Pradėjo dažyt Baltajį tiltą. Kaip ir praeitą kartą be normalaus paruošimo dažymui (kažkiek paruošė tik tilto šonus), virš senų dažų ir paliekant rūdis. Protingi mokosi iš svetimų klaidų, kvailiai iš savo klaidų, o VMS darbuotojai yra kažkokia atskira nauja rūšis, kuri išvis nesugeba kažko pasimokyt...
Ten Avulio valdos. Bent jau nerandu kad kažkiek savivaldybė prisidėjo.
Tai, Avulio, aš ir nesakiau, kad VMS, tiesiog pateikiau kaip pavyzdį, kad ir ką tik pastatyti objektai gali atrodyti "morališkai pasenę", jeigu vietoje normalaus remonto taikyt Baltojo tilto metodą.
Problema yra ta, kad jis yra "morališkai pasenęs", nes nuo jo pastatymo iš remontų buvo tik tokios teplionės.
Ir su labiau atsakingais tiltais elgiamasi ne ką atsakingiau - pvz. Miškinio tilto A1 ėmėsi tik kai konkrečiai avariniu patapo. Na užtat greičio matuokliams ir baltiems dažams ištisinėms linijoms lėšų netrūko, netrūksta ir greičiausia netrūks.
Problema su baltuoju tiltu ta, kad jis yra morališkai pasenęs. Reikia kažką galvot geresnio su juo, nei tik padažymas.
Problema yra ta, kad jis yra "morališkai pasenęs", nes nuo jo pastatymo iš remontų buvo tik tokios teplionės. Tiltui yra tik 25 metai, bet kas morališkai pasens, jeigu jūs vietoje normalaus problemos sprendimo imsitės "ai dzin, porai metų ir taip sueis" metodo (puikus pavyzdys yra tie prieš pusę metų pastatyti apšvietimo stulpai Žalgirio stadiono promenadoje, jie jau atrodo prasčiau nei šis tiltas). Jeigu jį tvarkingai restauruotų (kaip daro visur Skandinavijoj ir nieks niekam morališkai nesensta), būtų puikus tiltas. Dabar gi vėl turėsim teplionę, kuri metus prastovės daugmaž balta, o paskui vėl grįš į savo įprastą apleistą būklę.
Gal prieš sprendžiant
moralines tiltų išvaizdos bėdas reiktų pagaliau pastatyti Litexpo tiltą, kurio nebuvimas yra n kartų morališkai ir ne tik blogiau. Verkių/valakampių tilto nebuvimas irgi morališkai įdomiau.
Regis ne purkštuvu dažo, o teptuku šiuos 2 procesus galima atlikti vienu brūkštelėjimu
Tvarkingas paruošimas nuvalant paviršių nuo senų dažų ir rūdžių ir perdažymas kainuotų daugmaž kiek ir pagaminti naujai.
Pinigų miesto ižde yra kiek yra, ir žiūrint į realijas ... pagausės itin negreitai.
Ir todėl logiškiau yra leisti mokesčių mokėtojų pinigus ant jau antro šimašremončio per 3-4 metus, nors ir pirmą ir antrą kartą visi puikiai suprato, kad atrodys tai kaip kaimietiška chaltūra, o jau po metų-kitų atrodys kaip atrodė iki remonto? Čia tokia pati logika kaip turint skylę visiems matomam dantyje ir kenčiant nuo skausmo, vietoje to, kad nueit pas odontologą ir išspęst problemą visam laikui arba bent jau ilgam, gerti nuskausminamuosius, nes "nū tai taip pigiau...".
Yra, bet kiek toks dažymas laiko? Be to atsilupusius senus dažus, ten, kur daug purių rūdžių - tai reikia šalinti ir jokie stebuklingi dažai nepadės.
Regis ne purkštuvu dažo, o teptuku šiuos 2 procesus galima atlikti vienu brūkštelėjimu
Tvarkingas paruošimas nuvalant paviršių nuo senų dažų ir rūdžių ir perdažymas kainuotų daugmaž kiek ir pagaminti naujai.
Pinigų miesto ižde yra kiek yra, ir žiūrint į realijas ... pagausės itin negreitai.
Pradėjo dažyt Baltajį tiltą. Kaip ir praeitą kartą be normalaus paruošimo dažymui (kažkiek paruošė tik tilto šonus), virš senų dažų ir paliekant rūdis. Protingi mokosi iš svetimų klaidų, kvailiai iš savo klaidų, o VMS darbuotojai yra kažkokia atskira nauja rūšis, kuri išvis nesugeba kažko pasimokyt...
Prie Baltojo tilto jau kurį laiką dirba oranžiniai žmogeliukai. Nepavyko pastebėti ką tiksliai daro, bet vaikšto ant/po tiltu, pastatyti lyg ir pastoliai. Gal pagaliau ėmėsi normaliai perdažyt?
Prie Baltojo tilto jau kurį laiką dirba oranžiniai žmogeliukai. Nepavyko pastebėti ką tiksliai daro, bet vaikšto ant/po tiltu, pastatyti lyg ir pastoliai. Gal pagaliau ėmėsi normaliai perdažyt?
Džiugu. Man tik šiek tiek nepatinka sprendimas nešančiųjų konstrukcijų galus pamerkti į vandenį dėl ilgaamžiškumo bei remonto klausimų. Bet, gal nieko tokio, tuo labiau, kad tiltas nėra grandiozinis, tad net greitesnio irimo atveju nėra didelis praradimas, mano manymu. O jei tie mazgai bus išspręsti taip, kad ir toks jų pamerkimas į vandenį jų kaip ir neįtakos, tai išvis gerai.
.
Na pirmiausia medis į vandenį nėra pamerktas. Atramos tai betoninės, ir iškilę gerokai virš vandens. O jei viena kartą per 10 metų patvins Neris, ir pasieks medžio konstrukcijas, tai nemanau kad turės didesnės įtakos ilgaamžiškumui. Aišku konkretūs sprendiniai tikslinsis TP projekto metu. Aišku smagu kai laimi pažįstami žmonės, su visai geru projektu
Džiugu. Man tik šiek tiek nepatinka sprendimas nešančiųjų konstrukcijų galus pamerkti į vandenį dėl ilgaamžiškumo bei remonto klausimų. Bet, gal nieko tokio, tuo labiau, kad tiltas nėra grandiozinis, tad net greitesnio irimo atveju nėra didelis praradimas, mano manymu. O jei tie mazgai bus išspręsti taip, kad ir toks jų pamerkimas į vandenį jų kaip ir neįtakos, tai išvis gerai.
Beje, man labai patiko sprendimas statyti iš klijuotos medienos. Jei nors kiek teko užmesti akį į medžio konstrukcijų progresą, tai žinote, kad šiuolaikinės klijuoto medžio konstrukcijos yra tvirtesnės už plieną. Neveltui Japonai, berods ir skandinavai linksta link medinių dangoraižių statybos.
prie ko cia tilto forma, mes kalbam apie du tilto lygius - vienas eina vidine arka nuo krantiniu, kita isorine mazesnio spindulio. Abu tiltai dengti medziu, abu pestiesiems. Cia tas pats kaip pastatyt pastata eifelio boksto aukscio ir formos ir sakyt nu tipo cia A raide. Nemanau kad cia kazkoks autoriniu teisiu pazeidimas, bet tiesiog galetu buti ir originalesne ideja igyvendinta uz 5 mln euru, o ne nukopijuota vienas prie vieno.
Sakyčiau čia dar reikia džiaugtis, kad išvis yra kažkokia idėja (mano manymu visai gera, plius dar ir iš medžio), nes priminsiu, 3 vietą užėmė šitas originalumo įsikūnijimas:
prie ko cia tilto forma, mes kalbam apie du tilto lygius - vienas eina vidine arka nuo krantiniu, kita isorine mazesnio spindulio. Abu tiltai dengti medziu, abu pestiesiems. Cia tas pats kaip pastatyt pastata eifelio boksto aukscio ir formos ir sakyt nu tipo cia A raide. Nemanau kad cia kazkoks autoriniu teisiu pazeidimas, bet tiesiog galetu buti ir originalesne ideja igyvendinta uz 5 mln euru, o ne nukopijuota vienas prie vieno.
Tai tame romėniškame tilte irgi tas pats, mažesnio spindulio arka formuoja atramas ties krantinėmis, kita arka mažesnio spindulio, kad patogiau pereiti būtų.
Komentuoti: