

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Niekas prieš nebuvo.

    Komentuoti:


  • Mariiuk
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Nieko čia gudraus nėra tuose apvažiavimuose, juk sankryža bus dobilo lapo formos. Tiesiog tikriausiai dėl darbų organizavimo nepadarė apvažiavimo ir iš kitos pusės, nes tuomet statybos aikštelė sankryžos vietoje tampa tarsi sala, apsupta eismo iš visų pusių.
    Na aš tik sakau, kad aš iš pat pradžių siūliau tokį variantą ir dauguma buvo prieš, o dabar būtent toks variantas yra įgyvendinimas.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Mariiuk Rodyti pranešimą
    Na vis dėlto aš buvau teisus sakydamas, kad reikėjo iš abiejų pilaitės pr. šonų daryti apvažiavimus, nes būtent tokį apvažiavimą dabar stato į centro pusę, o dabartinį apvažiavimą padarys į pilaitės pusę
    Nieko čia gudraus nėra tuose apvažiavimuose, juk sankryža bus dobilo lapo formos. Tiesiog tikriausiai dėl darbų organizavimo nepadarė apvažiavimo ir iš kitos pusės, nes tuomet statybos aikštelė sankryžos vietoje tampa tarsi sala, apsupta eismo iš visų pusių.

    Komentuoti:


  • Mariiuk
    replied
    Na vis dėlto aš buvau teisus sakydamas, kad reikėjo iš abiejų pilaitės pr. šonų daryti apvažiavimus, nes būtent tokį apvažiavimą dabar stato į centro pusę, o dabartinį apvažiavimą padarys į pilaitės pusę

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Gali būti.Nes laidus perkelines jau.

    Komentuoti:


  • Edu21
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Kas bus nuo 20d.?
    Speju paleis eisma per kita puse..

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Kas bus nuo 20d.?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Eismo situacijai Pilaitės prospekte gerinti – papildomos priemonės
    Vilniaus savivaldybė praneša, kad pagrindiniai darbai, sudarantys daugiausia nepatogumų, būtų atlikti anksčiau nei planuota – iki rugpjūčio 20 dienos.
    Nuo 2012 m. rugpjūčio 20 d. iki 2013 m. spalio 31 d. transporto eismas bus nukreiptas naujai įrengtais jungiamaisiais keliais Pilaitės prospekto dalyje tarp Senojo Pilaitės kelio ir Sietyno gatvės.

    Komentuoti:

Working...
X