Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Super, 4 juostos - į vieną.

    Comment


      Jei važiavimo kryptimi, panašiau, trys į vieną Techniškai, tik dvi į vieną + greitėjimo juosta.

      Comment


        Kažkodėl pusė šitos atkarpos 50 km/h, kita pusė 110 Čia kad būtų galima iš lėto važiuojant pasigrožėti tais kelis metus remontuotais 4 km?

        Comment


          Kažkaip keista, kad PR'as tyli dėl šios atkarpos - nei kaspino kas kirpo, nei didžiavosi
          Vakar važiavau, jau visoje atkarpoje 110 km/h limitas, o kelias "ledas"

          Update: atsidariau viršuje Delfi nuorodą, kaip suprantu ten ir buvo straipsnis apie pabaigą darbų, tik ne taip aiškiai išreikštas kaip dažniausiai būna.

          Comment


            Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
            Kažkaip keista, kad PR'as tyli dėl šios atkarpos - nei kaspino kas kirpo, nei didžiavosi
            Vakar važiavau, jau visoje atkarpoje 110 km/h limitas, o kelias "ledas"

            Update: atsidariau viršuje Delfi nuorodą, kaip suprantu ten ir buvo straipsnis apie pabaigą darbų, tik ne taip aiškiai išreikštas kaip dažniausiai būna.
            Rinkimai dar ne rytoj - neatmeskime, kad tiesiog laukia tinkamo komunikacijai momento.

            Comment


              ~90 km kelio rekonstrukcija matomai užtruks apie 24 metus. Nuo 2006 iki 2030. Pagirtina.

              Comment


                Parašė spekas Rodyti pranešimą
                ~90 km kelio rekonstrukcija matomai užtruks apie 24 metus. Nuo 2006 iki 2030. Pagirtina.
                Ne 90 km, o gerokai mažiau, apie 66 km rekonstruojama.

                Comment


                  66km dvidešimt keturis metus.Skamba kaip nupindėjimas kubu.

                  Comment


                    O ką padarysi, kad daugiau nei 10 metų kelias stovėjo netvarkomas. Nors tiek gerai, kad dabar po gabaliuką tvarkys tiek nuo Vilniaus tiek nuo Utenos pusės. Tiesa, dabar vėl keletos metų pauzė nusimato iki 2023

                    Comment


                      Įsivaizduoju, kaip projektuotojai 1980 metais rimtais veidais planavo 2010-2020 m. kelių remontus (kai kurių net nepastatytų).

                      Comment


                        Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                        Kažkaip keista, kad PR'as tyli dėl šios atkarpos - nei kaspino kas kirpo, nei didžiavosi
                        Vakar važiavau, jau visoje atkarpoje 110 km/h limitas, o kelias "ledas"

                        Update: atsidariau viršuje Delfi nuorodą, kaip suprantu ten ir buvo straipsnis apie pabaigą darbų, tik ne taip aiškiai išreikštas kaip dažniausiai būna.
                        Pagal naujus planus rekonstruos iki 2030 m. (Ne)Keista, kad praimas eilinį kartą pamiršta savo skambius pažadus.. Aišku 2018m rinkimai dar toli buvo..

                        https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...na-221-1026370

                        Comment


                          Betoninis kelias P1 (dab. A14) Vilnius-Molėtai-Utena
                          Visalaukės kryžkelė (37 km)
                          Apie 1985-1989 m.

                          http://www.dirst.lt/2020/05/28/senjo...28-2020-05-28/

                          Comment


                            ELTA 2020.11.20
                            Kitų metų biudžete siūloma skirti lėšų keliui Vilnius-Utena
                            Kitų metų valstybės biudžete siūloma Susisiekimo ministerijai, Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimui, numatyti papildomą 2,5 mln. eurų sumą atlikti kelio A14 rekonstrukcijos galimybių studijos ruošimo ir projektavimo darbus.

