Dar vienas paveiksliukas iš konkurso dokumentų. Matosi jame kiti planuojami objektai, tame tarpe ir visų taip laukiamas viadukas virš Narbuto g.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai
Collapse
X
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąDar vienas paveiksliukas iš konkurso dokumentų. Matosi jame kiti planuojami objektai, tame tarpe ir visų taip laukiamas viadukas virš Narbuto g.O gaila, nes realiai jis padėtų jei ne visai panaikinti Narbuto - Sėlių g. sankryžą, tai bent sutrumpinti patekimo iš Sėlių g. šviesoforo fazę.
Berods atsisakoma visų bent kiek rimtesnių projektų, greitai paaiškės, kad ir vietoj Ožkinių tilto bus pėsčiųjų-dviratininkų tiltas.Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimąKalbant apie pėsčiųjų tiltus, kaip su Vingio ar kaip ten tiltu? Kada statybos?
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąGeros naujienos, jei pastatys pėsčiųjų tiltą virš Narbuto šioje vietoje. Gal tada panaikins dvi perėjas? Kaip tą Sėlių sankryžą panaikinti, kai kertamas priešpriešinis eismas (jei paliktų tik dešinį posūkį, būtų galima panaikinti sankryžą)...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąGeros naujienos, jei pastatys pėsčiųjų tiltą virš Narbuto šioje vietoje. Gal tada panaikins dvi perėjas? Kaip tą Sėlių sankryžą panaikinti, kai kertamas priešpriešinis eismas (jei paliktų tik dešinį posūkį, būtų galima panaikinti sankryžą)...
Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Jei būtų automobilių ir VT viadukas, galima būtų naikinti, nes kairys posūkis į Narbuto g. eitų per viaduką. Pėsčiųjų viadukas, tuo tarpu, palaidos visas viltis, kad ten kada nors bus sujungimas (panašiai kaip nutiko su Šimulionio - Sugiharos jungtimi, bet ten didelio poreikio ir nebuvo, bent netolimoje ateityje).
Comment
-
Teoriškai turbūt galima būtų įdomiai išspręsti kamščius, kurie susidaro dėl tos sankryžos su Narbuto g. Pavyzdžiui, Narbuto g. palikti vieną juostą prieš sankryžą, iš Kęstučio g. irgi vieną. Tokiu atveju galima būtų vienu metu leisti srautą ir iš Kęstučio g. ir iš Narbuto g. (nuo centro pusės). Nuo kalno važiuojančių į centro pusę vakarais nėra daug, tad galėtų ilgiau pastovėti prie raudonos.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąApskritai didelė bėda su Žvėryno Vytauto ir Kęstučio gatvėm. Ypatingai Kęstučio, kur daug troleibusų stovi didžiuliame kamštyje ir nėra kaip A juostų įrengti.
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTeoriškai turbūt galima būtų įdomiai išspręsti kamščius, kurie susidaro dėl tos sankryžos su Narbuto g. Pavyzdžiui, Narbuto g. palikti vieną juostą prieš sankryžą, iš Kęstučio g. irgi vieną. Tokiu atveju galima būtų vienu metu leisti srautą ir iš Kęstučio g. ir iš Narbuto g. (nuo centro pusės). Nuo kalno važiuojančių į centro pusę vakarais nėra daug, tad galėtų ilgiau pastovėti prie raudonos.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąAš už, bet neturės savivaldybė tokių kiaušų. Aš dar siūlyčiau drausti vakarinio piko metu Saltoniškių/Narbuto gatvėje piko metu važiuoti tiesiai (link Panoramos)Ne iš Konstitucijos prospekto tikiuosi?
Šiaip, Žvėryne galima truputį paeksperementuoti, pvz. ryte Vytauto ir Kęstučio gatvės vienakryptės prieš laikrodžio rodyklę (išskyrus VT), vakare - pagal laikrodžio rodyklę. Ir troleibusai kamščiuose nestovės, ir srautas susibalansuos. Tik tiek, kad Vytauto gatvėje stipriai padidės automobilių srautas.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTeoriškai turbūt galima būtų įdomiai išspręsti kamščius, kurie susidaro dėl tos sankryžos su Narbuto g. Pavyzdžiui, Narbuto g. palikti vieną juostą prieš sankryžą, iš Kęstučio g. irgi vieną. Tokiu atveju galima būtų vienu metu leisti srautą ir iš Kęstučio g. ir iš Narbuto g. (nuo centro pusės). Nuo kalno važiuojančių į centro pusę vakarais nėra daug, tad galėtų ilgiau pastovėti prie raudonos.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąOi, ties Žvėryno st. tai duodu 100%, kad nenaikins. Juk tas viadukas per toli, kad galėtų būti patogi alternatyva kirsti gatvę. O va tą dešiniau perėją tai tikrai naikintų...
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Va ką turiu omenyje. Įdomu ar toks sprendimas padidintų sankryžos pralaidumą ar ne.
Jau nekalbant apie tai, kad susiaurejimas iki vienos juostos yra LABAI konfliktine vieta, kur vaziuojantiems ta antra juosta teks kartais gerokai pastabdyt visa srauta, nes ju nenores ileist. O jei ileidines pirma juosta, stabdys srauta jau ten.. zodziu bus tik dar didesni kamsciai. Ne veltui dabar pries sankryzas yra platinama o ne siaurinama.
Panasi situacija ir is Seliu g. puses.
Ir aisku kentes pestieji, nes dar dvigubai ilgiau lauks zalios kaip ir kertant Narbuto taip ir Seliu, kas yra nepriimtina.
Tuo labiau su isbalansuoji ir sekanti pesciuju perejos sviesofora per Narbuto. Ji priderinant prie sito gausis kad kertant viena puse pestieji stoves du kart ilgiau prie raudonos nei kertant antra puse, kas yra gan keista ir jie rinksis toje skiriamojoje juostoje. Dabar irgi tos abieju pusiu fazes turbut nesutampa, neziurejau, bet ten nera labai ilgas skirtumas.
Sorry, nepades.Paskutinis taisė SoulMulticast; 2019.06.14, 10:10.
Comment
Comment