Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie Lietuvos kelių kokybę

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na, kad kažkas su mišiniais pasidarė, tai faktas. prieš 10 metų dažniausiai darydavo per kietus - tada labai sutrūkinėdavo skersine kelio kryptimi ir greit duobės atsiranda, dabar plastiškesnius - smala(bitumas) per karščius išplaukia. Kaip šūds taip šūds

    Comment


      Kažin koks mišinys pietinėse šalyse? Nes JAV ar Izraelyje pusdykumėse atrodo kelių asfaltas kaip be skaldos, bet nesilydo.

      Comment


        Atsiradus naujai tvarkai kelininkai gąsdina – kelių būklė bus labai prasta
        https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...asta-11043737/

        Susisiekimo ministerijos noras skaidrinti kelių tvarkymo konkursus lėmė, kad nemažai įmonių juose dalyvauja su simboliniu uždarbiu. Dėl to jos skundžiasi bankrutuosiančios, rašo „Verslo žinios“. Anot „Kauno kelių“ vadovo Ramūno Šilinio, konkursų „lubos“ ir darbų sąmatos turėtų būti didesnės, o asociacijos „Lietuvos keliai“ vykdomasis direktorius Rimvydas Gradauskas sakė, kad jei niekas nesikeis, kelių tinklas šalyje bus labai prastos būklės, gali bankrutuoti iki trečdalio įmonių. Pasak ministro Roko Masiulio, siekiama objektyvių konkursų su objektyviomis kainomis, kad patys rangovai peržiūrėtų savo kaštus ir optimizuotų veiklą.
        tarsi dabar kelių kokybė yra gera...

        Comment


          Parašė R.D. Rodyti pranešimą
          Atsiradus naujai tvarkai kelininkai gąsdina – kelių būklė bus labai prasta
          https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...asta-11043737/



          tarsi dabar kelių kokybė yra gera...
          Jeigu įmonės gali išsilaikyt tik iš to, kad parduoda produktą pakeltom kainom, o praskaidrinus veiklą ir nusileidus iki rinkos kainų jos bankruotoja, tai sakyčiau net labai gerai, nes vistiek visuomenei nieko gero iš tokių įmonių, bus gera dezinfekcija nuo tokių veikėjų.

          Comment


            Parašė ttttt Rodyti pranešimą

            Jeigu įmonės gali išsilaikyt tik iš to, kad parduoda produktą pakeltom kainom, o praskaidrinus veiklą ir nusileidus iki rinkos kainų jos bankruotoja, tai sakyčiau net labai gerai, nes vistiek visuomenei nieko gero iš tokių įmonių, bus gera dezinfekcija nuo tokių veikėjų.
            Kad tokio dalyko kaip rinkos kaina nėra, privatūs užsakovai nestato autostradų ar viadukų, bent tokios apimties kaip valstybiniai.
            Flickr

            Comment


              Parašė ttttt Rodyti pranešimą

              Jeigu įmonės gali išsilaikyt tik iš to, kad parduoda produktą pakeltom kainom, o praskaidrinus veiklą ir nusileidus iki rinkos kainų jos bankruotoja, tai sakyčiau net labai gerai, nes vistiek visuomenei nieko gero iš tokių įmonių, bus gera dezinfekcija nuo tokių veikėjų.
              Būtent šneka apie tai, kad negali dirbti rinkos kaina, nes nustatytos žemos kainų lubos. Kone kaip Venesueloje - jei negali padaryti už valdininko sugalvotą kainą - tavo bėdos.

              Comment


                Neseniai teko atlikti A5 inspekciją tarp Kauno ir Marijampolės ir kilo noras palyginti su naujomis Lenkijos ekspresowkomis.

                Tiek link Gdansko, tiek link Varšuvos yra bent kelios visiškai naujų S kelių atkarpos (kai kur dar oficialiai nepažymėtos kaip S). Kadangi A5 praktiškai irgi yra visiškai naujas kelias, tai puiki proga palyginti. Vienas dalykas, kuris iškart įstrigo - dangos lygumas. A5 yra tikrai lygus ir važiuojant 120-130km/h (ir matyt didesniu greičiu) nesijaučia jokio diskomforto ar kitokio pašalinio poveikio, kuris keltų kokias nors problemas dėl dangos lygumo. Bet visgi jaučiasi labai silpnas mašinos judėjimas ir dangos bangavimasis.
                Važiuojant naujomis S atkarpomis (kurios pastatytos per paskutinius 2 metus) Lenkijoje link Varšuvos ar Gdansko danga yra lygesnė. Ji tiek lygi, kad nesijaučia ir to vos juntamo bangavimo ir nelygumų. Tas galioja tiek paprastose atkarpose, tiek važiuojant per viadukų sudūrimus. Sudūrimai A5 jaučiami labiau, nei naujose Lenkijos S atkarpose.

                Kyla klausimas, kodėl taip yra? Kas Lenkijoje daroma kitaip, nei Lietuvos A5? Kitokios medžiagos? Standartai? Ar tiesiog mažiau kokybiškai atliktas rangovų darbas?

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Kyla klausimas, kodėl taip yra? Kas Lenkijoje daroma kitaip, nei Lietuvos A5? Kitokios medžiagos? Standartai? Ar tiesiog mažiau kokybiškai atliktas rangovų darbas?
                  Dalis Lenkijos kelių yra betoniniai. Mes tokių nestatome išvis.

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                    Dalis Lenkijos kelių yra betoniniai. Mes tokių nestatome išvis.
                    Keliai, apie kuriuos kalbu, nebetonianiai.

                    Comment


                      Lenkijoje naujas kelias nuo Katovicų iki sienos su Čekija labai nelygus.

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        Kyla klausimas, kodėl taip yra? Kas Lenkijoje daroma kitaip, nei Lietuvos A5? Kitokios medžiagos? Standartai? Ar tiesiog mažiau kokybiškai atliktas rangovų darbas?
                        Su keliais nedirbu, bet mano spėjimas būtų, kad šitoj vietoj skirtumai, dėl skirtingos rangovų turimos technikos. Pas lenkus greičiausiai brangesnė/geresnė.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          Neseniai teko atlikti A5 inspekciją tarp Kauno ir Marijampolės ir kilo noras palyginti su naujomis Lenkijos ekspresowkomis.

                          Tiek link Gdansko, tiek link Varšuvos yra bent kelios visiškai naujų S kelių atkarpos (kai kur dar oficialiai nepažymėtos kaip S). Kadangi A5 praktiškai irgi yra visiškai naujas kelias, tai puiki proga palyginti. Vienas dalykas, kuris iškart įstrigo - dangos lygumas. A5 yra tikrai lygus ir važiuojant 120-130km/h (ir matyt didesniu greičiu) nesijaučia jokio diskomforto ar kitokio pašalinio poveikio, kuris keltų kokias nors problemas dėl dangos lygumo. Bet visgi jaučiasi labai silpnas mašinos judėjimas ir dangos bangavimasis.
                          Važiuojant naujomis S atkarpomis (kurios pastatytos per paskutinius 2 metus) Lenkijoje link Varšuvos ar Gdansko danga yra lygesnė. Ji tiek lygi, kad nesijaučia ir to vos juntamo bangavimo ir nelygumų. Tas galioja tiek paprastose atkarpose, tiek važiuojant per viadukų sudūrimus. Sudūrimai A5 jaučiami labiau, nei naujose Lenkijos S atkarpose.

                          Kyla klausimas, kodėl taip yra? Kas Lenkijoje daroma kitaip, nei Lietuvos A5? Kitokios medžiagos? Standartai? Ar tiesiog mažiau kokybiškai atliktas rangovų darbas?
                          Pas lenkus dėl kelių statybos reikalavimai daug aukštesni nei pas mus, net patys lenkai stebisi, kad kai kurie reikalavimai yra pertekliniai, kaip gyvūnų perėjų ar priešgaisrinių baseinų gausa.
                          Praktiškai visos autostrados turi lygiagrečiai šalutinius kelius. Nėra degalinių kas kilometrą.
                          Ir jie tų reikalavimų laikosi, gal yra greičiau reguliuojama, ne taip kaip pas mus, reglamentai priimti, bet niekas nesilaiko, nes galbūt verslas nukentės, ar pigiau nutiesti nesilaikant reglamento.

                          Comment


                            Lietuvoje tikriausiai tragiškiausias naujo kelio "lygumo" pavyzdys yra Šiauliai - Radviliškis greitkelis. Mašina pastoviai linguoja ir kratosi, atrodo kaip kelias būtų nutiestas jau prieš daug daug metų. Tikiuosi Roko Masiulio auditų banga kiek įneš kokybės kelių tiesime.

                            Comment


                              Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                              Lietuvoje tikriausiai tragiškiausias naujo kelio "lygumo" pavyzdys yra Šiauliai - Radviliškis greitkelis. Mašina pastoviai linguoja ir kratosi, atrodo kaip kelias būtų nutiestas jau prieš daug daug metų. Tikiuosi Roko Masiulio auditų banga kiek įneš kokybės kelių tiesime.
                              Kas svarbiausia, kad kelias toks "banguotas" tapo ne po metų ar poros eksploatacijos (tarkim susėdo pagrindai ar išlindo kitokie defektai), o jau buvo toks pačia pirmą užbaigimo ir atidarymo dieną. Čia maždaug - padarėm kreivą šleivą, bet ai sueis.

                              Comment


                                Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                Kas svarbiausia, kad kelias toks "banguotas" tapo ne po metų ar poros eksploatacijos (tarkim susėdo pagrindai ar išlindo kitokie defektai), o jau buvo toks pačia pirmą užbaigimo ir atidarymo dieną. Čia maždaug - padarėm kreivą šleivą, bet ai sueis.
                                Kuriais metais buvo užbaigtas?
                                Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                                [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                                Comment


                                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                  Kuriais metais buvo užbaigtas?
                                  2013 m.
                                  https://www.15min.lt/naujiena/aktual...liai-56-340948

                                  Comment


                                    Galiu tik patvirtint fakta. Tiesa banguotesne yra berods antrojo etapo dalis. Tuo metu, kai buvo statomas tas kelias, turejau kietesnes vaziuokles automobili - tai LABAI jautesi vibracijos vaziuojant tuo keliu. Pirma karta vaziuodamas net itariau koki automobilio gedima - tik po kurio laiko supratau, kad tai kelio nelygumas.

                                    Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                    Kas svarbiausia, kad kelias toks "banguotas" tapo ne po metų ar poros eksploatacijos (tarkim susėdo pagrindai ar išlindo kitokie defektai), o jau buvo toks pačia pirmą užbaigimo ir atidarymo dieną. Čia maždaug - padarėm kreivą šleivą, bet ai sueis.

                                    Comment


                                      "Žinių radijas"
                                      Ar Lietuvos kelių kokybė – tik mitas?
                                      https://www.ziniuradijas.lt/laidos/d...-mitas?video=1
                                      Lietuva – tranzito šalis, bet savo keliais nebėra kuo didžiuotis. Nueinantis susisiekimo ministras Rokas Masiulis po šalies kelių audito paskelbė: 59 proc. mobilioje laboratorijoje ištirtų kelių yra blogi. Šią savaitę jis įvardijo ir kaltininkus – tai nesąžiningos kelių tiesimo bendrovės, kurios klastoja kelio dangos parametrus. Anksčiau didžiavomės, kad Lietuvos keliai yra geresni negu kaimyninėse Latvijoje ir Lenkijoje. Ar šitoks vertinimas tėra mitas?
                                      Diskutuoja Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktorius Vitalijus Andrejevas, Kelių tyrimo instituto direktorius, VGTU profesorius Audrius Vaitkus, asociacijos „Lietuvos keliai“ vadovas Rimvydas Gradauskas, asociacijos „Linava“ prezidentas, buvęs Lietuvos automobilių sporto federacijos prezidentas Romas Austinskas ir Mykolo Romerio universiteto baudžiamosios teisės profesorius Raimundas Jurka

                                      Comment


                                        UAB „Šiaulių plentas“
                                        p.s. viena iš 4 pakliuvusių į blogiukų sąrašą.Nieko stebėtino, kad kratosi važiuojantys.
                                        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                                        [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                                        Comment


                                          Pastebiu, kad šiuo metu yra labiau investuojama į vietinės reikšmės kelius ir gatves bei valstybinius žvyrkelius. Prieš krizę, kyla toks įspūdis, kad buvo blizginama paradinė pusė (magistraliniai keliai) ir kai kurie miesteliai. Didmiesčiai labai buvo apleisti, didesnės miestų dalys buvo užstrigusios 80-uosiuose tiesiogine to žodžio prasme, ypač Kaunas.

                                          Privalumas: gerėja gyvenamoji aplinka išėjus iš namų. Situacija apie legendines Kauno duobes bent jau šiuo metu atrodo primiršta.
                                          Trūkumai: gėda prieš kaimynus, kai magistraliniai keliai truputį per daug krato.

                                          Aš šiuo metu esu labiausiai nusivylęs ženklinimo standartais, labiausiai dėl neestetiško ar (ir) nelogiško krypčių ženklinimo, ypač autostradose ir sankryžose su vietiniais keliais.
                                          Paskutinis taisė PoDV; 2019.08.19, 23:45.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X