Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Baltijos prospekto rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • fatG
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Klaipėda pirmoji dar 2005 ar 2006 metais pradėjo viešinti projektų brėžinius iš www.klaipėda.lt
    Šitoje temoje trys puslapiai pranešimų, o nė vieno brėžinio ar bent schemutės.
    Greičiausiai taip yra todėl, kad valdininkai yra tiktai supažindinami su projekto eiga ir kol nebus vertinimui ir tvirtinimui pateiktas galutinis variantas, tol visuomenė negalės susipažinti, nes puslapyje talpinama tiktai tvirtinimui skirta medžiaga.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Klaipėda pirmoji dar 2005 ar 2006 metais pradėjo viešinti projektų brėžinius iš www.klaipėda.lt
    Šitoje temoje trys puslapiai pranešimų, o nė vieno brėžinio ar bent schemutės.

    Komentuoti:


  • Fanas
    replied
    Baltijos prospektas - "gaudyklės" dugnu

    http://www.ve.lt/?data=2010-04-22&ru...rub=1190113119

    Komentuoti:


  • groundzer
    replied
    Minijos gatvėje - dar viena juosta

    Tai dabar taip išeina, kad ir Taikos ir Baltijos prospekto sankirtos rekonstrukcijai pasirinktas tunelio variantas ?

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Mintis tokia, kad pirma reikia pradėti nuo problematiškiausių sankryžų.

    Komentuoti:


  • URBANISTAS
    replied
    Parašė Fanas Rodyti pranešimą
    Sankryžos bus pradėtos rekonstruoti iš antro galo

    http://www.ve.lt/?data=2009-11-26&ru...&id=1259176582

    Pas mus visada viskas daroma iš kito galo..... reikėjo pirma daryti rekonstrukciją šilutės plento ir Baltijos prospekto, kur patys didžiausi srautai ir auto apkrovimas, neįsivaizduoju kas dėsis kai bus baigta rekonstrukcija Jakų žiede, ko gero nuo jakų bus kamsčiai, kad įvažiuoti į Klaipėdą. Dabar dar Jakų žiedas prilaikydavo tą automobilių srautą, o po rekonstrukcijos viskas persikels iki šilutės pl su baltijos prospektu žiedu.
    Aš nesuvokiu kas pasikeis, kai bus pabaigta rekonstrukcija Jakų žiede? Taigi mašinų srautas liks toks pat kaip ir buvo Beje, nesuprantu koks skirtumas ar statys pirma Taikos g.- Baltijos pr., o paskui Šilutės pl.- Baltijos pr. ar atvirkščiai? Eilinės žurnalistų nesąmonės!

    Komentuoti:


  • Fanas
    replied
    Sankryžos bus pradėtos rekonstruoti iš antro galo

    http://www.ve.lt/?data=2009-11-26&ru...&id=1259176582

    Pas mus visada viskas daroma iš kito galo..... reikėjo pirma daryti rekonstrukciją šilutės plento ir Baltijos prospekto, kur patys didžiausi srautai ir auto apkrovimas, neįsivaizduoju kas dėsis kai bus baigta rekonstrukcija Jakų žiede, ko gero nuo jakų bus kamsčiai, kad įvažiuoti į Klaipėdą. Dabar dar Jakų žiedas prilaikydavo tą automobilių srautą, o po rekonstrukcijos viskas persikels iki šilutės pl su baltijos prospektu žiedu.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    O netoliese šitos šviesoforinės sankryžos atsiras dar viena (Minijos/Dubysos) ir bus valio. O galvojau, kad gausis tarsi kompensacija.

    Komentuoti:


  • Fanas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Turėjau omeny pinigų trūksta, o ne politinės valios kokios nors. Beto, juk sakoma, kad nėra tokių srautų, kad reiktų to tunelio. O paprasta sankryža nekainuos 10 mil., ten parašyta iki tiek.
    Šiaip buvo kalbama visada kad visas transportas į terminalą turi patekti be kliūčių, bet kaip matome viena jau atsiranda, žiūrėsim kaip seksis su kitomis likusiomis žiedinėmis sankryžomis. Manau, kad prie dabartinių kainų tas 50 milijonų tikrai nebūtų kainavę, dalį lėšų galbūt būtų pavykę gauti iš paramos fondų, dalį patys verslininkai prisidėję ir kitą dalį būtų pridėjusi savivaldybė. Visgi čia objektas neeilinis ir jo statyba kalbama, kad kainuos 300 - 400 milijonų, tad tas 50 ar mažiau milijonų nebevaidina čia didžiulio vaidmens ir šiaip užsieniečiams jau būtume turėję parodyti kažkokią infrastruktūrą ir pati sankryža būtų buvusi užmiršta šimtmečiui Nes išsivysčiusiose šalyse manau net abejonių nekiltų dėl tunelio statybos, bet ką padarysi nesame tokia turtinga šalis, tad teks absiriboti šviesaforu.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Fanas Rodyti pranešimą
    Prie ko čia gazas, nesupratau minties???? Ir išvis nesuprantu kam dešimt milijonų paprastai sankryžai įrengti, kažkoks pinigų praplovimas.
    Turėjau omeny pinigų trūksta, o ne politinės valios kokios nors. Beto, juk sakoma, kad nėra tokių srautų, kad reiktų to tunelio. O paprasta sankryža nekainuos 10 mil., ten parašyta iki tiek.

