Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Ar kabantis tiltas kaip Vokėje šalia geležinkelio tilto nėra saugus ir neatitinka STR? Jei neatitinka, kodėl tokius sėkmingai stato turistiniuose maršrutuose, pvz per Merkį?

    Uperis buvo blogas pavyzdys. Kiek pamenu privalėjo būti su prižiūrėtoju, veikė tik atitinkamom valandom, vasarą ir t.t. Elementarus medinis kabantis tiltas veikiantis 24/7/365 yra visai kito lygio infrastruktūra.

    Kuo didesni priežiūros kaštai? Perdažyt kas kelis metus ir kas 10 metų pakeist išpuvusias lentas? Tai ir gelžbetoniniam reikia priežiūros.
    Merkio vagos plotis plačiausiose vietose 25-45m, tuo tarpu Neries Vilniuje 90-100 m. Nesu tiltų ekspertas, bet iš bendrosios fizikos spėju kad 2-3 kartus ilgesniam tiltui konstrukcija bus daugiau kartų sudėtingesnė. Turėtų būti ir platesnis kad būtų galima prasilenkti normaliai nes 100m tai ne 20m ir nelauksi kol praeis iš kitos pusės žmogus. Dar ir neįgaliems turi būti pritaikytas - VMS yra nusprendus nebestatyti naujų statinių, kurie būtų nepritaikyti neįgaliems - pvz Šnipiškėse apžvalgos bokšto atsisakyta, nes be lifto. Dar ir vizualinė dalis - visiems titltams skelbiami architektūriniai konkursai, o čia statysim bele ką laikinai, nors tas laikinai gali būti ir keliasdešimt metų?

    Comment


      Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

      Merkio vagos plotis plačiausiose vietose 25-45m, tuo tarpu Neries Vilniuje 90-100 m. Nesu tiltų ekspertas, bet iš bendrosios fizikos spėju kad 2-3 kartus ilgesniam tiltui konstrukcija bus daugiau kartų sudėtingesnė. Turėtų būti ir platesnis kad būtų galima prasilenkti normaliai nes 100m tai ne 20m ir nelauksi kol praeis iš kitos pusės žmogus. Dar ir neįgaliems turi būti pritaikytas - VMS yra nusprendus nebestatyti naujų statinių, kurie būtų nepritaikyti neįgaliems - pvz Šnipiškėse apžvalgos bokšto atsisakyta, nes be lifto. Dar ir vizualinė dalis - visiems titltams skelbiami architektūriniai konkursai, o čia statysim bele ką laikinai, nors tas laikinai gali būti ir keliasdešimt metų?
      Kodėl tada stato krantinę su atsijom? Ten irgi neįgaliesiems bus nekažką. Arba neasfaltuotas dvirtakis nuo Gariūnų tilto iki Lazdynų.

      Na taip, kai prasideda pertekliniai reikalavimai ir norisi architektūros šedevro Užvingyje ar Valakampiuose tada ir sėdim be nieko. Apart tų atvejų kai vsio zokono ir pateptieji stato Misionierių sodus ir naująsias Avuliofkes. Galėtų pateptieji pradėt statyt ir elementarią infrastruktūrą. Bent miestui naudos būtų.

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        Kodėl tada stato krantinę su atsijom? Ten irgi neįgaliesiems bus nekažką. Arba neasfaltuotas dvirtakis nuo Gariūnų tilto iki Lazdynų.

        Na taip, kai prasideda pertekliniai reikalavimai ir norisi architektūros šedevro Užvingyje ar Valakampiuose tada ir sėdim be nieko. Apart tų atvejų kai vsio zokono ir pateptieji stato Misionierių sodus ir naująsias Avuliofkes. Galėtų pateptieji pradėt statyt ir elementarią infrastruktūrą. Bent miestui naudos būtų.
        Dėl neasfaltuoto dvirtakio: blogai.
        Dėl atsijos - čia mažas dalykas. Visi projektai turės dalių nepritaikytų neįgaliesiems - neatsisakom amfiteatrų, laiptų ir panašiai, svarbu kad yra alternatyva. Blogai, kai statinys iš esmės pritaikytas tik pilno mobilumo žmonėms.

        Dabar įsivaizduok save politiko vietoj. Kaip tu rinkėjams parduotum tiltą, kuris kainuoja pusę tiek, kiek normalus tiltas, kuris atrodo baisiai, kuriuo negali naudotis neįgalieji, dviratininkai ir tėvai su vaikais vežimėliuose, kur sniegą gali valyti tik rankomis ir kastuvu, nes su traktoriuku neužvažiuosi, ir t.t. Mažų mažiausiai meras būtų visuotinai išjuoktas ir iškritikuotas, jau nekalbant apie tyrimus dėl galimos korupcijos.

        Comment


          Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
          Dėl neasfaltuoto dvirtakio: blogai.
          Dėl atsijos - čia mažas dalykas. Visi projektai turės dalių nepritaikytų neįgaliesiems - neatsisakom amfiteatrų, laiptų ir panašiai, svarbu kad yra alternatyva. Blogai, kai statinys iš esmės pritaikytas tik pilno mobilumo žmonėms.
          Kas geriau - jokio tilto, ar tiltas prastai pritaikytas neįgaliesiems? Juk nebūtų laiptų ir t.t.

          Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
          Dabar įsivaizduok save politiko vietoj. Kaip tu rinkėjams parduotum tiltą, kuris kainuoja pusę tiek, kiek normalus tiltas, kuris atrodo baisiai, kuriuo negali naudotis neįgalieji, dviratininkai ir tėvai su vaikais vežimėliuose, kur sniegą gali valyti tik rankomis ir kastuvu, nes su traktoriuku neužvažiuosi, ir t.t. Mažų mažiausiai meras būtų visuotinai išjuoktas ir iškritikuotas, jau nekalbant apie tyrimus dėl galimos korupcijos.
          Nu niekaip netikiu, kad eilinis pakabinamas tiltukas su žvyruoti priėjimu kainuotų pusę grandiozinio projekto kainos Jei tiek kainuotų tai tikrai reiktų ieškot korupcijos.

          Dėl naudojimosi - kažkaip nebūna problemų su dviračiu Vokėj per tiltą pervažiuot. Aišku reiktų truputi platesnio, kad būtų patogui prasilenkti. Žiemą Užvingio ar Valakampių-Verkių tiltai šiaip ar taip būtų ryškiai mažiau naudojami. Aišku pavienių entuziastų visada yra, bet visgi arklio dalis dviraičų/paspirtukų/pėsčiųjų srauto yra pavasarį/vasarą/žiemą. Ir net žiemą ryškiai skiriasi užkietėjusių entuziastų kiekis geresniu oru ir iškart po pūgos.

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą
            Nu niekaip netikiu, kad eilinis pakabinamas tiltukas su žvyruoti priėjimu kainuotų pusę grandiozinio projekto kainos Jei tiek kainuotų tai tikrai reiktų ieškot korupcijos.
            Gal jau užtenka tų nesąmonių apie laikinus pakabinamus tiltus per Nerį?

            Comment


              Viadukas virš aplinkkelio. Rytuose garažų dar yra, o su daugiabučių statybomis artėja dviračių ir pėsčiųjų tako jungtis. Iš vakarų nuo asfaltuotos Vakarinės g. į rytus:

              Click image for larger version  Name:	IMG_20220408_121834.jpg Views:	0 Size:	1,20 MB ID:	1961272

              Click image for larger version  Name:	IMG_20220408_121759.jpg Views:	0 Size:	769,7 kB ID:	1961274

              Click image for larger version  Name:	IMG_20220408_121712.jpg Views:	0 Size:	1000,6 kB ID:	1961273

              Vaizdas atgal:
              Click image for larger version  Name:	IMG_20220408_121707.jpg Views:	0 Size:	684,9 kB ID:	1961275
              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

              Comment


                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                Ar kabantis tiltas kaip Vokėje šalia geležinkelio tilto nėra saugus ir neatitinka STR? Jei neatitinka, kodėl tokius sėkmingai stato turistiniuose maršrutuose, pvz per Merkį?

                Uperis buvo blogas pavyzdys. Kiek pamenu privalėjo būti su prižiūrėtoju, veikė tik atitinkamom valandom, vasarą ir t.t. Elementarus medinis kabantis tiltas veikiantis 24/7/365 yra visai kito lygio infrastruktūra.

                Kuo didesni priežiūros kaštai? Perdažyt kas kelis metus ir kas 10 metų pakeist išpuvusias lentas? Tai ir gelžbetoniniam reikia priežiūros.
                Būtent, paprastas kabantis tiltas yra saugus (nes standartai visoje šalyje vienodi) ir pigus. Pvz. šitas naujas gana ilgas kainavo tik 150 tūkst. Eur. Manau Vilniuje toks pastatytas Vingio parke, žirmūnuose, verkiuose kur kas labiau naudojamas būtų nei čia Anyksčių rajone, kur žmonių ateina tik sezono metu savaitgaliais.



                Flickr

                Comment


                  Parašė spekas Rodyti pranešimą
                  Reikia greičiau statyti pėsčiųjų ir dviračių viaduką virš GV ties Didlaukio gatve.

                  https://portal.sisp.lt/portal/apps/w...b631a2aac31b15

                  Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	2050
Size:	107,2 kB
ID:	1958656
                  Užklausiau dėl viaduko. Gavau atsakymą su įdomia info.

