Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Bendruomenė prieštarauja... Ji prieštarauja ir ML, ir Šiaurinėj, ir kitur.
    Jei tik ir teklausyti ''bendruomenių'', tai galima išvis pamiršti apie bet kokias statybas, išjungti šviesą ir skirstytis.
    Aš už žmonių išklausymą ir maksimalų suderinimą, bet tikrai ne už esminių arterijų stabdymą bele stabdyti ar, kaip sako, NIMBY.

    Comment


      Padarius apklausą Balsiuose dauguma būtų už tiltą. Keli protesto balsai aišku būtų. Bet transporto srautai daug daugiau išaugo vien dėl daugiau gyventojų ir toliau augs. Tiltas ne tiek daug įtakos turėtų. Didesnė bėda, kad berods privažiavimo prie tilto trasoje jau namų pristatyta

      Comment


        Jeigu Balsiai į Vilnių pradės važiuoti per Nemenčinės pl., tada "RIP" Antakalniui ir Žirmūnams ryte/vakare.

        Comment


          Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
          Jeigu Balsiai į Vilnių pradės važiuoti per Nemenčinės pl., tada "RIP" Antakalniui ir Žirmūnams ryte/vakare.
          Antakalnis į Santariškes važiuotų per Balsius tai tas ant to.

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

            Antakalnis į Santariškes važiuotų per Balsius tai tas ant to.
            Gal juokauji? Nori pasakyti, žmonės rinksis raudoną kelią vietoje oranžinio? OK...
            Net jei ir bus srautas dėl šios priežasties, manai, jog jis prilygs kasdieniam piko srautui iš Balsių per Antakalnį ir Žirmūnus? Ta prasme, pareplikavai, bet apie nepalyginamus dalykus (kasdienį piko srautą su tūkstančiais žmonių vs. pavienius retus mažai tikėtinus važiavimus priešinga kryptimi).
            Attached Files

            Comment


              Santariškių kryptimi visi bandymai baigtųsi ties Verkių rūmais bandant patekti iš šalutinio. Ten ir ne piko metu gali stovėti, o ryte tai iš viso manyčiau būtų forget.
              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

              Comment


                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                Santariškių kryptimi visi bandymai baigtųsi ties Verkių rūmais bandant patekti iš šalutinio. Ten ir ne piko metu gali stovėti, o ryte tai iš viso manyčiau būtų forget.
                Anksčiau trasa nuo Ožkinių tilto buvo ne palei Nerį į Ožkinių - Verkių gatves, o infrastruktūriniu koridoriumi Ragučio gatve link Žaliųjų Ežerų gatvės. Dėl to Balsių infrastruktūros koridoriaus ir yra nepatenkinta dalis Balsių gyventojų - nors pirkdami sklypus ir statydami namus galėjo pasidomėti, kad ten rezervuota teritorija trasai link Ožkinių tilto.

                Kol kas žinoma tik apie 2022 metais Šimašiaus savivaldybės pradėtą planuoti mažai kam nereikalingą (nebent miško stirrnoms ir meškoms) pėsčiųjų ir dviratininkų tiltą. To tilto vieta numatyta piečiau, Ožkinių kaime - ties Ožkinių ir Grūšialaukio g. sankryža.

                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                Vilniaus m. savivaldybė 2022.09.15
                Parengtas Vilniaus miesto savivaldybės tarybos sprendimo projektas
                „Dėl pėsčiųjų ir dviračių tilto per Neries upę ties Ožkinių gatve susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo specialiojo plano rengimo“

                https://vilnius.lt/lt/teritoriju-pla...-vystymo-spec/
                Net pasukus nuo to tilto link Ožkinių (jei tokia jungtis kažkada būtų), dauguma tranzitinio srauto į miestą važiuotų per Naujuosius Verkius, kur Popieriaus g. sankryžoje yra pirmenybė įsukant į Žaliųjų Ežerų gatvę (ta pirmenybė likusi nuo tų laikų, kai į kalną kildavo sunkvežimiai su popieriaus fabriko produkcija).
                Paskutinis taisė Romas; 2025.06.14, 10:49.

                Comment


                  Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

                  Gal juokauji? Nori pasakyti, žmonės rinksis raudoną kelią vietoje oranžinio? OK...
                  Net jei ir bus srautas dėl šios priežasties, manai, jog jis prilygs kasdieniam piko srautui iš Balsių per Antakalnį ir Žirmūnus? Ta prasme, pareplikavai, bet apie nepalyginamus dalykus (kasdienį piko srautą su tūkstančiais žmonių vs. pavienius retus mažai tikėtinus važiavimus priešinga kryptimi).
                  Sako piko metu ir dabar iš Antakalnio galo per Nemenčinę ir Skirgiškių gyvenamąją zoną kartais geriau nei stovėt prie Valakampių tilto. Aišku sutvarkius tiltą situacija pagerės. Bet Balsių tiltas grąžins į dabartinę situaciją.

                  Comment


                    Likus dviem savaitėm iki planuotos darbų pabaigos, užvažiavau patikrint Kazbėjų tilto. Dar viskas užtverta, anksčiau laiko pravažiuot nepavyko. Net kažkoks liūdesiukas kilo kertant upę laikinu pėsčiųjų tiltuku.

                    Attached Files

                    Comment


                      Praėjus savaitei po žadėto atidarymo patikrinau tiltą. Vienintelis skirtumas yra tas, kad nebėr lentelės su data. Aiškiai, pajėgumai atitraukti kitur TM.
                      Attached Files

                      Comment


                        Iš savivaldybės protokolų:

                        2. SVARSTYTA: Dėl Antakalnio – Žirmūnų tilto galimybių analizės rengimo.
                        Administracijos patarėja Gintarė Pažarskė informavo, kad Bendrajame plane numatytas pėsčiųjų–dviračių takų tiltas. Ji pakvietė diskusijai dėl galimo poreikio šioje teritorijoje projektuoti transportinį tiltą (būtų reikalingas Bendrojo plano keitimas) arba pėsčiųjų ir dviračių tiltą. Pakomentavo esamą situaciją, projekto įgyvendinimo trikdžius bei galimus sprendinius.
                        Klausimus uždavė ir pasisakė: V. Benkunskas, L. Kairienė, I. Karužis, G. Pažarskė, L. Joffė, A. Nikitin.

                        NUTARTA:
                        1. Pavesti UAB „Vilniaus vystymo kompanija“ suplanuoti Antakalnio – Žirmūnų pėsčiųjų ir dviračių tilto projekto etapus su terminais ir kaštais bei pristatyti juos Neries programos peržiūroje.
                        2. Rengti detalųjį teritorijos planą teritorijos išmiškinimui (įgyvendinus 1 punktą, užsakymą teikia Teritorijų planavimo skyrius).
                        3. Lygiagrečiai rengiant detalųjį teritorijos planą, organizuoti architektūros projekto konkursą (įgyvendinus 1 punktą, užsakymą teikia Architektūros skyrius).
                        4. Pavesti Infrastruktūros grupei pradėti Žolyno g. atkarpos (nuo sankryžos su Antakalnio g. iki Antakalnio poliklinikos, įskaitant planuojamą automobilių parkavimo aikštelę) projektavimą.
                        Paskutinis taisė digital; 2025.08.11, 13:28. Priežastis: tilto dalis perkelta iš šaligatvių temos

                        Comment


                          Kur čia tas tiltas būtų? Kažkur ties Vileišio skveru (Antakalnio pusėje) ir tais laiptais Žirmūnų pusėje?

                          Comment


                            Maždaug nuo Žolyno g. į Lakūnų g.

                            Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-08-11 141948.jpg
Views:	596
Size:	79,2 kB
ID:	2214640

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              Maždaug nuo Žolyno g. į Lakūnų g.
                              Gal koks Ogmios miestas dar prisidėtų prie finansavimo, nes jiems turbūt padėtų padidinti žmonių srautus patogus susisiekimas su antakalniu.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                Maždaug nuo Žolyno g. į Lakūnų g.

                                Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-08-11 141948.jpg
Views:	596
Size:	79,2 kB
ID:	2214640
                                Kokio statumo tas tiltas turėtų būti? Ar bus tiesiog nuo pakrantės iki pakrantės? Tokiu atveju dviračiu vos ne toks pat atstumas minti iki Šilo tilto ir tada aukštyn, su tiltu ar be tilto.

                                Comment


                                  Parašė Košutas Rodyti pranešimą

                                  Kokio statumo tas tiltas turėtų būti? Ar bus tiesiog nuo pakrantės iki pakrantės? Tokiu atveju dviračiu vos ne toks pat atstumas minti iki Šilo tilto ir tada aukštyn, su tiltu ar be tilto.
                                  Viskas priklauso nuo to ar meras turės valios daugiau pinigėlių išleisti. Jeigu taip, bus kaip su troleibusais “pinigai - ne problema” ir statom tiesų. Jeigu ne, geriau nestatyti ir tiesiog daugiau troleibusų 21 paleisti.

                                  Comment


                                    Parašė Košutas Rodyti pranešimą

                                    Kokio statumo tas tiltas turėtų būti? Ar bus tiesiog nuo pakrantės iki pakrantės? Tokiu atveju dviračiu vos ne toks pat atstumas minti iki Šilo tilto ir tada aukštyn, su tiltu ar be tilto.
                                    Tai manau faktas, kad nuo pakrantės iki pakrantės, nes ten abejose pusėse eina dviračių takai. O Žirmūnų pusėje jau kažkaip reiks kitaip spręsti užkilimą/nusileidimą. Mano citatoje minimas ir išmiškinimas. Vargu ar ten kas norėtų matyti tiltą-spiralę. Labai jau griozdiškai atrodytų, o ten ir daugiabučių langų yra į upę.

                                    Comment


                                      Man atrodo, čia yra pavyzdys, kaip kažkas judinama, kai apleista vieta susidomi kokie nors investuotojai arba protingos galvos, kurios nei karto nėra buvusios toje teritorijoje. Neatmesčiau, kad čia tiesiogiai susiję su Avulio statybomis Žirmūnų 3a arba tais pačiais Ogmios. Baisu net pagalvoti, kaip atrodytų grėmėzdiškas tiltas toje 'išmiškintoje' teritorijoje. Gal geriau protingos galvos pagalvotų, kaip pagerinti vietiniams Žirmūnų gyventojams susisiekimą su tuo pačiu Ogmios centru (pvz. padarant perėją ties Žirmūnų/Lakūnų sankryža?). Ar bent kokią viešąją erdvę miegamuosiuose Žirmūnuose? Skauda akys žiūrint, kaip moteriškės pardavinėja daržoves aikštelėje prie buvusios Saulutės parduotuvės.
                                      Negana to, visam šitam reikalui trukdo pastatytas Vileišio 27a pastatas. Statant jį nebuvo sugebėta išsireikalauti normalios jungties su paupio dviračių taku, nors ten numatyta tarprajoninė jungtis. Be to, net ir esamos Šilo tilto prieigos iš abiejų pusių nepritaikytos dviračiams.
                                      Jeigu gyvenčiau kitam rajone, tikrai pasipiktinčiau, kad pinigai švaistomi tokiems nereikalingiems projektams.

                                      Comment


                                        Tai jau būtų trečias (jei ne ketvirtas) pėsčiųjų tiltas per Nerį, kiuris "projektuojamas", bet realiai nieko nevyksta.

                                        Comment


                                          Įdomu, kokioje stadijoje planas renovuoti Bukčių kabantį tiltą? Statybų leidimas išduotas dar 2023, planavo skelbti rangovo konkursą, ir užtilo. Padėtas į stalčių?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X