Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    Pasirašytos dvi sutartys:
    - Magistralinio kelio A14 ruožo nuo 21,50 iki 28,40 km rekonstravimo techninio darbo projekto parengimas ir projekto vykdymo priežiūra https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2023-677167
    - Magistralinio kelio A14 ruožo nuo 39,207 iki 51,55 km rekonstravimo ir kelio Nr. 2809 Giedraičiai-Miežoniai-Dubingiai 5,498 km viaduko kapitalinio remonto https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2023-686049
    Abi sutartys su UAB Plentprojektas. Gal kas gali paprasta kalba paaiškinti kiek čia pasistūmėta iki galutinio projekto gimimo?
    Nors LAKD PiaRo pranešime antraštė prasideda nuo žodžio ARTĖJA, tačiau tai kol kas tik projektavimo pradžia,
    Projektavimas užtruks apie metus - bus 2024 m. pavasaris. Vis dar žadama baigti kelio rekonstrukciją iki 2025 metų.

    LAKD 2023.03.10
    Artėja kelio A14 Vilnius–Utena rekonstrukcija:
    Pradedamas projektuoti beveik 43 km ilgio ruožas tarp Riešės ir Molėtų

    Artimiausiu metu bus pradėtas projektuoti betoninio kelio 42,8 km ilgio ruožas tarp Riešės (Vilniaus r.) ir Molėtų. Projektavimo darbai pradedami įsigaliojus 5 atskirų ruožų projektavimo sutartims, kurias su projektuotojais pasirašė AB Lietuvos automobilių kelių direkcija. To paties kelio ruožas tarp Molėtų ir Utenos jau projektuojamas nuo praėjusių metų rudens. (...)
    Pagal pasirašytas sutartis bus suprojektuotas kelio A14 Vilnius–Utena ruožas nuo Riešės iki Molėtų (21,5–64,3 km) – numatoma parengti kelio rekonstravimo techninius darbo projektus

    Minėtame ruože kelias turės būti 3 eismo juostų, eismo saugumui užtikrinti projektuotojai turės numatyti sankryžų pertvarkymo sprendinius, suprojektuoti (...) . Dar vienas projektuotojams keliamas uždavinys – projektuojant kelio ruožus, įvertinti karinio mobilumo aspektą. (...)

    Kelio A14 Vilnius–Utena ruožų nuo 21,5 iki 39,2 km rekonstravimo techniniai darbo projektai turės būti parengti per 11 mėn. o ruožų nuo 39,2 iki 64,3 km – per 13 mėn. nuo sutarčių įsigaliojimo dienos. Bendra visų sutarčių vertė – apie 768 tūkst. eurų. Baigus projektavimą, bus skelbiami viešieji pirkimai rangos darbams atlikti.

    Šiuo metu projektuojamas magistralinio kelio ruožas nuo Molėtų iki Utenos (nuo 64,332 iki 93,726 km) ir jau atliekama projekto ekspertizė Utenos mieste (nuo 93,65 iki 95,60 km). Planuojama, kad rangos darbai ruože nuo Molėtų iki Utenos, įskaitant ir Utenos mieste, bus baigti 2024 m., o ruožas tarp Riešės ir Molėtų bus sutvarkytas per 2025 m.

    https://lakd.lt/naujienos/arteja-kel...eses-ir-moletu
    https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...oletu-92766265

    Comment


      Statau €10, kad 2025.12.31 nebus baigtas, nors https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...u-tokios-gedos
      Noriu tikėti, kad 2025 metais turėsime visą šito [Utenos] kelio rekonstrukciją.
      Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

      Comment


        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
        Statau €10, kad 2025.12.31 nebus baigtas,
        https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...u-tokios-gedos
        Nežinia, ar atsiras prieštaraujančių dėl nebaigimo ir po 2025 metų.
        Nustebino, kad suprojektavus pirmąjį ir vienintelį ruožą Utenoje 93,65 -95,60 km prasidėjo ne konkursavimas, o ekspertizė, apie kurios trukmę nėra rašoma.
        Panašios ekspertizės gali būti taikomos ir tiems 5 projektuojamiems ruožams, apie kuriuos LAKD šiandien parašė, kad "ARTĖJA rekonstrukcija".

        Dabartinio ministro pažadas visą kelią A14 baigti iki 2025 metų lieka galioti
        ​​​​​
        https://alkas.lt/2022/03/28/moletuos...a-atnaujinima/

        Aš tai lažinuosi iš 10 EUR, kad 2025 metais bus kitas ministras.
        Jis galės baksnoti į pirmtaką, aiškindamas, kodėl kelias A14 per tiek metų buvo tik "ekspertuotas", o ne rekonstruotas.
        Paskutinis taisė Romas; 2023.04.08, 06:44. Priežastis: Baksnoti

        Comment


          Negaliu paneigti stiprių prielaidų, nes ministro pažadai tai panašiai kaip D.Kreivio pažadas kad nuo Naujų jau VKJ turėjo šildyti Vilnių, o realybėje mazutą kūrena.
          Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

          Comment


            Tai jau patvirtinta, kad tie 43 kilometrai bus 2+1 juostos? O ar žinome, ar bus 1 lygio sankryžų ar tik 2?

            Comment


              Parašė liootas Rodyti pranešimą
              Tai jau patvirtinta, kad tie 43 kilometrai bus 2+1 juostos? O ar žinome, ar bus 1 lygio sankryžų ar tik 2?
              Tai kad planuose yra tik vieno lygio

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                Tai kad planuose yra tik vieno lygio
                Kas iš esmės lėtins eismą, ypač jei bus patvirtintos žiedinės sankryžos su keliais RK2812 bei RK5207. O kadangi šis kelias laikomas daugiau sezoniniu, tai įdomūs nusimato penktadienio/sekmadienio vakarai tarp Molėtų ir Vilniaus, kai kokia nors "fūra" važiuos 60-70km/h greičiu ir paskui išplatėjus keliui prasidės visuotinis lenkimas (tokių kelių Lietuvoje praktiškai nėra, o ir iki skandinavų yra kur stiebtis), turint galvoje, jog srautas išauga bent perpus, lyginant su Molėtų - Utenos ruožu.

                Comment


                  Nieko nepadarysi: a) "nėra pinigų"; b) "reikia mažinti automobilizaciją".

                  Comment


                    Jau turime varganą trijų juostų A17 Panevėžio aplinkkelį su metaliniais attvarais.
                    Kažkodėl ten avaringumas yra nemažas. Kai atsitinka avarija (ypač siaurojoje dalyje), tai kelias užsikemša visiškai ir ilgam.
                    Gal čia sugalvos ką nors gudresnio, kad atsitikusavarijai kelais nebūtų mirtinai užblokuojamas.

                    Beje, kelyje A14 iki šiol dažniausios avarijso įvykdavo ne dėl susidūrimų (kelias tiesus ir geras matomumas), dėl lenkimų (ypač svavitgaliais važiuoja didžiulės kolonos, kurių klenkti nėra prasmės), ne dėl avarijų susijusių su greičio viršijimu (tame duobėtame kelyje viršyti neįmanoma, o viršijus nieko baisaus dažnai ir neatsitiks, nes matomumas geras), o dėl susidūrimų su laukinias gyvūnais.

                    Comment


                      Parašė liootas Rodyti pranešimą
                      Tai jau patvirtinta, kad tie 43 kilometrai bus 2+1 juostos?
                      Taip.
                      Iš techninės užduoties ruožui nuo 21,5 iki 39,207 km ir ruožui nuo 39,207 iki 64,332 km:
                      Techninio darbo projekto kelio rekonstravimo sprendiniai turi būti parengti pagal pasirinktos I-osios alternatyvos I-ojo etapo sprendinius, t.y. suprojektuotas 3 eismo juostų (2+1) kelias, numatomas sankryžų rekonstravimas.

                      Taip pat pagal techninę užduotį, ruožas nuo 64,332 iki 79,510 km įvardintas kaip kapitalinis remontas, o ne rekonstrukcija, taigi, ten liks 1+1.
                      Paskutinis taisė Kirstukas; 2023.03.14, 15:16.
                      Valstybinės reikšmės susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)
                      Kauno susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)

                      Comment


                        Dar vienas ministro pažadas.
                        Jau yra nesutapimų su ankstesniais terminais - anksčiau buvo žadėta pradėti pirmosios atkarpos Utenoje rangos darbus 2022 m. rudenį ar 2023 m.pirmoje pusėje, o dabar jau nurodomi vėlesni terminai - kažkada "galimai po rugpjūčio". Tuose interviu kažkaip praleidžiama, kiek laiko užtruks konkursai.
                        Bet ministras Skuodis vis vien seka pasakas apie iki 2025 metų baigtą rekonstruoti kelią Vilnius - Utena.

                        LRT.lt 2023.04.04
                        Skuodis: tikimės rugpjūčio mėnesį baigti atkarpos nuo Molėtų iki Utenos projektavimą
                        Marius Skuodis džiaugiasi, kad viso betoninio kelio tarp Vilniaus ir Utenos rekonstravimo projektavimas vyksta sėkmingai. Pasak jo, rugpjūčio mėnesį turėtų būti baigti projektavimo darbai atkarpoje tarp Molėtų ir Utenos, ir tada bus galimai pereiti prie rangos darbų.
                        (...)
                        ​​​​​​​"Nors planas iš pradžių buvo startuoti nuo Vilniaus iki Molėtų, dabar akivaizdžiai projektavimas greičiau baigsis nuo Molėtų iki Utenos. Startuosime ten, ir tikiuosi, metų gale turėsime rangovą ir tam tikrus darbus“, – pažymėjo jis.
                        Ministras tikisi, kad visi darbai kelyje A14 Vilnius–Utena bus baigti iki 2025 m. pabaigos, kaip šiuo metu ir yra suplanuota.
                        ​​​​​https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...s-projektavima
                        Prie to straipsnio įdėtos nuorodos į ankstesnius M.Skuodžio pasipPiaRinimus tai nėra sunku matyti, kaip keičiasi žadami terminai.
                        ​​​​​​​
                        Prieš dvejus metus buvo žadama:
                        LRT.lt 2022.02.15
                        Susisiekimo ministras prakalbo, kaip galėtų atrodyti kelias Vilnius–Utena: darbus nori pradėti kuo greičiau
                        Kelio rekonstrukcijos darbai bus vykdomi 5 etapais. Pirmuosius rangos darbus numatoma pradėti ruože nuo 93,65 iki 95,60 km 2022 m. trečio ketvirčio pabaigoje, dabar, kaip nurodoma Susisiekimo ministerijos pranešime, vyksta šio ruožo techninio projekto parengimas

                        https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...i-kuo-greiciau
                        ​​​​​​​
                        2022 metais III ketvirtį taip nieko nepradėjus ministro pažadai tyliai pasislinko:
                        LRT.lt. 2022.10.26
                        Skuodis: Vilniaus–Utenos kelio rekonstrukcija bus tęsiama 2023 metais
                        „Labai optimistinis scenarijus, 2023 m. pirmą pusę mes jau ten matysime vykdomus rangos darbus.
                        https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ma-2023-metais
                        ​​​​​​​2023 m.vasaros pabaigoje reikės laukti naujo ministro interviu apie "proveržį projektuojant" ir 'tuoj tuoj" pradedamus rangos darbus ar konkursavimą. ​​​​​

                        Comment


                          Rekonstruojama Riešės šviesoforinė sankryža prie IKI parduotuvės "Link molėtų". Iš trišalės sankryžos daroma keturšalė su atšaka į "Naująsias Santariškes".
                          Gal kas nors yra matęs sankryžos brėžinius.

                          Comment


                            Parašė Romas Rodyti pranešimą
                            Rekonstruojama Riešės šviesoforinė sankryža prie IKI parduotuvės "Link molėtų". Iš trišalės sankryžos daroma keturšalė su atšaka į "Naująsias Santariškes".
                            Gal kas nors yra matęs sankryžos brėžinius.
                            Kažkoks gatvės pabraižymas matosi projekto Dangeručio g. 1 viešinime (prekybos paskirties paskirtas).

                            Comment


                              Parašė Romas Rodyti pranešimą
                              Rekonstruojama Riešės šviesoforinė sankryža prie IKI parduotuvės "Link molėtų". Iš trišalės sankryžos daroma keturšalė su atšaka į "Naująsias Santariškes".
                              Gal kas nors yra matęs sankryžos brėžinius.
                              Ten dabar pėstiesiems yra šviesoforas. Kad jiems užsidegė žalia nesimato sukantiems iš D. Riešės į Vilniaus pusę vairuotojams. Labai pavojinga vieta pėstiesiems.

                              Comment


                                Įdomu, ar vis dar lieka galioti ministro pažadai rekonstruoti visą kelią iki 2025 metų pabaigos, Įpusėjo 2023 metai, iki to termino liko tik 2½ metų (neskaitant dviejų žiemos pertraukų).
                                Keliose atkarpose vyksta projektavimas. Tačiau nė viena atkarpa dar nepradėta tiesti ir nėra paskelbti rangos darbų konkursai.

                                Nepradėta tiesti net mažutė atkerpoje Utenos mieste - ten vis vyksta ekspertizės, derinimai, perderinimai ir konsultacijos.
                                Anksčiau buvo žadėta pradėti pirmosios atkarpos Utenoje rangos darbus 2022 m. rudenį ar 2023 m.pirmoje pusėje,

                                Naujas pirkimų portalo CVPP skelbimas dėl mega projekto - 2 km atkarpos Utenoje.

                                CVPP 2023.06.07 Pirkimo numeris: 673445
                                Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A14 Vilnius-Utena ruožo nuo 93,726 iki 95,653 km rekonstravimas
                                II.1) Išankstinės konsultacijos objektas. Informacija, kokio indėlio tikimasi iš konsultacijai kviečiamų subjektų: Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A14 Vilnius-Utena ruožo nuo 93,726 iki 95,653 km rekonstravimas

                                II.2) Išankstinės konsultacijos tikslas: Iki pirkimo pradžios informuoti rinkos dalyvius bei kitus suinteresuotus asmenis apie būsimą pirkimą ir sudaryti sąlygas rinkos dalyviams ir kitiems suinteresuotiems asmenims pateikti pastabas ir pasiūlymus dėl būsimo pirkimo objekto iki pirkimo pradžios. (...)

                                II.5) Preliminari išankstinės konsultacijos trukmė: Data: 2023.06.14

                                https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2023-619824

                                Comment


                                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                  Įdomu, ar vis dar lieka galioti ministro pažadai rekonstruoti visą kelią iki 2025 metų pabaigos, Įpusėjo 2023 metai, iki to termino liko tik 2½ metų (neskaitant dviejų žiemos pertraukų).
                                  Keliose atkarpose vyksta projektavimas. Tačiau nė viena atkarpa dar nepradėta tiesti ir nėra paskelbti rangos darbų konkursai.

                                  Nepradėta tiesti net mažutė atkerpoje Utenos mieste - ten vis vyksta ekspertizės, derinimai, perderinimai ir konsultacijos.
                                  Anksčiau buvo žadėta pradėti pirmosios atkarpos Utenoje rangos darbus 2022 m. rudenį ar 2023 m.pirmoje pusėje,

                                  Naujas pirkimų portalo CVPP skelbimas dėl mega projekto - 2 km atkarpos Utenoje.

                                  CVPP 2023.06.07 Pirkimo numeris: 673445
                                  Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A14 Vilnius-Utena ruožo nuo 93,726 iki 95,653 km rekonstravimas
                                  Būtų juokinga, jei nebūtų graudu...
                                  Mano blogas

                                  Comment


                                    Didelė tikimybė, kad 2024 m. pabaigoje jau bus kitas ministras, tad šiam jau nebereikės vykdyti jokių pažadų

                                    Comment


                                      Kelyje laukia dar du "grandioziniai" darbai: kas važiavo nuo Molėtų link Vilniaus turbūt matė, jog pažymėtos dvi iškilusios plokštės, viena prie Viados, kita tarp Kvistijos ir sankryžos į Nemenčinę ir Paberžę. Laukiam nesulaukiam kol pagaliau jas išpjaus ir uždės asfalto sluoksnį. Vos nepamiršau trečiojo, paties svarbiausio, tai žiniasklaidai parašyti straipsnį koks pavojingas kelias ir esant aukštesnei nei 25 laipsnių temperatūrai galima dangos deformacija, apie ką visuomenė ir ypatingai ta dalis, kuri keliu naudojasi intensyviai, tikrai nežino.

                                      Comment


                                        Turint omenyje, kad kalbam tik apie 2 km ruožą, tai projekto laiko juosta yra kažkas wow
                                        * 2021 06 21. Pirmiausia, 2021–2023 m., planuojama rekonstruoti arčiausiai Utenos esantį kelio ruožą Šilinės miškas–Utena (nuo 93,65 iki 95,60 km). https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz84PmcGUYa
                                        * 2021 12 31. Pranešimas apie projektavimą https://www.utena.lt/index.php/lt/co...902-2021-12-31
                                        * 2022 02 15. Pirmuosius rangos darbus numatoma pradėti ruože nuo 93,65 iki 95,60 km 2022 m. trečio ketvirčio pabaigoje, dabar, kaip nurodoma Susisiekimo ministerijos pranešime, vyksta šio ruožo techninio projekto parengimas.https://m.diena.lt/naujienos/vilnius...-dabar-1064149
                                        * 2023 06 07. Išankstinės konsultacijos objektas. Informacija, kokio indėlio tikimasi iš konsultacijai kviečiamų subjektų: Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A14 Vilnius-Utena ruožo nuo 93,726 iki 95,653 km rekonstravimas https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2023-619824

                                        Per 2 metus atėjom iki rinkos konsultacijos. Pati atkarpa net ne betonkė ir tik 2 km. Realiai ši atkarpa naudojama A6 keliu važiuojančių vilkikų, kurie aplenkinėja miestą tai yra daugiau net nei A14 reikšmės - tai atkarpa miestui, A6 ir A14 keliams. Įdomu kokie veiksmai bus po pasikonsultavimo su rinka

                                        Comment


                                          Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                                          Per 2 metus atėjom iki rinkos konsultacijos. Pati atkarpa net ne betonkė ir tik 2 km. Realiai ši atkarpa naudojama A6 keliu važiuojančių vilkikų, kurie aplenkinėja miestą tai yra daugiau net nei A14 reikšmės - tai atkarpa miestui, A6 ir A14 keliams. Įdomu kokie veiksmai bus po pasikonsultavimo su rinka
                                          Po rinkos konsultacijos toliau eis darbų pirkimas ir tada pati rekonstrukcija, lyg viskas aišku (žinoma, jeigu pirkimas pavyks iš pirmo karto).
                                          Valstybinės reikšmės susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)
                                          Kauno susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X