Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Baltijos prospekto rekonstrukcija
Collapse
X
-
Visi brėžiniai yra techniniame projekte (560MB): http://liepa.klaipeda.lt/files/Balti...nstravimas.zip
- 1 patinka
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąKaip sutaupyti milijonus
https://www.atviraklaipeda.lt/2020/0...yti-milijonus/
Eduardas Kriščiūnas, dviratis.lt
Nyderlanduose nėra nei vieno šviesoforais nereguliuojamo žiedo su daugiau nei 2 eismo juostomis atvažiuojančiu transporto srautu. Ir suprantama, kodėl to nėra – nes įsilieti į žiedą, kai reikia sekti 3 eismo juostas vienu metu, yra labai nesaugu ir tikrai mažina jo laidumą. Maksimalūs nereguliuojamų turbo žiedų laidumai ten tėra iki 5000 automobilių per valandą, o čia planuojama praleisti 7000…
https://www.atviraklaipeda.lt/2020/0...yti-milijonus/
Komentuoti:
-
Kaip sutaupyti milijonus
https://www.atviraklaipeda.lt/2020/0...yti-milijonus/
Suvokiant, kad kiekviena estakada kainuos po 10 mln eurų, labai liūdna skaityti techninio projekto medžiagoje įdėtus pasitarimų protokolus, kuriuose svarstoma, kaip sutaupyti lėšų. Matosi, kad galiausiai atsisakoma 2 iš pažadėtų perėjų, spec. plane numatyto magistralinio dviračių tako palei Vilniaus pl. nebus visai. Ir žinote kodėl? Todėl, kad toks Budinas mano, jog eikvoti pinigus dviračių susisiekimui yra neracionalu.
<...>
Dar kartą pasižiūrėkite, kaip atrodys pats žiedas po rekonstrukcijos ir ar tikrai jis kuo nors iš esmės skirsis nuo esamo. Jei tik tiek pokyčių, tai gal pakaktų suformuoti vien nuvažiavimus dešiniais posūkiais ir taip sutaupyti apie 30 milijonų eurų? Nesinorėtų matyti dar vieną Jakų žiedo tipo fiasko, kurį, beje, projektavo tas pats „Kelprojektas“…
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąDėl išėjimų nesutikčiau, visgi didžiausias srautas žmonių ten turėtų būti palei Šilutės pr. (pietūs-šiaurė), tokia kryptimi, kaip kad Klaipėda ištysusi, nuo autostrados pusės vargu ar apskritai koks nors žmonių srautas bus.
Komentuoti:
-
Dėl išėjimų nesutikčiau, visgi didžiausias srautas žmonių ten turėtų būti palei Šilutės pr. (pietūs-šiaurė), tokia kryptimi, kaip kad Klaipėda ištysusi, nuo autostrados pusės vargu ar apskritai koks nors žmonių srautas bus.
Komentuoti:
-
Pats didžiausias malonumas yra atsisėsti atokvėpio minutėlei viduryje intensyviu eismu apkrauto žiedo, pasislėpus nuo saulės po estakada
Kitas dalykas, kad didžiausia gyventojų ir kitų komercinių objektų koncentracija, žiūrint pagal vizualizacijas, yra pietinėje jų pusėje, tačiau išėjimai iš požeminių perėjų sulygiuoti lygiagrečiai Šilutės pl. ir norint patekti į požeminę perėją reikės daryti garbės ratus.Paskutinis taisė sleader; 2020.02.22, 09:48.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Duotas startas ambicingiausiam šiais metais Klaipėdos projektui
https://www.klaipeda.lt/lt/naujienos...projektui/7624
- 6 patinka
Komentuoti:
-
BNS 2020.02.14
Pritrūkus lėšų, svarbios Klaipėdos sankryžos rekonstrukcija gali strigti
Klaipėdos planai už 35 mln. eurų rekonstruoti Baltijos prospekto, Šilutės ir Vilniaus plentų žiedinę sankryžą bei pastatyti dvi estakadas virš jos gali likti neįgyvendinti, jei Vyriausybė neužtikrins finansavimo, sako Klaipėdos valdžios atstovas. Susisiekimo ministras pažadų kol kas nedalija.
„Projekto vertė bus apie 35 mln. eurų, dabar Vyriausybė yra pažadėjusi 10 mln., iš kurių 5 mln. – šiais metais. Kitą savaitę planuojame skelbti konkursą šitai estakadai rekonstruoti, turėjom didelę diskusiją, ką daryti, jei finansavimas nebus užtikrintas, nes 25 mln. eurų yra per didelis iššūkis Klaipėdos miestui“, – žurnalistams Klaipėdoje sakė savivaldybės administracijos vadovas Gintaras Neniškis.
Anot jo, būsimo konkurso sąlygose bus numatyta, kad nesant finansavimo, gali būti darbų pertraukų.
