Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Ne, tokių daugiau, bet, kaip jau rašiau - koks skirtumas, ar kirsti gatvę ir lipti laiptais, ar lipti laiptais ir eiti viaduku?

    O kas jiems kitaip? Tas pats kas sakiniu aukščiau.

    Ne, pagerėjo absoliučiai daugumai. Pabandykit tiesiog atvykti ir pasinaudoti visais įmanomais variantais (t.y. nuo abiejų stotelių eiti visomis galimomis kryptimis ir atvirkščiai) - pamatysite pats.
    O gal kirsti gatvę ir nelipti laiptais (pvz eiti toliau kita gatvės puse ar sėsti į VT?

    Pvz įmanomas pėsčiojo ar dviratininko maršrutas:
    Click image for larger version

Name:	Narbuto.png
Views:	608
Size:	873,1 kB
ID:	1944000

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Romas
    Reikia pritarti, kad iš Nemenčinės pusės į Vilniaus šiaurinę dalį dažnai patogiai važiuoti 108-A14. Taip yra dėl rekonstruoti A14 Molėtų plento nuo miesto ribos iki 21 kilometro.
    O kokias problemas išsprendė "durnus" Valakampių tilto siaurinimas, sunku pasakyti. Kol kas aišku to tiek, kad trasos per KK 102 Nemenčinės plentą patrauklumas sumažėjo.
    Tiltas susiaurintas dėl to, kad yra avarinės būklės, kad nesugriūtų nuo apkrovos.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Vienas iš akivaizdžiausių pliusų, tai sumažėjęs greitis. Mažiau greičio=ma=iau triukšmo. Mažiau pusgalvių, nardančių po juostas savo dūmijančiais BMW.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Romas
    O kokias problemas išsprendė "durnus" Valakampių tilto siaurinimas, sunku pasakyti.
    Kažkur buvo rašyta - tai padaryta tam, kad sumažėtų apkrova tiltui.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Reikia pritarti, kad iš Nemenčinės pusės į Vilniaus šiaurinę dalį dažnai patogiai važiuoti 108-A14. Taip yra dėl rekonstruoti A14 Molėtų plento nuo miesto ribos iki 21 kilometro.
    O kokias problemas išsprendė "durnus" Valakampių tilto siaurinimas, sunku pasakyti. Kol kas aišku to tiek, kad trasos per KK 102 Nemenčinės plentą patrauklumas sumažėjo.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Iš Nemenčinės gal ir važiuoja, iš Pabradės ir toliau važiuoja nebent tie, kuriems reikia į Santariškes. Kitu atveju visi važiuoja per Nemenčinės pl., nes tiesiog gaunasi arčiau, ir dažnai greičiau, negu važiuot pro KK108 vingius.
    Abejoju, ar greičiau, per Molėtų plentą važiuojant beveik niekur nereikia stoti ir greitis žymiai didesnis, o per Kareivių g. kamščius ir susiaurintą Valakampių tiltą tikrai būtų lėčiau, plius ir šviesoforų daugiau.

    Komentuoti:


  • Eddy
    replied
    Parašė Eddy Rodyti pranešimą
    Įrenginėjamas pėsčiųjų tiltas per Vilnelę ant esamų metalo konstrukcijų Paupyje

    Sena nuotrauka:



    https://www.facebook.com/GyventojuAs...45023536926368
    Jau kaip ir baigė

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Kad planuojamas jis ten jau nežinia kiek dešimtmečių. Labai abejoju, ar bus statomas artimiausiu laiku. Be to, logiška būtų pirma įgyvendinti projektą su VT juostomis per visą Narbuto g. (buvo vizualizacijos), nes po šituo viaduku keistųsi gatvės plotis ir būtų įrengiamos atraminės sienelės šlaitui. Tai pirma statyti šitą viaduką, o VT juostų įrengimą palikti ateičiai atrodo labai neprotinga.
    Iš brėžinių:


    Click image for larger version

Name:	schema.png
Views:	893
Size:	410,6 kB
ID:	1904785

    Click image for larger version

Name:	pastabos.png
Views:	879
Size:	212,4 kB
ID:	1904786

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Kad planuojamas jis ten jau nežinia kiek dešimtmečių. Labai abejoju, ar bus statomas artimiausiu laiku. Be to, logiška būtų pirma įgyvendinti projektą su VT juostomis per visą Narbuto g. (buvo vizualizacijos), nes po šituo viaduku keistųsi gatvės plotis ir būtų įrengiamos atraminės sienelės šlaitui. Tai pirma statyti šitą viaduką, o VT juostų įrengimą palikti ateičiai atrodo labai neprotinga.

    Komentuoti:


  • julius
    replied
    Žvėryną perskyrusios judrios T. Narbuto gatvės apačioje, tarp pėsčiųjų takų Elnių ir Danielių gatvėse, planuojama nauja jungtis keliaujantiems po miestą be automobilio.

    Komentuoti:


  • Eddy
    replied
    Įrenginėjamas pėsčiųjų tiltas per Vilnelę ant esamų metalo konstrukcijų Paupyje

    Sena nuotrauka:



    https://www.facebook.com/GyventojuAs...45023536926368

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą

    Naudos būtų tik jei kalba eina apie pėsčiųjų viaduką. Automobilinis paverstų Didlaukio g. į tranzitinę, kas vienareikšmiškai yra blogai. Bet tokiam viadukui ten mažokai vietos. Pirmuosiuose rajono planuose "Iki" parduotuvės vietoje turėjo būti 2 devynaukščiai, o naujesniame plane, kuris atsižvelgia į Geležinio Vilko g. egzistavimą, parduotuvės vietoje turėjo būti nuovaža ir keistos formos sankryža. T.y. dabar ten vargu ar pavyktų kažką įgrūsti negriaunant "Iki".

    Click image for larger version  Name:	didl.png Views:	347 Size:	1,05 MB ID:	1897650
    Taip, tai būtų tik pėsčiųjų ir dviratininkų.

    PS.
    Nebebūtų stabdomas IR autotransportas. GV yra tranzitinė gatvė - tokias jos funkcija turėtų būti puoselėjama.
    Paskutinis taisė spekas; 2021.07.09, 16:49.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė sunkis Rodyti pranešimą
    arba galėtu kažkurioje pusėje pervadint Didlaukio gatvę,
    Taip, šitai seniai reikėjo padaryti. Neturi būti perkirstų gatvių, ypač tokių, į kurių kitą dalį reikia važiuoti darant didžiulį lankstą. Ozo g. galą pervadino į Šešuolių, o čia niekaip nepervadina.

    Komentuoti:


  • sunkis
    replied
    arba galėtu kažkurioje pusėje pervadint Didlaukio gatvę,

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Kitoj Didlaukio g. pusėj galėtų tiesti pėstiesiems. Net reljefas aukštėja prie kolegijos pastato. Gaila tik lieka dviračių takas pietuose, bet ten statyti viaduką ir dar apačioj palikti šaligatvį ir dvirtakį, matyt, tikrai nebūtų pakankamai vietos. Tektų kirsti medžius prie tų daugiabučių šiaurėj, iššūkis būtų kompensuot taršą ir garsą nuo gatvių. Visgi, kažką sugalvotų, kad ir su tais pačiais želdyniais įrengiant naujus ir brandžius, gal kokias apželdintas konstrukcijas, kad bent nebūtų blogiau nei yra dabar.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Iron w Rodyti pranešimą
    viadukas sioje vietoje duotu naudos visam rajonui.
    Naudos būtų tik jei kalba eina apie pėsčiųjų viaduką. Automobilinis paverstų Didlaukio g. į tranzitinę, kas vienareikšmiškai yra blogai. Bet tokiam viadukui ten mažokai vietos. Pirmuosiuose rajono planuose "Iki" parduotuvės vietoje turėjo būti 2 devynaukščiai, o naujesniame plane, kuris atsižvelgia į Geležinio Vilko g. egzistavimą, parduotuvės vietoje turėjo būti nuovaža ir keistos formos sankryža. T.y. dabar ten vargu ar pavyktų kažką įgrūsti negriaunant "Iki".

    Click image for larger version

Name:	didl.png
Views:	1539
Size:	1,05 MB
ID:	1897650

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Jis ten visada buvo suplanuotas pagal buvusį BP. O naujajame plane jo nebėra?
    Yra.

    Click image for larger version

Name:	GV.png
Views:	711
Size:	142,1 kB
ID:	1897640

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Buvo VMSA skelbtas projektas šioje vietoje viadukui su atskiru pestiesiems, dviračiams gal prieš kokius 7 metus.
    Jis ten visada buvo suplanuotas pagal buvusį BP. O naujajame plane jo nebėra?

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Iron w Rodyti pranešimą
    Kazkada, kol nebuvo GV gatves, Didlaukio gatve cia nebuvo perkirsta ir buvo patogu, todel viadukas sioje vietoje duotu naudos visam rajonui.
    Buvo VMSA skelbtas projektas šioje vietoje viadukui su atskiru pestiesiems, dviračiams gal prieš kokius 7 metus.

    Komentuoti:


  • Iron w
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    Pilnai pritariu - visiškas pinigų švaistymas. (Bet prisiminkit - nėra pinigų šaligatviams! Nu Nėra. Kas dar neaišku?)

    Vietoje to, geriau pvz čia per GV permestų:

    Click image for larger version Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	227,1 kB ID:	1897291

    https://maps.vilnius.lt/teritoriju-p...tify=allLayers
    Kazkada, kol nebuvo GV gatves, Didlaukio gatve cia nebuvo perkirsta ir buvo patogu, todel viadukas sioje vietoje duotu naudos visam rajonui.

    Komentuoti:

Working...
X