Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

    meh cia yra didziamiesto ir didziavalstybes sindromas, ar pirma tie tiltai ar mokyklos bei darzeliai bei nauji troleibusai bei dvirtakiai bei A liniju statyba? Man prioritetai gerai yra sudelioti.
    Viskas su tuo gerai. Čia kalba apie pačią projektų vadybą. Jeigu tu nematai galimybių įvykidyti projektą., tai kam skelbti, kad tu įvykdysi. Be to, ir patys projektai su laiku keičiasi dėl kintančių poreikių, technologijų ir pan. Tai visiems tarpiniams nerealizuotiems yra išmesti vėjais mokesčių mokėtojų pinigai.
    Čia panašiai kaip Kelių direkcijoje kas porą metų buvo kuriami kelių rekonstrukcijos projektai, o patys keliai taip ir nerekonstruoti realybėje per dešimtmetį. Dabar, tiesa, ten į kitą pusę nusivažiavo - stipriai sumažino planus.

    Comment


      Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

      meh cia yra didziamiesto ir didziavalstybes sindromas, ar pirma tie tiltai ar mokyklos bei darzeliai bei nauji troleibusai bei dvirtakiai bei A liniju statyba? Man prioritetai gerai yra sudelioti.
      Problema, kad ne tik tiltai nelabai statomi, bet ir tos pačios mokyklos, darželiai (kiek jų naujų pastatyta per 30 metų, labai mažai), troleibusai tie patys seni 40 metų puvenos važinėja išvagotomis gatvėmis, senamiestyje vaikštant per ištrupėjusius šaligatvius galima koją nusilaužti. Žmonių asmeninės pajamos jau yra netoli vakarų Europos, pažiūrėkite, kiek naujo būsto statoma, kiek ir kokie individualūs namai, su kokiais automobiliais važinėja, kokie verslo centrai, restoranų skaičius per capita trečias didžiausias Europoje po Stokholmo ir Londono. O miesto vieša ir fizinė infrastruktūra dar rytų Europos lygio. Skirtumas tarp privačių ir viešų finansų tik didėja.
      Flickr

      Comment


        Už vieno tilto kainą galima būtų A linijas nutiesti visame mieste, kur tik įmanoma, tai nėra brangu. Tačiau matome, kad ir jas vos išstenėdami įrenginėja metų metus. Kur reikia brangesnių sprendinių - vengiama (pvz. marazmas Pilaitės-Vakarinio-Pociūno mazge).

        Comment


          Šiaip pamąstymui. Vietoj kapitalinio tilto pradžiai būtų galima įrengti paprastus medinius kabančius tiltus su grunto dangos priėjimu. Kaina turbūt 100x mažesnė. Ne taip smagu, bet patenkintų didelę dalį poreikio. Su laiku pasiteisinusius daug naudojamus tiltus galima perstatyt į rimtesnius.

          Jei galima padaryt kreivom rankom krantinę su atsijų danga - kodėl negalima pastatyti elementaraus pėsčiųjų tiltuko? Puikiai tiktų Užvingiui, Verkių-Valakampių, Bukčių-Žemųjų panerių ir panašioms vietoms.

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą
            Šiaip pamąstymui. Vietoj kapitalinio tilto pradžiai būtų galima įrengti paprastus medinius kabančius tiltus su grunto dangos priėjimu. Kaina turbūt 100x mažesnė. Ne taip smagu, bet patenkintų didelę dalį poreikio. Su laiku pasiteisinusius daug naudojamus tiltus galima perstatyt į rimtesnius.

            Jei galima padaryt kreivom rankom krantinę su atsijų danga - kodėl negalima pastatyti elementaraus pėsčiųjų tiltuko? Puikiai tiktų Užvingiui, Verkių-Valakampių, Bukčių-Žemųjų panerių ir panašioms vietoms.
            Tiltai turėtų atitiktų STR, būti saugūs naudoti, tai bet ko nepastatysi. Taip pat negali Grindos tiesiog paprašyti greitai sumontuoti kažką, turėsi projektuoti, skelbti viešąjį pirkimą ir taip toliau. Padarius tvarkingai procesus kaina skirsis ne 100x, o max 2-3 kartus ir su didesniais priežiūros kaštais ateičiai (nekalbant apie tai kad viskas iš naujo prasidės statant rimtą tiltą ir dar laikiną išmontuoti reikės).

