Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    ELTA 2021.10.26
    Vilniaus–Utenos kelio rekonstrukcija bus tęsiama 2023 metais
    Pasak ministro M. Skuodžio, per septynis mėnesius turėtų paaiškėti, kaip turėtų atrodyti kelias po rekonstrukcijos, o tada bus skelbiami projektavimo ir rangos konkursai.
    „Per septynis mėnesius – iki kitų metų maždaug pirmojo-antrojo ketvirčio sankirtos – nepriklausomi ekspertai turi pasakyti, kokio pločio turėtų būti kelias, kaip turėtų būti atrodyti jungiamieji keliai. Kai tik turime atsakymus, iškart skelbiame projektavimo darbus ir rangos darbus. (...) Jeigu viskas gerai pavyksta, 2023 metų pirmoje pusėje mes jau matysime ten vykdomus rangos darbus,"

    Šiuo metu svarstomos keturios kelio rekonstrukcijos alternatyvos, numatančios dviejų arba trijų eismo juostų magistralę su jungiamaisiais keliais ar be jų, taip pat įvairaus kelio pločio variantą, kai skirtingose atkarpose kelias galėtų būti iki keturių eismo juostų.
    Viso rekonstruojamo kelio ilgis sieks 74 kilometrus. Bendra darbų vertė svyruoja nuo 150 mln. iki 200 mln. Eur.

    https://www.vz.lt/transportas-logist...ma-2023-metais
    http://www.lrt.lt/naujienos/eismas/7...ma-2023-metais

    Comment


      Parašė Romas Rodyti pranešimą
      ELTA 2021.10.26
      Vilniaus–Utenos kelio rekonstrukcija bus tęsiama 2023 metais
      Skuodis tikrai mero rinkimams ruošiasi ar kažkas panašaus. Kiekvieną dieną kepamas straipsnis su jo pavarde. Taip, realių darbų jis padaro santikinai visai nemažai. Bet dabar tiesiog perrašo kitais žodžiais mėnesio senumo informaciją kuri spaudoje ir čia jau buvo skelbta.

      Comment


        Parašė spekas
        Patikėsiu kai bus, bet žinios geros:
        https://www.slideshare.net/Susisieki...ija-iki-2035-m
        Labai prašom nedėti plikų nuorodų be pavadinimo.
        Neaišku, apie ką čia "geros žinios" jei dokumente yra 19 skaidrių

        Turbūt kalbama apie Susisiekimo ministerijos 2021.12.03 d.pristatytą Lietuvos kelių plėtros stratgiją iki 2035 metų, kur viena skaidrė skirta A14, o dar dviejose apie tai užsimenama.

        https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/su...ija-iki-2035-m
        https://www.slideshare.net/Susisiekimoministeri/marius-skuodis-pristat-alies-keli-pltros-strategija-iki-2035-m


        Tiesa pagal ministerijos pateiktą žemėlapį ne visai aišku, kaip eis A14 trasa, nes nuo 2021 m. gruodžio 3 d. Susisiekimo ministerija savo reikmėms pakeitė vietovardžius;
        1) ar esama A14 trasa tarp "senųjų" Vilniaus ir Utenos miestų
        2) ar tarp buvusių Žaslių (Kaišaidorių r), kurie pervardinti į "Vilnių" ir Surdegio (Anykščių r.) kuris pervardintas į "Uteną". Antrame variante gali reikėti tito per Nerį prie Gegužinės ar Zūbiškių. Tačiau transporto strategai turbūt numatė visas reikalingas išlaidas

        Comment


          Ankstesnė Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) Kelių priežiūros ir plėtros strategija iki 2035 metų, kuri buvo paskelbta 2019.05.30 d., buvo itin neambicinga
          Susisiekimo ministras šią savaitę, 2021.12.03 d., pristatė naują Kelių plėtros strategiją - irgi iki 2035 metų.

          Palyginkime, kas yra strateguojama trasos A14 klausimu:
          - Ar tai yra esminis proveržis ir nauja strategija,
          - Ar tik ant kitokio skaidrių šablono sudėliota 2½ metų senumo LAKD prezentacija.

          LAKD strategija - 2019

          https://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/ilg...-tinklo-pletra
          https://sumin.lrv.lt/lt/teisine-info...tra-iki-2035-m

          Ministerijos ir LAKD strategija - 2021

          https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/su...ija-iki-2035-m
          https://www.slideshare.net/Susisiekimoministeri/marius-skuodis-pristat-alies-keli-pltros-strategija-iki-2035-m


          A14 kelio trasa trasa beveik tobula - ji eina eina toliau nuo gyvenviečių. Šiek tiek skiriasi etapai. Neaišku, kodėl įdėta ir II etapas nuo 40 iki 52 kilometro nuo Ličiūnų (Vilniaus/ Molėtų r. riba) iki Bijūtiškio. Ši 12 km atkarpa buvo rekonstruota dar 2010-2011 metais. Daabr net II etape vėl ketinamą ją rekonstruoti 2021-2023 metasi. Ten yra puikus kelais lyginant su "betonke" ir net su dabartine provėžuota A1 autostrada. Būtų suprantama jei pertvarkius visą kelią A14 liktų tik šiuo metu vienas geriausių ruožų (40 - 52 km) būtų rekonstruojams į pabaigą.

