Net jei būtų pastatytas pėsčiųjų viadukas, išliktų nuolatinis pėsčiųjų srautas tarp sporto aikštynų ir VCUP, o besikabarojančių ant viaduko tam, jog pereiti gatvę būtų vos vienas kitas. Tranzito panaikinimas toje vietoje tikrai būtų super.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai
Collapse
X
-
Nužydės sakuros ir grįš eismas į senas vėžes. Ten dabar populiariausia vieta Vilniuje, natūralu, kad eismas stovi.
Parašė Laure23 Rodyti pranešimąDar apie Upės g. turėjusį būti pėsčiųjų viaduką..
Teko šiandien įsijungti Waze kitiems maršrutams, bet kas Waze man užkliuvo tai vienintelė raudona gatvė Vilniuje tuo metu (kas yra labai neįprasta nes šiokią dieną visas Vilnius raudonuoja) - o tai Upės g., per visą savo ilgį.
Žinojau, kad Delfi turi live kamerą grynai ties Baltojo tilto pėsčiųju perėja, tad nusprendžiau grįžęs namo užmesti akį, kas ten darosi (https://www.delfi.lt/video/transliacijos/24-7/)
Tik įjungus, buvo geros 2 minutės, kol viena mašina sugebėjo pajudėti. Atsidarė pėsčiųjų 'sezonas' ir ten srautai yra praktiškai nepertraukiami - ir tai tik balandžio pabaiga.
Jau daug yra kalbėta apie šią vietą, bet šią problemą reikia kažkaip spręsti nes ji taps tik dar opesnė. Ir aš tai sakau ne tik kaip 'automobilistas', bet ir kaip pėstysis kuriam nėra itin malonu kad koks naglesnis vairuotojas su mažai kantrybės bandys ant kulnų važiuoti kad tik pralėktų šitą butelio kaklelį.
EDIT: Dabartinė situacija Waze - 19 min. pervažiuoti šia gatvę, mano subjektyvia nuomone, yra truputį daugoka.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąNetikęs reikalas yra naudoti rūdijančius metalus. Reikia padaryti pvz nerūdijančio plieno ir baigtųsi visiems laikams nesąmonės. Dabar 1 m nerūdijančio plieno vamzdžio kainuoja apie 18 eur.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąNerudyjantis plienas taip pat yra daug tankesnis ir dėl to sunkesnis. Jeigu tiltai susiduria su problemomis kai prikabinama spynų, tai matyt svorio parametras ten taip pat svarbus.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Nerzaveika naudoti būtų pinigų švaistymas. Sudėtingesnis apdirbimas, gerokai brangesnis suvirinimas ir iš esmės vis vien tektų dažyti milteliniu būdu, nes poliruoti tokio tilto turėklus.... Kadangi iš esmės paviršiaus kokybe nėra didelis prioritetas, tai geriausias variantas karštas cinkavimas ir vėliau dažymas miltelinių būdu, nes taip gaminius būtų nesudėtinga suvirinti.
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Kas čia per prasimanymas, kad NP virinti brangiau? Taip, elektrodas brangesnis, bet tik tiek, kiek skiriasi metalų kaina, t.y.maždaug 4 kartus, kas, įvertinus darbų kainą, yra net pigiau, nei virinti ir po to apdoroti paprastą plieną.
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Nusišnekate. Tankis beveik nesiskiria nuo paprasto plieno.
Comment
-
Nerudijantis plienas yra gerokai sunkesnis. Gerokai brangesnis. Pigus nerudijantis plienas dar iri rudija jei veikiakamas atmosferos, gerenių markių NP gerokai brangesnis. Logiškas sprendimas yra juodasis plienas su cinkavimu ir dažymu, toks be mechaniniu pažeidimų beveik niekad nesurudys.
Iš esmės nuemus turėklus, nusmeliavus, nucinkavus, nudažius, stovėtų šimta metų toks. Arba tiesiog gaminame naujus.
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąNerudijantis plienas yra gerokai sunkesnis. Gerokai brangesnis. Pigus nerudijantis plienas dar iri rudija jei veikiakamas atmosferos, gerenių markių NP gerokai brangesnis. Logiškas sprendimas yra juodasis plienas su cinkavimu ir dažymu, toks be mechaniniu pažeidimų beveik niekad nesurudys.
