Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Maždaug nuo Žolyno g. į Lakūnų g.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-08-11 141948.jpg
Views:	1197
Size:	79,2 kB
ID:	2214640

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      Maždaug nuo Žolyno g. į Lakūnų g.
      Gal koks Ogmios miestas dar prisidėtų prie finansavimo, nes jiems turbūt padėtų padidinti žmonių srautus patogus susisiekimas su antakalniu.
      Flickr

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
        Maždaug nuo Žolyno g. į Lakūnų g.

        Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-08-11 141948.jpg
Views:	1197
Size:	79,2 kB
ID:	2214640
        Kokio statumo tas tiltas turėtų būti? Ar bus tiesiog nuo pakrantės iki pakrantės? Tokiu atveju dviračiu vos ne toks pat atstumas minti iki Šilo tilto ir tada aukštyn, su tiltu ar be tilto.

        Comment


          Parašė Košutas Rodyti pranešimą

          Kokio statumo tas tiltas turėtų būti? Ar bus tiesiog nuo pakrantės iki pakrantės? Tokiu atveju dviračiu vos ne toks pat atstumas minti iki Šilo tilto ir tada aukštyn, su tiltu ar be tilto.
          Viskas priklauso nuo to ar meras turės valios daugiau pinigėlių išleisti. Jeigu taip, bus kaip su troleibusais “pinigai - ne problema” ir statom tiesų. Jeigu ne, geriau nestatyti ir tiesiog daugiau troleibusų 21 paleisti.

          Comment


            Parašė Košutas Rodyti pranešimą

            Kokio statumo tas tiltas turėtų būti? Ar bus tiesiog nuo pakrantės iki pakrantės? Tokiu atveju dviračiu vos ne toks pat atstumas minti iki Šilo tilto ir tada aukštyn, su tiltu ar be tilto.
            Tai manau faktas, kad nuo pakrantės iki pakrantės, nes ten abejose pusėse eina dviračių takai. O Žirmūnų pusėje jau kažkaip reiks kitaip spręsti užkilimą/nusileidimą. Mano citatoje minimas ir išmiškinimas. Vargu ar ten kas norėtų matyti tiltą-spiralę. Labai jau griozdiškai atrodytų, o ten ir daugiabučių langų yra į upę.

            Comment


              Man atrodo, čia yra pavyzdys, kaip kažkas judinama, kai apleista vieta susidomi kokie nors investuotojai arba protingos galvos, kurios nei karto nėra buvusios toje teritorijoje. Neatmesčiau, kad čia tiesiogiai susiję su Avulio statybomis Žirmūnų 3a arba tais pačiais Ogmios. Baisu net pagalvoti, kaip atrodytų grėmėzdiškas tiltas toje 'išmiškintoje' teritorijoje. Gal geriau protingos galvos pagalvotų, kaip pagerinti vietiniams Žirmūnų gyventojams susisiekimą su tuo pačiu Ogmios centru (pvz. padarant perėją ties Žirmūnų/Lakūnų sankryža?). Ar bent kokią viešąją erdvę miegamuosiuose Žirmūnuose? Skauda akys žiūrint, kaip moteriškės pardavinėja daržoves aikštelėje prie buvusios Saulutės parduotuvės.
              Negana to, visam šitam reikalui trukdo pastatytas Vileišio 27a pastatas. Statant jį nebuvo sugebėta išsireikalauti normalios jungties su paupio dviračių taku, nors ten numatyta tarprajoninė jungtis. Be to, net ir esamos Šilo tilto prieigos iš abiejų pusių nepritaikytos dviračiams.
              Jeigu gyvenčiau kitam rajone, tikrai pasipiktinčiau, kad pinigai švaistomi tokiems nereikalingiems projektams.

              Comment


                Tai jau būtų trečias (jei ne ketvirtas) pėsčiųjų tiltas per Nerį, kiuris "projektuojamas", bet realiai nieko nevyksta.

                Comment


                  Įdomu, kokioje stadijoje planas renovuoti Bukčių kabantį tiltą? Statybų leidimas išduotas dar 2023, planavo skelbti rangovo konkursą, ir užtilo. Padėtas į stalčių?

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                    Tai manau faktas, kad nuo pakrantės iki pakrantės, nes ten abejose pusėse eina dviračių takai. O Žirmūnų pusėje jau kažkaip reiks kitaip spręsti užkilimą/nusileidimą. Mano citatoje minimas ir išmiškinimas. Vargu ar ten kas norėtų matyti tiltą-spiralę. Labai jau griozdiškai atrodytų, o ten ir daugiabučių langų yra į upę.
                    Tada tikrai nesuprantu kam tas tiltas ten reikalingas. Niekad, ten gyvenant, nesinorėjo tilto pereit /į kitą krantą/. Į Šiaurės miestelį? Taip, bet tiesiog į pakrantę?

                    Dabar, pereisi per upę ir lauks realiai kopimas į Gedimino kalną, tik ženkliai statesnis. Čia nebent Žiemos uosto gyventojams patogiau į Antakalnio IKI nueiti bus.

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Maždaug nuo Žolyno g. į Lakūnų g.

                      Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-08-11 141948.jpg
Views:	1197
Size:	79,2 kB
ID:	2214640
                      Toje vietoje (Žolyno - Lakūnų linijoje) sovietų laikais buvo keltas, jis matosi 1972 m. palydovinėje nuotraukoje. O anksčiau, bent nuo 1898 m. iki 2PK, keltas veikė keliais šimtais metrų aukščiau, kur dešiniojo kranto šlaite yra natūrali raguva, tad takas ne toks status. Link kelto Žirmūnų pusėje vedė Kelto gatvė (ul. Promowa), o Antakalnio pusėje - Gilioji gatvė (ul. Glęboka).

                      Click image for larger version

Name:	antakalnis_keltai.jpg
Views:	1255
Size:	303,1 kB
ID:	2214696

                      Comment


                        Mano kuklia nuomone tilto vieta ties Žirmūnų gimnazija yra geriausia. Tiltas šioje vietoje tampa Lakūnų ir Žolyno g. tąsa, taip pat iki šių vietų jau ir dabar eina pesčiųjų takai, kuriuos galima praplėsti. Yra aiškūs traukos taškai iš abiejų užės pusių, kurių pasiekimą n kartų pagreitintų tilto egzistavimas (Šiaurės niestelio parduotuvės. mokyklos, darželiai, poliklinika, ligoninė ir t.t.). O šlaito problemą galima išspręsti įrengiant liftą. Jau dabar tais laiptais naudojasi nemažai žmonių, lifto srautai neturėtų susidaryti tokie, kad kiltų didelių problemų.

                        Comment


                          Ten gondolų reiktų nuo Žirmūnų viršaus Vis daugiau naudos nei laiveliai. Bet tada tas naujas projektas apačioj negalėtų naudotis patogiai, tai atkrenta

                          Comment


                            Parašė bucaneer Rodyti pranešimą

                            Toje vietoje (Žolyno - Lakūnų linijoje) sovietų laikais buvo keltas, jis matosi 1972 m. palydovinėje nuotraukoje.
                            Tuo keltu teko naudotis dažnai, nes mama dirbo Antakalnio ligoninėje, o laiptai buvo vos keliasdešimt metrų nuo namų. Valakampių ir Šilo tiltų dar nebuvo.
                            Tiesa, šlaitas tuomet dar buvo plikas, erdvus.

                            Comment


                              Kazbėjų tiltas panašu pabaigtas, bet eismas neleidžiamas. Buvo lentėlė jog statybų pabaiga 2025-07-10, bet kažko delsia atidaryti. Gal kas gali plačiau pakomentuoti?

                              Comment


                                Click image for larger version

Name:	image_156427.png
Views:	492
Size:	92,7 kB
ID:	2216419
                                Click image for larger version

Name:	image_156428.png
Views:	475
Size:	184,5 kB
ID:	2216420

                                Comment


                                  Parašė Red Neck Rodyti pranešimą
                                  Dėl GV sutinku, bet kuo jums neįtiko Žvėryno tiltas? Jei jau kalbėt apie pritaikymą, tai pabandykit su dviračiu pravažiuot Lazdynų tiltą. Va, kur reikia sprendimo. Bet nebus, nes ten juk nei Seimo, nei prestižinio rajono kitame krante.
                                  Vietoj Lazdynų tilto pėstiesiems ir dviratininkams bus siūlomas Užvingio tiltas, kuris šiaip padės nedaryti lanko, kurį daro mašinos. Dėl darbų eigos meras jau komentavo apie jį.

                                  Comment


                                    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                                    Būtent, o alternatyva tai pėdinti iki Baltojo tilto, kas yra žiauriai didelis lankas. Galima būtų pasinaudoti Žvėryno tiltu, bet ten 2 dviratininkai ne visada gali pravažiuoti, o kaip dviratininkų, taip ir pėsčiųjų srautas didelis.
                                    Šiaip, ir Baltasis tiltas dažnai būna elementariai perkrautas. Neužtenka vietos ten pėstiesiems+dviratininkams ir, panašu, kad paskaičiavus realius srautus paaiškėtų, kad nė vienas iš tiltų (kartu ar atskirai) neatitinka reikalavimų ar rekomendacijų pločiams pagal tuos srautus, kurie yra jau dabar, net nekalbant apie potencialius srautus. Anyway, yra visiškai akivaizdu, kad trūksta jungčių pėstiesiems+dviratininkams tiek centre, tiek visur kitur Vilniuje. Yra vienas kitas, kurie gali to tiesiog nuoširdžiai nežinoti ar apie tai nepagalvoti dėl žinių ar įsigilinimo trūkumo, bet nemaža dalis, įskaitant ekonomistą Kuodį su jo jau įgrįsusiais pezalais apie KNA™, elementariai nekenčia idėjos, kad kažkas tuo požiūriu yra daroma pėstiesiems ir dviratininkams, o ne jų kledarų ir gazo minkymo patogumui (tuo požiūriu, beje, irgi daroma daug, dešimteriopai daugiau, nei pėstiesiems). O pėsčiųjų tiltai yra vienas pigiausių ir efektyviausių būdų miestą padaryti patrauklesnį ir patogesnį labai didelei daliai gyventojų ir miesto svečių, padidinti NT vertę ir teritorijų patrauklumą komercijai ir gyvenimui. Tai, kad Benkunskas ėmėsi tiltų tvarkymo, nepriklausomai nuo visų patinka/nepatinka, kol kas gauna iš manęs didelį pliusą.
                                    Paskutinis taisė John; 2025.08.23, 19:30.

                                    Comment


                                      Parašė Artass Rodyti pranešimą
                                      Kazbėjų tiltas panašu pabaigtas, bet eismas neleidžiamas. Buvo lentėlė jog statybų pabaiga 2025-07-10, bet kažko delsia atidaryti. Gal kas gali plačiau pakomentuoti?
                                      Šeštadienį grindinio lentas papidomais varžtais tvirtino du darbininkai. Leido pravažuot tiltu, sakė, atidarymas pirmadienį vakare!

                                      Attached Files

                                      Comment


                                        Saddle Bag'as labai ne aero, kai kišenes turi. xD

                                        O šiaip super krūtai padarė. Keista, jog dar svarstė rekonstruot ar nugriaut. Kokios originalios medžiagos liko, tik tas metalinis karkasas ar ir tas pekeistas identiškomis naujomis medžiagomis?
                                        ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

                                        Comment


                                          https://vilnius.lt/naujienos/uzbaigt...o-nuo-2018-uju

                                          Po rekonstrukcijos automobilių, dviračių ir pėsčiųjų eismui vėl atidarytas į kultūros paveldą įtrauktas Kazbėjų tiltas per Vokės upę. Dėl avarinės būklės ir žmonių saugumo eismas istoriniu tiltu uždraustas 2018-aisiais. Kitąmet planuojama sutvarkyti ir iki tilto vedančią Senojo Gardino plento atkarpą nuo V. A. Graičiūno gatvės bei Kazbėjų gatvę.

                                          [...]

                                          Remonto metu pakeisti Kazbėjų tilto konstrukciniai elementai – plieninė kniedyta perdanga, susidedanti iš skersinių, išilginių ir įstrižinių sijų, važiuojamosios dalies metalinės sijos, perdangos. Taip pat restauruota ir briaunota arkinė santvara (laikančioji konstrukcija), išsaugotos paveldosauginiu aspektu vertingosios statinio savybės.

                                          [...]

                                          Kazbėjų tilto remonto darbų vertė siekia apie 1,124 mln. Eur. Darbai finansuoti Vilniaus miesto savivaldybės biudžeto ir Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšomis. Tilto remontu rūpinosi įmonė „YIT Lietuva“.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X