Norėtųsi, kad 2026 vasarą jau būtų galima važiuoti užbaigtu keliu Vilnius-Utena.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A14] Vilnius - Molėtai - Utena
Collapse
X
-
Tai visgi planuoja dubliuojančius kelius? Jų būtinai reikia, kad panaikinti tą chaosą su tiek tiesioginių įvažiavimų į sklypus ir vienkiemius. Dėl manęs šiame kelyja dviejų lygių gali beveik ar visai nebūti - ko labiausiai noriu tai tiesioginių įvažiavimų panaikinimo. Tuo labiau, kad šiame kelyje išskirntinai geros sąlygos panaikinti tiesioginius įvažiavimus, nes pilna vietų kur arba eina žvyrkelis kitoje sklypo pusėje, arba keliukas abiem savo galais pajungtas į plentą ir tt..Parašė Romas Rodyti pranešimąKažkur buvau suradęs A14 rekonstrukcijos antro etapo principinę schemą su jungiamaisiais keliais ir sumažintu mazgų skaičiumi. Tačiau, kol ji bus įgyvendinta, daug kas gali pasikeisti.
- 3 patinka
Comment
-
Ar dar buvo žvyro danga ties 41km jau netoli viaduko ?Parašė sleader Rodyti pranešimą
Tarsi kažkaip kitaip turėtų būti? Užsakovas sprendžia kokio statinio jam reikia. Šiuo atveju kokio tipo, kokio skerspjūvio kelio ir pan.
Nejaugi dabar pats paprašęs "namo 5 asmenų šeimai" projekto, norėtumėt gauti kažkokios ultra prabangios vilos projektą su 8 miegamaisiais ir kt., kuri nei sklype tilptų, nei užtektų pinigų jai pasistatyti. Toks projektas būtų bevertis ir keliautų į šiukšlių dėžę.
Preitą savaitgalį važiavau link Dubingių A14, tai vienareikšmiškai neapsimokėjo, bet norėjau pažiūrėti. Nes Iki Dubingių dar buvo ne vienas šviesoforas su 6-7 min. nuobodaus laukimo.
Comment
-
Išsukau anksčiau per 2812 kelią, nes atsibodo prie šviesoforų stoviniuotiParašė pwxaz Rodyti pranešimą
Ar dar buvo žvyro danga ties 41km jau netoli viaduko ?
Todėl neatsakysiu.
- 1 patinka
Comment
-
Nuo Visalaukės į Dubingius ir taip arčiau 2812 keliu per Dirmeitus, nei 2809 keliu per Rudokų viaduką.Parašė sleader Rodyti pranešimąIšsukau anksčiau per 2812 kelią, nes atsibodo prie šviesoforų stoviniuoti
Kaip suprantu, tarp 28 km (Paberžė - Nemenčinė) ir 37 km Visalaukės dar reikia palūkėti prie šviesoforų.
- 2 patinka
Comment
-
Tikrai taip, bet tikslas buvo pažiūrėti kokia situacija A14.Parašė Romas Rodyti pranešimą
Nuo Visalaukės į Dubingius ir taip arčiau 2812 keliu per Dirmeitus, nei 2809 keliu per Rudokų viaduką.
Kaip suprantu, tarp 28 km (Paberžė - Nemenčinė) ir 37 km Visalaukės dar reikia palūkėti prie šviesoforų.
Šviesoforų iki Visalaukės buvo berods 3 ar 4 ruožai. Tai iš esmės dar neapsimoka ten važiuoti, nes stoviniuoti tenka nemažai.
- 3 patinka
Comment
-
Ten bent policija nuolat stoviParašė znevel Rodyti pranešimąPrie technikos muziejaus sakyčiau užprogramuota nelaimė, lankytojai statosi šalikelėj, daug pėsčiųjų judesio, o ženklo jokio.
Tiesa, nurašyta prieš kokius 20 metų. Bet gal kam ir suveikia
Comment
-
Man kaip tik atrodo, kad daug tokių vietų, kur jokių lygiagrečių kelių nėra. Tarp Molėtų ir Bijūtiškio sankryžos dar yra kažkokių lygiagrečių komunikacijų, bet toliau iki pat Nemenčinės - Maišiagalos kelio sankryžos tas kelias kone vienintelis šiaurės-pietų kryptimi.Parašė spekas Rodyti pranešimą
Tai visgi planuoja dubliuojančius kelius? Jų būtinai reikia, kad panaikinti tą chaosą su tiek tiesioginių įvažiavimų į sklypus ir vienkiemius. Dėl manęs šiame kelyja dviejų lygių gali beveik ar visai nebūti - ko labiausiai noriu tai tiesioginių įvažiavimų panaikinimo. Tuo labiau, kad šiame kelyje išskirntinai geros sąlygos panaikinti tiesioginius įvažiavimus, nes pilna vietų kur arba eina žvyrkelis kitoje sklypo pusėje, arba keliukas abiem savo galais pajungtas į plentą ir tt..
Comment
-
Netikiu, kad darys kokius nors dubliuojančius kelius, nes jiems tiesiog niekur nėra vietos. Atraportuos, kad betonkę sunaikino, pasidalins pinigus ir viso gero 50 metų. O visi žiūrės į penktadienių ir sekmadienių cirkus, kai kolonos vilksis atitvarų tuneliais, o jei koks bumčikas, tai visi stovės dešimtis kilometrų, nes apvažiavimui vietos nėra. Net dviračiui nėra kur vilktis palei atitvarą, tai įdomu, kaip su jais bus, nes kitoj atitvarų pusėj iškart status šlaitas.Parašė spekas Rodyti pranešimą
Tai visgi planuoja dubliuojančius kelius? Jų būtinai reikia, kad panaikinti tą chaosą su tiek tiesioginių įvažiavimų į sklypus ir vienkiemius. Dėl manęs šiame kelyja dviejų lygių gali beveik ar visai nebūti - ko labiausiai noriu tai tiesioginių įvažiavimų panaikinimo. Tuo labiau, kad šiame kelyje išskirntinai geros sąlygos panaikinti tiesioginius įvažiavimus, nes pilna vietų kur arba eina žvyrkelis kitoje sklypo pusėje, arba keliukas abiem savo galais pajungtas į plentą ir tt..
- 2 patinka
Comment
-
Iki Pikeliškių liuks yra platus kelkrastis ,paskui net su dviračiu blogai važiuoti bus , ar koks mopedas važiuos ant 50 įdomu at patogų prasilenkti busParašė Gintarinis Rodyti pranešimą
Netikiu, kad darys kokius nors dubliuojančius kelius, nes jiems tiesiog niekur nėra vietos. Atraportuos, kad betonkę sunaikino, pasidalins pinigus ir viso gero 50 metų. O visi žiūrės į penktadienių ir sekmadienių cirkus, kai kolonos vilksis atitvarų tuneliais, o jei koks bumčikas, tai visi stovės dešimtis kilometrų, nes apvažiavimui vietos nėra. Net dviračiui nėra kur vilktis palei atitvarą, tai įdomu, kaip su jais bus, nes kitoj atitvarų pusėj iškart status šlaitas.
Comment
Comment