Iš esmės nuemus turėklus, nusmeliavus, nucinkavus, nudažius, stovėtų šimta metų toks. Arba tiesiog gaminame naujus.Paskutinis taisė KEdas; 2023.05.03, 12:04.
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimąMano žiniomis, visi plienai ir jų lydiniai turi maždaug 8 kg/m³ tankį.
Šiaip yra 7800 kg/m3
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 2 patinka
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Nenoriu ginčytis iš ko gaminti būtų pigiau, nes yra daug niuansų ir kintamųjų, tačiau norėčiau, kad pagrįstumėte teiginį dėl plienų tankio. Nes kai kas tais prasimanymais gali ir patikėti. Mano žiniomis, visi plienai ir jų lydiniai turi maždaug 8 g/m³ tankį.
Aš dirbu su metalais, ir rankoje dabar laikydamas vieno ir kito tokio pat dydžio gabalus, vienareikšmiškai nerūdijantis yra kiek sunkesnis.
- 1 patinka
Comment
-
Kam reikia virinti nerūdijantį plieną? Vamzdinės konstrukcijos yra surenkamos - turi spec sujungimus.
Svoris problema? Kokiu pagrindu? Kai ant tilto užvažiuoja kelesdešimt auto, kurių visas svoris bus keliasdešimt tonų, tai turėklų keli šimtai paildomi kg bus problema? Na tai galima ieškoti lengvinanačių sprendimų - pvz naudoti tik nerūdijančio plieno vamzdžių rėminę konstrukciją o užpildą daryti pvz nerųdijančio plieno trosų tinklą.
Taip pat vertėtų paieškoti kitokių sprendimų.
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąKam reikia virinti nerūdijantį plieną? Vamzdinės konstrukcijos yra surenkamos - turi spec sujungimus.
Svoris problema? Kokiu pagrindu? Kai ant tilto užvažiuoja kelesdešimt auto, kurių visas svoris bus keliasdešimt tonų, tai turėklų keli šimtai paildomi kg bus problema? Na tai galima ieškoti lengvinanačių sprendimų - pvz naudoti tik nerūdijančio plieno vamzdžių rėminę konstrukciją o užpildą daryti pvz nerųdijančio plieno trosų tinklą.
Taip pat vertėtų paieškoti kitokių sprendimų.
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimą
O kodėl būtent nerūdijantis plienas? Mitas, akd jis nerūdija, pigesni (labaiusiai nauduojami) visai lengvai surūdija. Beveik nerudija tik su titano ar kitomis brangiomi priemaišom. Paprastas plienas, teisingai gaminamas, cinkuotas ir dažytas yra tiek pat ilgaamžiskas ir pigesnis. Beto spalvas galima bet kokais pasirinkti, o NP dažymas yra probleminis.
Kad ir su labai ribotom žiniom iš univero apie medžiagų atsparumą ir lydinius plius šiokia tokia patirtim dirbant su metalo gaminių tiekimu, bet šitai skaitant akys kraujuoja. Tikrai nepravesiu viso kurso apie plieno lydinius, bet labai rekomenduočiau pačiam pasiskaityti kažkiek mokslinę literatūrą vietoj rėmimosi alchemikų nuomone ir pradėti nuo to kas nerūdijantį plieną daro nerūdijnančiu ir kodėl jis kartais rūdija. Tada galima paanalizuoti kokie lydiniai egzistuoja ir ką ten gali veikti Titanas (spoiler alert: ne dėl nerūdijimo jis ten). Tada galima pasiskaityti ir apie tokio plieno apdirbimą ir dėl to atsirandančius defektus, kurie gali sukelti rūdijimą bei metodus kaip tą rūdijimą sustabdyti ir kas yra nerūdijančio plieno pasyvavimas. Pabaigai galima pasiskaityti ir kaip paruošti nerūdijantį plieną dažymui (nuvilsiu, bet tai nėra sudėtingiau nei "paprastą" plieną).
- 6 patinka
Comment
Comment