    Komentuoti:


  • Fanas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Gal reiktų sakyti ne stabdžiams, o gazui.
    Prie ko čia gazas, nesupratau minties???? Ir išvis nesuprantu kam dešimt milijonų paprastai sankryžai įrengti, kažkoks pinigų praplovimas.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Fanas Rodyti pranešimą
    Sankryžos tunelis palauks geresnių laikų

    http://www.ve.lt/?data=2009-11-18&ru...rub=1190113119

    Tunelį galim pamiršti visiems laikams, ne mūsų stabdžiams tokį pastatyti
    Gal reiktų sakyti ne stabdžiams, o gazui.

    Komentuoti:


  • Fanas
    replied
    Sankryžos tunelis palauks geresnių laikų

    http://www.ve.lt/?data=2009-11-18&ru...rub=1190113119

    Tunelį galim pamiršti visiems laikams, ne mūsų stabdžiams tokį pastatyti

    Komentuoti:


  • Fanas
    replied
    Parašė music Rodyti pranešimą
    Nepablogintų. Nieko sau, kaip gyventojams PASISEKĖ.

    OptimalIAUSias variantas vistik nebus pasirinktas. Na nieko, kažkam bus daugiau darbo tiesti gatvę, o vėliau po kelių metų ją išrausti ir statyti tunelį
    Nieko keisto, gi čia Lietuva, geriau dirbti du darbus, nei padaryti viską iki galo, na bent kelininkai turės darbo tiek dabar tiek vėliau

    Komentuoti:


  • music
    replied
    Teigiama, kad visi projektuotojų siūlymai gyventojams sąlygų nepablogintų.
    Nepablogintų. Nieko sau, kaip gyventojams PASISEKĖ.

    OptimalIAUSias variantas vistik nebus pasirinktas. Na nieko, kažkam bus daugiau darbo tiesti gatvę, o vėliau po kelių metų ją išrausti ir statyti tunelį

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Blogai...
    Tunelio idėja atidedama geresniems laikams

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    2009-09-04
    Į terminalą - tuneliu

    Pagaliau sveiko proto dozė.

    Baltijos prospektas baigsis tuneliu?
    2009 m. Rugsėjo 04 d.
    Paskutinis taisė Eimantas; 2009.09.05, 02:15.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    2009-08-21
    Estakados statyba tolsta

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Trijų sankryžų projektai

    Trečias projekto žingsnis - sprendžiamos trijų Baltijos prospekto sankryžų su skersinėmis gatvėmis problemos. Mokslininkų teigimu, transporto srautas į KKT šiomis pagrindinėmis transporto arterijomis sudarys tik 5 proc. Didžiausia problema šiandien - miesto transporto kamščiai.

    Manoma, kad kol išaugs krovinių srautai į KKT, Minijos g. ir Baltijos pr. sankryža gali būti vieno lygio. Šiam projektui įgyvendinti reikėtų kelių milijonų litų. Su visas tris sankryžas projektuojančiais specialistais sutarta, jog jie parengs du minėtos sankryžos variantus: be laikino vieno lygio varianto ir tunelio tipo (įvažiavimo kelias į KKT eitų po Minijos gatve). Taigi bus turimas projektas ateičiai, kai atsiras poreikis ir bus lėšų.
    Baltijos pr. ir Šilutės pl. sankryžoje bus statoma estakada, sujungsianti Šilutės plentą, nes būtent šia kryptimi eina pagrindinis miesto transporto srautas. Taikos pr. ir Baltijos pr. sankryžoje bus suformuotas tunelis (Baltijos prospektas "palįs" po Taikos prospektu).

    http://www.ve.lt/?data=2009-06-04&ru...&id=1244056843


    Gražiausiai...kelis milijonus galima į balą išmesti. Žinant, kad Minijos ir Dubysos gatvės sankryža, po pastarosios gatvės atkarpos tarp Taikos prospekto ir Minijos gatvės rekonstrukcijos, taps šviesoforine, tai miestas tikrai taps šviesoforų karalyste...

    Komentuoti:


  • groundzer
    replied
    Malonios zinios. Dabar tik reikes laukti statybu pradzios. Bet dar neaisku, ka nuspres daryti su Minijos gatves ir Baltijos prospekto sankryza.

    Komentuoti:

Working...
X