Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Norėtųsi, kad 2026 vasarą jau būtų galima važiuoti užbaigtu keliu Vilnius-Utena.

    Comment


      Parašė Romas Rodyti pranešimą
      Kažkur buvau suradęs A14 rekonstrukcijos antro etapo principinę schemą su jungiamaisiais keliais ir sumažintu mazgų skaičiumi. Tačiau, kol ji bus įgyvendinta, daug kas gali pasikeisti.
      Tai visgi planuoja dubliuojančius kelius? Jų būtinai reikia, kad panaikinti tą chaosą su tiek tiesioginių įvažiavimų į sklypus ir vienkiemius. Dėl manęs šiame kelyja dviejų lygių gali beveik ar visai nebūti - ko labiausiai noriu tai tiesioginių įvažiavimų panaikinimo. Tuo labiau, kad šiame kelyje išskirntinai geros sąlygos panaikinti tiesioginius įvažiavimus, nes pilna vietų kur arba eina žvyrkelis kitoje sklypo pusėje, arba keliukas abiem savo galais pajungtas į plentą ir tt..

      Comment


        Parašė sleader Rodyti pranešimą

        Tarsi kažkaip kitaip turėtų būti? Užsakovas sprendžia kokio statinio jam reikia. Šiuo atveju kokio tipo, kokio skerspjūvio kelio ir pan.

        Nejaugi dabar pats paprašęs "namo 5 asmenų šeimai" projekto, norėtumėt gauti kažkokios ultra prabangios vilos projektą su 8 miegamaisiais ir kt., kuri nei sklype tilptų, nei užtektų pinigų jai pasistatyti. Toks projektas būtų bevertis ir keliautų į šiukšlių dėžę.


        Preitą savaitgalį važiavau link Dubingių A14, tai vienareikšmiškai neapsimokėjo, bet norėjau pažiūrėti. Nes Iki Dubingių dar buvo ne vienas šviesoforas su 6-7 min. nuobodaus laukimo.
        Ar dar buvo žvyro danga ties 41km jau netoli viaduko ?

        Comment


          Parašė pwxaz Rodyti pranešimą

          Ar dar buvo žvyro danga ties 41km jau netoli viaduko ?
          Išsukau anksčiau per 2812 kelią, nes atsibodo prie šviesoforų stoviniuoti Todėl neatsakysiu.

          Comment


            Parašė sleader Rodyti pranešimą
            Išsukau anksčiau per 2812 kelią, nes atsibodo prie šviesoforų stoviniuoti
            Nuo Visalaukės į Dubingius ir taip arčiau 2812 keliu per Dirmeitus, nei 2809 keliu per Rudokų viaduką.
            Kaip suprantu, tarp 28 km (Paberžė - Nemenčinė) ir 37 km Visalaukės dar reikia palūkėti prie šviesoforų.

            Comment


              Parašė Romas Rodyti pranešimą

              Nuo Visalaukės į Dubingius ir taip arčiau 2812 keliu per Dirmeitus, nei 2809 keliu per Rudokų viaduką.
              Kaip suprantu, tarp 28 km (Paberžė - Nemenčinė) ir 37 km Visalaukės dar reikia palūkėti prie šviesoforų.
              Tikrai taip, bet tikslas buvo pažiūrėti kokia situacija A14.
              Šviesoforų iki Visalaukės buvo berods 3 ar 4 ruožai. Tai iš esmės dar neapsimoka ten važiuoti, nes stoviniuoti tenka nemažai.

              Comment


                Vakar turėjau progą pravažiuoti gabaliuką senojo Molėtų plento. Vajėzusmarija. Ištisinės kolonos su lenkiančiais per ištisines. Kelio dangos būklė apgailėtina. Užuojauta kam tenka nuolat važinėt.

                Comment


                  Taip senuoju molėtų plentu važiuoti visiška tragedija. Labai daug neadekvačiai ir pavojingai vairuojančių, net furos ten lekia nestabdydamos, ant kelio vingių pilnais ratais išvažiuoja už vidurio linijos, ne kartą tekę skubiai trauktis į šalikelę vengiant susidūrimo

                  Comment


                    Prie technikos muziejaus sakyčiau užprogramuota nelaimė, lankytojai statosi šalikelėj, daug pėsčiųjų judesio, o ženklo jokio.

                    Comment


                      Parašė znevel Rodyti pranešimą
                      Prie technikos muziejaus sakyčiau užprogramuota nelaimė, lankytojai statosi šalikelėj, daug pėsčiųjų judesio, o ženklo jokio.
                      Ten bent policija nuolat stovi Tiesa, nurašyta prieš kokius 20 metų. Bet gal kam ir suveikia

                      Comment


                        Parašė spekas Rodyti pranešimą

                        Tai visgi planuoja dubliuojančius kelius? Jų būtinai reikia, kad panaikinti tą chaosą su tiek tiesioginių įvažiavimų į sklypus ir vienkiemius. Dėl manęs šiame kelyja dviejų lygių gali beveik ar visai nebūti - ko labiausiai noriu tai tiesioginių įvažiavimų panaikinimo. Tuo labiau, kad šiame kelyje išskirntinai geros sąlygos panaikinti tiesioginius įvažiavimus, nes pilna vietų kur arba eina žvyrkelis kitoje sklypo pusėje, arba keliukas abiem savo galais pajungtas į plentą ir tt..
                        Man kaip tik atrodo, kad daug tokių vietų, kur jokių lygiagrečių kelių nėra. Tarp Molėtų ir Bijūtiškio sankryžos dar yra kažkokių lygiagrečių komunikacijų, bet toliau iki pat Nemenčinės - Maišiagalos kelio sankryžos tas kelias kone vienintelis šiaurės-pietų kryptimi.

                        Comment


                          Parašė spekas Rodyti pranešimą

                          Tai visgi planuoja dubliuojančius kelius? Jų būtinai reikia, kad panaikinti tą chaosą su tiek tiesioginių įvažiavimų į sklypus ir vienkiemius. Dėl manęs šiame kelyja dviejų lygių gali beveik ar visai nebūti - ko labiausiai noriu tai tiesioginių įvažiavimų panaikinimo. Tuo labiau, kad šiame kelyje išskirntinai geros sąlygos panaikinti tiesioginius įvažiavimus, nes pilna vietų kur arba eina žvyrkelis kitoje sklypo pusėje, arba keliukas abiem savo galais pajungtas į plentą ir tt..
                          Netikiu, kad darys kokius nors dubliuojančius kelius, nes jiems tiesiog niekur nėra vietos. Atraportuos, kad betonkę sunaikino, pasidalins pinigus ir viso gero 50 metų. O visi žiūrės į penktadienių ir sekmadienių cirkus, kai kolonos vilksis atitvarų tuneliais, o jei koks bumčikas, tai visi stovės dešimtis kilometrų, nes apvažiavimui vietos nėra. Net dviračiui nėra kur vilktis palei atitvarą, tai įdomu, kaip su jais bus, nes kitoj atitvarų pusėj iškart status šlaitas.

                          Comment


                            Parašė Gintarinis Rodyti pranešimą

                            Netikiu, kad darys kokius nors dubliuojančius kelius, nes jiems tiesiog niekur nėra vietos. Atraportuos, kad betonkę sunaikino, pasidalins pinigus ir viso gero 50 metų. O visi žiūrės į penktadienių ir sekmadienių cirkus, kai kolonos vilksis atitvarų tuneliais, o jei koks bumčikas, tai visi stovės dešimtis kilometrų, nes apvažiavimui vietos nėra. Net dviračiui nėra kur vilktis palei atitvarą, tai įdomu, kaip su jais bus, nes kitoj atitvarų pusėj iškart status šlaitas.
                            Iki Pikeliškių liuks yra platus kelkrastis ,paskui net su dviračiu blogai važiuoti bus , ar koks mopedas važiuos ant 50 įdomu at patogų prasilenkti bus

                            Comment

                            Working...
                            X