Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie Lietuvos kelių kokybę

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Iš tamstos foto atrodo pakankamai normaliai užlopyta, ne kibiru papilta ir kojom patrepsėta.
    Puiku, vadinasi visi keliai turi būti tokie kaip normalus KK172 - kad tik būtų palopyti.
    O jei kas nors prasipjaus padangą ar važiuodanas naktį užsimuš įšokęs į kelkraščio duobę, tai ne taip svarbu.

    Foto 2025.06





    Foto 2025.09




    Comment


      Parašė Romas Rodyti pranešimą
      Puiku, vadinasi visi keliai turi būti tokie kaip normalus KK172 - kad tik būtų palopyti.
      O jei kas nors prasipjaus padangą ar važiuodanas naktį užsimuš įšokęs į kelkraščio duobę, tai ne taip svarbu.
      Ne, tokį kelią reikia tvarkyti ir platinti, bet kol tas nedaroma, duobių palopymas yra labai gerai.

      Comment


        Aš tikiuosi po Molėtų plento rekonstrukcijos senasis plentas bus kur kas mažiau naudojamas. Tada būtų galima suremontuoti be jokių platinimų kai pasimatys realus apkrovimas.

        Comment


          Parašė digital Rodyti pranešimą
          O kas netvarkoj su duobių užlopymu?
          Gal tai, kad kaip suprantu pagal technologiją, duobes reikia frezuoti, padarant taisyklingos formos, užfrezuojant tą dalį, kur besisukdama freza suformuoja užapvalėjimą. Tada asfaltuoti. Mano supratimu, bitumu /9ar kokiu marmalu sandarinti siūles - be to jau seniausiai niekas nedaro).
          Taip, kaip užtaisytos duobės, duobes remontuoja ryzzyne, ir kitose pasaulio skylėse...

          Comment


            Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

            Gal tai, kad kaip suprantu pagal technologiją, duobes reikia frezuoti, padarant taisyklingos formos, užfrezuojant tą dalį, kur besisukdama freza suformuoja užapvalėjimą. Tada asfaltuoti. Mano supratimu, bitumu /9ar kokiu marmalu sandarinti siūles - be to jau seniausiai niekas nedaro).
            Taip, kaip užtaisytos duobės, duobes remontuoja ryzzyne, ir kitose pasaulio skylėse...
            Matai befrezuojant akivaizdžiai visiems ims matytis kaip trupa šalia esantys sueižėjusio asfalto plotai, teks daugiau kvadratų atstatyt. Tai paprasčiau prikrėst į duobę. O po to pavasarį arba į rudens pabaigą, kai gruntas įmirks ir trupės toliau, važiuos kitos šalia duobės lopyti.
            Greit turėsim tokį remonto "vaizdelį": 12 P101 – „Google“ žemėlapiai

            Comment


              Ten frezuok ar nefrezuok, vis vien tas kraštas nebus ilgaamžis. Papylus 5 cm asfalto ant žvyro negausi gero rezultato. Vienintelė išeitis yra rekonstruoti kelią tinkamai įrengiant jo konstrukciją bei sluoksnius. O sprendžiant iš to, kaip tvarkoma, tai reikia numanyti, kad netolimoje ateityje numatyta rekonstrukcija, todėl vykdomi tik avarinės būklės šalinimo darbai.

              Comment


                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                Ten frezuok ar nefrezuok, vis vien tas kraštas nebus ilgaamžis. Papylus 5 cm asfalto ant žvyro negausi gero rezultato. Vienintelė išeitis yra rekonstruoti kelią tinkamai įrengiant jo konstrukciją bei sluoksnius. O sprendžiant iš to, kaip tvarkoma, tai reikia numanyti, kad netolimoje ateityje numatyta rekonstrukcija, todėl vykdomi tik avarinės būklės šalinimo darbai.
                Čia gera pastaba, viskas teisingai. "Netolima ateitis" yra toks šiaip sau terminas.

                Jau kokius 5 ar 7 metus važinėju 144 keliu pro Kėdainius (ties Kėdainiais). Ten kelio danga baisesnė nei baisi, lopoma tokiom technologijom. Norėčiau sužinoti, kada ta netolima ateitis ten ateis.

                Tas pats su Ukmergės aplinkeliu - ten viskas daroma taip pat jau nežinau kiek metų.

                Žymusis Kaunas - Prienai. Jau ruošia projektus, rekonstrukciją pradės ar ne 2028? O iki to ką? Važinėti tais griuvėsiais, kalnais pakalnėm.

                Comment


                  Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
                  Žymusis Kaunas - Prienai. Jau ruošia projektus, rekonstrukciją pradės ar ne 2028? O iki to ką? Važinėti tais griuvėsiais, kalnais pakalnėm.
                  Nėra požymių kad KK130 Kaunas - Prienai rekonstrukcijos metu LAKD nenaudos gerosios 2008 - 2009 m. praktikos, kai pirmiau sutvarkytas alternatyvus maršrutas KK150 Šiauliai -Pakruojis, o paskui pradėta A9 rekonstrukcija tarp Šiaulių ir Radviliškio .
                  Blogas pavyzdys, yra A14 rekonstrukcija, kai LAKD pasiūlytos apylankos A2 -KK115 per Ukmergę, KK172 senuoju Molėtų plentu ir net KK102 - KK173 per Pabradę -Intrukę (KK102 dalis rekonstruojama, o KK173 - siaura ir pavojinga).
                  KK172 net minimaliai nebuvo paruoštas didesniems eismo srautams. Prasidėjus A14 rekonstrukcijai senojo plento būklė labai pablogėjo (ypač asfalto dangos kraštai) ir tik kartais palopomos duobės.

                  Pradėjus KK130 rekonstrukciją bus ieškoma apylankų:
                  - iš Kauno į Alytų ar Birštoną bus galima važiuoti aplinkui per Rumšiškes ir Jiezną A1 - KK188 - KK129 - A16. Čia kelio danga nebloga, išskyrus kai kurias KK129 vietas tarp Kruonio ir Jiezno.
                  - iš Kauno , o į Prienus - galbūt A5 - KK189 per Šilavotą. Dabar KK189 yra puikus tuščias kelias. neaišku ar kas nors ruošiasi didesniems srautams.
                  Tačiau iš Šančių, Panemunės ar Petrašiūnų į Prenus patogiau būtų važiuoti tiesiai RK1911 Rokai–Girininkai–Purvininkai arba RK1913 Rokeliai–Vainatrakis–Pakuonis. Kitoje temoje (apie žvyrkelius) buvo rašyta, kad nėra asfaltuojamas Kelio Nr. 1913 Rokeliai–Vainatrakis–Pakuonis 5,5 km žvyrkelio ruožas.
                  Paskutinis taisė Romas; Šiandien, 07:00.

                  Comment


                    Kaip visada baisu, kad technologijos į K2C dalį ateina taip vėluodamos, bet aišku smagu jeigu bus.

                    Dar iškyla ir papildomas klausimas (neskaitant įstatymo pažeidinėjimo) ar apmokėjimo tvarka neskatina jiems vežti pilnai pakrautų ir nevertėtų labiau smulkmenizuoti? Ten visokie valstybinio kelio kirtimo per sankryžą ar ten kokio iki posūkio užvažiamo atvejai pvz kai esamoje situacijoje per miestą ar ten pramoninę teritoriją eina jo dalis yra traktuojami lygiavertiškai pasivažinėjimui visu kelio ilgiu.

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      Nėra požymių kad KK130 Kaunas - Prienairekonstrukcijos metu LAKD nenaudos gerosios 2008 - 2009 m. praktikos, kai pirmiau sutvarkytas alternatyvus maršrutas KK150 Šiauliai -Pakruojis, o paskui pradėta A9 rekonstrukcija tarp Šiaulių ir Radviliškio .
                      Blogas pavyzdys, yra A14 rekonstrukcija, kai LAKD pasiūlytos apylankos A2 -KK115 per Ukmergę, KK172 senuoju Molėtų plentu ir net KK102 - KK173 per Pabradę -Intrukę (KK102 dalis rekonstruojama, o KK173 - siaura ir pavojinga).
                      KK172 net minimaliai nebuvo paruoštas didesniems eismo srautams. Prasidėjus A14 rekonstrukcijai senojo plento būklė labai pablogėjo (ypač asfalto dangos kraštai) ir tik kartais palopomos duobės.

                      Pradėjus KK130 rekonstrukciją bus ieškoma apylankų:
                      - iš Kauno į Alytų ar Birštoną bus galima važiuoti aplinkui per Rumšiškes ir Jiezną A1 - KK188 - KK129 - A16. Čia kelio danga nebloga, išskyrus kai kurias KK129 vietas tarp Kruonio ir Jiezno.
                      - iš Kauno , o į Prienus - galbūt A5 - KK189 per Šilavotą. Dabar KK189 yra puikus tuščias kelias. neaišku ar kas nors ruošiasi didesniems srautams.
                      Tačiau iš Šančių, Panemunės ar Petrašiūnų į Prenus patogiau būtų važiuoti tiesiai RK1911 Rokai–Girininkai–Purvininkai arba RK1913 Rokeliai–Vainatrakis–Pakuonis.
                      Romai, aš norėjau pasakyti, kad situacija, kai keliai neremontuojami (net profilaktiškai), nes "neužilgo" bus rekonstrukcija, labai dažna. Mol išmesim pinigus "aksvaltui", o už 3-5 metų tą kelią rekonstruosim... O už 3 metų į valdžią ateina socdemai, ir prioritetai pasikeičia - reikia asfaltuoti žvyrkelius... Taip ir važinėjam griuvėsiais.

                      Kad remonto metu bus nepatogumų, ir reikės aplinkelių - tai faktas.

                      Comment


                        Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
                        Romai, aš norėjau pasakyti, kad situacija, kai keliai neremontuojami (net profilaktiškai), nes "neužilgo" bus rekonstrukcija, labai dažna.
                        Mol išmesim pinigus "aksvaltui", o už 3-5 metų tą kelią rekonstruosim...
                        Taip, sutinku, kad yra daug prastų kelių, kur nukeliami rekonstrukcijų planai.
                        Nelabai atsimenu kokie keliai paskutiniais dešimtmečiais buvo ištisai rekonstruoti ar sutvarkyta danga - gal iš dalies KK140 Kaunas - Šakiai ar KK131 Alytus - Simnas - Kalvarija (tačiau liko nedidelė "autentiška" atkarpėlė tarp Santakos ir Simno.
                        Per tą laiką degraduoja kiti keliai, kurie kažkada buvo puikūs (Pvz. A4 ar KK132).

                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                        Iš tamstos foto atrodo pakankamai normaliai užlopyta, ne kibiru papilta ir kojom patrepsėta.
                        Senojo Molėtų plento (KK172) atveju pakraščių kelio dangos padėtis tapo tragiška. Vis dėlto nėra normalu, kad užtenka palopymo po fakto, o ne išankstinio bent pavojingų vietų sustiprinimo.

                        Comment

                        Working...
                        X