Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Baltijos prospekto rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Briedis
    replied
    Visi brėžiniai yra techniniame projekte (560MB): http://liepa.klaipeda.lt/files/Balti...nstravimas.zip

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ten yra ir brėžiniai
    Eduardas Kriščiūnas, dviratis.lt








    Nyderlanduose nėra nei vieno šviesoforais nereguliuojamo žiedo su daugiau nei 2 eismo juostomis atvažiuojančiu transporto srautu. Ir suprantama, kodėl to nėra – nes įsilieti į žiedą, kai reikia sekti 3 eismo juostas vienu metu, yra labai nesaugu ir tikrai mažina jo laidumą. Maksimalūs nereguliuojamų turbo žiedų laidumai ten tėra iki 5000 automobilių per valandą, o čia planuojama praleisti 7000…


    https://www.atviraklaipeda.lt/2020/0...yti-milijonus/

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Kaip sutaupyti milijonus
    https://www.atviraklaipeda.lt/2020/0...yti-milijonus/
    Suvokiant, kad kiekviena estakada kainuos po 10 mln eurų, labai liūdna skaityti techninio projekto medžiagoje įdėtus pasitarimų protokolus, kuriuose svarstoma, kaip sutaupyti lėšų. Matosi, kad galiausiai atsisakoma 2 iš pažadėtų perėjų, spec. plane numatyto magistralinio dviračių tako palei Vilniaus pl. nebus visai. Ir žinote kodėl? Todėl, kad toks Budinas mano, jog eikvoti pinigus dviračių susisiekimui yra neracionalu.
    <...>
    Dar kartą pasižiūrėkite, kaip atrodys pats žiedas po rekonstrukcijos ir ar tikrai jis kuo nors iš esmės skirsis nuo esamo. Jei tik tiek pokyčių, tai gal pakaktų suformuoti vien nuvažiavimus dešiniais posūkiais ir taip sutaupyti apie 30 milijonų eurų? Nesinorėtų matyti dar vieną Jakų žiedo tipo fiasko, kurį, beje, projektavo tas pats „Kelprojektas“…
    Kažin, ar yra pagrindas abejoti šio projekto nauda?..

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
    Dėl išėjimų nesutikčiau, visgi didžiausias srautas žmonių ten turėtų būti palei Šilutės pr. (pietūs-šiaurė), tokia kryptimi, kaip kad Klaipėda ištysusi, nuo autostrados pusės vargu ar apskritai koks nors žmonių srautas bus.
    Į šiaurę nuo žiedo praktiškai nėra traukos centrų. Todėl šiaurė-pietūs srauto ir nėra. Ten net perėjų nebėra. Didžiausias srautas juda tarp gyvenamojo rajono ir Banginio, o pro jį į laisvąją ekonominę zoną.

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    Dėl išėjimų nesutikčiau, visgi didžiausias srautas žmonių ten turėtų būti palei Šilutės pr. (pietūs-šiaurė), tokia kryptimi, kaip kad Klaipėda ištysusi, nuo autostrados pusės vargu ar apskritai koks nors žmonių srautas bus.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Pats didžiausias malonumas yra atsisėsti atokvėpio minutėlei viduryje intensyviu eismu apkrauto žiedo, pasislėpus nuo saulės po estakada
    Kitas dalykas, kad didžiausia gyventojų ir kitų komercinių objektų koncentracija, žiūrint pagal vizualizacijas, yra pietinėje jų pusėje, tačiau išėjimai iš požeminių perėjų sulygiuoti lygiagrečiai Šilutės pl. ir norint patekti į požeminę perėją reikės daryti garbės ratus.
    Paskutinis taisė sleader; 2020.02.22, 09:48.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Duotas startas ambicingiausiam šiais metais Klaipėdos projektui
    https://www.klaipeda.lt/lt/naujienos...projektui/7624








    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    BNS 2020.02.14
    Pritrūkus lėšų, svarbios Klaipėdos sankryžos rekonstrukcija gali strigti
    Klaipėdos planai už 35 mln. eurų rekonstruoti Baltijos prospekto, Šilutės ir Vilniaus plentų žiedinę sankryžą bei pastatyti dvi estakadas virš jos gali likti neįgyvendinti, jei Vyriausybė neužtikrins finansavimo, sako Klaipėdos valdžios atstovas. Susisiekimo ministras pažadų kol kas nedalija.

    „Projekto vertė bus apie 35 mln. eurų, dabar Vyriausybė yra pažadėjusi 10 mln., iš kurių 5 mln. – šiais metais. Kitą savaitę planuojame skelbti konkursą šitai estakadai rekonstruoti, turėjom didelę diskusiją, ką daryti, jei finansavimas nebus užtikrintas, nes 25 mln. eurų yra per didelis iššūkis Klaipėdos miestui“, – žurnalistams Klaipėdoje sakė savivaldybės administracijos vadovas Gintaras Neniškis.

    Anot jo, būsimo konkurso sąlygose bus numatyta, kad nesant finansavimo, gali būti darbų pertraukų.
    „Gali susidaryti tam tikros pertraukos, kai tiesiog šita estakada nesant finansavimui stovės, bet ministras pažadėjo, kad per šiuos metus, likusią kadenciją (Vyriausybės –BNS) atras sprendinius, kad estakada būtų realizuota iki pabaigos“, – teigė G. Neniškis.

    Tuo metu į klausimą, ar Vyriausybė padidins finansavimą, Klaipėdoje viešėjęs susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius konkrečiai neatsakė.
    „Aišku, 5 mln. eurų neužtenka, bet tai ilgalaikis procesas ir reikia judėti link jo vystymo. Jeigu darbai yra daromi, jeigu judama, visada teigiami poslinkiai galėtų būti. Bet nerimta būtų iš mano pusės sakyti, kad kitais metais arba dar kitais bus tiek ir tiek“, – sakė J. Narkevičius

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...a-gali-strigti

    https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=83538409

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied








    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ačiū už atnaujinimą.
    Gal kas nors galėtų patalpinti tos žiedinės Šilutės pl. Baltijos pr. sankryžos (prie Statoilo) schemą.
    Paskutinis taisė Romas; 2018.07.20, 15:37.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Klaipėdoje iškils dvi naujos estakados: sujungs Vilniaus plentą su Baltijos prospektu

    Klaipėdos miesto savivaldybė ir bendrovė „Kelprojektas“ pasirašė sutartį Baltijos prospekto, Šilutės ir Vilniaus plentų žiedinės sankryžos rekonstrukcijos projektavimo darbams atlikti, skelbiama pranešime žiniasklaidai.

    Specialistai projektuos dvi estakadas, kurios virš žiedinės sankryžos sujungs Vilniaus plentą su Baltijos prospektu Vilniaus-Klaipėdos ir Klaipėdos-Vilniaus kryptimis. Vykdant projektą ketinama rekonstruoti ir pačią žiedinę sankryžą bei padidinti jos pralaidumą.

    Pėstiesiems numatyta įrengti keturias požemines perėjas po Baltijos prospektu ir Šilutės plentu. Taip pat bus atnaujinami rekonstruojamoje dalyje esantys viadukai per geležinkelį, modernizuojami inžineriniai tinklai – apšvietimo, ryšių, vandentiekio ir nuotekų sistemos...

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Nukreipia iki sekančios šviesoforinės sankryžos? O po estakada vistiek kamščiai. Genialu
    Po estakada kamščiai tik Pilaitės<->Narbuto kryptimi. Laisvės prospekte viskas gražu. pasukt iš Laisvės į Konstitucijos arba Narbuto baisių kamščių nebūna. Nebūtų viaduko - koks kamštis dabar iš Pilaitės, toks pat būtų ir Laisvės prospekte. Ir dar tas Pilaitės kamštis būtų ilgesnis

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Nukreipia iki sekančios šviesoforinės sankryžos? O po estakada vistiek kamščiai. Genialu

    Grįžtant prie temos. Dar vienas superinis Studio RaR video:

    https://www.youtube.com/watch?v=qTJZtaJg2CA
    Paskutinis taisė Briedis; 2018.03.25, 11:14.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Taip, dalis persikeltų, bet tokie patys neliktų, nes dabar važiuojantys tiesiai Šilutės plentu prie žiedo turi stovėti kartu su važiuojančiais į kairę.

    Iki Tilžės gatvės nepersikeltų (nors kamščiai ten ir taip garantuoti pastačius šviesoforą), nes visą srautą stabdytų naujasis šviesoforas sankryžoje su Kauno gatve.

    O Pilaitės ir Laisvės pr. sankryžos Vilniuje aš nesuprantu. Kam ten reikalinga estakada, jei po ja vistiek stovi šviesoforai?
    Gal dėl to, kad estakada nukreipia srautą nuo sankryžos tiesiai Laisvės pr.? Tai leidžia taikyti trumpesnius ciklus šviesofore po juo.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Taip, dalis persikeltų, bet tokie patys neliktų, nes dabar važiuojantys tiesiai Šilutės plentu prie žiedo turi stovėti kartu su važiuojančiais į kairę.

    Iki Tilžės gatvės nepersikeltų (nors kamščiai ten ir taip garantuoti pastačius šviesoforą), nes visą srautą stabdytų naujasis šviesoforas sankryžoje su Kauno gatve.

    O Pilaitės ir Laisvės pr. sankryžos Vilniuje aš nesuprantu. Kam ten reikalinga estakada, jei po ja vistiek stovi šviesoforai?

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Jeigu statytu šiaurės-pietų kryptimi kamščiai liktu tokie patys. Tik persikeltu prie Sankryžos su Debreceno gatve ir prie naujo šviesoforo su Tilžės gatve, būtų panašiai kaip Vilniuj su Pilaitės pr. su viaduku per Vakarinį aplinkelį ir už jos esančią sankryžą su Laivės pr.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Gal kam bus įdomu susipažinti su pernai atlikto modeliavimo ataskaita: http://liepa.klaipeda.lt/files/Modeliavimas.zip

    Kelios įdomesnės vietos:




    IŠVADOS

    <...>

    Scenarijų Nr. 1 (estakada šiaurės-pietų kryptimi) ir Nr. 2 (estakada vakarų-rytų kryptimi) modeliavimo rezultatai rodo, kad, esant dabartinei situacijai, estakada kryptimi šiaurė-pietūs užtikrina geresnę eismo kokybę Baltijos pr. ir Šilutės pl. sankryžoje. Taip pat remiantis atliktu eismo tyrimu, automobilių kiekis Šilutės plente (šiaurė-pietūs, pietūs-šiaurė) per valandą vakarinio piko metu yra apie 2,5 karto didesnis nei Baltijos prospektu (kryptimi rytai-vakarai, vakarai-rytai). Tačiau vakarų-rytų kryptimi daugiau nei 10 % srauto sudaro sunkiasvorių transporto priemonių skaičius, todėl estakados sprendinys kryptimi rytai-vakarai yra palankus nepertraukiamam sunkiasvorio transporto eismui organizuoti (didžioji dalis centrinio Klaipėdos terminalo sugeneruoto srauto).

    Įvertinus 10 metų perspektyvinio eismo prieaugį, modeliavimo rezultatai rodo, jog estakada šiaurės-pietų kryptimi užtikrina geresnę eismo kokybę šiauriniame įvažiavime vakarinio piko metu ir geresnę eismo kokybę rytiniame įvažiavime rytinio piko metu. Estakada kryptimi rytai-vakarai užtikrina geresnę eismo kokybę šiauriniame bei vakariniame įvažiavimuose rytinio piko metu. Todėl vertinant perspektyvinių eismo srautų modeliavimo rezultatus galima teigti, jog eismo laidumo rezultatai abiem nagrinėjamais atvejais skiriasi labai nežymiai. Kadangi kryptimi šiaurė-pietūs yra numatyta tramvajaus linija, eismo tinklo integralumo požiūriu bei siekiant tikslo padidinti viešojo transporto apkrautumą, ta pačia kryptimi įrenginėti estakadą ir asmeninėms transporto priemonėms būtų neracionalu.

    Atsižvelgiant į Klaipėdos miesto transporto koridorių bei Lietuvos kelių tinklo vystymo prognozes bei įvertinus nagrinėjamo objekto vidutines automobilių prastovas (eismo kokybės lygis C-D), sunkiojo transporto procentinę dalį nagrinėjamuose koridoriuose bei numatomą viešojo transporto liniją šiaurė-pietūs kryptyje rekomenduojama kitame projektavimo etape rinktis scenarijų su estakada vakarų-rytų kryptimi, kuris yra palankesnis miesto eismo tinklo vystymo ir integralumo kontekste.
    Taigi, nors eismo intensyvumas daugiau nei 2 kartus didesnis šiaurės-pietų kryptimi, tramvajus Šilutės plente perspektyvų neturi, o dalį rytų-vakarų krypties srauto netolimoje ateityje "nugriebs" Statybininkų pr. tęsinys, savivaldybė pasirinko 2-ąjį variantą, estakadą statyti virš Šilutės plento. Gerai bent tiek, kad šis variantas neužkerta kelio ateityje Šilutės plentą "pakasti" po žiedu.
    Paskutinis taisė Briedis; 2018.03.24, 13:12.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Baltijos žiedas: atgal į praeitį
    http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...aeiti-1555538/
    Vakar Savivaldybėje ekspertai pristatė vieną iš galimų Baltijos pr. ir Šilutės pl. sankryžos estakados statymo variantų. Žadama, kad jei neužstrigs biurokratinė projektavimo ir viešųjų pirkimų mašina, statybų darbai šioje vietoje turėtų užvirti jau kitąmet.
    Straipsnyje yra fainų dar nematytų vizualizacijų.

    Komentuoti:


  • Kovilas
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Klaipėdos gatvių rekonstrukcija įsibėgės kitąmet
    http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...tamet-1532110/


    Ar tikrai taip reikalingas tas modeliavimas?

    Žiūrint į reljefą, logiška, kad estakada turi eiti kryptimi Baltijos pr. - Vilniaus pl. Bet negalima atsisakyti ir iškasos Šilutės plento kryptimi.
    Modeliavimas visada atliekamas. Kai sako, kad reikia jį atlikti iš naujo, tik paaiškėja kiek žingsnių žengsime atgal.

    Šioje temoje, jei neklystu, jau buvo preliminarūs oficialūs pasvarstymai, kad Šilutės pl. ir Baltijos pr. turi kirstis viaduku išilgai Šilutės plento kryptimi. Ir tai atrodo labai logiškai. Nekreipiant dėmesio į viaduką Vilniaus plente, atvirkščiai tavo teiginiui, esamas reljefas būtent tokį variantą ir sufleruoja. Iškasa Šilutės pl. kryptimi buvo pasiūlyta vėliau, po viaduko. Bet kokiu atveju, vienoks ar kitoks sprendimas, manau, turėtų būti Šilutės pl. kryptimi - atvažiuojančių nuo Vilniaus plento ir sukančių į Šilutės plento pietinę pusę būtų nemaža dalis, bet jiems visai nebetrukdytų Šilutės plento pagrindinis srautas, o blokuojančio srauto nuo Baltijos pr. pusės - minimaliai. Sprendimas išilgai Šilutės plento tiesiogiai išspręstų didesnio srauto problemą, nei sprendimas išilgai Baltijos pr.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Klaipėdos gatvių rekonstrukcija įsibėgės kitąmet
    http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...tamet-1532110/

    Aišku tik tiek, kad artimiausiu metu reikia iš naujo atlikti Baltijos prospekto ir Šilutės plento žiedinės sankryžos srautų modeliavimą ir nustatyti maksimalų apkrovimą. Tada bus galutinai apsispręsta, kuria kryptimi statyti estakadą. Pastaruoju metu linkstama prie nuomonės, jog ji turėtų būti skirta tiems, kurie atvažiuoja nuo Jakų žiedo.
    Ar tikrai taip reikalingas tas modeliavimas? Jau sumodeliavo Jakų žiedą Čia užtektų kelis kartus per dieną, skirtingomis savaitės dienomis pakelti virš žiedo kvadrokopterį ir paskaičiuoti, kur kiek transporto važiuoja. Poros savaičių darbas, nereikalaujantis daug išlaidų. Žiūrint į reljefą, logiška, kad estakada turi eiti kryptimi Baltijos pr. - Vilniaus pl. Bet negalima atsisakyti ir iškasos Šilutės plento kryptimi

    Puikus video iš youtube, parodantis situaciją vakarinio piko metu. Kas čia iš forumo specialistų siūlė uždrausti žiedu važiuoti tiesiai pirmąja juosta? Siūlau pažiūrėti ir permąstyti:


    Studio RaR https://www.youtube.com/watch?v=Hast...ature=youtu.be

    Komentuoti:

Working...
X