„Gali susidaryti tam tikros pertraukos, kai tiesiog šita estakada nesant finansavimui stovės, bet ministras pažadėjo, kad per šiuos metus, likusią kadenciją (Vyriausybės –BNS) atras sprendinius, kad estakada būtų realizuota iki pabaigos“, – teigė G. Neniškis.
Tuo metu į klausimą, ar Vyriausybė padidins finansavimą, Klaipėdoje viešėjęs susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius konkrečiai neatsakė.
„Aišku, 5 mln. eurų neužtenka, bet tai ilgalaikis procesas ir reikia judėti link jo vystymo. Jeigu darbai yra daromi, jeigu judama, visada teigiami poslinkiai galėtų būti. Bet nerimta būtų iš mano pusės sakyti, kad kitais metais arba dar kitais bus tiek ir tiek“, – sakė J. Narkevičius
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...a-gali-strigti
https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=83538409
Komentuoti:
-
Klaipėdoje iškils dvi naujos estakados: sujungs Vilniaus plentą su Baltijos prospektu
Klaipėdos miesto savivaldybė ir bendrovė „Kelprojektas“ pasirašė sutartį Baltijos prospekto, Šilutės ir Vilniaus plentų žiedinės sankryžos rekonstrukcijos projektavimo darbams atlikti, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
Specialistai projektuos dvi estakadas, kurios virš žiedinės sankryžos sujungs Vilniaus plentą su Baltijos prospektu Vilniaus-Klaipėdos ir Klaipėdos-Vilniaus kryptimis. Vykdant projektą ketinama rekonstruoti ir pačią žiedinę sankryžą bei padidinti jos pralaidumą.
Pėstiesiems numatyta įrengti keturias požemines perėjas po Baltijos prospektu ir Šilutės plentu. Taip pat bus atnaujinami rekonstruojamoje dalyje esantys viadukai per geležinkelį, modernizuojami inžineriniai tinklai – apšvietimo, ryšių, vandentiekio ir nuotekų sistemos...
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąNukreipia iki sekančios šviesoforinės sankryžos? O po estakada vistiek kamščiai. Genialu
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Nukreipia iki sekančios šviesoforinės sankryžos? O po estakada vistiek kamščiai. Genialu
Grįžtant prie temos. Dar vienas superinis Studio RaR video:
https://www.youtube.com/watch?v=qTJZtaJg2CAPaskutinis taisė Briedis; 2018.03.25, 11:14.
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąTaip, dalis persikeltų, bet tokie patys neliktų, nes dabar važiuojantys tiesiai Šilutės plentu prie žiedo turi stovėti kartu su važiuojančiais į kairę.
Iki Tilžės gatvės nepersikeltų (nors kamščiai ten ir taip garantuoti pastačius šviesoforą), nes visą srautą stabdytų naujasis šviesoforas sankryžoje su Kauno gatve.
O Pilaitės ir Laisvės pr. sankryžos Vilniuje aš nesuprantu. Kam ten reikalinga estakada, jei po ja vistiek stovi šviesoforai?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Taip, dalis persikeltų, bet tokie patys neliktų, nes dabar važiuojantys tiesiai Šilutės plentu prie žiedo turi stovėti kartu su važiuojančiais į kairę.
Iki Tilžės gatvės nepersikeltų (nors kamščiai ten ir taip garantuoti pastačius šviesoforą), nes visą srautą stabdytų naujasis šviesoforas sankryžoje su Kauno gatve.
O Pilaitės ir Laisvės pr. sankryžos Vilniuje aš nesuprantu. Kam ten reikalinga estakada, jei po ja vistiek stovi šviesoforai?
Komentuoti:
-
Jeigu statytu šiaurės-pietų kryptimi kamščiai liktu tokie patys. Tik persikeltu prie Sankryžos su Debreceno gatve ir prie naujo šviesoforo su Tilžės gatve, būtų panašiai kaip Vilniuj su Pilaitės pr. su viaduku per Vakarinį aplinkelį ir už jos esančią sankryžą su Laivės pr.
Komentuoti:
-
Gal kam bus įdomu susipažinti su pernai atlikto modeliavimo ataskaita: http://liepa.klaipeda.lt/files/Modeliavimas.zip
Kelios įdomesnės vietos:
IŠVADOS
<...>
Scenarijų Nr. 1 (estakada šiaurės-pietų kryptimi) ir Nr. 2 (estakada vakarų-rytų kryptimi) modeliavimo rezultatai rodo, kad, esant dabartinei situacijai, estakada kryptimi šiaurė-pietūs užtikrina geresnę eismo kokybę Baltijos pr. ir Šilutės pl. sankryžoje. Taip pat remiantis atliktu eismo tyrimu, automobilių kiekis Šilutės plente (šiaurė-pietūs, pietūs-šiaurė) per valandą vakarinio piko metu yra apie 2,5 karto didesnis nei Baltijos prospektu (kryptimi rytai-vakarai, vakarai-rytai). Tačiau vakarų-rytų kryptimi daugiau nei 10 % srauto sudaro sunkiasvorių transporto priemonių skaičius, todėl estakados sprendinys kryptimi rytai-vakarai yra palankus nepertraukiamam sunkiasvorio transporto eismui organizuoti (didžioji dalis centrinio Klaipėdos terminalo sugeneruoto srauto).
Įvertinus 10 metų perspektyvinio eismo prieaugį, modeliavimo rezultatai rodo, jog estakada šiaurės-pietų kryptimi užtikrina geresnę eismo kokybę šiauriniame įvažiavime vakarinio piko metu ir geresnę eismo kokybę rytiniame įvažiavime rytinio piko metu. Estakada kryptimi rytai-vakarai užtikrina geresnę eismo kokybę šiauriniame bei vakariniame įvažiavimuose rytinio piko metu. Todėl vertinant perspektyvinių eismo srautų modeliavimo rezultatus galima teigti, jog eismo laidumo rezultatai abiem nagrinėjamais atvejais skiriasi labai nežymiai. Kadangi kryptimi šiaurė-pietūs yra numatyta tramvajaus linija, eismo tinklo integralumo požiūriu bei siekiant tikslo padidinti viešojo transporto apkrautumą, ta pačia kryptimi įrenginėti estakadą ir asmeninėms transporto priemonėms būtų neracionalu.
Atsižvelgiant į Klaipėdos miesto transporto koridorių bei Lietuvos kelių tinklo vystymo prognozes bei įvertinus nagrinėjamo objekto vidutines automobilių prastovas (eismo kokybės lygis C-D), sunkiojo transporto procentinę dalį nagrinėjamuose koridoriuose bei numatomą viešojo transporto liniją šiaurė-pietūs kryptyje rekomenduojama kitame projektavimo etape rinktis scenarijų su estakada vakarų-rytų kryptimi, kuris yra palankesnis miesto eismo tinklo vystymo ir integralumo kontekste.Paskutinis taisė Briedis; 2018.03.24, 13:12.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Baltijos žiedas: atgal į praeitį
http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...aeiti-1555538/
Vakar Savivaldybėje ekspertai pristatė vieną iš galimų Baltijos pr. ir Šilutės pl. sankryžos estakados statymo variantų. Žadama, kad jei neužstrigs biurokratinė projektavimo ir viešųjų pirkimų mašina, statybų darbai šioje vietoje turėtų užvirti jau kitąmet.
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąKlaipėdos gatvių rekonstrukcija įsibėgės kitąmet
http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...tamet-1532110/
Ar tikrai taip reikalingas tas modeliavimas?
Žiūrint į reljefą, logiška, kad estakada turi eiti kryptimi Baltijos pr. - Vilniaus pl. Bet negalima atsisakyti ir iškasos Šilutės plento kryptimi.
Šioje temoje, jei neklystu, jau buvo preliminarūs oficialūs pasvarstymai, kad Šilutės pl. ir Baltijos pr. turi kirstis viaduku išilgai Šilutės plento kryptimi. Ir tai atrodo labai logiškai. Nekreipiant dėmesio į viaduką Vilniaus plente, atvirkščiai tavo teiginiui, esamas reljefas būtent tokį variantą ir sufleruoja. Iškasa Šilutės pl. kryptimi buvo pasiūlyta vėliau, po viaduko. Bet kokiu atveju, vienoks ar kitoks sprendimas, manau, turėtų būti Šilutės pl. kryptimi - atvažiuojančių nuo Vilniaus plento ir sukančių į Šilutės plento pietinę pusę būtų nemaža dalis, bet jiems visai nebetrukdytų Šilutės plento pagrindinis srautas, o blokuojančio srauto nuo Baltijos pr. pusės - minimaliai. Sprendimas išilgai Šilutės plento tiesiogiai išspręstų didesnio srauto problemą, nei sprendimas išilgai Baltijos pr.
Komentuoti:
-
Klaipėdos gatvių rekonstrukcija įsibėgės kitąmet
http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...tamet-1532110/
Aišku tik tiek, kad artimiausiu metu reikia iš naujo atlikti Baltijos prospekto ir Šilutės plento žiedinės sankryžos srautų modeliavimą ir nustatyti maksimalų apkrovimą. Tada bus galutinai apsispręsta, kuria kryptimi statyti estakadą. Pastaruoju metu linkstama prie nuomonės, jog ji turėtų būti skirta tiems, kurie atvažiuoja nuo Jakų žiedo.
Puikus video iš youtube, parodantis situaciją vakarinio piko metu. Kas čia iš forumo specialistų siūlė uždrausti žiedu važiuoti tiesiai pirmąja juosta? Siūlau pažiūrėti ir permąstyti:
Studio RaR https://www.youtube.com/watch?v=Hast...ature=youtu.be
Komentuoti:
Komentuoti: