Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Baltijos prospekto rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • VLR
    replied
    Tai šitas jau kamščius išspręs ar dar reikės šimtų milijonų, kad jau tikrai tikrai?

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Pravažiavau prieš kelias savaites pagaliau ir aš tuo viaduku (užtrunka progą susirast atvykt iš Vilniaus). Tai toks pats klausimas, kaip ir dėl naujosio tilto per Nerį Kaune - na kodėl šoninius stiklus padaro praktiškai neperšviečiamus ? Estetiškai norėtųsi matyti kraštovaizdį perfireriniu matymu (keleiviams - tiesioginiu), o ne važiuodi pseudo tuneliu, pakabintu ore. Kokios to priežastys, gal kas numano, kodėl taip projektuojama ?
    Klaipėdoje tai spėčiau dėl geresnės garso izoliacijos, nes kiek pamenu ten tos aklinos garsą sugeriančios sienos yra arčiau gyvenamųjų namų, o toliau nuo jų kaip tik yra tie "stiklai". Dėl pilnai persišviečiančių - jo, būtų faina, bet niekas jų neplautų po 3 kartus į dieną, tad po dienos jie jau būtų tokie pat nepersišviečiantys ir potencialiai atrodytų dar prasčiau, nei esami.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Manyčiau dėl paukščių.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Pravažiavau prieš kelias savaites pagaliau ir aš tuo viaduku (užtrunka progą susirast atvykt iš Vilniaus). Tai toks pats klausimas, kaip ir dėl naujosio tilto per Nerį Kaune - na kodėl šoninius stiklus padaro praktiškai neperšviečiamus ? Estetiškai norėtųsi matyti kraštovaizdį perfireriniu matymu (keleiviams - tiesioginiu), o ne važiuodi pseudo tuneliu, pakabintu ore. Kokios to priežastys, gal kas numano, kodėl taip projektuojama ?

    Komentuoti:


  • arturiux
    replied
    Baltijos prospekto estakada jau juda pirmieji automobiliai (video)

    https://ve.lt/aktualijos/klaipedos-r...blokas_karstos

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Pravalas. O kiek buvo reklamuotasi
    Bet vieną estakadą šiandien vis tik atidarė, išvažiavimui iš miesto

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    LRT.lt 2023.10.16
    Darbai uostamiestyje užtruks: Baltijos prospekto estakada bus atidaryta vėliau, nei planuota
    Įvertinus situaciją, nutarta, kad būtina paplatinti prieš estakadą Vilniaus plente įrengtą laikiną įsukimą. Šiuos darbus planuota atlikti savaitgalį, tačiau dėl oro sąlygų nebuvo galimas asfaltavimas, rašoma Klaipėdos miesto savivaldybės pranešime žiniasklaidai. (...)

    Tikimasi, kad įsukimas bus paplatintas artimiausiu metu. Kol to nebus padaryta, savivaldybė nesutinka, kad būtų pradėta geležinkelio viaduko rekonstrukcija Vilniaus plente ir ribojamas eismas minėtame ruože.

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...u-nei-planuota

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą
    Kad ir dabar Vilniaus pl. Ties degaline susiaurėja po vieną eismo juosta į abu puses. Manau, kad atidarius estakadą eismas net pagerės, nepaisant geležinkelio viaduko remonto.
    Išvažiuoti iš miesto tikrai bus lengviau. Bet įvažiavimas į miestą nepagerės, nes visvien lieka butelio kakliukas atvažiavus nuo Jakų žiedo.
    Atviros Klaipėdos straipsnyje buvo schema:


    Ties pagrindiniu įvažiavimo į Klaipėdą keliu – nauji iššūkiai
    https://www.atviraklaipeda.lt/2023/1...arys-anksciau/

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Kad ir dabar Vilniaus pl. Ties degaline susiaurėja po vieną eismo juosta į abu puses. Manau, kad atidarius estakadą eismas net pagerės, nepaisant geležinkelio viaduko remonto.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vakarų ekspresas 2023.10.11
    Atidarys eismą Baltijos prospekto estakada
    Anksčiau nei planuota vairuotojai galės išbandyti naujai pastatytą Baltijos prospekto estakadą. Nuo ateinančio pirmadienio [2023.10.16] čia jau bus leidžiamas eismas.
    Toks sprendimas priimtas atsižvelgiant į tai, kad eismo sąlygas pagrindiniame įvažiavime į uostamiestį ims sunkinti pradedamas įgyvendinti viaduko per geležinkelį Vilniaus pl. rekonstrukcijos projektas.


