Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • thomcius
    replied
    Jūs netingėkite atsiversti kelis lapus ir neteks spėlioti ar improvizuoti. Bus galima sakyti du atskiri tiltai, tai bus ir šalikelės, bus ir pėstiesiems pasišalinti nuo tilto šaligatviai jei kas nutiktų, tarp tiltų liks mažesni nei metro tarpai, nuo 50 iki 75 cm.

    Click image for larger version

Name:	image_90070.jpg
Views:	3119
Size:	63,3 kB
ID:	1936908
    Attached Files

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

    mano supratimu, kraštiniai tiltai vietiniam, transportui centrinis magistraliniam? tai tokia konfiguracija ten negali but, nes tai būtų įspūdingai nesaugu.
    Betoninis barjeras daug vietos neužima

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė julius Rodyti pranešimą

    manau bus šiek-tiek kukliau:

    Click image for larger version

Name:	image_116241.png
Views:	3161
Size:	3,86 MB
ID:	1936887
    mano supratimu, kraštiniai tiltai vietiniam, transportui centrinis magistraliniam? tai tokia konfiguracija ten negali but, nes tai būtų įspūdingai nesaugu.

    Komentuoti:


  • skyrma
    replied
    Tai taip, bus 8 juostos kaip ir pavaizdavai. Aš tik norėjau parodyti, kad ten yra pakankamai pločio viskam. Bet net ir darant 4 juostas vietoje 2 dabartinių visam magistraliniam srautui apkrova ant tilto kolonų stipriai padidės.
    Paskutinis taisė skyrma; 2021.12.16, 14:25.

    Komentuoti:


  • julius
    replied
    Parašė skyrma Rodyti pranešimą

    Vizualiai telpa net po dvi juostas į tarpus tai bus pilnai vietos ir skiriamosioms ir kelkraščiams.

    Bandau tik įsivaizduoti kokio stambumo turėtu būti vidurinio tilto konstrukcija... Šoniniai palyginus turėtų atrodyti kaip liesi gimnastai.

    Click image for larger version Name:	Untitled-1.jpg Views:	1 Size:	288.2 KB ID:	1936868
    manau bus šiek-tiek kukliau:

    Click image for larger version

Name:	image_116241.png
Views:	3161
Size:	3,86 MB
ID:	1936887

    Komentuoti:


  • skyrma
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

    O skiramąjai vietos nereikia?
    Vizualiai telpa net po dvi juostas į tarpus tai bus pilnai vietos ir skiriamosioms ir kelkraščiams.

    Bandau tik įsivaizduoti kokio stambumo turėtu būti vidurinio tilto konstrukcija... Šoniniai palyginus turėtų atrodyti kaip liesi gimnastai.

    Click image for larger version  Name:	Untitled-1.jpg Views:	1 Size:	288.2 KB ID:	1936868
    Paskutinis taisė skyrma; 2021.12.16, 12:36.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

    O skiramąjai vietos nereikia?
    Skiriamajai daug vietos nereikia, 1,5-2 m gali likti ir dar apšvietimo stulpai tilps

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė skyrma Rodyti pranešimą

    Po juostą į tarpą laisvai tilps. Vidurinį dalinai griaus.


    O skiramąjai vietos nereikia?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Spėju sutalpins 4 juostas, bet nebus kelkraščių. Tikiuosi išlaikys 110 km/h, nes tokiam greičiui kelkraščiai nebūtini.

    Komentuoti:


  • skyrma
    replied
    Parašė daktaras Rodyti pranešimą
    Man tik labai įtartinai arti vienas kito yra naujasis ir šitas vidurinis tiltai. Atrodo, kad fiziškai sunkiai sutalpins naują 4 (KETURIŲ) juostų tiltą
    Po juostą į tarpą laisvai tilps. Vidurinį dalinai griaus.

    Parašė delfi
    Planuojama, kad pirmojo etapo, kuriame numatyta tiltų statyba ir rekonstrukcija, darbai bus atlikti per penkerius metus. Tai reiškia, kad vienas tiltas bus dalinai nugriautas, o pastatyti du nauji iki 2023 metų.
    Parašė skyrma Rodyti pranešimą
    Click image for larger version  Name:	DJI_0017.jpg Views:	1559 Size:	531.9 KB ID:	1922906
    Paskutinis taisė skyrma; 2021.12.15, 18:43.

    Komentuoti:


  • miraged
    replied
    Parašė daktaras Rodyti pranešimą
    Man tik labai įtartinai arti vienas kito yra naujasis ir šitas vidurinis tiltai. Atrodo, kad fiziškai sunkiai sutalpins naują 4 (KETURIŲ) juostų tiltą
    iš viršaus ne taip itartina kaip važiuojant gyvai. pridėti po juostą iš kraštų atrodo neužims daug vietos https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...245764:7385448

    Komentuoti:


  • daktaras
    replied
    Man tik labai įtartinai arti vienas kito yra naujasis ir šitas vidurinis tiltai. Atrodo, kad fiziškai sunkiai sutalpins naują 4 (KETURIŲ) juostų tiltą

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    LRT.lt 2021.12.06
    Ruošiamasi rekonstruoti Kleboniškio tiltą ties Kaunu – skelbiamos rinkos konsultacijos
    Lietuvos automobilių kelių direkcija rangovus kviečia dalyvauti rinkos konsultacijoje dėl vidurinio tilto per Nerį, vadinamo "A. Meškinio tiltu", esančio šalia baigiamo statyti tilto (magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruože nuo 99,03 iki 100,47 km) rekonstravimo, skelbiama pranešime žiniasklaidai.

    Pasak VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovo Remigijaus Lipkevičiaus, rinkos konsultacijomis siekiama iš anksto informuoti rinką apie būsimą pirkimą ir sudaryti sąlygas pateikti pastabas ir pasiūlymus dėl būsimo pirkimo objekto iki pirkimo pradžios. Be to, kartu skelbiamas techninis darbo projektas, planuojami kvalifikaciniai reikalavimai ir ekonominio naudingumo kriterijai. Rinkos dalyviai pastabas gali teikti iki šių metų gruodžio 10 dienos.

    Po rinkos konsultacijų bus skelbiamas pirkimas minėtam tiltui rekonstruoti. Pirkimą planuojama paskelbti kitų metų pirmąjį ketvirtį.

    Planuojama, kad "A. Meškinio tiltas" galėtų būti rekonstruotas iki 2023 m. pabaigos. Rekonstravus šį tiltą, ketinama rekonstruoti likusį trečią (pietinį) tiltą per Nerį. Šiuo metu ties Kaunu baigiama naujo tilto (šiaurinio) per Nerį statyba su viaduku per Jonavos gatvę.

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-konsultacijos

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą

    Manau kad šitas viadukas turi labai daug potencialo. Matysim ar jis bus išnaudotas.

    Mano nuomone reikia aiškių "aplinkelio" tipo kelių iki pagrindinių gyvenviečių (Domeikavos, Užliedžių, Giraitės) ir aiškios gatvių struktūros ten kur dabar laukai. Ta prasme reikia "street grid" su tiesiom gatvėm, o ne chaotiškai savaime atsirandančių gatvių su akligatviais į visas puses.
    Atsiradus struktūrai, čia taptų patraukli vieta tolesnei miesto plėtrai.
    Akligatviai gerai. Taip ramu gyventi akligatvio gale

    Komentuoti:


  • Effka
    replied
    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą

    Manau kad šitas viadukas turi labai daug potencialo. Matysim ar jis bus išnaudotas.

    Mano nuomone reikia aiškių "aplinkelio" tipo kelių iki pagrindinių gyvenviečių (Domeikavos, Užliedžių, Giraitės) ir aiškios gatvių struktūros ten kur dabar laukai. Ta prasme reikia "street grid" su tiesiom gatvėm, o ne chaotiškai savaime atsirandančių gatvių su akligatviais į visas puses.
    Atsiradus struktūrai, čia taptų patraukli vieta tolesnei miesto plėtrai.
    Verslas jau dabar mato šio viaduko perspektyvas ir greitu metu turėtų pradėt dygti sandėliai, logistikos centrai.

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą

    Negaliu atsakyti, nes kol kas nelabai suprantu kuris vingis turimas omenyje.
    Pats viadukas tai foto tolumoje matosi.


    Pridedu viaduko schematiką kurią kažkas buvo pasidalinęs forume:
    Manau kad šitas viadukas turi labai daug potencialo. Matysim ar jis bus išnaudotas.

    Mano nuomone reikia aiškių "aplinkelio" tipo kelių iki pagrindinių gyvenviečių (Domeikavos, Užliedžių, Giraitės) ir aiškios gatvių struktūros ten kur dabar laukai. Ta prasme reikia "street grid" su tiesiom gatvėm, o ne chaotiškai savaime atsirandančių gatvių su akligatviais į visas puses.
    Atsiradus struktūrai, čia taptų patraukli vieta tolesnei miesto plėtrai.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Nuotraukoje ne viaduko mazgo "vingis", bet paskirtis tokia pati - padaryti atskirą simetrišką įvažiavimą į žiedą.

    Komentuoti:


  • Luckeris
    replied
    Mano supratimu gretimai autostrados eina dvipusis jungiamasis kelias, iš autostrados veda vienos krypties eismas. Ten kur tie keliai kertasi yra žiedas. Žiedas kaip ir savotiškai panaikina galymybę netyčia išvažiuot į autostradą prieš eismą nes didelė tikimybė, kad jeigu būtų tik ženklas tai dažnu atveju jį pražiopsotų. O vingis yra tam, kad kitaip nelabai išeina įsijungt į žiedą dėl to kur yra išvažiavimas iš autostrados. Atrodo keistai, bet viskas pakankamai logiška.
    Paskutinis taisė Luckeris; 2021.11.13, 20:32.

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Parašė taspac Rodyti pranešimą
    O kokia to vingio, esančio foto viduryje, prasmė?
    Negaliu atsakyti, nes kol kas nelabai suprantu kuris vingis turimas omenyje.
    Pats viadukas tai foto tolumoje matosi.


    Pridedu viaduko schematiką kurią kažkas buvo pasidalinęs forume:

    Komentuoti:


  • taspac
    replied
    O kokia to vingio, esančio foto viduryje, prasmė?

    Komentuoti:

Working...
X