Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie Lietuvos kelių kokybę

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Sujungtos trys temos:
    1. Lietuvos kelių būklė
    2. Diskusijos apie Lietuvos kelių būklę
    3. Kelių projektavimas ir eksploatacija (techniniai klausimai)

    Comment


      #82

      patikrinus 10 skirtingų kelių, paaiškėjo, kad 9 iš jų yra su defektais

      Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=77101865


      Comment


        #83
        Po asfaltu – dingę milijonai

        https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=77125887

        Comment


          #84
          Parašė Mexas Rodyti pranešimą
          Nu jau siutas ima. Kaip taip galima piarintis ir pilti srutas akivaizdžiai meluojant? Iš kur priskaičiuota 5,5 milijono? Priimta, kad visi Lietuvos keliai nuploninti? Ir dar tas ministeris giriasi, kad depolitizuos geležinkelius, kai pats grynai politinėmis pamazgomis drabstosi.

          Comment


            #85
            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

            Nu jau siutas ima. Kaip taip galima piarintis ir pilti srutas akivaizdžiai meluojant? Iš kur priskaičiuota 5,5 milijono? Priimta, kad visi Lietuvos keliai nuploninti? Ir dar tas ministeris giriasi, kad depolitizuos geležinkelius, kai pats grynai politinėmis pamazgomis drabstosi.
            Geriausias ministras Lietuvoje. Jei patikrino 10 keliu ir 9 is ju blogi, tai daug ka pasako.
            Studentas

            Comment


              #86
              Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą

              Geriausias ministras Lietuvoje. Jei patikrino 10 keliu ir 9 is ju blogi, tai daug ka pasako.
              Tai tik pasako, kad kaip avinai klausot purvasklaidos. Iš pradžių tikrino tik tuos, kur defektai atsirado, ai tai po to dar pridedam ir atseit atsitiktinį kelią (nu tą, gerą). Po to, kad 15 procentų nuplonino, bet tai jų pačių patvirtinti normatyvai leido, ai tai dar priduriam kad ir šiaip kitų defektų buvo. Dabar jau 5,5 milijonus pavogė, nu nepavogė, bet "galėjo" pavogti, nu bet avinau jau gi perskaitė, kad milijonai išvogti.
              Paskutinis taisė Ginthus; 2018.02.13, 15:27.

              Comment


                #87
                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                Tai tik pasako, kad kaip avinai klausot purvasklaidos. Iš pradžių tikrino tik tuos, kur defektai atsirado, ai tai po to dar pridedam ir atseit atsitiktinį kelią (nu tą, gerą). Po to, kad 15 procentų nuplonino, bet tai jų pačių patvirtinti normatyvai leido, ai tai dar priduriam kad ir šiaip kitų defektų buvo. Dabar jau 55 milijonus pavogė, nu nepavogė, bet "galėjo" pavogti, nu bet avinau jau gi perskaitė, kad milijonai išvogti.
                As isvis to straipsnio neskaiciau, tik nesuprantu ko cia nerviniesi jei atejes zmogus eina valyti prasmirdusios sistemos. Nebent pats esi tos sistemos dalis.
                Studentas

                Comment


                  #88
                  Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą

                  As isvis to straipsnio neskaiciau, tik nesuprantu ko cia nerviniesi jei atejes zmogus eina valyti prasmirdusios sistemos. Nebent pats esi tos sistemos dalis.
                  Gal tegu geriau pasikapsto kokia proga valstybinė įmonė "Kelių priežiūra", kurios gamybiniai pajėgumai pilnai išlaikomi valstybės, lygiomis teisėmis dalyvauja viešuosiuose konkursuose su kitais rangovais, kurie turi investuoti į gamybinę bazę iš tų pačių užsakymų vykdymo. Ne nuo to galo valyti ir be srutų pylimo reikia.

                  Comment


                    #89
                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                    Gal tegu geriau pasikapsto kokia proga valstybinė įmonė "Kelių priežiūra", kurios gamybiniai pajėgumai pilnai išlaikomi valstybės, lygiomis teisėmis dalyvauja viešuosiuose konkursuose su kitais rangovais, kurie turi investuoti į gamybinę bazę iš tų pačių užsakymų vykdymo. Ne nuo to galo valyti ir be srutų pylimo reikia.
                    Man nesvarbu nuo kurio galo praeda valyti ir srutu as cia nematau. Butu blogai jei sakytu, 9 is 10 tikrintu keliu blogi, bet nieko blogo cia nera.

                    O jei kazkas blogai su "Keliu prieziura" neabejoju, kad ir ju eile ateis.
                    Studentas

                    Comment


                      #90
                      Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą
                      Man nesvarbu nuo kurio galo praeda valyti ir srutu as cia nematau. Butu blogai jei sakytu, 9 is 10 tikrintu keliu blogi, bet nieko blogo cia nera.
                      Kokie bus neatikimai ne pagal normatyvus, tai pagal juos ir tegul išieško. O tai gaunasi, kad patys patvirtino normatyvus, o po to patys kaltina, kad jais vadovavosi ir vadovaudamiesi "galimai pavogė" milijonus.

                      Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą
                      O jei kazkas blogai su "Keliu prieziura" neabejoju, kad ir ju eile ateis.
                      Tai jie ir yra to "valymo" kūrinys
                      Paskutinis taisė Ginthus; 2018.02.13, 16:01.

                      Comment


                        #91
                        Čia visai tinka prie tos pačios temos. Vyksta konkursas, kur reikia suprojektuoti ir įvykdyti kelių remontą už galutines kainas. Tai ta pati direkcija pareiškia, kad laimėtojas projektavimo metu pats nustatys pagrindų keitimo poreikį. Kokursas bus laimėtas galutinei sumai. Darbai galės būti vykdomi arba nevykdomi "pagal poreikį". O po to vėl rėks, kad pavogė?

                        Comment


                          #92
                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                          Pusė pranešimų buvo ne į temą.
                          Ištrinta
                          Puikus sprendimas, sekantis etapas turėtų būti dalyvių trinimas, sistemingai provokuojančiai fleiminančius, nes beto visi kiti patys pasitrauks. Taip jau buvę ne viename forume....
                          As much power as necessary, as much freedom as possible

                          Comment


                            #93
                            Masiulį nustebinę grobstymai ir piktnaudžiavimas: jie net nebandė to slėpti

                            Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=78359363

                            Mažiausiai 20 mln. EUR iššvaistyta "tuštiems" projektams. Už tas lėšas galima buvo pastatyti padorų tiltą, o gal ir ne vieną.

                            Comment


                              #94
                              Parašė Sula Rodyti pranešimą
                              Masiulį nustebinę grobstymai ir piktnaudžiavimas: jie net nebandė to slėpti

                              Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=78359363

                              Mažiausiai 20 mln. EUR iššvaistyta "tuštiems" projektams. Už tas lėšas galima buvo pastatyti padorų tiltą, o gal ir ne vieną.
                              Aišku, kažkiek ir populizmo. Turint galvoje, kad projektas rengiamas ne per dieną, reikia stengtis planuoti iš anksto ir projektus rengti su mintim į ateitį, kad atėjus sprendimui įmanoma būtų kuo greičiau startuoti. Privačioj organizacijoj tai jau yra tiesiog veiklos efektyvinimas su galimomis projektų atšaukimo rizikomis. Valstybinėje tai visi tokie reikalai yra ir būdas papolitikuoti.

                              P.S. neginčiju to, kad jei net nebuvo užuominų, jog projektas pasitvirtins, nereikėjo daryti. Ir taip, su galimybių studijom galima perlenkti lazdą, netgi kryptingai. Bet pamodeliavus situaciją tuo atveju, kai daroma sąžiningai ir norima priimt teisingą sprendimą iš kelių alternatyvų - analizė paprastai sudaro ne simbolinę dalį viso laiko ir kaštų

                              Comment


                                #95
                                Parašė RamasN Rodyti pranešimą

                                Aišku, kažkiek ir populizmo. Turint galvoje, kad projektas rengiamas ne per dieną, reikia stengtis planuoti iš anksto ir projektus rengti su mintim į ateitį, kad atėjus sprendimui įmanoma būtų kuo greičiau startuoti. Privačioj organizacijoj tai jau yra tiesiog veiklos efektyvinimas su galimomis projektų atšaukimo rizikomis. Valstybinėje tai visi tokie reikalai yra ir būdas papolitikuoti.

                                P.S. neginčiju to, kad jei net nebuvo užuominų, jog projektas pasitvirtins, nereikėjo daryti. Ir taip, su galimybių studijom galima perlenkti lazdą, netgi kryptingai. Bet pamodeliavus situaciją tuo atveju, kai daroma sąžiningai ir norima priimt teisingą sprendimą iš kelių alternatyvų - analizė paprastai sudaro ne simbolinę dalį viso laiko ir kaštų
                                Taip, bet šios jūsų pastabos netinka tiems projektams, kurie neatitinka galiojančių reglamentų, o iš viešai paskelbtos informacijos žinome, kad ir tokių esama.

                                Comment


                                  #96
                                  Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                                  Taip, bet šios jūsų pastabos netinka tiems projektams, kurie neatitinka galiojančių reglamentų, o iš viešai paskelbtos informacijos žinome, kad ir tokių esama.
                                  Pritariu. Mano pastaba buvo, kad ne visi turbūt 20 milijonų veltui nuėjo, todėl skaičiuoti, kiek žmonių pamaitinti ar tiltų pastatyt už juos - čia jau politikavimas

                                  Comment


                                    #97
                                    Dar įdomiau:

                                    LAKD 2018.06.27
                                    Sąrašas projektų, kurie netinkami įgyvendinti

                                    Kaip jau skelbta žiniasklaidoje, Lietuvos automobilių kelių direkcijoje prie Susisiekimo ministerijos (toliau - Kelių direkcija) pradedamas vidaus auditas, siekiant nustatyti, kokia dalis ankstesniais metais rengtų projektų neatitinka nei realių eismo sąlygų, nei teisės aktų techninio reglamentavimo.

                                    Vidaus audito metu Kelių direkcijoje bus patikrinta ir inventorizuota daugiau nei 1000 projektų. Preliminariais duomenimis, dalis šių projektų nėra tinkami įgyvendinti, nes neatitinka eismo sąlygų, galiojančių techninių reglamentavimo dokumentų reikalavimų ir teisės aktų.
                                    Pirmųjų tokių projektų sąrašą galite pamatyti čia

                                    https://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/sar...mi-igyvendinti
                                    32-53 km ir Ramygalos aplinkkelio projektai esą pripažįstami kaip "netinkamais".
                                    Apie Kėdainių-Sitkūnų atkarpą nekalbama, nepadarytas ten lyg dar projektas, bet turėtų būti daromas.
                                    Gaila aišku, kad Panevėžio aplinkkelio nesąmonė jau nebeatšaukiama.
                                    Paskutinis taisė Romas; 2018.06.28, 18:14. Priežastis: Pridėta nuoroda

                                    Comment


                                      #98
                                      Lietuvos kelių auditas patvirtino blogiausias prognozes: prarasta 16 mln. eurų, 90 proc. kelių su defektais

                                      Per pastaruosius penkerius metus Lietuva kelių priežiūros įmonėms skyrė apie 0,4 milijardo eurų. Siekiant išsiaiškinti, kodėl nemaža dalis naujai nutiestų ar rekonstruotų kelių tarnauja trumpiau nei numatyta projektuose, Susisiekimo ministerijos iniciatyva dar 2017 m. buvo pradėtas Lietuvos valstybinės reikšmės kelių kokybės auditas. Ministro R.Masiulio įsakymu pernai pradėta tirti darbų, atliktų 33 keliuose 2008 - 2017 m., kokybė...
                                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                      Comment


                                        #99
                                        Tai kad Lietuvoje net nesugeba kokybiskai nutiesti elementariu keliu - https://m.delfi.lt/verslas/nekilnoja...hp?id=78434513
                                        Tokio masto projektas tikrai reikalaus darbo jiegos / partneriu is uzsienio.

                                        Comment


                                          Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
                                          Dar įdomiau:
                                          Sąrašas projektų, kurie netinkami įgyvendinti

                                          Kaip jau skelbta žiniasklaidoje, Lietuvos automobilių kelių direkcijoje prie Susisiekimo ministerijos (toliau - Kelių direkcija) pradedamas vidaus auditas, siekiant nustatyti, kokia dalis ankstesniais metais rengtų projektų neatitinka nei realių eismo sąlygų, nei teisės aktų techninio reglamentavimo.

                                          Vidaus audito metu Kelių direkcijoje bus patikrinta ir inventorizuota daugiau nei 1000 projektų. Preliminariais duomenimis, dalis šių projektų nėra tinkami įgyvendinti, nes neatitinka eismo sąlygų, galiojančių techninių reglamentavimo dokumentų reikalavimų ir teisės aktų.

                                          Pirmųjų tokių projektų sąrašą galite pamatyti čia
                                          (...)
                                          Ačiū už sąrašą. Gerai būtų nurodyti šaltinį

                                          1. 2000-0265/1 Krašto kelio (KK) Nr.141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda ruožo nuo 7,5 iki 12,4 km rekonstravimo ir naujo tilto per Nevėžį statybos specialusis planas (Raudondvario aplinkkelis)
                                          2. 2002-0452/1 KK Nr.130 Kaunas–Prienai–Alytus ruožo nuo 13,1 iki 30,1 km rekonstravimo specialusis planas
                                          3. 2003-122/1 Zarasų pietrytinio aplinkkelio nuo 0,00 iki 7,55 km tiesimo specialusis planas ir poveikio aplinkai vertinimas (PAV)
                                          4. 2003-857/1 KK Nr.130 Kaunas–Prienai–Alytus ruožo nuo 13,1 nuo 18,1 km rekonstravimo techninis projektas (TP) ir žemių paėmimo dokumentacijos parengimas
                                          5. 2004-0537/2 KK Nr.148 Raseiniai–Tytuvėnai–Radviliškis ruožo nuo 38,72 iki 45,12 km remonto TP
                                          6. 2004-0809/1 KK Nr.101 Vilnius–Šumskas ruožo nuo 24,50 iki 29,85 km rekonstravimo
                                          7. 2004-0810/2 KK Nr.143 Jonava–Žasliai–Kalniniai Mijaugonys ruožo nuo 42,7 iki 45,5 km rekonstravimo TP
                                          8. 2004-1120/1 KK Nr.122 Daugpilis–Rokiškis–Panevėžys ruožo nuo 88,4 iki 93,7 km tiesimo specialusis planas ir TP (Karsakiškio aplinkkelis)
                                          9. 2005-0121/14 KK Nr.148 Raseiniai–Tytuvėnai–Radviliškis ruožo nuo 38,72 iki 45,12 km dangos stiprinimo TP pagal ES reikalavimus
                                          10. 2005-0739/2 Magistralinio kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai ruožo nuo 32,73 iki 54,14 km priešprojektiniai pasiūlymai
                                          11. 2005-0802/1 Utenos rytinio aplinkkelio tarp RK Nr.4902 Utena–Tauragnai–Kirdeikiai ir magistralinio kelio A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis specialusis planas ir PAV
                                          12. 2005-0972/1Magistralinio kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai ruožo nuo 20,54 iki 29,90 km (Ramygalos aplinkkelis) tiesimo specialusis planas
                                          13. 2006-0738/1 KK Nr.110 Švenčionys–Adutiškis ruožo nuo 1,7 iki 7,2 km rekonstravimo TP
                                          14. 2006-1117/1 KK Nr.106 Naujoji Vilnia–Rudamina–Paneriai ruožo nuo 1,3 iki 4,6 km rekonstravimo TP
                                          15. 2007-0146/1 KK Nr.141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda ruožo nuo 7,5 iki 12,4 km tiesimo ir tilto per Nevėžį statybos detaliojo plano (Kauno miesto ribose) parengimas ir specialiojo plano (Kauno rajono ribose) koregavimas (Raudondvario aplinkkelis)
                                          16. 2007-0509/5 RK Nr.5316 Baibiai–Kloviškiai–Vajasiškis ruožo nuo 1,1 iki 6,8 km rekonstravimo TP
                                          17. 2007-0709/1 KK Nr.228 Dauparai–Gargždai–Vėžaičiai 3,1 km esančio Dauparų viaduko rekonstravimo TP
                                          18. 2007-0896/4 KK Nr.191 Paliūniškis–Vabalninkas 30,63 km esančios sankryžos su valstybinės reikšmės rajoniniu keliu Nr.3101 rekonstravimo TP
                                          19. 2007-0899/1 KK Nr.141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda 42,36 km esančio tilto per Dubysą rekonstravimo TP
                                          20. 2007-0909/1 Magistralinio kelio A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis ruožo nuo 28,154 iki 34,595 km (Jonavos pietrytinis aplinkkelis) tiesimo TP CK
                                          21. 2007-1198/1 KK Nr.193 Kvėdarna–Švėkšna–Saugos ruožo nuo 11,44 iki 16,44 km rekonstravimo TP
                                          22. 2008-0015/1 KK Nr.144 Jonava–Kėdainiai–Šeduva 9,59 km esančios sankryžos su valstybinės reikšmės krašto keliu Nr.232 Vilijampolė–Žeimiai–Šėta rekonstravimo į žiedinę TP su teritorijų planavimo dokumentų parengimu
                                          23. 2008-0018/1 RK (RK) Nr.4707 Grigiškės–Lentvaris–Dobrovolė ruožo nuo 0,92 iki 3,80 km rekonstravimo TP
                                          24. 2008-0425/6 RK Nr.1502 Bukonys–Upninkai–Keižonys ruožo nuo 24,2 iki 31,3 km rekonstravimo TP
                                          25. 2008-0425/7 RK Nr.2017 Medininkai–Pajieslys–Guptilčiai ruožo nuo 0,0 iki 2,0 km rekonstravimo TP
                                          26. 2008-0434/1 RK Nr.3024 Barklainiai–Ėriškiai ruožo nuo 0,00 iki 4,42 km rekonstravimo TP
                                          27. 2008-0434/10 RK Nr.3612 Kariūnai–Duokiškis–Vilučiai–Kušliai ruožo nuo 0,00 iki 7,81 km rekonstravimo TP
                                          28. 2008-0500/2 RK Nr.4910 Utena–Pilveliai–Užpaliai ruožų nuo 0,85 iki 7,32 km ir nuo 7,94 iki 13,93 km rekonstravimo TP
                                          29. 2007-0146/1 KK Nr.141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda ruožo nuo 7,5 iki 12,4 km tiesimo ir tilto per Nevėžį statybos detaliojo plano (Kauno miesto ribose) parengimas ir specialiojo plano (Kauno rajono ribose) koregavimas (Raudondvario aplinkkelis)
                                          30. 2007-0509/5 RK Nr.5316 Baibiai–Kloviškiai–Vajasiškis ruožo nuo 1,1 iki 6,8 km rekonstravimo TP
                                          31. 2007-0709/1 KK Nr.228 Dauparai–Gargždai–Vėžaičiai 3,1 km esančio Dauparų viaduko rekonstravimo TP
                                          32. 2007-0896/4 KK Nr.191 Paliūniškis–Vabalninkas 30,63 km esančios sankryžos su RK Nr.3101 rekonstravimo TP
                                          33. 2007-0899/1 KK Nr.141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda 42,36 km esančio tilto per Dubysą rekonstravimo TP
                                          34. 2007-0909/1 Magistralinio kelio A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis ruožo nuo 28,154 iki 34,595 km (Jonavos pietrytinis aplinkkelis) tiesimo TP CK
                                          35. 2007-1198/1 KK Nr.193 Kvėdarna–Švėkšna–Saugos ruožo nuo 11,44 iki 16,44 km rekonstravimo TP
                                          36. 2008-0015/1 KK Nr.144 Jonava–Kėdainiai–Šeduva 9,59 km esančios sankryžos su KK Nr.232 Vilijampolė–Žeimiai–Šėta rekonstravimo į žiedinę TP su teritorijųplanavimo dokumentų parengimu
                                          37. 2008-0018/1 Rajoninio kelio RK Nr.4707 Grigiškės–Lentvaris–Dobrovolė ruožo nuo 0,92 iki 3,80 km rekonstravimo TP
                                          38. 2008-0425/6 RK Nr.1502 Bukonys–Upninkai–Keižonys ruožo nuo 24,2 iki 31,3 km rekonstravimo TP
                                          39. 2008-0425/7 RK Nr.2017 Medininkai–Pajieslys–Guptilčiai ruožo nuo 0,0 iki 2,0 km rekonstravimo TP
                                          40. 2008-0434/1 RK Nr.3024 Barklainiai–Ėriškiai ruožo nuo 0,00 iki 4,42 km rekonstravimo TP
                                          41. 2008-0434/10 RK Nr.3612 Kariūnai–Duokiškis–Vilučiai–Kušliai ruožo nuo 0,00 iki 7,81 km rekonstravimo TP
                                          42. 2008-0500/2 RK Nr.4910 Utena–Pilveliai–Užpaliai ruožų nuo 0,85 iki 7,32 km ir nuo 7,94 iki13,93 km rekonstravimo TP
                                          43. 2008-0511/1 RK Nr.2518 Veisiejai–Vainiūnai–Barzdžiūnai–Liškiava ruožo nuo 24,2 iki 27,3 km rekonstravimo TP
                                          44. 2008-0588/3 RK Nr.4209 Šilutė–Ramučiai–Gardamas ruožo nuo 11,40 iki 17,05 km rekonstravimo TP
                                          45. 2008-0716/1 RK Nr.4813 Kreiviai–Siesikai ruožų nuo 4,92 iki 8,46 km ir nuo 9,77 iki 11,99 km rekonstravimo TP
                                          46. 2008-0717/3 Tilto per Dubysą KK Nr.196 Ariogala–Raseiniai–Kryžkalnis 13,6 km kapitalinio remonto TP
                                          47. 2008-0736/1 RK Nr.4903 Utena–Pakalniai–Alanta ruožo nuo 11,49 iki 16,95 km rekonstravimo TP
                                          48. 2008-0755/1 RK Nr.3414 Baisogalos g. st.–Sidabravas–Mandeikiai ruožo nuo 14,8 iki 25,2 km rekonstravimo TP
                                          49. 2008-0978/1 KK Nr.108 Vievis–Maišiagala–Nemenčinė ruožo nuo 14,05 iki 19,05 km rekonstravimo TP
                                          50. 2008-0978/3 RK Nr.5241 privažiuojamojo kelio prie Buivydiškių nuo kelio Pilaitė–Čekoniškės–Sudervė ruožo nuo 1,50 iki 3,56 km rekonstravimo TP
                                          51. 2008-1110/3 RK Nr.1819 Pakertai–Žostautai–Kalviai ruožo nuo 2,3 iki 6,2 km rekonstravimo TP
                                          52. 2009-0243/4 KK Nr.191 Paliūniškis–Vabalninkas 30,63 km esančios sankryžos su RK Nr.3101 rekonstravimo projekto paruošimas pagal ES reikalavimus
                                          53. 2010-0073/1 Magistralinio kelio A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis ruožo nuo 11,20 iki 15,90 km (Karmėlavos aplinkkelis) tiesimo projektiniai pasiūlymai su PAV
                                          54. 2011-0265/1 KK Nr.148 Raseiniai–Tytuvėnai–Radviliškis ruožo nuo 38,72 iki 45,12 km rekonstravimo techninio projekto koregavimas (keitimas) ir jo darbo projekto (TDP) parengimas
                                          55. 2011-0741/1 RK Nr.3424 Liaudiškiai–Mėnaičiai–Pašušvys–Grinkiškis ruožo nuo 12,18 iki 17,41 km rekonstravimo TDP parengimas
                                          56. 2011-0769/1 KK Nr.3509 Viduklė–Gyliai–Šienlaukis ruožo nuo 7,28 iki 10,50 km rekonstravimo TDP techninio darbo projekto parengimas
                                          57. 2011-0809/3RK Nr.2121 Lioliai–Žalpiai–Viduklės g. st. ruožo nuo 11,14 iki 16,81 km rekonstravimo techninis darbo projektas
                                          http://lakd.lrv.lt/uploads/lakd/docu.../projektai.pdf
                                          Kažkodėl nenurodyti projektuotojai. Kadangi ši rinka yra oligopolinė, tai ir dauguma išbrokuotų projektų turbūt iš tų pačių firmų.
                                          Ten labai skirtingos sumos ir matyt skirtingi pažeidimai. Jei kokio kelio asfaltavimo projektas kainuoja mažiau nei 1000 EUR, tai ir klaidos neesminės.

                                          Sąrašo ilgumas daro įspūdį - Lietuvoje nėra nei aukštų kalnų nei kitų gamtinių kliūčių. Dauguma projektų standartiniai.
                                          Nesinori tikėti, kad mūsų kelių projektuotojai temoka projektuoti tik šviesoforus, bičių kalnelius, šulinius kelio trasoje ir daug daug daug metalo atitvarų,

                                          Ar tikrai dabar tokios projektavimo kainos - 1 km kelio 10.000 EUR už paprasto žvyrkelio suprojektavimą (ten turbūt jau visur nurodyti eurai)
                                          Viena suma padarė įspūdį: 2008-0018/1 Valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 4707 Grigiškės–Lentvaris–Dobrovolė ruožo nuo 0,92 iki 3,80 km rekonstravimo techninis projektas 130 599,22

                                          Comment

                                          Working...
                                          X