Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šiek tiek įvertinkim pažadų vykdymą:


    Užvingio salos tiltas

    Click image for larger version

Name:	Citify-Litexpo-pesciuju-tiltas-26.jpg
Views:	721
Size:	151,0 kB
ID:	1960989


    Žadėjo pastatyt 2022 III, realiai net nepradėjo statybų.

    Žvėryno pėsčiųjų tiltas

    Click image for larger version

Name:	Citify-Pesciuju-tiltas-per-Neri-ties-Green-Hall-07.jpg
Views:	690
Size:	171,8 kB
ID:	1960990

    2019 metų rudenį žadėjo, kad pėsčiųjų tiltas bus pastatytas per ateinančius ketverius metus, tai gaunas, kad vėliausiai kitų metų rudenį tiltas jau turėtų būt pastatytas, nors realiai statybos dar neprasidėjo ir iki jų pradžios yra dar labai toli.

    Baltojo tilto pėsčiųjų viadukas

    Click image for larger version

Name:	Citify-Baltojo-tilto-pesciuju-viadukas-12.jpg
Views:	680
Size:	275,1 kB
ID:	1960991

    Iš pradžių žadėjo pastatyt dar 2020 pabaigoje, paskui žadėjo 2022 pabaigoje. Realiai jokių statybų neprasidėjo.

    Na ir dar praeitų metų vasarą buvo toks labiau komiškas pabandymas prižadėt ant tiek nerealistiškų dalykų, kuriuos net sunku būtų vertinti rimtai, na bet juk ne kažkoks rajono kvailelis apie tai kalba, o pati VMS, tad:

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Iš savivaldybės protokolų keli įdomūs dalykai išlindo:

    1. Balsių - Nemenčinės tiltas. Iki 2022 m. vasaros turi būti suprojektuotas ir pastatytas pėsčiųjų tiltas per Nerį. Automobilių tilto neplanuojama bent artimiausius 10 metų.

    2. Žirmūnai - Antakalnis pėsčiųjų ir dviračių tiltas. Bus atliekami tyrimai, ieškoma geriausios konstrukcijos. Rašo, kad "pasirinkta pirmoji vieta", bet neaišku kuri tiksliai. Pagal BP tai turėtų būti čia:

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2021-06-29 122242.jpg
Views:	1911
Size:	111,4 kB
ID:	1896381

    Comment


      Dėl Užvingio tilto kažką esu girdėjęs, kad lyg tai įstrigo su detaliuoju planu. Kažkuri įstaiga nenori praleisti. O tech. projektas kaip ir baigtas.

      * čia aš ne teisinu, o dalinuosi ką teko girdėt

      Comment


        Įtariu, kad iki termobranduolinio karo pabaigos nei vienas "grandiozinis" projektas nebus pradėtas.
        Šiaip tai logikos tame yra.

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą
          Įtariu, kad iki termobranduolinio karo pabaigos nei vienas "grandiozinis" projektas nebus pradėtas.
          Šiaip tai logikos tame yra.
          Juokingiausia, kad Vilniaus mąstais paprastas tiltas(tiltas, Karlai, tiltas) yra grandziozinis projektas

          Comment


            Parašė MrDarkness Rodyti pranešimą

            Juokingiausia, kad Vilniaus mąstais paprastas tiltas(tiltas, Karlai, tiltas) yra grandziozinis projektas
            Paradoksas tame, kad "grandioziniai" objektai buvo statomi, kai miestas buvo labai neturtingas, o kai praturtėjo - nesugeba.

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą

              Paradoksas tame, kad "grandioziniai" objektai buvo statomi, kai miestas buvo labai neturtingas, o kai praturtėjo - nesugeba.
              Praturtėjo miesto gyventojai, bet miesto biudžetas šiaip gana skurdus. Manau procentaliai pagal tuometines žmonių ir miesto pajamas, tai dabar tas skirtumas lyginant su tarybiniais laikais yra smarkiai miesto nenaudai.
              Flickr

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                Paradoksas tame, kad "grandioziniai" objektai buvo statomi, kai miestas buvo labai neturtingas, o kai praturtėjo - nesugeba.
                Tas paradoksas turį vardą - Ponas Š, dar žinomas kaip Mr. Piguva

                Comment


                  Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                  Tas paradoksas turį vardą - Ponas Š, dar žinomas kaip Mr. Piguva
                  Nu prie ko cia? Jei nemokat kritikos issakyti, tai gal geriau nerasinet bet ko ir nedaryt sau gedos. Tilta statyt tai ne nama laukuose sumuryt. Konstrukcija stovi desimtmeciais ar net simtmeciais, reikalinga nuolatine prieziura ir dar reik, kad ji butu prijungta prie infrastrukturos pilnai. Dar ypac su dabartine zaliavu situacija irgi ne pyragai inzinerines infrastrukturos statybai.

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                    Paradoksas tame, kad "grandioziniai" objektai buvo statomi, kai miestas buvo labai neturtingas, o kai praturtėjo - nesugeba.
                    meh cia yra didziamiesto ir didziavalstybes sindromas, ar pirma tie tiltai ar mokyklos bei darzeliai bei nauji troleibusai bei dvirtakiai bei A liniju statyba? Man prioritetai gerai yra sudelioti.
                    "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                    - George W. Bush President of the USA

                    Comment


                      Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                      Šiek tiek įvertinkim pažadų vykdymą:
                      Turėtų savivaldybė tiksliau komunikuoti ir sakyti kad čia yra ne planuojama pastatymo data, o anksčiausia įmanoma data jeigu visi procesai eis sklandžiai ir bus finansavimas. Net jeigu viskas sklandžiai vyksta ir turi paruoštą projektą nesi garantuotas kad pavyks biudžete pasitvirtint, o su covid, karu, infliacija ir pan turbūt apskritai išeina žadėti tik metams į priekį, nes kai trūksta lėšų lengviausia nukirpti didesnius projektus - iš kart daug pinigų atlaisvini netikėtiems poreikiams padengti. Tik keistas tas forume kas kelis mėnesius pažadų vertinimas - užtenka tą kartą metuose daryti kai metinis biudžetas tvirtinamas ir matysis ar numatyti šiemet pinigai, ar ne.

                      Comment


                        Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                        Tik keistas tas forume kas kelis mėnesius pažadų vertinimas - užtenka tą kartą metuose daryti kai metinis biudžetas tvirtinamas ir matysis ar numatyti šiemet pinigai, ar ne.
                        Logiška vertinti pažadus tada, kai objektas yra statomas ir jau atrėja terminas, arba kai statybos dar net neprasidėjo ir yra aišku, kad iki žadėto termino jau niekaip nespės. Taip pat logiška, kad žmonės dažnai kalba apie tam tikrus atvejus, kai VMS laiko miestiečius idiotais ir kasmet žada įgyvendint tą patį projektą, kaip pvz Narbuto dvirtakis, Neries krantinės ir t.t.

                        Comment


                          Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

                          meh cia yra didziamiesto ir didziavalstybes sindromas, ar pirma tie tiltai ar mokyklos bei darzeliai bei nauji troleibusai bei dvirtakiai bei A liniju statyba? Man prioritetai gerai yra sudelioti.
                          Viskas su tuo gerai. Čia kalba apie pačią projektų vadybą. Jeigu tu nematai galimybių įvykidyti projektą., tai kam skelbti, kad tu įvykdysi. Be to, ir patys projektai su laiku keičiasi dėl kintančių poreikių, technologijų ir pan. Tai visiems tarpiniams nerealizuotiems yra išmesti vėjais mokesčių mokėtojų pinigai.
                          Čia panašiai kaip Kelių direkcijoje kas porą metų buvo kuriami kelių rekonstrukcijos projektai, o patys keliai taip ir nerekonstruoti realybėje per dešimtmetį. Dabar, tiesa, ten į kitą pusę nusivažiavo - stipriai sumažino planus.

                          Comment


                            Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

                            meh cia yra didziamiesto ir didziavalstybes sindromas, ar pirma tie tiltai ar mokyklos bei darzeliai bei nauji troleibusai bei dvirtakiai bei A liniju statyba? Man prioritetai gerai yra sudelioti.
                            Problema, kad ne tik tiltai nelabai statomi, bet ir tos pačios mokyklos, darželiai (kiek jų naujų pastatyta per 30 metų, labai mažai), troleibusai tie patys seni 40 metų puvenos važinėja išvagotomis gatvėmis, senamiestyje vaikštant per ištrupėjusius šaligatvius galima koją nusilaužti. Žmonių asmeninės pajamos jau yra netoli vakarų Europos, pažiūrėkite, kiek naujo būsto statoma, kiek ir kokie individualūs namai, su kokiais automobiliais važinėja, kokie verslo centrai, restoranų skaičius per capita trečias didžiausias Europoje po Stokholmo ir Londono. O miesto vieša ir fizinė infrastruktūra dar rytų Europos lygio. Skirtumas tarp privačių ir viešų finansų tik didėja.
                            Flickr

                            Comment


                              Už vieno tilto kainą galima būtų A linijas nutiesti visame mieste, kur tik įmanoma, tai nėra brangu. Tačiau matome, kad ir jas vos išstenėdami įrenginėja metų metus. Kur reikia brangesnių sprendinių - vengiama (pvz. marazmas Pilaitės-Vakarinio-Pociūno mazge).

                              Comment


                                Šiaip pamąstymui. Vietoj kapitalinio tilto pradžiai būtų galima įrengti paprastus medinius kabančius tiltus su grunto dangos priėjimu. Kaina turbūt 100x mažesnė. Ne taip smagu, bet patenkintų didelę dalį poreikio. Su laiku pasiteisinusius daug naudojamus tiltus galima perstatyt į rimtesnius.

                                Jei galima padaryt kreivom rankom krantinę su atsijų danga - kodėl negalima pastatyti elementaraus pėsčiųjų tiltuko? Puikiai tiktų Užvingiui, Verkių-Valakampių, Bukčių-Žemųjų panerių ir panašioms vietoms.

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                  Šiaip pamąstymui. Vietoj kapitalinio tilto pradžiai būtų galima įrengti paprastus medinius kabančius tiltus su grunto dangos priėjimu. Kaina turbūt 100x mažesnė. Ne taip smagu, bet patenkintų didelę dalį poreikio. Su laiku pasiteisinusius daug naudojamus tiltus galima perstatyt į rimtesnius.

                                  Jei galima padaryt kreivom rankom krantinę su atsijų danga - kodėl negalima pastatyti elementaraus pėsčiųjų tiltuko? Puikiai tiktų Užvingiui, Verkių-Valakampių, Bukčių-Žemųjų panerių ir panašioms vietoms.
                                  Tiltai turėtų atitiktų STR, būti saugūs naudoti, tai bet ko nepastatysi. Taip pat negali Grindos tiesiog paprašyti greitai sumontuoti kažką, turėsi projektuoti, skelbti viešąjį pirkimą ir taip toliau. Padarius tvarkingai procesus kaina skirsis ne 100x, o max 2-3 kartus ir su didesniais priežiūros kaštais ateičiai (nekalbant apie tai kad viskas iš naujo prasidės statant rimtą tiltą ir dar laikiną išmontuoti reikės).

                                  Čia bandai pritaikyti taktinio urbanizmo principus kai mažom sąnaudom padaroma laikina vieša erdvė apribojus eismą ar panaikinus parkingo vietas, ar dviračių takas, ar pan - tie Vilniuje daromi ir eksperimentuojama. Nemanau, kad taktinis urbanizmas įmanomas su tokiais statiniais kaip tiltas. Arčiau to gal buvo privati iniciatyva Uperis - keltas tarp Valakampių ir Verkių parko.
                                  Paskutinis taisė Kristisz; 2022.04.08, 10:21.

                                  Comment


                                    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                                    Tiltai turėtų atitiktų STR, būti saugūs naudoti, tai bet ko nepastatysi. Taip pat negali Grindos tiesiog paprašyti greitai sumontuoti kažką, turėsi projektuoti, skelbti viešąjį pirkimą ir taip toliau. Padarius tvarkingai procesus kaina skirsis ne 100x, o max 2-3 kartus ir su didesniais priežiūros kaštais ateičiai (nekalbant apie tai kad viskas iš naujo prasidės statant rimtą tiltą ir dar laikiną išmontuoti reikės).

                                    Čia bandai pritaikyti taktinio urbanizmo principus kai mažom sąnaudom padaroma laikina vieša erdvė apribojus eismą ar panaikinus parkingo vietas, ar dviračių takas, ar pan - tie Vilniuje daromi ir eksperimentuojama. Nemanau, kad taktinis urbanizmas įmanomas su tokiais statiniais kaip tiltas. Arčiau to gal buvo privati iniciatyva Uperis - keltas tarp Valakampių ir Verkių parko.
                                    Ar kabantis tiltas kaip Vokėje šalia geležinkelio tilto nėra saugus ir neatitinka STR? Jei neatitinka, kodėl tokius sėkmingai stato turistiniuose maršrutuose, pvz per Merkį?

                                    Uperis buvo blogas pavyzdys. Kiek pamenu privalėjo būti su prižiūrėtoju, veikė tik atitinkamom valandom, vasarą ir t.t. Elementarus medinis kabantis tiltas veikiantis 24/7/365 yra visai kito lygio infrastruktūra.

                                    Kuo didesni priežiūros kaštai? Perdažyt kas kelis metus ir kas 10 metų pakeist išpuvusias lentas? Tai ir gelžbetoniniam reikia priežiūros.

                                    Comment


                                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                      Ar kabantis tiltas kaip Vokėje šalia geležinkelio tilto nėra saugus ir neatitinka STR? Jei neatitinka, kodėl tokius sėkmingai stato turistiniuose maršrutuose, pvz per Merkį?

