Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ir toliau tęsiasi muilinimas... Nieko konkretaus ir vėl užsiminama tik apie trumpą ruožą Utenos mieste, kurį anksčiau žadėjo pradėti rekonstruoti dar 2022 metais.
    https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/uz...-utenos-miesta

    Comment


      turbut esme, kad timeline nesikeicia:
      "Šiuo metu taip pat intensyviai rengiamasi magistralinio kelio A14 nuo Riešės (Vilniaus r.) iki Utenos rekonstrukcijai – vyksta projektavimo darbai. Planuojama, kad pabaigus ruožo nuo Molėtų iki Utenos projektavimą, rangos darbų konkursas bus paskelbtas dar šiais metais, o nuo Riešės iki Molėtų – 2024 metais.

      Planuojama, kad rangos darbai ruože nuo Molėtų iki Utenos, įskaitant ir Utenos mieste, bus baigti 2024 m., o ruožas tarp Riešės ir Molėtų bus sutvarkytas per 2025 m."

      Comment


        Gal formaliai darbų laiko juosta ir nesikeičia, bet reiktų prisiminti visus pažadus, susijusius su rekonstrukcijos darbais, po to kai Susisiekimo ministerijai pradėjo vadovauti Skuodis ir pamatysit, jog ir tiek laiko juosta pakitusi, tiek darbų eiga.

        Comment


          Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
          turbut esme, kad timeline nesikeicia:
          "Šiuo metu taip pat intensyviai rengiamasi magistralinio kelio A14 nuo Riešės (Vilniaus r.) iki Utenos rekonstrukcijai – vyksta projektavimo darbai. Planuojama, kad pabaigus ruožo nuo Molėtų iki Utenos projektavimą, rangos darbų konkursas bus paskelbtas dar šiais metais, o nuo Riešės iki Molėtų – 2024 metais.

          Planuojama, kad rangos darbai ruože nuo Molėtų iki Utenos, įskaitant ir Utenos mieste, bus baigti 2024 m., o ruožas tarp Riešės ir Molėtų bus sutvarkytas per 2025 m."
          Tokius tempus (per metus atkarpa nuo Riešės iki Molėtų) įvykdyti matyt reiktų surinkti visus LT dirbančius pajėgumus. Ar čia 2024 metų pradžia-2025 metų pabaiga, po to malimas Š, kad 2024 metų pradžioj konkursai užsitesė, todėl 2025ais nebaigs ?

          Comment


            nu pakomentuoti cia negaliu, bet man vienas baisiausiu dalyku, tai kad su didziosiom atkarpom gali but teismu. Vienas is atmestu bus nelaimingas - bam teismas ir puse metu dingo

            Comment


              Dėl visa ko primenu, kad Utenos plento rekonstravimas prasidėjo dar palei 2006 : ). Palei 2008 užlūžo ir dabar yra kaip yra.

              Comment


                Perkeliu pranešimą iš vienos energetikos temų (talpinau ten, nes supainiojau, jog ten bendra energetikos tema). Akivaizdu, jog kelio statybų neplanuojama tęsti, liko trukdanti elektros dalis.
                __________

                Vilinius-Utena, prie Pašilių karjero, jau pora metų rekonstruotas automobilių kelias, bet dviračių tako ir jungiamojo kelio nesujungė per keliasdešimt metrų. Darys kažką su tais gremėzdais? Pernai buvo viena konstrukcija paguldyta šalia, įtariu tiesiog pakeitė seną tokią pat. Kame reikalas? Man gaila klampot su savo itališkais batais, rupūs miltai.

                https://www.google.com/maps/@54.8465...8192?entry=ttu
                Click image for larger version

Name:	Screenshot (1).png
Views:	2645
Size:	2,69 MB
ID:	2065858
                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  dondc kam klampot jei galima pravažiuot kita puse pasinaudojus požemine perėja?

                  Daug šlykščiau, kad nuo kabako ties Raudondvariu nesigauna asfaltu pravažiuot iki to jungiamojo kelio. Arba 300m lauko keliuku, arba vienkryptė nuovaža trumpam minant kelkraščiu pro ženklą draudžiantį dviračių eismą. Nu arba kabarotis per tiltą kurio „užvažiavimu“ galima nebent užsistumti dviratį.

                  Comment


                    O geras, kažkaip buvo užsifiksavę, kad šaligatvinis asfaltas už požeminės baigiasi ties stotele, bet matau yra dar vienas jungiamasis kelias. Visgi, nagrinėjant street view, grįžti atgal galima tik jau pačioje Nemenčinėlėje, ties 108 keliu, kur baigiasi dvirtakis kitoje kelio pusėje. Visgi apmaudu, labai daug km ten iki grįžimo atgal. Kartais, važiuojant jau pusiau lavono stadijoj, norisi būtent dvirtakiu važiuot, ne gatve, nors matau ji bus visiškai rami.

                    Ties Raudondvariu visada imu nelegalų eismą prieš ženklą, bet užsimetu greičio, kad trumpiau būt. Viaduku įmanoma nenukėlus kojos pravažiuot, bet per lietų labai labai slidi dažyta danga, dar ir kampais banguoja išilgai net pačiame viršuje.
                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                    Comment


                      Grįžimui atgal neblogas variantas pavažiuot porą kilometrų link Nemenčinės ir bus asfaltuotas kelias atgal į tą patį Raudondvarį. Gaila trūksta ~1km asfalto, kad iš Raudondvario būtų galima išlįsti į Kaliną. Tada būtų išvis galima nebesinaudot Molėtų plento dvirtakio parodija.

                      Pagarba pervažiavus per mėlyną tiltą. Man kol kas nėra pavykę pervažiuot neišsisegus. Serpantinuose susegtas labai įdomus žymėjimas iš metalinių sagučių. Matyt neregiams. Tarpai kaip tik tokie, kad telpa plentinio padanga.

                      Comment


                        Nežinia kas atsakingas už Riršės / Kalino šviesoforo reguliavimą A14 14-me kilometre - LAKD ar kažkas kitas


                        Kaip tiems kelininkams ir/ ar eismo reguliuotojams reikia nemylėti savo darbo ir nekęst eismo dalyvių, kad šviesoforo fazes būtų sureguliuotos taip idiotiškai (pavyzdys šį sekmadienį vakare).

                        Buvo laiko suskaičiuoti stovint kamštyje
                        - Išsuskimas iš Riešės ir Kalino: apie 25-30 sekundžių
                        - Važiavimas iš Vilniaus Molėtų kryptimi: 20-25 sekundės (per jas iš Vilniaus pravažiuoja tik 8-12 mašinų, nes daugiau nėra)
                        - Važiavimas iš Molėtų Vilniaus Išsuskimas kryptimi: irgi 20-25 sekundės - vos srautas pajuda ir jau vėl raudona (nors kamštis stovi apie 3 kilometrus)

                        Turbūt tai viena iš iškreiptų priemonių, kuriomis siekiama nulinio greičio Lietuvos keliuose
                        Tik saugumo neprideda, kai kelių kamštis fomuojasi jau nuo HBH / Žaldokynės, kur leistinas greitis yra110 ir priešais važiuojančios mašinos pradeda chaotiškai stabdyti pamačiusios kamštį

                        Comment


                          Ties Raudondvariu/HBH galima nusukt į Dvariškes, žieduke yra rodyklė į Riešę senu Molėtų plentu. Asfalto belikę likučiai, bet puskilometris prastu keliu sutaupo daug laiko.

                          Šiaip ten kaip minimum reikia platinti sankryžą ir padaryti atskiras juostas posūkiui į kairę su rodykle.

                          Comment


                            ar nebutu geriau ten turet turbo ziedo? as jau esu rases LAKD, bet atsakymas buvo: "neplanuojam daryti pokyciu"

                            Comment


                              Geriausia būtų išspręst visiems laikams pastačius viaduką. Reljefas tam labai tinkamas.

                              Ar normali sankryža su atskirom fazėm į kairę, ar turbožiedas geriau nežinau. Bet abi vargu ar atlaikytų srautą. Aplinkinėse pievose statosi daug tiek pramonės, tiek gyvenamųjų namų. Šitoje sankryžoje nemažai transporto apsisukinėja. Vargu ar turbožiedas gerai veiktų su tokiais srautais. Bet ir su faze į kairę reiktų arba ilgos fazės, arba būtų nuolat išlindus uodega iš tos juostos.

                              Comment


                                Pamenu kai atidarinėjo šitą atkarpą (~2008 metais) tai komunikavo, kad kai bus geri laikai grįš prie viaduko statybų. Tai arba pamiršo, arba vis gerų laikų neateina

                                Comment


                                  Oficialus LAKD atsakymas: "magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ir rajoninio kelio Nr. 5210 Bendoriai–Riešė–Kalinas sankryžos (14,16 km) rekonstrukcijos specialusis planas (buv. Nr. 00041200026, dabar. Nr. T00050924), patvirtintas Vilniaus rajono savivaldybės tarybos 2007-09-21 sprendimu Nr. T3-241. Specialieji planai galioja neterminuotai, jų sprendiniai gali būti įgyvendinami laipsniškai (atskirais etapais). Tačiau atkreipiame dėmesį, kad Kelių direkcijos strateginiame plane iki 2035 m. šios sankryžos rekonstravimas nėra suplanuotas."

                                  Comment


                                    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                                    Pamenu kai atidarinėjo šitą atkarpą (~2008 metais) tai komunikavo, kad kai bus geri laikai grįš prie viaduko statybų. Tai arba pamiršo, arba vis gerų laikų neateina
                                    Atvirkščiai - dabar ir atėjo blogi laikai

                                    Comment


                                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                      Geriausia būtų išspręst visiems laikams pastačius viaduką. Reljefas tam labai tinkamas.
                                      Šiaip tikrai užtektų ciklus pareguliuoti pagal srautus ir nereiktų ne tik viaduko bet ir atskirų juostų, srautas ten šiaip mažas ir dažniausiai tik į vieną pusę būna didesnis (pvz. darbo dienos rytais į vieną pusę, vakarais į kitą, savaitgaliais atvirkščiai).
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Šiaip tikrai užtektų ciklus pareguliuoti pagal srautus ir nereiktų ne tik viaduko bet ir atskirų juostų, srautas ten šiaip mažas ir dažniausiai tik į vieną pusę būna didesnis (pvz. darbo dienos rytais į vieną pusę, vakarais į kitą, savaitgaliais atvirkščiai).
                                        Neužtektų ciklus pareguliuoti. Iš šonų irgi nemaži srautai. Dėl to man rodos buvo pailgintas skersinis ciklas iš Riešės/Kalino. Ne vieną kartą penktadienį popiet mačiau kamštį nuo pat Riešės bažnyčios į šitą šviesoforą. Iš Kalino pusės nemačiau, kad būtų iki tiek, bet irgi neretai būna netrumpa eilutė. Esu kartą apsisukęs ir žvyrkeliu iš Kalino kirtęs kampą į Raudondvarį. Šiaip geras lygus žvyrkelis. Tik atsiradus eismo turbūt būtų nepatenkinti gyvenantys šalia jo.

                                        Molėtų plentu „prieš srovę“ irgi ne tiek mažai eismo būna. Nebent gautųsi vienodesnės eilės

                                        Comment


                                          Artėja didesni darbai, paskelbta rinkos konsultacija ruožo tarp Molėtų ir Utenos kapitaliniam remontui (64,332-79,510 km ir 79,510-93,726 km).
                                          Turėtų rugsėjį skelbti ir rangos darbų pirkimą.
                                          Valstybinės reikšmės susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)
                                          Kauno susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X