          Beje, apsirūkę LAKD ir Susisiekimo minsterijos "geografai" IV etapą Antapusnė - Leliūnai - Paluokesa (52-63 km) nupaišė toje vietoje, kur yra pernai rekontruotas ruožas nuo 16,5 iki 21,0 km (Raudondvaris - KK 108 Vievis-Maišiagala - Nemenčinė.

          Numatyta pagteitinti tiesimą nuo 2030 metų iki 2025 metų (iki Molėtų - iki 2024 metų).
          Teoriškai tai labai gražų. Tačiau etapų kelio tipą iš 4 alternatyvų jie rinks net 7 mėnesius.
          Kiek laiko užtrunka konkursai su skundimasi ir teismas, visi matome. Per 2-3 metus metų Lietuvoje nepavyks nutiesti kelio iki Molėtų
          Bus labai gražu iš LAKD ir ministerijos pusės, jei iki 2025 metų įgyvendins bent pusę pažadų - t.y., bent du etapus

          Comment


            Gerai, kad viešumoje rašoma apie tą absurdišką Riešės šviesoforą, kurio fazės visiškai nesuderintos su skirtingais eismo srautais penktadieniais ir sekmadieniais.

            lrytas.lt 2022.01.03
            Grįžtantys į Vilnių įstrigo spūstyje: kas sugalvojo tokią kvailystę su šviesoforu?
            http://www.lrytas.lt/bendraukime/isk...foru--21931505

            Comment


              Diena.lt 2022.02.15
              Ieškome būdų, kaip dėl kelio Vilnius–Utena žingsnius žengti jau dabar
              Ministras teigia pirmadienį turėjęs susitikimą su priešprojektinius kelio statybos darbų pasiūlymus rengiančia įmone, siekiant apsispręsti, kokios apimties turėtų būti magistralė.
              „Geriausias variantas būtų platus, ne vienos juostos. Bet kad tai padarytume, mums reikia pradėti žemės paėmimo procedūras. Žemės paėmimo procedūros užtruktų 3–5 metus iki statybų“, – aiškino jis. (...)
              Kelio rekonstrukcijos darbai bus vykdomi 5 etapais. Pirmuosius rangos darbus numatoma pradėti ruože nuo 93,65 iki 95,60 km 2022 m. trečio ketvirčio pabaigoje, dabar, kaip nurodoma Susisiekimo ministerijos pranešime, vyksta šio ruožo techninio projekto parengimas. Šiuo metu rengiami kitų ruožų priešprojektiniai sprendiniai. 2022 m. pradžioje bus parengtos alternatyvos ir skelbiami konkursai techniniams projektams parengti.

              https://m.diena.lt/naujienos/vilnius...-dabar-1064149

              Comment


                Aptarti magistralinio kelio Vilnius–Utena rekonstrukcijos priešprojektiniai pasiūlymai

                rodos bus 2+1. ir žemės paėmimas ateityje. o būtų puikiausiai užtekę 1+1 tokiam neintenstyviam keliui. ir greičiau būtų atlikta...

                Comment


                  Gerai, kad bus normalus 2+1. 1+1 tikrai nebūtų užtekę. Ypač kai po kelio sutvarkymo į jį persikels srautas kuris ratais-kvadratais važinėjo, kad nereiktų dardėt betonke.

                  Comment


                    Antruoju etapu, užbaigus žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūras, bus įrengti jungiamieji keliai, o sankryžos rekonstruotos į „turbo“ žiedines sankryžas, įrengiant ir triukšmo sienutes.
                    O kaip jūs interpretuojat šitą sakinį? Kad nebus dviejų lygių sankryžų?

                    Comment


                      Taip, su jungiamaisiais keliais nebus.

                      Comment


                        hm, o aš tai kažkodėl perskaitęs straipsnį jį interpretavau taip, kad apie 2+1 kalbama tik atkarpoje nuo 21,5 iki 39,2 km. Kažkaip net ir atrodo labiau įtikinamas variantas, negu kad 2+1 juostos būtų visame kelyje nuo Vilniaus iki Utenos.

                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                        Gerai, kad bus normalus 2+1. 1+1 tikrai nebūtų užtekę. Ypač kai po kelio sutvarkymo į jį persikels srautas kuris ratais-kvadratais važinėjo, kad nereiktų dardėt betonke.
                        Kažkaip jau ne pirmą kartą pastebiu tamstą reiškiančią interesus dėl 2+1 visoje atkarpoje. Gal kur sodybėlę prie Molėtų ežerų turite, ar ką ?

                        Comment


                          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                          Kažkaip jau ne pirmą kartą pastebiu tamstą reiškiančią interesus dėl 2+1 visoje atkarpoje. Gal kur sodybėlę prie Molėtų ežerų turite, ar ką ?
                          Nuosavos sodybėlės deja ne, bet mėgstu pavažiuot į tuos kraštus. Ir vis penktadieniais vakare į vieną pusę o sekmadieniais vakare į kitą pusę matau begalines kolonas. Ir avarinių situacijų tenka sočiai atsižiūrėt.

                          Comment


                            Molėtų savivaldybė - Kovo 28-ąją Molėtuose aptarti kelio Vilnius - Utena rekonstrukcijos priešprojektiniai pasiūlymai (moletai.lt)

                            UAB „Tec infrastrukture", rengusi priešprojektinius pasiūlymus, įvertindama dabartinę kelio būklę, eismo intensyvumą, avaringumą, sankryžų ir šalutinių kelių skaičių, siūlo pasirinkti alternatyvą, įrengiant trijų eismo juostų kelią Nuo Vilniaus iki Molėtų ir paplatintą 2 juostų kelią nuo Molėtų iki Utenos, pagrindiniuose susikirtimuose su šalutiniais keliais įrengti keturių tipų žiedines sankryžas.

                            Comment


                              https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...karpa-n1166431

                              Magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožas nuo 16,70 iki 21,40 km (abiem kryptimis) bus uždaromas ir kreipiamas apylanka nuo 2022-05-10 07:00 val. iki 2022-05-11 17:00 val. 2022 m. gegužės 10–11 dienomis dėl vykdomų aukštos įtampos elektros tinklų remonto bus uždaromas eismas magistraliniame kelyje A14 Vilnius–Utena nuo 16,70 iki 21,40 km. (Paežeriai, Vilniaus rajono savivaldybė). Eismas kreipiamas apylanka krašto keliais Nr. 108 Vievis–Maišiagala–Nemenčinė ir Nr. 172 Raudondvaris–Giedraičiai–Molėtai.
                              Nenuvažiuokit tiesiai ties Raudondvariu bei Nemenčinės sankryža, nors 3 ar 4 kartą šiemet jau tvarko tuos tinklus.

                              Comment


                                Paskelbtas 30 km kelio Vilnius–Utena ruožo projektavimo konkursas Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) ieško, kas suprojektuos apie 30 km ilgio magistralinio kelio Vilnius–Utena ruožo rekonstrukciją. Ruože nuo Molėtų iki Utenos (nuo 64,3 iki 93,7 km) planuojama tvarkyti kelio dangą, įrengti eismo saugos priemones, pertvarkyti sankryžas.

                                https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...as-221-1689926

                                Comment


                                  Šiuo metu kažkokie darbai A14 kelyje vykdomi? Ar vis dar nesuprojektavo rekonstrukcijos?
                                  Ministras lyg ir žadėjo iki kadencijos pabaigos, bet dabar jau aiškiai matosi, kad nespės.

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                    Šiuo metu kažkokie darbai A14 kelyje vykdomi? Ar vis dar nesuprojektavo rekonstrukcijos?
                                    Ministras lyg ir žadėjo iki kadencijos pabaigos, bet dabar jau aiškiai matosi, kad nespės.
                                    Jokiais darbais ten net nekvepia

                                    Comment


                                      Parašė kinderis Rodyti pranešimą

                                      Jokiais darbais ten net nekvepia
                                      Tuomet teoriškai lieka vos 2 metai įgyvendinimui.
                                      74 km kelio esminei rekonstrukcijai tai kaip ir mažoka?

                                      Comment


                                        Kadand Moletu plentu tenka jau daznai vazineti, norejau paklausti ar nebuvo jokiu kalbu/svarstymu, kad sitoje vietoje, vietoj sviesaforo butu ziedas? https://goo.gl/maps/vrB7peGaoxf96vrd9

                                        Comment


                                          Šią vasarą teko važiuoti A14 ir lijo stipriai beveik visą kelią, tai toks pozityvus pastebėjimas, kad nors ir triukšmas dėl to betono, bet niekur nėra provėžų su vandeniu, ko negalima pasakyti apie A1 ar A2 atostradas, kur greitis nors padidintas iki 130, bet per lietų važiuoti nesaugu dėl balų provėžose.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X