                                      Uperis buvo blogas pavyzdys. Kiek pamenu privalėjo būti su prižiūrėtoju, veikė tik atitinkamom valandom, vasarą ir t.t. Elementarus medinis kabantis tiltas veikiantis 24/7/365 yra visai kito lygio infrastruktūra.

                                      Kuo didesni priežiūros kaštai? Perdažyt kas kelis metus ir kas 10 metų pakeist išpuvusias lentas? Tai ir gelžbetoniniam reikia priežiūros.
                                      Merkio vagos plotis plačiausiose vietose 25-45m, tuo tarpu Neries Vilniuje 90-100 m. Nesu tiltų ekspertas, bet iš bendrosios fizikos spėju kad 2-3 kartus ilgesniam tiltui konstrukcija bus daugiau kartų sudėtingesnė. Turėtų būti ir platesnis kad būtų galima prasilenkti normaliai nes 100m tai ne 20m ir nelauksi kol praeis iš kitos pusės žmogus. Dar ir neįgaliems turi būti pritaikytas - VMS yra nusprendus nebestatyti naujų statinių, kurie būtų nepritaikyti neįgaliems - pvz Šnipiškėse apžvalgos bokšto atsisakyta, nes be lifto. Dar ir vizualinė dalis - visiems titltams skelbiami architektūriniai konkursai, o čia statysim bele ką laikinai, nors tas laikinai gali būti ir keliasdešimt metų?

                                      Comment


                                        Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                                        Merkio vagos plotis plačiausiose vietose 25-45m, tuo tarpu Neries Vilniuje 90-100 m. Nesu tiltų ekspertas, bet iš bendrosios fizikos spėju kad 2-3 kartus ilgesniam tiltui konstrukcija bus daugiau kartų sudėtingesnė. Turėtų būti ir platesnis kad būtų galima prasilenkti normaliai nes 100m tai ne 20m ir nelauksi kol praeis iš kitos pusės žmogus. Dar ir neįgaliems turi būti pritaikytas - VMS yra nusprendus nebestatyti naujų statinių, kurie būtų nepritaikyti neįgaliems - pvz Šnipiškėse apžvalgos bokšto atsisakyta, nes be lifto. Dar ir vizualinė dalis - visiems titltams skelbiami architektūriniai konkursai, o čia statysim bele ką laikinai, nors tas laikinai gali būti ir keliasdešimt metų?
                                        Kodėl tada stato krantinę su atsijom? Ten irgi neįgaliesiems bus nekažką. Arba neasfaltuotas dvirtakis nuo Gariūnų tilto iki Lazdynų.

                                        Na taip, kai prasideda pertekliniai reikalavimai ir norisi architektūros šedevro Užvingyje ar Valakampiuose tada ir sėdim be nieko. Apart tų atvejų kai vsio zokono ir pateptieji stato Misionierių sodus ir naująsias Avuliofkes. Galėtų pateptieji pradėt statyt ir elementarią infrastruktūrą. Bent miestui naudos būtų.

                                        Comment


                                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                          Kodėl tada stato krantinę su atsijom? Ten irgi neįgaliesiems bus nekažką. Arba neasfaltuotas dvirtakis nuo Gariūnų tilto iki Lazdynų.

                                          Na taip, kai prasideda pertekliniai reikalavimai ir norisi architektūros šedevro Užvingyje ar Valakampiuose tada ir sėdim be nieko. Apart tų atvejų kai vsio zokono ir pateptieji stato Misionierių sodus ir naująsias Avuliofkes. Galėtų pateptieji pradėt statyt ir elementarią infrastruktūrą. Bent miestui naudos būtų.
                                          Dėl neasfaltuoto dvirtakio: blogai.
                                          Dėl atsijos - čia mažas dalykas. Visi projektai turės dalių nepritaikytų neįgaliesiems - neatsisakom amfiteatrų, laiptų ir panašiai, svarbu kad yra alternatyva. Blogai, kai statinys iš esmės pritaikytas tik pilno mobilumo žmonėms.

                                          Dabar įsivaizduok save politiko vietoj. Kaip tu rinkėjams parduotum tiltą, kuris kainuoja pusę tiek, kiek normalus tiltas, kuris atrodo baisiai, kuriuo negali naudotis neįgalieji, dviratininkai ir tėvai su vaikais vežimėliuose, kur sniegą gali valyti tik rankomis ir kastuvu, nes su traktoriuku neužvažiuosi, ir t.t. Mažų mažiausiai meras būtų visuotinai išjuoktas ir iškritikuotas, jau nekalbant apie tyrimus dėl galimos korupcijos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X