            Čia bandai pritaikyti taktinio urbanizmo principus kai mažom sąnaudom padaroma laikina vieša erdvė apribojus eismą ar panaikinus parkingo vietas, ar dviračių takas, ar pan - tie Vilniuje daromi ir eksperimentuojama. Nemanau, kad taktinis urbanizmas įmanomas su tokiais statiniais kaip tiltas. Arčiau to gal buvo privati iniciatyva Uperis - keltas tarp Valakampių ir Verkių parko.
            Paskutinis taisė Kristisz; 2022.04.08, 11:21.

            Comment


              Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

              Tiltai turėtų atitiktų STR, būti saugūs naudoti, tai bet ko nepastatysi. Taip pat negali Grindos tiesiog paprašyti greitai sumontuoti kažką, turėsi projektuoti, skelbti viešąjį pirkimą ir taip toliau. Padarius tvarkingai procesus kaina skirsis ne 100x, o max 2-3 kartus ir su didesniais priežiūros kaštais ateičiai (nekalbant apie tai kad viskas iš naujo prasidės statant rimtą tiltą ir dar laikiną išmontuoti reikės).

              Čia bandai pritaikyti taktinio urbanizmo principus kai mažom sąnaudom padaroma laikina vieša erdvė apribojus eismą ar panaikinus parkingo vietas, ar dviračių takas, ar pan - tie Vilniuje daromi ir eksperimentuojama. Nemanau, kad taktinis urbanizmas įmanomas su tokiais statiniais kaip tiltas. Arčiau to gal buvo privati iniciatyva Uperis - keltas tarp Valakampių ir Verkių parko.
              Ar kabantis tiltas kaip Vokėje šalia geležinkelio tilto nėra saugus ir neatitinka STR? Jei neatitinka, kodėl tokius sėkmingai stato turistiniuose maršrutuose, pvz per Merkį?

              Uperis buvo blogas pavyzdys. Kiek pamenu privalėjo būti su prižiūrėtoju, veikė tik atitinkamom valandom, vasarą ir t.t. Elementarus medinis kabantis tiltas veikiantis 24/7/365 yra visai kito lygio infrastruktūra.

              Kuo didesni priežiūros kaštai? Perdažyt kas kelis metus ir kas 10 metų pakeist išpuvusias lentas? Tai ir gelžbetoniniam reikia priežiūros.

              Comment


                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                Ar kabantis tiltas kaip Vokėje šalia geležinkelio tilto nėra saugus ir neatitinka STR? Jei neatitinka, kodėl tokius sėkmingai stato turistiniuose maršrutuose, pvz per Merkį?

                Uperis buvo blogas pavyzdys. Kiek pamenu privalėjo būti su prižiūrėtoju, veikė tik atitinkamom valandom, vasarą ir t.t. Elementarus medinis kabantis tiltas veikiantis 24/7/365 yra visai kito lygio infrastruktūra.

                Kuo didesni priežiūros kaštai? Perdažyt kas kelis metus ir kas 10 metų pakeist išpuvusias lentas? Tai ir gelžbetoniniam reikia priežiūros.
                Merkio vagos plotis plačiausiose vietose 25-45m, tuo tarpu Neries Vilniuje 90-100 m. Nesu tiltų ekspertas, bet iš bendrosios fizikos spėju kad 2-3 kartus ilgesniam tiltui konstrukcija bus daugiau kartų sudėtingesnė. Turėtų būti ir platesnis kad būtų galima prasilenkti normaliai nes 100m tai ne 20m ir nelauksi kol praeis iš kitos pusės žmogus. Dar ir neįgaliems turi būti pritaikytas - VMS yra nusprendus nebestatyti naujų statinių, kurie būtų nepritaikyti neįgaliems - pvz Šnipiškėse apžvalgos bokšto atsisakyta, nes be lifto. Dar ir vizualinė dalis - visiems titltams skelbiami architektūriniai konkursai, o čia statysim bele ką laikinai, nors tas laikinai gali būti ir keliasdešimt metų?

                Comment


                  Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                  Merkio vagos plotis plačiausiose vietose 25-45m, tuo tarpu Neries Vilniuje 90-100 m. Nesu tiltų ekspertas, bet iš bendrosios fizikos spėju kad 2-3 kartus ilgesniam tiltui konstrukcija bus daugiau kartų sudėtingesnė. Turėtų būti ir platesnis kad būtų galima prasilenkti normaliai nes 100m tai ne 20m ir nelauksi kol praeis iš kitos pusės žmogus. Dar ir neįgaliems turi būti pritaikytas - VMS yra nusprendus nebestatyti naujų statinių, kurie būtų nepritaikyti neįgaliems - pvz Šnipiškėse apžvalgos bokšto atsisakyta, nes be lifto. Dar ir vizualinė dalis - visiems titltams skelbiami architektūriniai konkursai, o čia statysim bele ką laikinai, nors tas laikinai gali būti ir keliasdešimt metų?
                  Kodėl tada stato krantinę su atsijom? Ten irgi neįgaliesiems bus nekažką. Arba neasfaltuotas dvirtakis nuo Gariūnų tilto iki Lazdynų.

                  Na taip, kai prasideda pertekliniai reikalavimai ir norisi architektūros šedevro Užvingyje ar Valakampiuose tada ir sėdim be nieko. Apart tų atvejų kai vsio zokono ir pateptieji stato Misionierių sodus ir naująsias Avuliofkes. Galėtų pateptieji pradėt statyt ir elementarią infrastruktūrą. Bent miestui naudos būtų.

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                    Kodėl tada stato krantinę su atsijom? Ten irgi neįgaliesiems bus nekažką. Arba neasfaltuotas dvirtakis nuo Gariūnų tilto iki Lazdynų.

                    Na taip, kai prasideda pertekliniai reikalavimai ir norisi architektūros šedevro Užvingyje ar Valakampiuose tada ir sėdim be nieko. Apart tų atvejų kai vsio zokono ir pateptieji stato Misionierių sodus ir naująsias Avuliofkes. Galėtų pateptieji pradėt statyt ir elementarią infrastruktūrą. Bent miestui naudos būtų.
                    Dėl neasfaltuoto dvirtakio: blogai.
                    Dėl atsijos - čia mažas dalykas. Visi projektai turės dalių nepritaikytų neįgaliesiems - neatsisakom amfiteatrų, laiptų ir panašiai, svarbu kad yra alternatyva. Blogai, kai statinys iš esmės pritaikytas tik pilno mobilumo žmonėms.

                    Dabar įsivaizduok save politiko vietoj. Kaip tu rinkėjams parduotum tiltą, kuris kainuoja pusę tiek, kiek normalus tiltas, kuris atrodo baisiai, kuriuo negali naudotis neįgalieji, dviratininkai ir tėvai su vaikais vežimėliuose, kur sniegą gali valyti tik rankomis ir kastuvu, nes su traktoriuku neužvažiuosi, ir t.t. Mažų mažiausiai meras būtų visuotinai išjuoktas ir iškritikuotas, jau nekalbant apie tyrimus dėl galimos korupcijos.

                    Comment


                      Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                      Dėl neasfaltuoto dvirtakio: blogai.
                      Dėl atsijos - čia mažas dalykas. Visi projektai turės dalių nepritaikytų neįgaliesiems - neatsisakom amfiteatrų, laiptų ir panašiai, svarbu kad yra alternatyva. Blogai, kai statinys iš esmės pritaikytas tik pilno mobilumo žmonėms.
                      Kas geriau - jokio tilto, ar tiltas prastai pritaikytas neįgaliesiems? Juk nebūtų laiptų ir t.t.

                      Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                      Dabar įsivaizduok save politiko vietoj. Kaip tu rinkėjams parduotum tiltą, kuris kainuoja pusę tiek, kiek normalus tiltas, kuris atrodo baisiai, kuriuo negali naudotis neįgalieji, dviratininkai ir tėvai su vaikais vežimėliuose, kur sniegą gali valyti tik rankomis ir kastuvu, nes su traktoriuku neužvažiuosi, ir t.t. Mažų mažiausiai meras būtų visuotinai išjuoktas ir iškritikuotas, jau nekalbant apie tyrimus dėl galimos korupcijos.
                      Nu niekaip netikiu, kad eilinis pakabinamas tiltukas su žvyruoti priėjimu kainuotų pusę grandiozinio projekto kainos Jei tiek kainuotų tai tikrai reiktų ieškot korupcijos.

                      Dėl naudojimosi - kažkaip nebūna problemų su dviračiu Vokėj per tiltą pervažiuot. Aišku reiktų truputi platesnio, kad būtų patogui prasilenkti. Žiemą Užvingio ar Valakampių-Verkių tiltai šiaip ar taip būtų ryškiai mažiau naudojami. Aišku pavienių entuziastų visada yra, bet visgi arklio dalis dviraičų/paspirtukų/pėsčiųjų srauto yra pavasarį/vasarą/žiemą. Ir net žiemą ryškiai skiriasi užkietėjusių entuziastų kiekis geresniu oru ir iškart po pūgos.

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                        Nu niekaip netikiu, kad eilinis pakabinamas tiltukas su žvyruoti priėjimu kainuotų pusę grandiozinio projekto kainos Jei tiek kainuotų tai tikrai reiktų ieškot korupcijos.
                        Gal jau užtenka tų nesąmonių apie laikinus pakabinamus tiltus per Nerį?

                        Comment


                          Viadukas virš aplinkkelio. Rytuose garažų dar yra, o su daugiabučių statybomis artėja dviračių ir pėsčiųjų tako jungtis. Iš vakarų nuo asfaltuotos Vakarinės g. į rytus:

                          Click image for larger version  Name:	IMG_20220408_121834.jpg Views:	0 Size:	1,20 MB ID:	1961272

                          Click image for larger version  Name:	IMG_20220408_121759.jpg Views:	0 Size:	769,7 kB ID:	1961274

                          Click image for larger version  Name:	IMG_20220408_121712.jpg Views:	0 Size:	1000,6 kB ID:	1961273

                          Vaizdas atgal:
                          Click image for larger version  Name:	IMG_20220408_121707.jpg Views:	0 Size:	684,9 kB ID:	1961275
                          ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Ar kabantis tiltas kaip Vokėje šalia geležinkelio tilto nėra saugus ir neatitinka STR? Jei neatitinka, kodėl tokius sėkmingai stato turistiniuose maršrutuose, pvz per Merkį?

                            Uperis buvo blogas pavyzdys. Kiek pamenu privalėjo būti su prižiūrėtoju, veikė tik atitinkamom valandom, vasarą ir t.t. Elementarus medinis kabantis tiltas veikiantis 24/7/365 yra visai kito lygio infrastruktūra.

                            Kuo didesni priežiūros kaštai? Perdažyt kas kelis metus ir kas 10 metų pakeist išpuvusias lentas? Tai ir gelžbetoniniam reikia priežiūros.
                            Būtent, paprastas kabantis tiltas yra saugus (nes standartai visoje šalyje vienodi) ir pigus. Pvz. šitas naujas gana ilgas kainavo tik 150 tūkst. Eur. Manau Vilniuje toks pastatytas Vingio parke, žirmūnuose, verkiuose kur kas labiau naudojamas būtų nei čia Anyksčių rajone, kur žmonių ateina tik sezono metu savaitgaliais.



                            Flickr

                            Comment


                              Parašė spekas Rodyti pranešimą
                              Reikia greičiau statyti pėsčiųjų ir dviračių viaduką virš GV ties Didlaukio gatve.

                              https://portal.sisp.lt/portal/apps/w...b631a2aac31b15

                              Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	2164
Size:	107,2 kB
ID:	1958656
                              Užklausiau dėl viaduko. Gavau atsakymą su įdomia info.