                  ,,Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2021 m. vasario 23 d. įsakymu Nr. 30-315/21 „Dėl susisiekimo komunikacijų statybos, rekonstravimo ir remonto projektų rengimo ir jų įgyvendinimo planų sudarymo lentelių formų tvirtinimo“ buvo patvirtinta projektų rengimo, įgyvendinimo ir reitingavimo tvarka. Pagal šią tvarką užsakomi planuojamų rekonstruoti gatvių projektai. Su tvarka galite susipažinti internete https://aktai.vilnius.lt/document/30351672. Šiuo momentu Didlaukio g. per Geležinio Vilko g. pagal sudarytą reitingą tarp pėsčiųjų ir dviračių takų statybos, rekonstravimo ir remonto projektų rengimo ir jų įgyvendinimo planų projektus iš 38 projektų yra 12 vietoje.''

                  Lyg ir gera žinia, kad viadukas 12 vietoje ir nėra prioritetų pabaigoje. Deja, man nepavyko pateikta nuoroda gauti minimo sąrašo - nematau minimo dokumento nuėjęs nuoroda.

                  Comment


                    Bus atkurta Vilkpėdės ir Lazdynų jungtis: žadama rekonstruoti kabantį tiltą
                    Vienas pirmųjų projektų – 1957 m. statyto Bukčių tilto rekonstrukcija. Per jį bus atkurta pėsčiųjų jungtis su Lazdynais. Po rekonstrukcijos tiltas atgims nauju, Elektrinės tilto, vardu ir per Nerį suformuos jungtį tarp kairėje upės pusėje esančių Eigulių g. ir Elektrinės g. planuojamų dviračių takų ir dešinėje upės pusėje esančios Miškinių g. ir Lazdynų mikrorajono.

                    2021 m. atlikus tilto ekspertizę, paaiškėjo, kad eksploatacijai tinkami tik esami lynai. Rekonstrukcijos projektu bus siekiama atkurti pirminį tilto dizainą paliekant lynus, tačiau buvusios metalinės konstrukcijos dėl korozijos yra nebepanaudojamos.

                    Elektrinės tilto per Nerį Vilniuje rekonstrukcijos projektinius pasiūlymus rengusi bendrovė „TEC Infrastructure“ visuomenę kviečia aptarti projektą birželio 30 d. 17.00 val. nuotolinės konsultacijos metu.

                    Prisijungimo nuoroda https://bit.ly/3OiBWFf

                    Comment


                      Reportažas prieš atidarant Baltąjį tiltą 1995 metais:

                      https://fb.watch/eLR7frj_Fp/

                      Keli komentarai:
                      1. Tiltas dešinėje Neries pusėje buvo nuvestas į pievą
                      2. Svarbiose sankryžose norėjo daryti brangų malonumą - dviejų lygių sankryžas, bet vakaruose jau baigėsi šita mada
                      3. Darbų sauga...
                      Paskutinis taisė digital; 2022.08.08, 00:57. Priežastis: pridėti metai

                      Comment


                        Vilniaus m. savivaldybė 2022.09.15
                        Parengtas Vilniaus miesto savivaldybės tarybos sprendimo projektas
                        „Dėl pėsčiųjų ir dviračių tilto per Neries upę ties Ožkinių gatve susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo specialiojo plano rengimo“

                        https://vilnius.lt/lt/teritoriju-pla...-vystymo-spec/

                        Comment


                          Hmm, įdomiai. O ne geriau būtų lėšas ir pastangas mesti kiek aukštėliau numatomam tiltui, kuriuo vyktų ir transporto eismas? Viena statyba ar nebūtų išspręstos visos trys problemos? Nes jei šį pastatys čia, ar, ir kaip tai gali įtakoti aukščiau numatomo tilto statybos planus? Ar nebus kažkaip taip, kad jei šitą pastatys, tuomet kils ,,pasiteisinimai'', kad šalia dar vieno tilto statyti netikslinga, ar panašiai?



                          Ar ne per didelė prabanga statyti pėsčiųjų dviratininkų tiltus tokiose vietose, kuomet jo nėra net tokiose vietose:

                          Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	554
Size:	165,0 kB
ID:	1992254

                          Comment


                            Rengti planus ir projektus yra ženkliai pigiau nei įrenginėti objektus. Taupomas procedūrinis laikas.
                            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                            Comment


                              Ta prasme ar yra prasmė statyt tiltą per upę, kur nėra jokio praėjimo vs. statyt ten, kur yra pėsčiųjų perėja ir praeit įmanoma?

                              Comment


                                Mes jau tokie turtingi, kad statytume "leisure" tiltus tokiose vietose?

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Ta prasme ar yra prasmė statyt tiltą per upę, kur nėra jokio praėjimo vs. statyt ten, kur yra pėsčiųjų perėja ir praeit įmanoma?
                                  Kokia prasmė Ožkinių pėsčiųjų tiltui? Nueit pagrybaut? MTB prasukt ratuką Žirmūnai - Antakalnis - Žalieji - Žirmūnai?

                                  Jei jau niežti pastatyti pėsčiųjų tiltą, Verkiai - Valakampiai daug daugiau prasmės būtų.

                                  Comment


                                    Priežasčių galima sugalvot, jeigu tik nori. Pavyzdžiui, pagerinti ugdymo įstaigų pasiekiamumą anapus Neries gyvenantiems, pagerinti viešojo transporto prieinamumą per Nemenčinės pl. Tai jau dvi rimtesnės priežastys, negu tik rekreacija.

                                    Verkiai - Valakampiai jau tikrai būtų tik rekreacijai. Nors sutikčiau, kad jo reikėtų. Reikėtų ir šiaip tiltų ir pačiame miesto centre.

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      Priežasčių galima sugalvot, jeigu tik nori. Pavyzdžiui, pagerinti ugdymo įstaigų pasiekiamumą anapus Neries gyvenantiems, pagerinti viešojo transporto prieinamumą per Nemenčinės pl. Tai jau dvi rimtesnės priežastys, negu tik rekreacija.

                                      Verkiai - Valakampiai jau tikrai būtų tik rekreacijai. Nors sutikčiau, kad jo reikėtų. Reikėtų ir šiaip tiltų ir pačiame miesto centre.
                                      Pvz.: Lazdynėliai, Bukčiai - Ž.Paneriai. Kažkada net prieškaryje ten buvo tiltas.
                                      Beje, Ž.Panerių vaikų dalis mokosi Lazdynuose.

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        Priežasčių galima sugalvot, jeigu tik nori. Pavyzdžiui, pagerinti ugdymo įstaigų pasiekiamumą anapus Neries gyvenantiems, pagerinti viešojo transporto prieinamumą per Nemenčinės pl. Tai jau dvi rimtesnės priežastys, negu tik rekreacija.

                                        Verkiai - Valakampiai jau tikrai būtų tik rekreacijai. Nors sutikčiau, kad jo reikėtų. Reikėtų ir šiaip tiltų ir pačiame miesto centre.
                                        Verkiai - Valakampiai būtų geras susisiekimas dviračiu iš Antakalnio į Santariškes. Tiek studentam į statomą fakultetą, tiek darbuotojam.

                                        Dėl Ožkinių tilto - šiuo metu nuo Balsių į Ožkinius autobusas tik ratais-kvadratais per Popieriaus gatvę. Tiesiai eit į tą kalniuką - ne itin jauku. Vaikams mint dviračiu tamsoj irgi nekažką. Vargu ar daug žmonių paleis mažamečius (Balsiuose gimnazijinių klasių nėra) eit kilometrą-du kai galima paleist Antakalnyje prie mokyklos. Be to Balsių mokyklos užpildytos ir šitoje pusėje esančių mokinių.

                                        Man asmeniškai tai praverstų šitoks tiltas. Bet finansinės logikos visiškai nematau

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                          Mes jau tokie turtingi, kad statytume "leisure" tiltus tokiose vietose?
                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          Priežasčių galima sugalvot, jeigu tik nori. (Pavyzdžiui, pagerinti ugdymo įstaigų pasiekiamumą anapus Neries gyvenantiems, pagerinti viešojo transporto prieinamumą per Nemenčinės pl. Tai jau dvi rimtesnės priežastys, negu tik rekreacija. (...).
                                          Ožkinių tiltas labai praverstu važiuoti iš KK102 nuo Nemenčinės plento į šiaurinę miesto dalį (Baltupius, Santariškes).

                                          Kai kažkada bus nutiesta Mykolo Lietuvio gatvė, ta gatvė pravers ir visai Šiaurės vakarų daliai - Fabijoniškėms, Pašilaičiams ir toliau važiuojant Vakariniu aplinkkeliu link Pilaitės, o sunkvežimiams - link A.Panerių ar Kauno. Būtų nuimtas savaitgalinis eismas Kareivių - Ozo gatvėmis. Tiesa, eismui nuo Balsių pagerinti (kur ir taip karyt važiuoja nemažai mašinų) reikėtų normalaus pločio 2*2 Žaliųjų Ežerų gatvės gatvės. Regioniname parke niekas neleis platinti gatvių.

                                          Tačiau visa tai tėra proto mankšta - artimiausius 20 metų nebus jokio Ožkinių tilto.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X