Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie Lietuvos kelių kokybę

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Na klimato sąlygos aišku ne pačios geriausios: lietus+molis neitin draugauja su keliais. Didesnė bėda, kad konkurencija didelė, kainos numušinėjamos ir po to chaltūrinama, kad tilpti į biudžetą, o techninė priežiūra nesužiūri. Na dabar ištirs, dauguma manau pataisys tyrūkumus savanoriškai, o po tokio triukšmo ir prižiūrės griežčiau.
    Mane labiau sudomino valstybės išlaikomos įmonės konkurencija su privačiomis statybų konkursuose. Labai jau kvepia iškreipta konkurencija. Jeigu dabrbuotojai, technika bei kiti pajėgumai ir taip išlaikomi valstybės, tai net nenorint gaunasi kainų dempingavimas - investicijos ne vienodai įskaičiuotos.

    Comment


      #62

      Po Lietuvos kelių patikrinimo – pirmasis atleidimas

      Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=77061289

      Comment


        #63
        Parašė keen Rodyti pranešimą
        Baisu, kad Vilniuje plika akimi matosi kaip isvogti milijonai euru asfalto. Po 4iu metu ekslpotacijos praktiskai bet kuris kelias buna su siaubingom provezom, kertant sankryzoje masina supa kaip laiva.
        Niekas Vilniuje plika akimi nesimato ir šie tyrimai apima valstybinės reikšmės kelius. Valstybinės reikšmės kelių rekonstravimas apima dangos ir pagrindų įrengimą/tvarkymą. Jeigu kalbant apie Vilnių, tai visos vietos, kuriose po kelių metų asfaltas išsibanguoja ir "plika akimi" matosi, kad ten būklė prasta, yra ne rekonstrukcijos, o paprastieji remontai, kurių metu tik perklojamas viršutinis dangos sluoksnis neliečian pagrindų. Čia ir yra didžiausia bėda, nes gatvėse pagrindai labai prasti ir nelaiko apkrovų, dėl to ir atsiranda provėžos, įdubos ir visi kitokie kreivumai, bangavimai.

        Comment


          #64
          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
          Labai jau kvepia iškreipta konkurencija. Jeigu dabrbuotojai, technika bei kiti pajėgumai ir taip išlaikomi valstybės, tai net nenorint gaunasi kainų dempingavimas - investicijos ne vienodai įskaičiuotos.
          Kokia konkurencija? Nepriklausomybės pradžioje ir dar prieš ją nuolat buvo giedami ditirambai privačiams verslui- - privatizuoti, remti privatų verslą, "šeimininkai" ateis ir bus tvarka ir t.t. ir kitokios nesąmonės. Ir kur visa tai? Kiek vienam rūpi kuo daugiau į kišenę įsidėti, o geriausia tai daryti iš valdiškos kišenės permetant į savo. Kaip tik manau, kad turi būti keliai prižiūrimi ir tiesiami valstybinių įmonių, o ne privačių. Dabar yra susidariusi tam tikra mafijinė struktūra ir jos išardyti neišeis, nes sukasi labai dideli pinigai. Vienintelė išeitis - nacionalizuoti kažkada tai privatizuotus kelių tiesimo įmones ir viskas. Kaip nacionalizuoti? Užvaryti milžiniškas baudas už prastai atliktus darbus ir už skolas suvalstybinti. Taip reikia politinės valios ir atitinkamų teisės aktų.

          Comment


            #65
            Ir nieko gero nebus. Kodėl prekybos tinklų stovėjimo aikštelės ir privažiuomieji keliai idealūs? Nors juos tiesė tos pačios privačios bendrovės. O gi todėl, kad priiminėjo ne valstybinėje įmonėje dirbantys ir užsakinėjo ne valstybinėje įmonėje dirbantys. kaip tik kelių tiesimo ir statybos priežiūrą reikia atiduoti privačioms įmonėms, o gal netgi tiesti privaius greitkelius ir tada tikrai važinėsime idealiais keliais.