                              ,,Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2021 m. vasario 23 d. įsakymu Nr. 30-315/21 „Dėl susisiekimo komunikacijų statybos, rekonstravimo ir remonto projektų rengimo ir jų įgyvendinimo planų sudarymo lentelių formų tvirtinimo“ buvo patvirtinta projektų rengimo, įgyvendinimo ir reitingavimo tvarka. Pagal šią tvarką užsakomi planuojamų rekonstruoti gatvių projektai. Su tvarka galite susipažinti internete https://aktai.vilnius.lt/document/30351672. Šiuo momentu Didlaukio g. per Geležinio Vilko g. pagal sudarytą reitingą tarp pėsčiųjų ir dviračių takų statybos, rekonstravimo ir remonto projektų rengimo ir jų įgyvendinimo planų projektus iš 38 projektų yra 12 vietoje.''

                              Lyg ir gera žinia, kad viadukas 12 vietoje ir nėra prioritetų pabaigoje. Deja, man nepavyko pateikta nuoroda gauti minimo sąrašo - nematau minimo dokumento nuėjęs nuoroda.

                              Comment


                                Bus atkurta Vilkpėdės ir Lazdynų jungtis: žadama rekonstruoti kabantį tiltą
                                Vienas pirmųjų projektų – 1957 m. statyto Bukčių tilto rekonstrukcija. Per jį bus atkurta pėsčiųjų jungtis su Lazdynais. Po rekonstrukcijos tiltas atgims nauju, Elektrinės tilto, vardu ir per Nerį suformuos jungtį tarp kairėje upės pusėje esančių Eigulių g. ir Elektrinės g. planuojamų dviračių takų ir dešinėje upės pusėje esančios Miškinių g. ir Lazdynų mikrorajono.

                                2021 m. atlikus tilto ekspertizę, paaiškėjo, kad eksploatacijai tinkami tik esami lynai. Rekonstrukcijos projektu bus siekiama atkurti pirminį tilto dizainą paliekant lynus, tačiau buvusios metalinės konstrukcijos dėl korozijos yra nebepanaudojamos.

                                Elektrinės tilto per Nerį Vilniuje rekonstrukcijos projektinius pasiūlymus rengusi bendrovė „TEC Infrastructure“ visuomenę kviečia aptarti projektą birželio 30 d. 17.00 val. nuotolinės konsultacijos metu.

                                Prisijungimo nuoroda https://bit.ly/3OiBWFf

                                Comment


                                  Reportažas prieš atidarant Baltąjį tiltą 1995 metais:

                                  https://fb.watch/eLR7frj_Fp/

                                  Keli komentarai:
                                  1. Tiltas dešinėje Neries pusėje buvo nuvestas į pievą
                                  2. Svarbiose sankryžose norėjo daryti brangų malonumą - dviejų lygių sankryžas, bet vakaruose jau baigėsi šita mada
                                  3. Darbų sauga...
                                  Paskutinis taisė digital; 2022.08.08, 01:57. Priežastis: pridėti metai

                                  Comment


                                    Vilniaus m. savivaldybė 2022.09.15
                                    Parengtas Vilniaus miesto savivaldybės tarybos sprendimo projektas
                                    „Dėl pėsčiųjų ir dviračių tilto per Neries upę ties Ožkinių gatve susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo specialiojo plano rengimo“

                                    https://vilnius.lt/lt/teritoriju-pla...-vystymo-spec/

                                    Comment


                                      Hmm, įdomiai. O ne geriau būtų lėšas ir pastangas mesti kiek aukštėliau numatomam tiltui, kuriuo vyktų ir transporto eismas? Viena statyba ar nebūtų išspręstos visos trys problemos? Nes jei šį pastatys čia, ar, ir kaip tai gali įtakoti aukščiau numatomo tilto statybos planus? Ar nebus kažkaip taip, kad jei šitą pastatys, tuomet kils ,,pasiteisinimai'', kad šalia dar vieno tilto statyti netikslinga, ar panašiai?



                                      Ar ne per didelė prabanga statyti pėsčiųjų dviratininkų tiltus tokiose vietose, kuomet jo nėra net tokiose vietose:

                                      Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	614
Size:	165,0 kB
ID:	1992254

                                      Comment


                                        Rengti planus ir projektus yra ženkliai pigiau nei įrenginėti objektus. Taupomas procedūrinis laikas.
                                        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                        Comment


                                          Ta prasme ar yra prasmė statyt tiltą per upę, kur nėra jokio praėjimo vs. statyt ten, kur yra pėsčiųjų perėja ir praeit įmanoma?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X