                            https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=85783241

                            Comment


                              už 188 mln. eurų iš viso ketinama sutvarkyti 66,6 km.
                              Parašė Romas Rodyti pranešimą
                              ELTA 2020.11.20
                              Kitų metų biudžete siūloma skirti lėšų keliui Vilnius-Utena
                              Tai jei skyrė kitų metų biudžete 2,5 mln. eurų, tai tiek pinigėlių užteks lygiai 0,885638 kilometro Valio!

                              Comment


                                Čia labiau Utenos deputato PiaRas, kaip jis stengiasi dėl savo rinkėjų..

                                Comment


                                  Parašė liootas Rodyti pranešimą

                                  Tai jei skyrė kitų metų biudžete 2,5 mln. eurų, tai tiek pinigėlių užteks lygiai 0,885638 kilometro Valio!
                                  Tai kad šie pinigai ne kelio rekonstrukcijai skiriami, o galimybių studijos ruošimui ir projektavimo darbams, kas į kilometrus niekaip nėra konvertuojami.

                                  Comment


                                    Vis tiek kaip projektui tai daug. Kodėl, pavyzdžiui, valstybė LAKD pavidale neužsako tipinių tiltų, viadukų projektų, kurie būtų suprojektuoti vieną kartą ir ilgam laikui, o paskui tik pritaikomi konkrečiai vietai tiesiant, remontuojant kelius visoje Lietuvoje?
                                    Paskutinis taisė Al1; 2020.11.23, 09:50.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Vis tiek kaip projektui tai daug. Kodėl, pavyzdžiui, valstybė LAKD pavidale neužsako tipinių tiltų, viadukų projektų, kurie būtų suprojektuoti vieną kartą ir ilgam laikui, o paskui tik pritaikomi konkrečiai vietai tiesiant, remontuojant kelius visoje Lietuvoje?
                                      Na iš principo, mano manymų - darbo daug, o naudos gali būti 0. nes pirmiausia tas tipiškumas tik paviršiuje, o giliau dažnai skiriasi. Pirmiausia būtų protegavimas, tipinio projekto autorių, nes didžiausia tikimybė - kad jiems būtų skirta koreguoti, čia jau su skaidrumų daug problemų atsiranda. O jei bendros komandos susūrimas - tai vieni lygesni nei kiti, galutinės tipo formos sukūrimas - labai diskutuotinas. vieni sakys tarkim metaliniai geresni, kiti monolitiniai, o treti surenkami. Šiaip čia slidus reikalas. Nes panašiai dabar vyksta BIM sistemos kūrimas- teoriškai gerai. Praktiškai bardakas viduje. Nei produkto nei sistemos normalios gali ir nebūti. Plius kas prižiūrės standartus ir sistema - jau didžiuliai pinigai.
                                      Dar panašiai buvo anksčiau su sovietinėmis serijomis. Tenkant ekspertuoti tokius statinius, tai dažnai padaromi pakankamai individualūs sprendimai. Plius, poreikis tikrai nedidelis. Suprojektuoti standartinį sprendimą plius pritaikyti kokius max 10 kartų Lietuvoje(tam tikras rodikliai turi atitikti, dydis, intensyvumas ir t.t), na nežinau ar bus racijos, nes pritaikant prie konkrečių salygų reikia nemažai dar perskaičiuoti. Kokius pėsčiųjų dar kaip ir vyksta, bet su automobiliniais, tai abejoju ar tai racionalu.

                                      Comment


                                        Prieš kelis dešimtmečius nutiesto betoninio kelio Vilnius–Utena rekonstrukciją įmanoma baigti 2024-ųjų pabaigoje arba 2025 metų pradžioje, sako susisiekimo ministras Marius Skuodis. Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...-iki-2025-uju/ .
                                        Tik reikia jį susiaurinti....

                                        daugiau čia - https://madeinvilnius.lt/naujienos/transportas/m-skuodis-kelias-vilnius-utena-galetu-buti-atnaujintas-iki-2025-uju/

                                        Comment


                                          Galima - negalima, įmanoma - neįmanoma, per siauras - per platus. Su tokiais postringavimais duok Dieve jiems atnaujinti rekonstrukciją 2024 m pabaigoje ar 2025 m pradžioje.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X