Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tegu kas nors, Lietuvos proto tamsumas prašalina...


    15min.lt 2016 gruodžio 1 d.
    Kelio Vilnius–Utena rekonstrukcija tolsta

    Nutarimas dėl itin prastos kokybės kelio Vilnius–Utena remonto koncesijos būdu buvo prieš beveik metus priimtas dar buvusiame Seime, tačiau konkurso koncesininkui išrinkti paskelbimas dar užtruks ne vieną mėnesį. Jeigu apskritai įvyks, nes naujoji valdžia žada kritiškai įvertinti tiek rengiamas konkurso sąlygas, tiek galbūt patį konkursą, rašo „Verslo žinios“.

    http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...sta-221-720240
    http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...sta-221-720240
    Paskutinis taisė Romas; 2016.12.03, 16:43. Priežastis: Plika nuoroda. Pridėta pavadinimas ir citata

    Comment


      Teko girdėti gandus, kad atsidės projektas ir keisis (iš PPP į standartinį). Paaiškės per porą mėnesių.

      Comment


        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
        Teko girdėti gandus, kad atsidės projektas ir keisis (iš PPP į standartinį). Paaiškės per porą mėnesių.
        Ne gandai: http://vz.lt/transportas-logistika/2...nkta-koncesija

        Apsispręsti žada per kelias savaites.

        Comment


          Kelios savaites kaip visada jau praejo... matyt ponai politikai neturi sodu toj pusej.

          Comment


            Atsisakoma kelio Vilnius-Utena remonto koncesijos būdu
            Susisiekimo ministerijos rašte išdėstyti keli argumentai, kuriuo grindžiamas toks prašymas. Esą koncesijos projektas buvo rengiamas pernelyg ilgai, paskaičiavimai atlikti seniai, todėl jis prarado aktualumą. Be to, prieita išvados, kad būtina gerokai atnaujinti ir patį kelio remonto projektą.
            „Projekto galimybių studijoje nurodytas 1+1 eismo juostų sprendinys turės trūkumų: kelyje išliks priešpriešinio susidūrimo rizika, nes transporto priemonės dažnai lenkia viena kitą; numatytas leistinas maksimalus greitis – 90 km/val., tai reiškia, kad kelionės laikas rekonstruotu keliu ne itin sutrumpės; didelis nuovažų ir vieno lygio sankryžų skaičius ir toliau trikdys pagrindinio kelio transporto priemonių srauto tolygaus važiavimo sąlygas bei turės neigiamos įtakos saugiam eismui; visuomenės lūkesčiai nebus pateisinti, nors investicijų poreikis ir kelio rekonstrukcijos darbų apimtys būtų išties didelės“, – nurodomas toks argumentas.
            Todėl, pasak ministerijos atsakymo, „pagal dabartines naujausias automobilių kelių plėtros tendencijas, eismo saugos kryptis ir siekiant užtikrinti didesnę socialinę–ekonominę naudą visuomenei, tikslingiausia kelią Vilnius–Utena rekonstruoti pagal II a (2+1) kategorijos reikalavimus“.
            http://vz.lt/transportas-logistika/2...oncesijos-budu
            Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

            Comment


              Valio.

              Nes būtų sukišę daug pinigų į vieną juostą ir po to 20 metų negalėtų keisti.

              Comment


                4 juostos nereikalingos, išskyrus dar kelis kilometrus nuo Vilniaus iki sankryžos su keliu į Paberžę. Kai kur pakaktų tik trijų juostų, ten kur kritiška aplenkti. Ir tai tik tarp Vilniaus ir Molėtų.

                Comment


                  Atsimenu 2013 metais buvo diskusija ar 2014 ar 2015 prasidės realūs darbai... Kratykimės toliau dar tik 2017

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    4 juostos nereikalingos, išskyrus dar kelis kilometrus nuo Vilniaus iki sankryžos su keliu į Paberžę. Kai kur pakaktų tik trijų juostų, ten kur kritiška aplenkti. Ir tai tik tarp Vilniaus ir Molėtų.
                    Čia jau vakardienos sprendimai. 4 juostos iki 108 kelio (Nemenčinė-Vievis) arba iki Paberžė-Eitminiškės. 3 juostos iki Molėtų. Kelias platus, kelkraščiai platūs, tikrai tilptų esamoje sankasoje (užuot sankasas nukasus kaip masiškai daroma).

                    Comment


                      – Probleminis kelias yra Vilnius–Utena. Kada galima laukti jo rekonstrukcijos?

                      – Probleminių kelių tikrai labai daug, šis kelias – vienas iš pavyzdžių. Turimą biudžetą mes turime paskirstyti 21 tūkst. kilometrų valstybinių ir 56 tūkst. kilometrų savivaldybių kelių. Kai tą sumą (šiemet tai 500 mln. eurų) paskirstai 70 tūkst. kilometrų kelių, kiekvienam kilometrui ne tiek ir daug pinigų tenka. Iš jų turi būti ir prižiūrima, ir saugaus eismo priemonės diegiamos. Už tuos pačius pinigus turi būti statoma ir „Via Baltica“, ir automagistralė Vilnius–Kaunas, kas mums, kaip tranzitinei šaliai, tikrai labai svarbu. Vilnius–Utena svarbus kelias, bet jis svarbus nacionaliniu lygmeniu, nes ten sunkiasvorio transporto nėra labai daug. Mes jį planuojame sutvarkyti iki 2020 m. Darbai šiame kelyje prasidės arba šių metų pabaigoje, jei orai leis, arba kitais metais. Prasidės nuo Vilniaus, ten, kur baigiasi keturios eismo juostos, ir eis iki Nemenčinės sankryžos. Tikslas – iki 2018 m. pabaigos arba 2019 m. vidurio nutiesti keturias eismo juostas.

                      Skaityti daugiau: http://www.madeinvilnius.lt/naujieno...niais-keliais/ .

                      Comment


                        Prasidės nuo Vilniaus, ten, kur baigiasi keturios eismo juostos, ir eis iki Nemenčinės sankryžos. Tikslas – iki 2018 m. pabaigos arba 2019 m. vidurio nutiesti keturias eismo juostas..
                        Taip greitai? Kažkaip net nesitiki.

                        Comment


                          Norėtųsi šiuolaikinių sprendimų. Ką darys su Senojo Molėtų plento sankryža? Raudondvario sankryžą? ir pačiu lyg ir aplinkeliu Nemenčinė-Vievis? Dar 3 šviesoforai?

                          Tai, kaip sutvarkė Nemenčinės pl., tai ačiū. Kažkas iš sodų/gyvenviečių suką į dešinę - visam srautui uždega raudoną.

                          Gal kas nuorodą į techninius dokumentus įdėti gali?

                          Comment


                            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                            Norėtųsi šiuolaikinių sprendimų. Ką darys su Senojo Molėtų plento sankryža? Raudondvario sankryžą? ir pačiu lyg ir aplinkeliu Nemenčinė-Vievis? Dar 3 šviesoforai?

                            Tai, kaip sutvarkė Nemenčinės pl., tai ačiū. Kažkas iš sodų/gyvenviečių suką į dešinę - visam srautui uždega raudoną.

                            Gal kas nuorodą į techninius dokumentus įdėti gali?
                            Na, buvo numatyti turbo žiedai Reik tikėtis, nieko nepakeitė.

                            Comment


                              „Investuok Lietuvoje“ ir Kelių ir transporto tyrimo instituto ekonominiais skaičiavimais, projekto su 2+1 eismo juostų sprendiniais didžiausi valstybės turtiniai įsipareigojimai nominalia verte būtų nuo 191 iki 288,4 mln. eurų su PVM, t. y. gerokai daugiau, nei nurodyta 2015 m. gruodžio 22 d. Seimo nutarime – 169,3 mln. eurų su PVM.
                              https://www.alfa.lt/straipsnis/50223...ign=infoblokai

                              Ar kas nors galėtų pakomentuoti ar tai realistiška kaina, nes mano ribotu supratimu ji didelė? Jei statyt viadukus, dubliuojančius kelius, kad išvengti "kiekvienas žvyrkelis pajungtas tiesiai į kelią" sindromo, įsibėgėjimo juostas visur kur reikia įrengti, gal tada kaina ir adekvati. Aš bijau, kad bus kaip eilinį kartą - kaina išpūsta, tada kas nors inicijuos antikorupcinį tyrimą ir vėl darbai stos...

                              Comment


                                Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                https://www.alfa.lt/straipsnis/50223...ign=infoblokai

                                Ar kas nors galėtų pakomentuoti ar tai realistiška kaina, nes mano ribotu supratimu ji didelė? Jei statyt viadukus, dubliuojančius kelius, kad išvengti "kiekvienas žvyrkelis pajungtas tiesiai į kelią" sindromo, įsibėgėjimo juostas visur kur reikia įrengti, gal tada kaina ir adekvati. Aš bijau, kad bus kaip eilinį kartą - kaina išpūsta, tada kas nors inicijuos antikorupcinį tyrimą ir vėl darbai stos...
                                Kadangi nagrinėjo ir IL, tai spėju, kad čia kalba eina apie PPP. Tokiu atveju kaina atrodo normali. Kelias belenkokio ilgumo, o ir privatus statytojas jį turėtų prižiūrėti ~20 metų.

                                Comment


                                  Patikėsiu tik tada kai pamatysiu faktą.

                                  Kelio Vilnius–Utena rekonstrukcija prasidės jau kitais metais
                                  http://www.madeinvilnius.lt/naujieno...kitais-metais/

                                  Ištrauka:

                                  Pateikiame Lietuvos automobilių kelių direkcijos informaciją: „Kelių direkcija planuoja pradėti rekonstruoti valstybinės reikšmės magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožus:

                                  1. nuo 16,00 iki 21,50 km – 2018 metais; (kaip suprantu, dalis nuo Vilniaus kur užsibaigia 4 juostos iki sankryžos su Nemenčinės keliu)
                                  2. nuo 21,50 iki 39,60 km – 2019 metais;
                                  3. nuo 52,18 iki 93,65 km – 2020 metais;
                                  4. nuo 93,65 iki 95,60 km – 2019 metais.“ (kaip suprantu, Utenoje nuo sankryžos su A6 iki pietuose esančio žiedo)



                                  Comment


                                    Kelio Vilnius – Utena rekonstrukciją tikimasi pradėti pavasarį
                                    https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=76053393
                                    Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                    Comment


                                      Anot jo, 5 kilometrų ilgio ruože, kuriame savaitgaliais susidaro spūstys, ketinama vietoj dviejų įrengti 4 eismo juostas.E. Skrodenio teigimu, sutvarkyti kitus kelio ruožus ketinama 2019-2022 metais, įrengiant 2+1 juostų sistemą, kai viduriniąja eismo juosta būtų galima važiuoti, priklausomai nuo eismo intensyvumo.

                                      Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=76053393
                                      2+1 yra gerai. Baigsis lenkimai "sutaupyti 3 min".

                                      Comment


                                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                                        2+1 yra gerai. Baigsis lenkimai "sutaupyti 3 min".
                                        Ilgainiui norisi tikėtis, kad visi keliai, turintys pakankamą eismo intensyvumą, turėtų 2+1 profilį Sumažėtų pavojingų avarijų tikimybė Taip pat nereikia išpirkinėti žemės visuomenės poreikiams

                                        Comment


                                          Visuomenės informavimas apie numatomą privažiavimo gatvių prie sklypo (kad. Nr. 0101/0101:1138) ir nuovažos su lėtėjimo ir greitėjimo juostomis valstybinės reikšmės magistraliniame kelyje Nr. A14 „Vilnius- Utena“ (12,235 km), projektavimą

                                          http://www.vilnius.lt/index.php?852082030
                                          Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                          Comment

                                          Working...
                                          X