    Taip pat tęsiami ir po estakada esančios žiedinės sankryžos tvarkymo darbai.
    Žiede eismas visomis trimis juostomis turėtų būti atidarytas jau mėnesio pabaigoje. Šiuo metu žiedu galima važiuoti tik dviem eismo juostomis (...)

    Vairuotojų laukia kantrybės išbandymo metas. Jau dabar prie vieno didžiausių įvažiavimų į Klaipėdą rytinio piko metu formuojasi spūstys, Lietuvos automobilių kelių direkcijai uždarius dar vieną eismo juostą, nesunku prognozuoti, kas laukia vairuotojų, įvažiuojančių į miestą“, - sako Klaipėdos meras Arvydas Vaitkus.

    https://ve.lt/aktualijos/klaipedos-p...mas-atidarymas
    Vakarų ekspresas 2023.10.11
    Dar vienas neapdairaus planavimo pavyzdys – Baltijos prospekto žiedinės sankryžos rekonstrukcija
    Klaipėdas meras A.Vaitkus:
    Paveldėjome situaciją, kai beveik tame pačiame kelio ruože vykdomi du skirtingi projektai, dviejų skirtingų rangovų ir užsakovų, o įkaitais, tikėtina, jau nuo pirmadienio taps visi vairuotojai įvažiuojantys į miestą Vilniaus plentu.

    Kodėl?
    Lietuvos automobilių kelių direkcija pradeda viaduko virš geležinkelio rekonstrukciją ir planuoja uždaryti dalį vienos eismo juostos Vilniaus plente Baltijos žiedo link.
    Jau dabar nesunku prognozuoti – laukia ilgas kelias spūstyse.
    Nors mūsų žiniomis LAKD sutartį dėl rangos darbų turėjo dar vasarį, darbus pradeda tik dabar, artėjant žiemos sezonui ir prasidėjus mokslo metams padidėjus srautams iš rajono į miestą. (...)

    Todėl...
    Suprasdami, kad įvažiavimas į miestą gali būti paralyžiuotas, nedelsiant priėmėme sprendimą – atlikti dalinį Baltijos prospekto estakados darbų pridavimą ir atverti eismą. Estakados atvėrimas spūsčių problemos, kol Lietuvos automobilių kelių direkcija nebaigs darbų, neišspręs, bet tikimės, kad srautams pasiskirsčius per Baltijos žiedą ir estakadą, spūstys bent kiek sumažės.
    (...)Turime įtarimų, kad rytinio piko metu gali „užsikimšti“ Jakų žiedas ir vairuotojai nebegalės pajudėti nei viena kryptimi.
    Deja....

    O mes spaudžiame savo rangovus, kiek įmanoma greičiau užbaigti Baltijos prospekto žiedinės sankryžos rekonstrukcijos užbaigimą.
    Tikimės, kad tai pavyks padaryti 4 mėnesiais anksčiau nei buvo suplanuota, dar šių metų pabaigoje.

    https://ve.lt/aktualijos/klaipedos-p...yzdys-baltijos

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Jau iš kaimų į mažą vokišką miestelį komunistų suvežti kolūkiečiai išsprendė kamščių problemą plėsdami kelių infrastruktūrą ar dar reikės šimtų milijonų?
    Dar ne, bet įprasti atlikėjai jau kaip matau grįžo į eterį su ta pačia daina

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Jau iš kaimų į mažą vokišką miestelį komunistų suvežti kolūkiečiai išsprendė kamščių problemą plėsdami kelių infrastruktūrą ar dar reikės šimtų milijonų?

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    O tuo tarpu kito žiedo projektas stabdomas:
    Nutraukiamas Baltijos ir Taikos pr. sankryžos projektavimas
    https://www.atviraklaipeda.lt/2023/0...projektavimas/
    O kas yra blogai su tuo žiedu? Kam ten reikėjo kažką keisti?

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Šiom dienom paleido eismą Šilutės pl. žiedu. Tarp juostų sudėjo aukštus granitinius bordiūrus, persirikiuoti žiede tapo neįmanoma.

    O tuo tarpu kito žiedo projektas stabdomas:
    Nutraukiamas Baltijos ir Taikos pr. sankryžos projektavimas
    https://www.atviraklaipeda.lt/2023/0...projektavimas/
    „Taip”, – į klausimą, ar iš tiesų stabdomas Baltijos ir Taikos prospektų sankryžos Klaipėdoje projektavimas, atsako atostogaujantį uostamiesčio merą pavaduojantis vicemeras Algirdas Kamarauskas.

    „Šiandien ten nėra tokių baisių srautų, kad ten kas nors stotų”, – sako jis.

    Šių metų vasario vasario mėnesį savivaldybė pranešė, kad pasirašė šios žiedinės sankryžos rekonstrukcijos techninio projekto koregavimo bei projekto vykdymo priežiūros paslaugos 847 tūkst. eurų vertės sutartį su UAB „TEC Infrastructure”. Projektas turėjo būti baigtas rengti per metus.

    Komentuoti:


  • LuDux
    replied
    Click image for larger version

Name:	fsgsdg.jpg
Views:	865
Size:	57,8 kB
ID:	1993902

    Komentuoti:


  • Ångstrom
    replied
    Klaipėdiečių džiaugsmas šitas mūsų prospektas.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Virtuali pažintis su rekonstruotu Baltijos pr. žiedu (VIDEO)
    https://klaipedaassutavim.lt/naujien...pr-ziedu-video
    Klaipėdoje tęsiasi 2020 m. prasidėjusi Baltijos prospekto mazgo rekonstrukcija.

    Numatoma, kad sudėtingas ir svarbus projektas bus baigtas pirmąjį 2024 m. pusmetį. Jau galima virtualiai pasivažinėti po būsimąjį mazgą.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied

    Čia jau III etapas?

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Baltijos žiedui funkcionuoti – geležinkelio tilto rekonstrukcija
    https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...ekonstrukcija/
    Siekiant užtikrinti rekonstruojamos Baltijos prospekto ir Šilutės plento sankryžos tinkamą funkcionavimą, bus rekonstruojamas ir netoliese, Vilniaus plente, esantis tiltas per geležinkelį. Po rekonstrukcijos per tiltą bus nutiestas ir dviračių takas, kuriuo bus galimas pasiekti Klaipėdos laisvosios ekonominės zonos (LEZ) teritoriją.

    Nors šio objekto statytojas yra Lietuvos automobilių kelių direkcija, viešojo pirkimo konkursą dėl valstybinės reikšmės magistralinio kelio A1 ruožo nuo 306,13 km iki 306,23 km rekonstravimo ir panduso statybos paskelbė Klaipėdos miesto savivaldybė.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Man įdomu, kaip modeliuojami srautai. Vienos sankryžos atžvilgiu kryptis gali būti neteisingai parinkta pagal paskaičiavimus, bet yra 2 momentai:

    1) padarius rytai-vakarai kryptim estakadą, ši kryptis bus populiaresnė kas renkasi tam tikrus maršrutus į ar iš Klaipėdos (ne tik "turistautojus", bet ir į regioną)

    2) turint galvoju ilgalaikius planus, pvz kaip pietinis išvažiavimas iš uosto - dalis galbūt nusikrautų šiaurė-pietūs skerspjūviu

    Tai įdomu, ar tokį platesnį kontekstą modeliuoja, ar paėmė plius minus vienos sankryžos duomenis ir prasuko per algoritmus ?

    Komentuoti:

Working...
X