            Comment


              #66
              Palyginai kiaušinį ir obuolį... Aikštelėse nevažinėja sunkusis transportas.
              Taigi ir kelius tiesia ir tech. priežiūrą atlieka privačios įmonės? Kiek dar galima tą nesąmonę stumti, kad privatus verslas viską padarys geriau? Taigi akivaizdu, kad nieko geriau nedaro, tik elementariai vagia ir kyšius duoda kad valstybiniai organai nematytų nusikalstamos privatininkų veiklos. Privatūs keliais yra nesąmonė, nes kas už juos mokės? Vėlgi ta pati valstybė? Nes jokios konkurencijos nėra ir būti negali. Negali būti konkuruojačių kelių dėl elementaraus dalyko - nebus kam jais važiuoti, tiksliau nebus tokio srauto, kuris atpirktų kelio tiesimą. Keliai tiesiami ne dėl pelno, o kaip valstybinė investicija į infrastruktūrą. Galiausiai puikiai matome, prie ko privedė privati prekyba - oligopolinė situacija, kainos auga ir niekas negali to sutvarkyti. Gi laisva rinka. Aišku, LLRI apologetai šauks, kad pasaulinės kainos kyla, kad kuro kainos kyla ir kitokias nesąmones, kad per mažai konkurencijos (taigi rinka laisva, kaip ji sureguliavo, taip ir yra) ir .t.t. Dar vienas pavyzdys - laisva konkurencija duonos kepimo rinkoje privedė prie to, kad duonos kilogramas kainuoja brangiau už mėsos (vištienos) kilogramą (apie mėsos kokybę šiuo atveju nekalbu), o 90 proc. duonos nėra duona, tik duonos pavidalo surogatas.
              Paskutinis taisė Al1; 2018.02.01, 19:35.

              Comment


                #67
                Taigi niekas tamstai nedraudžia kepti duonos nesurogatinės ir ja prekiauti. O valstybinė prekyba irgi į nuostolį nedirbtų. O beje gal galima būtų sužinoti kur nutiestų kelių pasaulyje kokybė geriausia ir keliose iš šių šalių kelių tiesimo įmonės yra valstybinės?

                Comment


                  #68
                  Parašė Al1
                  O kiek galima kad privatus geriau? Deja, mitas sudužo. Privatus geriau nepadaro. Ten kur jis padaro geriau, aš nieko nesakau. Bet tokių pavyzdžių nedaug. Arba jis parazituoja naudodamasis dominuojančia padėtimi, arba melžia valdiškus pinigus. Štai ir visas privataus verslo stebuklas.
                  Su valstybiniu jau turėjom 50m patirties Net ir mitų nėra, kad valstybinis geriau. Kaip ir kiti sakė, privatus padaro gerai ten, kur privatus prižiūri. O kur valstybinis... Tai kame bėda?

                  Comment


                    #69
                    O su privačiais jau irgi apie ketvirtį amžiaus. Tai kur privatus geriau padaro? Kelius geriau? Taigi vagia. Elementariai.

                    Comment


                      #70
                      Valstybiniam ir tą ketvirtį toliau vagia. Va "Automagistralė" valstybinė. Vogė (ir galbūt toliau vagia) pilnu tempu Tai daugiau lesyklų prikurt, kad kuo daugiau partijų turėtų kur savus susodint?

                      Reikia toliau tobulinti sistemą. Konkrečiai kontrolę. O ne svaigti kaip prie kacapo niekas nevogė ir kelių dešimtmečiais nestatė

                      Comment


                        #71
                        Nu jau, nereikia taip naglai pūst arabų. Ir tų laikų kelių didelė dalis buvo ne plynam lauke nutiesta. Neretai rekonstruoti tarpukariniai ar dar senesni keliai. Ir nemaža dalis sovietinių kelių jau iš pagrindų perstatyti. Ar jau pamiršai kaip keliai atrodė prieš 20 metų ir kaip dabar atrodo? Aišku su tuo kiek nukombinuodavo, reikia džiaugtis ir tokiais buvusiais keliais.

                        Dabar visiškai naujus plyno lauko galima ant pirštų suskaičiuot dėl to, kad jų nelabai kur reikia. Ir taip neblogas kelių tinkas yra. Aišku nebūtų buvę kacapų - būtų dar geresnis..

                        Be to, ir tada, ir dabar apmoka ir kontroliuoja valstybė. Skiriasi tik užsakymo vykdytojas.

                        Comment


                          #72
                          Aha, kelius statė kacapai už savo nuosavas lėšas. Tikrai ne vietinių pastangomis iš vietinių biudžeto. Kokius kelius kacapai mokėjo statyt - galima pasižiūrėt visur kitur ex-CCCP. Iki šiol nesuprantu kokiu būdu pas mus sovietiniai verslininkai sugebėjo pramušti A1 ir A2 statybas. Stebuklas, ne mažiau.

                          Tamstai siūlyčiau pasižiūrėt tarpukarinius ir LDK laikų kelių žemėlapius. Kad keliai technologiškai tobulėja - natūralu...

                          Beje, problema buvo ne tik būklė, bet ir inžineriniai sprendimai. Aišku galima nurašyt technologiniam progresui. Dabar tenka atsigriebt už tuos 50 metų.

                          Comment


                            #73
                            Parašė Al1
                            Tarpukaryje Lietuvoje buvo ant rankų suskaičiuojamas kelių skaičius. Būtent normalių kelių, kurie buvo pravažiuojami jei ne ištisus metus, tai bent didžiąja dalį metų. Visi kiti buvo lauko ar miško tipo keliai, nepravažiuojami dalį metų. O bet tačiau, ir dauguma kelių, kurie buvo, buvo nutiesti prie ruso, tik caro laikais. Ar vokiečių, jei Klaipėdos krašte.
                            O tai SSRS'e tuo pat metu buvo geriau? Maskvos su apylinkėmis malonėkite domėn neimti...
                            Parašė Al1
                            Keliai prieš 20 metų atrodė vidutišniškai, nes prieš 28 metus, kai buvo paskelbta nepriklausomybė, pirmus kelis metus Lietuvos valdžia kelius prižiūrėjo minimaliai, todėl jų būklė tapo visiškai prasta, bet prieš 20 metų jau buvo kažkiek pagerėjusi. Tiksliau atstatė tai, kad buvo 1990 m.
                            Tokia ta sovietinė kokibybė kad užteko keleto nepriežiūros metų.
                            Parašė Al1
                            Vat todėl ir nereikia naujų kelių, nes beveik viską "okupantai" nutiesė... Kokie blogi "okupantai", gavo šalį beveik be kelių, su spingsulėmis, dūminėmis pirkiomis ir keliasdešimt traktorių, o paliko su keliais, mūriniais namais, elektra, fabrikais...
                            Dar atominę bombikę pamiršai paminėti Šiaip galvojau kad Maskolija tik dramblių tėvynė, bet dabar pradedu tikėti kad ir visi žymiausi pasaulio kelininkai iš ten.

                            Comment


                              #74
                              Čia reikėtų kalbėti ne apie privačias/valstybines bendroves ir ne lyginti Lietuvos/Rusijos pasiekimus, o apie 100 proc. korupciją ir nebaudžiamumą. Tokio "verslo" logika paprasta: tiesti prastos kokybės kelius apsimoka dvigubai - uždirbama tiesiant, o paskui uždirbama tokius kelius nuolat taisant. Ir tai ne kažkokie pavieniai atvejai, bet sisteminis reiškinys, suderintas politiniu lygiu. Dėl vaizdo bus vienas kitas atleidimas, rangovai kažkur kažką pataisys, bet adekvačių bausmių nebus.

                              Jei yra landa, ją galima ir paplatinti
                              Ministras tikina, kad dabar standartai yra pakeisti. Turbūt beprasmiška klausti, kodėl apskritai buvo įvesti „ploni“ standartai, kam tai buvo naudinga – juk per ministeriją ir aukščiausius jos postus perėjo ne vienas ministras ar kitokio rango politikas. Pareigų neteko tik paviršiuje plaukiojančios žuvelės, pvz., sudariusios išskirtines sąlygas laimėti konkursus konkrečioms bendrovėms, ir tik vieną kitą sužvejojo STT tinklai.
                              Plačiau: https://www.vz.lt/finansai-apskaita/...#ixzz55vzzZM17

                              Comment


                                #75
                                Pradiniam tikrinimo etapui atrinkti 33 naujai nutiestų ar rekonstruotų kelių projektai, įgyvendinti įvairiuose šalies regionuose. Dalis projektų buvo pasirinkti atsitiktiniu būdu, dalis – ten, kur kelio defektai yra akivaizdžiai pastebimi.
                                Jau vien tai, kad neseniai baigtuose projektuose plika akimi matomas brokas, daug ką pasako.

                                Delfi.lt 2017.08.31
                                Pradedamas kelių auditas
                                https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=75628389
                                Paskutinis taisė Romas; 2018.02.04, 15:21. Priežastis: Pridėta antraštė

                                Comment


                                  #76
                                  Pakaks šitų pezalų. Grįžkite į temą.

                                  Comment


                                    #77
                                    Pusė pranešimų buvo ne į temą.
                                    Ištrinta

                                    Comment


                                      #78
                                      Puiku, o kodėl vieno dalyvio išplėstiniai postringavimai apie "prie ruso buvo geriau" mielaširdingai palikti?
                                      Atsiprašau dėl diskusijos apie moderaciją.

                                      Comment


                                        #79
                                        Išmesti pranešimai, kur nebuvo jokios užuominos apie kelių kokybę.
                                        O jei kai kurie keliai buvo geresni prieš 30 metų , tai čia nuomonės reiškimas. Ir nieko nepadarysi, kad jie buvo nutiesti prie sovietų.
                                        Jei nuo nutiesimo kelias nebuvo rekonstruojamas, tai nėra jokios politikos, kad naujas kelias buvo geresnės būklės.

                                        Grįžtame prie temos.
                                        Jei tai tema, o ne vien atsiliepimai po vienkartinio ministerijos PiaRo

                                        Comment


                                          #80
                                          Na štai paskelbė, kad be defektų tik kelias Bobriškės-Varėna-Eišiškės. Bet argi galėjo būti kitaip jeigu jo rekonstrukcija buvo pradėta jau po to kai visi žinojo apie būsimą auditą .

                                          Comment

                                          Working...
                                          X