Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Gėda yra ir kairieji posūkiai tarp Senukų ir Maximos.
    Ukmergės gatvei yra viltis:
    Vakarinio viadukai;
    Šiaurinė g.;
    Ateities g. mazgo sutvarkymas;
    GV estakada.
    Ir tuomet nei vienas iš esančių šviesoforų bus nereikalingas niekam išskyrus parduotuves ir su stipresne Vilniaus miesto administracija bus išvalyta. Neabejoju

    Molėtų plento ateitis - XX a. pabaigos Varšuvos priemiesčiai. Pusė kilometro - šviesoforas, vėl pusė - vėl šviesoforas.

    Comment


      Kelintais daugmaž metais šios prognozes Ukmergės g. ir Molėtų plentui galėtų išsipildyti "optimistiniu" atvėju?

      Comment


        Ar yra kokių naujienų dėl rekonstrukcijos?
        Kaip dėl 2+2 įrengimo atkarpoje http://bit.ly/1XWknyE ?

        Comment


          Parašė Plents Rodyti pranešimą
          Kelintais daugmaž metais šios prognozes Ukmergės g. ir Molėtų plentui galėtų išsipildyti "optimistiniu" atvėju?
          Turėjau vilties, kad greitai. Deja, iš susirašinėjimo su
          Savivaldybe pradėjau suprasti, kad "ne šioje kadencijoje". Savivaldybė, jei reikia nuo kelio pakelti pagalį, nebeturi jokių pajėgumų, kuriuos galėtų pasitelkti. O samdyti - neturi lėšų. Turi kasdienėms funkcijoms - t.y. šluoti, apšviesti. Bet žingsniui į šoną - [vz. uždrausti posūkį į kairę, panaikinti šviesoforą - ne.

          Comment


            Betoninio kelio rekonstrukcijai Seimas skyrė milžinišką sumą
            p.s. įdomiausia tai, kad taip ir liks po 1 juostą. Kaktomūšos garantuotos.
            Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

            Comment


              Suma išties didelė, bet kai pažiūri atstumą - 72 km, tai viskas sustoja į savo vietas. Juk vakarinis aplinkkelis kainavo gerokai daugiau. Taip, aplinkkelis tiesiamas naujas, o čia rekonstrukcija. Bet čia kaip suprantu su 20 metų priežiūra?

              Comment


                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                Betoninio kelio rekonstrukcijai Seimas skyrė milžinišką sumą

                p.s. įdomiausia tai, kad taip ir liks po 1 juostą. Kaktomūšos garantuotos.
                Viabalticos šitiek metų nesugeba 2x2 padaryt, o čia paprastas kelias..

                Comment


                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                  Betoninio kelio rekonstrukcijai Seimas skyrė milžinišką sumą

                  p.s. įdomiausia tai, kad taip ir liks po 1 juostą. Kaktomūšos garantuotos.
                  Šio kelio intensyvumas nesiekia 2x2 keliui rekomenduojamo Džiugios žinios, kad seimas pagaliau pritarė rekonstrukcijai - atsibodo jau pakabą gadinti važiuojant
                  Vz.lt rašo, kad pati rekonstrukcija kainuos apie 61 mln. EUR, kas atrodo kaip normalia kaina (<1 mln. EUR / 1 km).

                  Comment


                    Negaliu patikėt - negi rekonstrukcija pagaliau prasidės?.. Aš apie rekonstrukciją jau gal 10 metų svajoju . Reik per anksti neprisisvajot . Na, bet Kalėdos - stebuklų metas .

                    Gal klausimas per greitas, bet, kaip manot, kada galima tikėtis darbų pradžios?

                    Taip pat įdomu ar visgi pratęs 2+2 žiūrint nuo Vilniaus, ten kur dabar 2+2 baigiasi ir prasideda 1+1, iki sankryžos su Nemenčinės plentu - buvo planai... Labai reikėtų tam ruože.

                    Comment


                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                      Betoninio kelio rekonstrukcijai Seimas skyrė milžinišką sumą

                      p.s. įdomiausia tai, kad taip ir liks po 1 juostą. Kaktomūšos garantuotos.
                      Apšvieskite, kodėl šį klausimą sprendžia Seimas, o ne Vyriausybė?

                      Beje, 80-aisiais kelias buvo palyginti neblogas pagal tuos standartus. Su pažįstamo Lada "aštuntuku" komfortiškai skriedavom tuo metu fantastiniu 140-150 kmh grečiu. (ko nepadarytum daugeliu kitų to meto plentų).
                      Paskutinis taisė Sula; 2015.12.23, 06:54.

                      Comment


                        Parašė spekas Rodyti pranešimą
                        Negaliu patikėt - negi rekonstrukcija pagaliau prasidės?.. Aš apie rekonstrukciją jau gal 10 metų svajoju . Reik per anksti neprisisvajot . Na, bet Kalėdos - stebuklų metas .

                        Gal klausimas per greitas, bet, kaip manot, kada galima tikėtis darbų pradžios?

                        Taip pat įdomu ar visgi pratęs 2+2 žiūrint nuo Vilniaus, ten kur dabar 2+2 baigiasi ir prasideda 1+1, iki sankryžos su Nemenčinės plentu - buvo planai... Labai reikėtų tam ruože.
                        Vakar per radiją šnekėjo berods Kelių direkcijos kažkoks atstovas.. Tai iki Nemenčinės sankryžos bus pratęstas 2+2.

                        O darbai prasidės turbūt ne greitai.. juk turi atrinkti kompaniją, kuri apsiims viskuo. O projektas ar paruoštas? Jeigu ne, tai dar ir jį padaryti užtruks kiek laiko. Juk 70 km atstumas.

                        Comment


                          Liūdesys ir neviltis.

                          Juk kol nesibaigs ši koncesija, negalės daryti 2+2 koncesijos. Palangoje padarė koncesiją, bet ir kelią padarė 2+2.

                          Comment


                            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                            Liūdesys ir neviltis.

                            Juk kol nesibaigs ši koncesija, negalės daryti 2+2 koncesijos. Palangoje padarė koncesiją, bet ir kelią padarė 2+2.
                            2+2?

                            Got sun in my face, sleeping rough on the road

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą
                              Apšvieskite, kodėl šį klausimą sprendžia Seimas, o ne Vyriausybė?

                              Beje, 80-aisiais kelias buvo palyginti neblogas pagal tuos standartus. Su pažįstamo Lada "aštuntuku" komfortiškai skriedavom tuo metu fantastiniu 140-150 kmh grečiu. (ko nepadarytum daugeliu kitų to meto plentų).
                              Lada ir komfortiškai - oksimoronai

                              Comment


                                Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                                Dėkui už netikslumą dėl 1+1. Turime suprasti, kad Palangoje ir be koncesijos būtų apsisukę, nes keli km. Tiesiog norėjo išsibandyti procedūras, apskundimus ir pan.

                                Comment


                                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                  Liūdesys ir neviltis.

                                  Juk kol nesibaigs ši koncesija, negalės daryti 2+2 koncesijos. Palangoje padarė koncesiją, bet ir kelią padarė 2+2.
                                  Tikrai nesame tokie turtingi, kad visur nusitiestumėm keturių eismo juostų kelius. Reikia viską daryti protingai, nes po to netyčia atsitiks taip, kad nepamatuotai ambicingų kelių priežiūrai teks išleisti didžiają dalį KPPP lėšų dalį ir neliks pinigų nei einamiesiems kitų kelių remontams (duobių užtaisymui ar linijų dažymui).
                                  Šiame kelyje intensyvumas nėra tolygus ir jis labiau sezoninis (vasaros sezono savaitgaliais). Kitu metu nelabai susidaro problemų dėl jo pralaidumo.

                                  Comment


                                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                    Tikrai nesame tokie turtingi, kad visur nusitiestumėm keturių eismo juostų kelius. Reikia viską daryti protingai, nes po to netyčia atsitiks taip, kad nepamatuotai ambicingų kelių priežiūrai teks išleisti didžiają dalį KPPP lėšų dalį ir neliks pinigų nei einamiesiems kitų kelių remontams (duobių užtaisymui ar linijų dažymui).
                                    Šiame kelyje intensyvumas nėra tolygus ir jis labiau sezoninis (vasaros sezono savaitgaliais). Kitu metu nelabai susidaro problemų dėl jo pralaidumo.
                                    Čia aš pasakyčiau dėl koncesijos tą patį. Kai yra tavo kelias, nori pakeiti visus kelio ženklus, nes truputį išbluko, nori nekeiti (nes nėra lėšų). O kai ne tavo, tai ką tada? Juk KPPP lėšos priklauso nuo ekonominės padėties, o koncesija moki fiksuotą mokestį ir ekonominė padėtis niekam nerūpi. Galiausiai gali taip nueiti, kad 5-6 kelių koncesijoms (su bendru 400 km ilgiu) eis 80 proc., o likusiems keliams - katino ašaros.

                                    Nereikia 2+2 visam keliui, gal užtektų 2+1 ir 2+2 tik iki Dubingių viaduko. 1+1 yra vakardienos sprendimai 20 metų į ateitį poreikiams.

                                    Comment


                                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                      Betoninio kelio rekonstrukcijai Seimas skyrė milžinišką sumą

                                      p.s. įdomiausia tai, kad taip ir liks po 1 juostą. Kaktomūšos garantuotos.
                                      Rekonstrukcijos kaina 61 mln Eur. Ar ne geriau rekonstrukciją daryti, pavyzdžiui, 5 metus per 3 etapus:
                                      1 etapas - iki 108 kelio 2+2 per rekonstrukcija vyktų metus.
                                      2 etapas - nuo 108 kelio iki Molėtų rekonstrukcija vyktų du metus.
                                      3 etapas - nuo Molėtų iki Utenos rekonstrukcija vyktų du metus.

                                      Darbai būtų atlikti per 5 metus (investicijos po 12,2 mln. Eur) vietoj dabar numatomų 3 rekonstrukcijos metų + 10 priežiūros metų (13 metų bus mokama 13,02 mln Eur). Taip, rekonstrukcija vyktų 2 metus ilgiau ir nepatogumus turėtume - bet dabartiniu atveju 8 metus mokėsime didesnę sumą kasmet... Na taip, įvertinkime, kad darbai pabrangtų, reiktų daugiau skolintis, tačiau dabar numatyta virš 8 % kasmetinė grąža.
                                      Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2015.12.23, 11:02.

                                      Comment


                                        Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                        Gal klausimas per greitas, bet, kaip manot, kada galima tikėtis darbų pradžios?
                                        Darbų pradžia manau tikrai nebus anksčiau 2017 m. Dabar tik sprendimas priimtas skirti finansavimą, o dar laukia koncesijos konkurso dokumentų rengimas, paskui ilgos viešųjų pirkimų procedūros, kurios gali užtrukti metus, nes pirkimas bus tarptautinis.

                                        Comment


                                          Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                                          Rekonstrukcijos kaina 61 mln Eur. Ar ne geriau rekonstrukciją daryti, pavyzdžiui, 5 metus per 3 etapus:
                                          1 etapas - iki 108 kelio 2+2 per rekonstrukcija vyktų metus.
                                          2 etapas - nuo 108 kelio iki Molėtų rekonstrukcija vyktų du metus.
                                          3 etapas - nuo Molėtų iki Utenos rekonstrukcija vyktų du metus.

                                          Darbai būtų atlikti per 5 metus (investicijos po 12,2 mln. Eur) vietoj dabar numatomų 3 rekonstrukcijos metų + 10 priežiūros metų (13 metų bus mokama 13,02 mln Eur). Taip, rekonstrukcija vyktų 2 metus ilgiau ir nepatogumus turėtume - bet dabartiniu atveju 8 metus mokėsime didesnę sumą kasmet... Na taip, įvertinkime, kad darbai pabrangtų, reiktų daugiau skolintis, tačiau dabar numatyta virš 8 % kasmetinė grąža.
                                          Koncesininkas kelią ir prižiūrės, taigi valstybei nereikės to daryti. Mokėsime ne šiaip sau.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X