Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Baltijos prospekto rekonstrukcija
Collapse
X
-
Tai čia nieko. Greitai viskas bus ir apmyžta ir pridergta kaip ir priklauso tokiose vietose.
- 2 patinka
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąViena vertus, pėsčiuoju būti ir išlaikyti savigarbą ir saugumo jausmą yra nebeįmanoma. Kita vertus, išsprendė kamščius. Ai pala, dar bent viena estakada ir dar bent vienas aplinkkelis liko.
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąNaujoje požeminėje perėjoje uostamiestyje – grafičiais apipaišytos sienos
https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...sienos-1166491
Komentuoti:
-
Viena vertus, pėsčiuoju būti ir išlaikyti savigarbą ir saugumo jausmą yra nebeįmanoma. Kita vertus, išsprendė kamščius. Ai pala, dar bent viena estakada ir dar bent vienas aplinkkelis liko.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Naujoje požeminėje perėjoje uostamiestyje – grafičiais apipaišytos sienos
https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...sienos-1166491
Baltijos prospekto naujosios estakados požeminėje perėjoje – grafičiais apipaišytos sienos. Terliones klaipėdiečiai pastebėjo dar žiemą, tačiau jos iki šiol nepašalintos. Tai padaryti turėtų statybos darbų rangovas prieš atiduodant vertinti šį objektą savivaldybei, o tai planuojama jau kitą mėnesį.
Nors projekte nėra numatyta, bet požeminėje perėjoje ruošiamasi įrengti vaizdo stebėjimo kameras. „Tai mes įrengsime atskiru projektu, jau beveik baigiame jį pasirengti. Tikimės, kad vasaros pabaigoje arba rudenį tos kameros gal ir bus. Viskas priklausys nuo pirkimo procedūrų“, – sakė V. Švedas.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąGeros naujienos važiuojantiems iš autostrados į miestą.
Įdomu, ar bus laisvesnis važiavimas Šilutės plento žiedais.
Šilutės plente teigiamas efektas jau jaučiasi, kamščiai siekiantys Kauno gatvę liko praeityje. Taip pat nusikrovė ir Baltijos prospektas - fūros, važiuojančios iš CKT, naująja estakada tiesiu taikymu iššauna į magistralę Kauno kryptimi.
O bet tačiau yra ir liūdnesnių dalykų. Požeminiai tuneliai pėstiesiems tiesiog klaikūs, ilgi ir tamsūs. Senieji sovietiniai Baltijos ir Taikos pr. žiedo "gaudyklėje" nepalyginamai geresni - trumpesni, šviesesni, o ir pats praėjimas "gaudyklėje" yra dvigubai patogesnis vien dėl dvigubai mažesnio laiptų skaičiaus.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Diena.lt 2024.03.22
Baltijos prospekto estakados darbai artėja prie finišo
Daugiau nei penkerius metus besitęsiantys Baltijos prospekto estakados darbai artėja prie finišo. Apie 40 mln. eurų kainuojantis projektas turėtų būti užbaigtas kitą mėnesį. (...)
Pasak Klaipėdos vicemero Algirdo Kamarausko, šiuo metu vyksta baigiamieji darbai.
„Baigiamos įrengti pėsčiųjų takų dangos, ženklinama kelio danga, įrengiami trūkstami kelio ženklai, likusios perdangos, kolonų, takų, važiuojamosios dalies apšvietimas. Visus šiuos darbus planuojama baigti iki balandžio 15 d.“, – tikino A. Kamarauskas.
Pasak vicemero, jau žinoma ir galutinė viso projekto kaina.„Techninio projekto parengimas, vykdymo priežiūros, ekspertizės, techninės paslaugos, inžinerinių tinklų iškėlimai, apsaugojimai ir rekonstravimai bei patys rangos darbai siekia beveik 40 mln. eurų“, – patvirtino A. Kamarauskas.
Estakada buvo siekiama užtikrinti nenutrūkstamą eismą Baltijos prospektu rytų–vakarų kryptimi važiuojančiam transportui ir užtikrinti geresnę eismo kokybę šiauriniame bei vakariniame įvažose į žiedinę sankryžą piko metu.
„Jau dabar matome, kad estakados įrengimas užtikrina sklandesnį eismą. Palankių atsiliepimų girdime ir iš policijos pareigūnų, anot jų, spūsčių ir eismo įvykių sumažėjo. Ypač gerą rezultatą davė įrengtas turbo žiedas, bet galutinis rezultatas bus matomas, kai bus įgyvendintas kitas projektas – tilto virš geležinkelio rekonstrukcija Vilniaus plente. Šį projektą turėtų įgyvendinti įmonė „Via Lietuva“, – pasakojo vicemeras.
https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...finiso-1166298
Įdomu, ar bus laisvesnis važiavimas Šilutės plento žiedais.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąPirmoj ir paskutinėj foto yra užvažiavimai vežimams / dviračiams. Kam tada reikalingi liftai už papildomus pinigus?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąPirmoj ir paskutinėj foto yra užvažiavimai vežimams / dviračiams. Kam tada reikalingi liftai už papildomus pinigus?
Tie užvažiavimai yra tik patekti į žiedo vidų, laiptai ir liftas yra skirti užkilti į žiedo centre esančius praėjims link tunelių į Banginį ir Duonos Kombinato teritorijas.
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąPirmoj ir paskutinėj foto yra užvažiavimai vežimams / dviračiams. Kam tada reikalingi liftai už papildomus pinigus?
Komentuoti:
-
Pirmoj ir paskutinėj foto yra užvažiavimai vežimams / dviračiams. Kam tada reikalingi liftai už papildomus pinigus?
Komentuoti:
-
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąNeįtikėtina, bet išsprendė. Nors net modeliacijos to nerodė.
Bet kalbant apie "išsprendė kamščius" čia sakyčiau dar gali būti tas toks laikinas efektas, kai žmonės po žiauriai ilgai besitęsiančių darbų (kiek ten jau, kokie 3-4 metai?) ir tragiškų kamščių toje vietoje tiesiog priprato jos visais būdais vengti, o kai pamatys, kad visi darbai jau pasibaigė ir nėra ten taip baisu, gali vėl pradėt važiuot per ten.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąTai šitas jau kamščius išspręs ar dar reikės šimtų milijonų, kad jau tikrai tikrai?
Parašė PoDV Rodyti pranešimąBaltijos pr. matyčiau kaip A1 tęsinį iki tarptautinės perkėlos. Aplinka neįspūdinga, pastatai toli nuo gatvės. Pageidautina izoliuoti vietinį ir tranzitinį srautą, įrengti skirtingų lygių sankryžas, triukšmo sienutes. Valdymą perimtų LAKD. Vienintelė gatvė Klaipėdoje, kuri galėtų būti greitkelis. Kitos gatvės tam netinka, pvz. Šilutės pl. turi pararelinį A13/141 kelią, kuris yra esamas/potencialus greitkelis. Baltijos pr. neturi jokios alternatyvos.
Komentuoti:
-
Baltijos pr. matyčiau kaip A1 tęsinį iki tarptautinės perkėlos. Aplinka neįspūdinga, pastatai toli nuo gatvės. Pageidautina izoliuoti vietinį ir tranzitinį srautą, įrengti skirtingų lygių sankryžas, triukšmo sienutes. Valdymą perimtų LAKD. Vienintelė gatvė Klaipėdoje, kuri galėtų būti greitkelis. Kitos gatvės tam netinka, pvz. Šilutės pl. turi pararelinį A13/141 kelią, kuris yra esamas/potencialus greitkelis. Baltijos pr. neturi jokios alternatyvos.Paskutinis taisė PoDV; 2024.01.01, 17:14.
Komentuoti:
-
Tai šitas jau kamščius išspręs ar dar reikės šimtų milijonų, kad jau tikrai tikrai?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąPravažiavau prieš kelias savaites pagaliau ir aš tuo viaduku (užtrunka progą susirast atvykt iš Vilniaus). Tai toks pats klausimas, kaip ir dėl naujosio tilto per Nerį Kaune - na kodėl šoninius stiklus padaro praktiškai neperšviečiamus ? Estetiškai norėtųsi matyti kraštovaizdį perfireriniu matymu (keleiviams - tiesioginiu), o ne važiuodi pseudo tuneliu, pakabintu ore. Kokios to priežastys, gal kas numano, kodėl taip projektuojama ?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pravažiavau prieš kelias savaites pagaliau ir aš tuo viaduku (užtrunka progą susirast atvykt iš Vilniaus). Tai toks pats klausimas, kaip ir dėl naujosio tilto per Nerį Kaune - na kodėl šoninius stiklus padaro praktiškai neperšviečiamus ? Estetiškai norėtųsi matyti kraštovaizdį perfireriniu matymu (keleiviams - tiesioginiu), o ne važiuodi pseudo tuneliu, pakabintu ore. Kokios to priežastys, gal kas numano, kodėl taip projektuojama ?
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: