Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dar vienas paveiksliukas iš konkurso dokumentų. Matosi jame kiti planuojami objektai, tame tarpe ir visų taip laukiamas viadukas virš Narbuto g.

    Click image for larger version

Name:	asd.jpg
Views:	119
Size:	291,4 kB
ID:	1728329

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      Dar vienas paveiksliukas iš konkurso dokumentų. Matosi jame kiti planuojami objektai, tame tarpe ir visų taip laukiamas viadukas virš Narbuto g.
      Tai kad čia jis jau iš 4 juostų viaduko pavirto į "pėsčiųjų-dviratininkų tiltą" O gaila, nes realiai jis padėtų jei ne visai panaikinti Narbuto - Sėlių g. sankryžą, tai bent sutrumpinti patekimo iš Sėlių g. šviesoforo fazę.

      Berods atsisakoma visų bent kiek rimtesnių projektų, greitai paaiškės, kad ir vietoj Ožkinių tilto bus pėsčiųjų-dviratininkų tiltas.
      Lietuva visiems.

      Comment


        4 juostų viadukas? Neatrodytų kaip protingas sprendimas. Juk automobilizacija mažės, kam tiek reikia?

        Comment


          Kalbant apie pėsčiųjų tiltus, kaip su Vingio ar kaip ten tiltu? Kada statybos?
          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

          Comment


            Parašė lukass Rodyti pranešimą
            Kalbant apie pėsčiųjų tiltus, kaip su Vingio ar kaip ten tiltu? Kada statybos?
            Spėčiau kad statybų pradžia prieš kitus rinkimus...

            Comment


              Geros naujienos, jei pastatys pėsčiųjų tiltą virš Narbuto šioje vietoje. Gal tada panaikins dvi perėjas? Kaip tą Sėlių sankryžą panaikinti, kai kertamas priešpriešinis eismas (jei paliktų tik dešinį posūkį, būtų galima panaikinti sankryžą)...

              Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	425,1 kB ID:	1728458

              Comment


                Oi, ties Žvėryno st. tai duodu 100%, kad nenaikins. Juk tas viadukas per toli, kad galėtų būti patogi alternatyva kirsti gatvę. O va tą dešiniau perėją tai tikrai naikintų...

                Comment


                  Parašė spekas Rodyti pranešimą
                  Geros naujienos, jei pastatys pėsčiųjų tiltą virš Narbuto šioje vietoje. Gal tada panaikins dvi perėjas? Kaip tą Sėlių sankryžą panaikinti, kai kertamas priešpriešinis eismas (jei paliktų tik dešinį posūkį, būtų galima panaikinti sankryžą)...
                  Prie Žvėryno st. manau ir neverta naikinti, kadangi automobilių eismą stabdo minimaliai - raudona automobiliams ties perėja tik tada, kai dega raudona ir ties Sėlių g.

                  Comment


                    Parašė spekas Rodyti pranešimą
                    Geros naujienos, jei pastatys pėsčiųjų tiltą virš Narbuto šioje vietoje. Gal tada panaikins dvi perėjas? Kaip tą Sėlių sankryžą panaikinti, kai kertamas priešpriešinis eismas (jei paliktų tik dešinį posūkį, būtų galima panaikinti sankryžą)...
                    Jei būtų automobilių ir VT viadukas, galima būtų naikinti, nes kairys posūkis į Narbuto g. eitų per viaduką. Pėsčiųjų viadukas, tuo tarpu, palaidos visas viltis, kad ten kada nors bus sujungimas (panašiai kaip nutiko su Šimulionio - Sugiharos jungtimi, bet ten didelio poreikio ir nebuvo, bent netolimoje ateityje).
                    Lietuva visiems.

                    Comment


                      Parašė abruo Rodyti pranešimą

                      Jei būtų automobilių ir VT viadukas, galima būtų naikinti, nes kairys posūkis į Narbuto g. eitų per viaduką. Pėsčiųjų viadukas, tuo tarpu, palaidos visas viltis, kad ten kada nors bus sujungimas (panašiai kaip nutiko su Šimulionio - Sugiharos jungtimi, bet ten didelio poreikio ir nebuvo, bent netolimoje ateityje).
                      Jeigu tikslas panaikinti Sėlių šviesoforą, tada ten ir reikia daryti viaduką/tunelį. Čia VT niekada nevažiuos, nes nepatogu tais kvadratais sukinėtis ir gaunasi didelis lankas lyginant su Sėlių g. maršrutu. Apskritai nėra jokio poreikio šitoje vietoje viaduko automobiliams, tranzitinis srautas neturėtų eiti tomis siauromis žvėryno gatvelėmis.
                      Flickr

                      Comment


                        Apskritai didelė bėda su Žvėryno Vytauto ir Kęstučio gatvėm. Ypatingai Kęstučio, kur daug troleibusų stovi didžiuliame kamštyje ir nėra kaip A juostų įrengti.

                        Comment


                          Teoriškai turbūt galima būtų įdomiai išspręsti kamščius, kurie susidaro dėl tos sankryžos su Narbuto g. Pavyzdžiui, Narbuto g. palikti vieną juostą prieš sankryžą, iš Kęstučio g. irgi vieną. Tokiu atveju galima būtų vienu metu leisti srautą ir iš Kęstučio g. ir iš Narbuto g. (nuo centro pusės). Nuo kalno važiuojančių į centro pusę vakarais nėra daug, tad galėtų ilgiau pastovėti prie raudonos.

                          Comment


                            Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                            Apskritai didelė bėda su Žvėryno Vytauto ir Kęstučio gatvėm. Ypatingai Kęstučio, kur daug troleibusų stovi didžiuliame kamštyje ir nėra kaip A juostų įrengti.
                            Gal verta būtų rytinio piko metu juostą link centro skirti tik VT, o popietinio metu - juostą iš centro, tokiu pačiu principu kaip Pylimo gatvėje? Tačiau tada žymiai padidėtų srautas Pedagoginiame žiede bei Vytauto g. Jeigu tiltas prie Green Hall būtų ir automobiliams, tai gal nebūtų tokios tragiškos pasekmės.

                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            Teoriškai turbūt galima būtų įdomiai išspręsti kamščius, kurie susidaro dėl tos sankryžos su Narbuto g. Pavyzdžiui, Narbuto g. palikti vieną juostą prieš sankryžą, iš Kęstučio g. irgi vieną. Tokiu atveju galima būtų vienu metu leisti srautą ir iš Kęstučio g. ir iš Narbuto g. (nuo centro pusės). Nuo kalno važiuojančių į centro pusę vakarais nėra daug, tad galėtų ilgiau pastovėti prie raudonos.
                            Tik jeigu T. Narbuto atsirastų A juosta. Vakarais iš centro ten siaubingi kamščiai.

                            Comment


                              Aš už, bet neturės savivaldybė tokių kiaušų. Aš dar siūlyčiau drausti vakarinio piko metu Saltoniškių/Narbuto gatvėje piko metu važiuoti tiesiai (link Panoramos)

                              Comment


                                Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                Aš už, bet neturės savivaldybė tokių kiaušų. Aš dar siūlyčiau drausti vakarinio piko metu Saltoniškių/Narbuto gatvėje piko metu važiuoti tiesiai (link Panoramos)
                                Čia iš kurios pusės link Panoramos? Ne iš Konstitucijos prospekto tikiuosi?

                                Šiaip, Žvėryne galima truputį paeksperementuoti, pvz. ryte Vytauto ir Kęstučio gatvės vienakryptės prieš laikrodžio rodyklę (išskyrus VT), vakare - pagal laikrodžio rodyklę. Ir troleibusai kamščiuose nestovės, ir srautas susibalansuos. Tik tiek, kad Vytauto gatvėje stipriai padidės automobilių srautas.

                                Comment


                                  Aš pats Vytauto g gyvenu, tai blogiau kažin ar gali būt Siūlau atvažiavus nuo Vytauto g uždraust, nes kiek esu pastebėjęs, daug mašinų po darbų važiuoja į Panoramą, kad išvengt "Pedagoginio žiedo"

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Teoriškai turbūt galima būtų įdomiai išspręsti kamščius, kurie susidaro dėl tos sankryžos su Narbuto g. Pavyzdžiui, Narbuto g. palikti vieną juostą prieš sankryžą, iš Kęstučio g. irgi vieną. Tokiu atveju galima būtų vienu metu leisti srautą ir iš Kęstučio g. ir iš Narbuto g. (nuo centro pusės). Nuo kalno važiuojančių į centro pusę vakarais nėra daug, tad galėtų ilgiau pastovėti prie raudonos.
                                    Va ką turiu omenyje. Įdomu ar toks sprendimas padidintų sankryžos pralaidumą ar ne.

                                    Click image for larger version

Name:	image_87821.jpg
Views:	408
Size:	195,9 kB
ID:	1728504

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      Oi, ties Žvėryno st. tai duodu 100%, kad nenaikins. Juk tas viadukas per toli, kad galėtų būti patogi alternatyva kirsti gatvę. O va tą dešiniau perėją tai tikrai naikintų...
                                      O kaip čia suprasti? Panašu į vieną šalia kitos perėjos. Ar kai įsijungia šviesoforas, pėstieji vis tiek nebetrukdo eismui, nes transportas vis tiek stovi? Ar visgi...

                                      Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	394
Size:	195,6 kB
ID:	1728558

                                      Comment


                                        Nelabai supratau, ką čia primalei. Šviesoforai suderinti ten ir iš esmės netrukdo, t.y. netenka stovėti prie vienos raudonos, pavažiuoti 20 metrų ir tada atstovėti prie kitos raudonos.

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                          Va ką turiu omenyje. Įdomu ar toks sprendimas padidintų sankryžos pralaidumą ar ne.

                                          Click image for larger version  Name:	image_87821.jpg Views:	1 Size:	195,9 kB ID:	1728504
                                          Man atrodo tai nieko neduos. Nes is pradziu padarant viena juosta Narbuto g. tu sumazini beveik dvigubai vieno ciklo pralaiduma lengviosioms, paskui sukuri kazkokia papildoma tarpine sviesoforo faze, per kuria viena Narbuto puse stoves o kita vaziuos ir tik islygini ta prarasta skirtuma.
                                          Jau nekalbant apie tai, kad susiaurejimas iki vienos juostos yra LABAI konfliktine vieta, kur vaziuojantiems ta antra juosta teks kartais gerokai pastabdyt visa srauta, nes ju nenores ileist. O jei ileidines pirma juosta, stabdys srauta jau ten.. zodziu bus tik dar didesni kamsciai. Ne veltui dabar pries sankryzas yra platinama o ne siaurinama.
                                          Panasi situacija ir is Seliu g. puses.
                                          Ir aisku kentes pestieji, nes dar dvigubai ilgiau lauks zalios kaip ir kertant Narbuto taip ir Seliu, kas yra nepriimtina.
                                          Tuo labiau su isbalansuoji ir sekanti pesciuju perejos sviesofora per Narbuto. Ji priderinant prie sito gausis kad kertant viena puse pestieji stoves du kart ilgiau prie raudonos nei kertant antra puse, kas yra gan keista ir jie rinksis toje skiriamojoje juostoje. Dabar irgi tos abieju pusiu fazes turbut nesutampa, neziurejau, bet ten nera labai ilgas skirtumas.
                                          Sorry, nepades.
                                          Paskutinis taisė SoulMulticast; 2019.06.14, 10:10.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X