Statybos "gaudyklėje": pirmieji žingsniai
http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...gsniai-466939/
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Baltijos prospekto rekonstrukcija
Collapse
X
-
-
Citata iš straipsnio:
Atsakomybė dėl sankryžos
Statant keleivių ir krovinių terminalą turi būti sutvarkytos ir Baltijos prospekto sankryžos.
Uosto direkcijos Plėtros skyriaus viršininkas Algimantas Kungys teigė, kad Minijos gatvės ir Baltijos prospekto sankryžos tvarkymo techninis projektas bus parengtas šiemet rugpjūtį. Taikos ir Baltijos prospektų sankryžos pertvarkymo techninį projektą tikimasi turėti šiemet rugsėjį.
Anot A.Kungio, didžiausia problema yra – Šilutės plento ir Baltijos prospekto sankryža. Dar pernai Uosto techninėje taryboje nutarta, kad išilgai Šilutės plento bus įrengtas viadukas. Bet balandžio 22 dieną savivaldybės Saugaus eismo komisijos posėdyje nuspręsta, kad turi būti išnagrinėtas ir tunelio sankryžoje variantas. Tai gerokai atitolintų sankryžos pertvarkymo dokumentų rengimo procesą.
Klaipėdos savivaldybės Urbanistinės plėtros departamento direktorius Kastytis Macijauskas mano, kad ne uosto techninė taryba turėtų spręsti, kaip mieste pertvarkyti vieną ar kitą sankryžą. Anot jo, viaduku buvo suabejota todėl, kad nuo autostrados įvažiuojant į Klaipėdą, prieš akis atsivers ne miesto panorama, o virš dabartinio žiedo besidrieksiančio viaduko monolitas.
Mero Rimanto Taraškevičiaus nuomone, viaduko įrengimo Šilutės plente techninio projekto rengimas jau yra įpusėjęs, todėl iš naujo inicijuoti projektavimo nebereikėtų.
Uosto direkcijos vadovas E.Gentvilas patikino, kad nebėra galimybių svarstyti naujų pasiūlymų, nes iki metų pabaigos turi būti užbaigti visi sankryžų pertvarkymo techniniai projektai, kitaip bus praleista galimybė iš ES fondų gauti 8 mln. litų.
„Aš kelsiu klausimą, kas atsakingas už tai, jei prarasime tuos pinigus“, – tikino E.Gentvilas.
B.Petrauskas prisiminė, kad dalyvavo saugaus eismo komisijos posėdyje.
„Mes komisijoje nepritarėme tam, kad Baltijos prospekto ir Šilutės plento sankryžoje būtų analizuojamas tunelio variantas. Bet yra praktika, kad kai po posėdžio rašomas protokolas, žymieji žmonės pateikia savo nuomones. Kai po savaitės pamatėme protokolą, plaukai pasišiaušė. Įrengti tunelį kainuotų žymiai brangiau nei viaduką, nes tektų puse metro „pakelti“ visą žiedą. Mes ne kartą esame kalbėję, kad tų sankryžų įrengimas yra miesto reikalas. Kodėl atėję valdininkai ieško kabliukų?“ – stebėjosi B.Petrauskas.
Jis tikino, kad siūlymas vietoje viaduko įrengti tunelį atsirado bendrovės „Rentinys“ iš Vilniaus iniciatyva.
„Kaip kažkokia privati bendrovė, galbūt ieškodama sau papildomo darbo, gali sujaukti daugiau nei metus styguotą darbą?“ – klausė B.Petrauskas.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąKlaipėda pirmoji dar 2005 ar 2006 metais pradėjo viešinti projektų brėžinius iš www.klaipėda.lt
Šitoje temoje trys puslapiai pranešimų, o nė vieno brėžinio ar bent schemutės.
Komentuoti:
-
Klaipėda pirmoji dar 2005 ar 2006 metais pradėjo viešinti projektų brėžinius iš www.klaipėda.lt
Šitoje temoje trys puslapiai pranešimų, o nė vieno brėžinio ar bent schemutės.
Komentuoti:
-
Komentuoti:
-
Minijos gatvėje - dar viena juosta
Tai dabar taip išeina, kad ir Taikos ir Baltijos prospekto sankirtos rekonstrukcijai pasirinktas tunelio variantas ?
Komentuoti:
-
Mintis tokia, kad pirma reikia pradėti nuo problematiškiausių sankryžų.
Komentuoti:
-
Parašė Fanas Rodyti pranešimąSankryžos bus pradėtos rekonstruoti iš antro galo
http://www.ve.lt/?data=2009-11-26&ru...&id=1259176582
Pas mus visada viskas daroma iš kito galo..... reikėjo pirma daryti rekonstrukciją šilutės plento ir Baltijos prospekto, kur patys didžiausi srautai ir auto apkrovimas, neįsivaizduoju kas dėsis kai bus baigta rekonstrukcija Jakų žiede, ko gero nuo jakų bus kamsčiai, kad įvažiuoti į Klaipėdą. Dabar dar Jakų žiedas prilaikydavo tą automobilių srautą, o po rekonstrukcijos viskas persikels iki šilutės pl su baltijos prospektu žiedu.
Komentuoti:
-
Sankryžos bus pradėtos rekonstruoti iš antro galo
http://www.ve.lt/?data=2009-11-26&ru...&id=1259176582
Pas mus visada viskas daroma iš kito galo..... reikėjo pirma daryti rekonstrukciją šilutės plento ir Baltijos prospekto, kur patys didžiausi srautai ir auto apkrovimas, neįsivaizduoju kas dėsis kai bus baigta rekonstrukcija Jakų žiede, ko gero nuo jakų bus kamsčiai, kad įvažiuoti į Klaipėdą. Dabar dar Jakų žiedas prilaikydavo tą automobilių srautą, o po rekonstrukcijos viskas persikels iki šilutės pl su baltijos prospektu žiedu.
Komentuoti:
-
O netoliese šitos šviesoforinės sankryžos atsiras dar viena (Minijos/Dubysos) ir bus valio. O galvojau, kad gausis tarsi kompensacija.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTurėjau omeny pinigų trūksta, o ne politinės valios kokios nors. Beto, juk sakoma, kad nėra tokių srautų, kad reiktų to tunelio. O paprasta sankryža nekainuos 10 mil., ten parašyta iki tiek.
Komentuoti:
-
Parašė Fanas Rodyti pranešimąPrie ko čia gazas, nesupratau minties???? Ir išvis nesuprantu kam dešimt milijonų paprastai sankryžai įrengti, kažkoks pinigų praplovimas.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąGal reiktų sakyti ne stabdžiams, o gazui.
Komentuoti:
-
Parašė Fanas Rodyti pranešimąSankryžos tunelis palauks geresnių laikų
http://www.ve.lt/?data=2009-11-18&ru...rub=1190113119
Tunelį galim pamiršti visiems laikams, ne mūsų stabdžiams tokį pastatyti
Komentuoti:
-
Sankryžos tunelis palauks geresnių laikų
http://www.ve.lt/?data=2009-11-18&ru...rub=1190113119
Tunelį galim pamiršti visiems laikams, ne mūsų stabdžiams tokį pastatyti
Komentuoti:
-
Parašė music Rodyti pranešimąNepablogintų. Nieko sau, kaip gyventojams PASISEKĖ.
OptimalIAUSias variantas vistik nebus pasirinktas. Na nieko, kažkam bus daugiau darbo tiesti gatvę, o vėliau po kelių metų ją išrausti ir statyti tunelį
Komentuoti:
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTeigiama, kad visi projektuotojų siūlymai gyventojams sąlygų nepablogintų.
OptimalIAUSias variantas vistik nebus pasirinktas. Na nieko, kažkam bus daugiau darbo tiesti gatvę, o vėliau po kelių metų ją išrausti ir statyti tunelį
Komentuoti:
-
2009-09-04
Į terminalą - tuneliu
Pagaliau sveiko proto dozė.
Baltijos prospektas baigsis tuneliu?
2009 m. Rugsėjo 04 d.Paskutinis taisė Eimantas; 2009.09.05, 02:15.
Komentuoti:
Komentuoti: