Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Sankryžos rekonstrukcija (65 km)

    Eismo saugos ir aplinkosaugos priemonių diegimas, III etapas. Sutartis Nr. 3

    Pagal minėtą projektą numatoma pasirašyti dar dvi rangos sutartis, pagal kurias bus nutiesti pėsčiųjų ir dviračių takai ir rekonstruotos sankryžos:

    1. Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena 64,20–65,40 km ruožo sankryžos su keliu Nr.114 Molėtai–Kaltanėnai–Ignalina rekonstrukcija (Utenos regionas, Molėtų raj.). (...)

    http://www.lakd.lt/lt.php/projektai/...ondaskppp/3864

    Comment


      Puikios naujienos. Kada įmanoma reali darbų pradžia 16-21km?
      http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

      Comment


        Rengiamas valstybinės reikšmės magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 52,18 iki 93,65 km rekonstravimo projektas
        2013-11-05 15:04
        Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos užsakymu UAB „Kelprojektas“ rengia valstybinės reikšmės magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 52,18 iki 93,65 km rekonstravimo projektą.
        Statinio statybvietės adresas – Molėtų rajono savivaldybės Luokesos, Čiulėnų, Suginčių seniūnijos ir Utenos rajono savivaldybės Leliūnų ir Utenos miesto seniūnijos.
        Statinio naudojimo paskirtis – inžinerinis statinys (susisiekimo komunikacijos).
        Projektavimo darbų pradžia – 2013 m. III ketvirtis.
        Projektavimo darbų pabaiga – 2014 m. I ketvirtis.
        Projekto rengėjas – UAB „Kelprojektas“ Kelių skyrius (I. Kanto g. 25, LT-44002 Kaunas, projekto vadovas A. Stonius, tel. (8 37) 20 55 21, mob. (8 618) 18844 arba projekto dalies vadovas G. Boruta tel. (8 37) 22 04 83, mob. (8 620) 39821, faksas (8 37) 20 52 27, adresas internete: www.kelprojektas.lt, elektroninis paštas: audrius.stonius@kelprojektas.lt, genius.boruta@kelprojektas.lt.
        Statytojas – Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos, J. Basanavičiaus g. 36/2, LT-03109 Vilnius, tel. (8 5) 232 9600, faksas (8 5) 232 9609, elektroninis paštas: lakd@lakd.lt.
        Su projektiniais sprendiniais galima susipažinti pirmadieniais nuo 700 val. iki 1100 val. projekto rengėjo nurodytu adresu. Pasiūlymus dėl projektinių sprendinių galima teikti iki viešo susirinkimo elektroniniu paštu arba raštu projekto rengėjo nurodytu adresu. Kur ir kada vyks viešas susirinkimas (vieta, adresas ir laikas) bus informuojama papildomai.

        Šaltinis: http://www.utena.lt/?q=lt%2Fnode%2F47763

        Comment


          Vilnius-Utena
          (Vilnius, Seimas) 00,00 - 10,00 (Vanagine) rekonstruota 4 juostos
          (Vanaginė) 10,00 - 16,00 (Raudondvaris) rekonstruota 4 juostos
          (Raudondvaris) 16,00 - 21,50 (Nemenčinės sankryža) rekonstruos 4 juostos
          (Nemenčinės sankryža) 21,50 - 39,20 (prieš Dubingių tilą) rekonstruos 2 juostos
          (prieš Dubingių tilą) 39,20 - 52,18 (Bijutiškis) rekonstruota 2 juostos
          (Bijutiškis) 52,18 - 93,65 (Utena) rekonstruos 2 juostos

          Comment


            Parašė KarolisMorkunas Rodyti pranešimą
            (Nemenčinės sankryža) 21,50 - 39,20 (prieš Dubingių tiltą) rekonstruos 2 juostas
            Nedidelis patikslinimas:
            21,5 km - sankryža su 108 keliu Vievis - Maišiagala - Nemenčinė
            39,2 km yra ties Vilniaus ir Molėtų r. riba
            Rudokų viadukas (kelias 2809 Giedraičiai - Dubingiai) yra 44-me km

            Comment


              Parašė Romas Rodyti pranešimą
              Nedidelis patikslinimas:
              21,5 km - sankryža su 108 keliu Vievis - Maišiagala - Nemenčinė
              39,2 km yra ties Vilniaus ir Molėtų r. riba
              Rudokų viadukas (kelias 2809 Giedraičiai - Dubingiai) yra 44-me km
              Kada galėtų prasidėti realūs darbai?
              http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

              Comment


                Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
                Kada galėtų prasidėti realūs darbai?
                Spėju 2014 vasarą.

                Comment


                  Parašė KarolisMorkunas Rodyti pranešimą
                  Spėju 2014 vasarą.
                  Nemanau kad darbai galėtų prasidėti anksčiau kaip 2015 metais, nes dar reikės pirkti rangos darbus, o tas užtrūks minimum pusę metų. Be to, šiame kelyje sankryžų ties Molėtais rekonstrukcijos iki šiol nėra pradėtos ir neaišku kada prasidės, nors techninis projektas mano žiniomis suderintas jau laaaabai seniai.

                  Comment


                    2013 m. lapkričio 7 d. su UAB „Aukštaitijos traktas“ buvo pasirašyta rangos sutartis, kurios kaina be PVM yra 9,1 mln. Lt, PVM, sumokamas Valstybinei mokesčių inspekcijai, sudaro 1,9 mln. Lt. Planuojama, kad apie 67% sutarties vertės bus finansuojama ES regioninės plėtros fondo lėšomis. Darbai bus vykdomi Utenos ir Vilniaus regionuose.

                    Pagal minėtą sutartį 2 sankryžos Utenos ir Vilniaus regionuose bus rekonstruotos į žiedines, taip pat bus įrengtas šių sankryžų apšvietimas. Utenos regione bus įrengti 3 pėsčiųjų ir dviračių takai. Planuojama darbų pabaiga – 2014 m. spalio mėn. Darbai vyks šiuose keliuose:
                    1. Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena 64,20–65,40 km ruožo sankryžos su keliu Nr. 114 Molėtai–Kaltanėnai–Ignalina rekonstrukcija (Utenos regionas, Molėtų raj.)
                    ...
                    http://www.lakd.lt/lt.php/naujienos/...tis_nr_4/16909

                    Comment


                      Įdomu, kodėl kartu nerekonstruojama Molėtai Pabradė - Vilnius Utena sankryža.
                      http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                      Comment


                        "Valstybinės reikšmės magistralinis kelias" ir jame ruošiamasi įrenginėti žiedines sankryžas?

                        Comment


                          Visai nesuprantu kam tų žiedinių sankryžų Vilniaus-Utenos kelyje reikia... Tik eismą stabdys.... O dar kažkada buvo planai keturias juostas daryt... Atrodo nori tik pinigus sukišt kur jų nereikia. Pilnai užtenka tų nuvažiavimų, kurie yra. Be to Molėtų-Ignalinos bei Vilniaus-Utenos sankryža ir taip geros būklės, nesenai sutvarkyta, o dabar vėl iš naujo... Kažkoks bardakas, lyg nebūtų kur pinigų dėti... Geriau kokį žvyrkelį asfaltuotų ar ilgesnius dviračių takus padarytų.

                          Comment


                            Parašė KarolisMorkunas Rodyti pranešimą
                            Visai nesuprantu kam tų žiedinių sankryžų Vilniaus-Utenos kelyje reikia... Tik eismą stabdys.... O dar kažkada buvo planai keturias juostas daryt... Atrodo nori tik pinigus sukišt kur jų nereikia. Pilnai užtenka tų nuvažiavimų, kurie yra. Be to Molėtų-Ignalinos bei Vilniaus-Utenos sankryža ir taip geros būklės, nesenai sutvarkyta, o dabar vėl iš naujo... Kažkoks bardakas, lyg nebūtų kur pinigų dėti... Geriau kokį žvyrkelį asfaltuotų ar ilgesnius dviračių takus padarytų.
                            Apie šias žiedines sankryžas ir jų reikalingumą buvo jau daug diskutuota. Abi šios sankryžos yra pagrindiniai įvažiavimai į Molėtų miestą, Todėl saugumo ir patogumo sumetimais jos ir rekonstruojamos į žiedines, negi siūlai mesti šimtus milijonų daugialygėms sankryžoms įrengti? Be to magistralinis kelias A14 nėra nei automagistralė, nei aerodromo pakilimo takas, kad negalima būtų pristabdyti eismo saugumo sumetimais.

                            Comment


                              Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                              LAKD paskelbė planuojamus 2014 m. pirkimus. O kurie iš jų iš tikrųjų bus paskelbti parodys laikas .

                              Pirkimo objekto pavadinimas///Numatomas kiekis ar apimtis///Sutarties trukmė///Numatoma pirkimo pradžia

                              Citata:
                              A14 Vilnius-Utena, darbai, 21,50–93,65 km 156 mėn. II-III ketvirtis
                              http://www.lakd.lt/files/pirkimai/2014_0.pdf


                              Tai taip išeina, kad šį kelią rekonstruos 13 metų? Ir ką reiškia pirkimo pradžia? rekonstrukcijos projekto rengimo pradžia ar jau rekonstrukcijos pradžia?
                              http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                              Comment


                                Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
                                http://www.lakd.lt/files/pirkimai/2014_0.pdf


                                Tai taip išeina, kad šį kelią rekonstruos 13 metų? Ir ką reiškia pirkimo pradžia? rekonstrukcijos projekto rengimo pradžia ar jau rekonstrukcijos pradžia?
                                Kelio rekonstrukcija turbūt bus finansuojama PPP būdų (privačiomis ir valstybės lėšomis) apie ką ir buvo kalbėta (kažkur, lyg ir vž.lt). 13-ai metų bus sudaroma sutartis, kelias tiek rekonstruojamas tikrai nebus, per tiek laiko valstybė turėtų išmokėti visą sumą pinigų (rangovas galbūt ne vien pastatys kelią, bet tuos 13 metų jį ir prižiūrės). Pirkimo pradžia reiškia, kad tą ketvirtį tik bus paskelbtas pirkimas (brėžiniai ir kita dokumentacija), rekonstrukcija neprasidės. Beje, prieš kurį laiką buvo paskelbti pirkimai dėl projektų parengimo, taigi projektai turėtų būti parengti, priešingai nei Palangos aplinkkelio atveju, bet nesu dėl to garantuotas. Jei kur nors nusišnkėjau, pataisykite .

                                P.S. Pirkimai dėl projektų parengimo tikrai buvo paskelbti:

                                Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                                Atrodo po truputį projektai iš pagrindų atnaujinti A14 kelią įgauna pagreitį. Paskelbti du konkursai techniniams rekonstravimo projektams paruošti: ruožui nuo 21,50 iki 39,20 km ir nuo 52,18 iki 93,65 km. Tai praktiškai apima visą nerekonstruotą ruožą (neskaitant planuojamo į 4 juostas rekonstruoti ruožo už Vilniaus nuo dabartinio 4 juostų ruožo pabaigos iki 108 kelio). Nuorodos į pirkimus atitinkamai: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l....asp?PID=87311 ir https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l....asp?PID=87356

                                Pirmojo ruožo projekto parengimo terminas 2013 m. liepa, o antrojo 2013 m. rugpjūtis. Matyt tolimesnė eiga po projekto parengimo bus matyti nuo finansavimo galimybių.
                                Paskutinis taisė Xedos; 2014.01.23, 16:07.

                                Comment


                                  Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                                  Kelio rekonstrukcija turbūt bus finansuojama PPP būdų (privačiomis ir valstybės lėšomis) apie ką ir buvo kalbėta (kažkur, lyg ir vž.lt). 13-ai metų bus sudaroma sutartis, kelias tiek rekonstruojamas tikrai nebus, per tiek laiko valstybė turėtų išmokėti visą sumą pinigų (rangovas galbūt ne vien pastatys kelią, bet tuos 13 metų jį ir prižiūrės). Pirkimo pradžia reiškia, kad tą ketvirtį tik bus paskelbtas pirkimas (brėžiniai ir kita dokumentacija), rekonstrukcija neprasidės. Beje, prieš kurį laiką buvo paskelbti pirkimai dėl projektų parengimo, taigi projektai turėtų būti parengti, priešingai nei Palangos aplinkkelio atveju, bet nesu dėl to garantuotas. Jei kur nors nusišnkėjau, pataisykite .

                                  P.S. Pirkimai dėl projektų parengimo tikrai buvo paskelbti:
                                  Taip, Vilnius-Utena bus finansuojamas PPP būdu. 13 metų yra terminas kelio rekonstrukcijai, o paskui priežiūrai, kurią įmonė įsipareigoja daryti, o už tai gaus atsiskaitymus iš valstybės.

                                  Comment


                                    Parašė Marukas Rodyti pranešimą
                                    Apie šias žiedines sankryžas ir jų reikalingumą buvo jau daug diskutuota. Abi šios sankryžos yra pagrindiniai įvažiavimai į Molėtų miestą, Todėl saugumo ir patogumo sumetimais jos ir rekonstruojamos į žiedines, negi siūlai mesti šimtus milijonų daugialygėms sankryžoms įrengti? Be to magistralinis kelias A14 nėra nei automagistralė, nei aerodromo pakilimo takas, kad negalima būtų pristabdyti eismo saugumo sumetimais.
                                    Jei yra viadukas ties Giedraičiai-Dubingiai, tai Molėtai-Ignalina tikrai svarbesnė vieta viadukui. Be to, galbūt būtų galima vietoj 2 sankryžų (Ignalinos ir Inturkės kelio) padaryti vieną bendrą viaduką. Tik klausimas kas pigiau, 2 viadukai, ar vienas su papildomu lygiagrečiu keliu.
                                    Bet viadukas ten neabejotina būtinybė, nes iš Vilniaus į Molėtus vis tik yra eismas sukantis kairėn.

                                    Comment


                                      Jau prasidėję realūs kelių A14 Vilnius-Utena ir 114 Molėtai-Ignalina sankryžos rekonstrukcijos darbai.

                                      Comment


                                        Vakarykštės nuotraukos apie vykdomus eismo ratu įrengimo darbus kelyje prie Molėtų








                                        Comment


                                          Susisiekimo ministerijos planuose – kelio Vilnius–Utena rekonstrukcija

                                          Susisiekimo ministerija siekia įgyvendinti dar vieną viešosios ir privačios partnerystės projektą – rekonstruoti kelią Vilnius–Utena. Kelio remonto darbai prasidės, jei tam pritars Vyriausybė ir Seimas.

                                          Susisiekimo ministerijos planuose – kelio Vilnius–Utena rekonstrukcija
                                          „Prieš kelis dešimtmečius nutiestu betoniniu keliu dėl dangos nelygumų važiuoti ne tik nemalonu, bet ir nesaugu. Skubinti kelio rekonstravimo darbus skatina ir per pastarąjį dešimtmetį bene dvigubai padidėjęs eismo intensyvumas. Seimui siūlome priimti nutarimą, kad projektas būtų įgyvendinamas valdžios ir privataus subjektų partnerystės būdu, juolab kad Vyriausybė palankiai vertina tokius projektus. Ir patirties jau turime – tokiu būdu šiuo metu tiesiamas Palangos aplinkkelis“, – sako susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius.

                                          Pasak ministro, įgyvendinus projektą, keliu Vilnius–Utena bus galima saugiau ir greičiau pasiekti savo kelionės tikslą, sumažės transporto priemonių eksploatacinės išlaidos, geriau funkcionuos vietos verslas ir pagerės žmonių kelionės į darbą ir iš jo sąlygos.

                                          Šio projekto apimtis – kelio Vilnius–Utena ruožas nuo 21,50 iki 93,65 km (72,15 km). Partnerystės sutarties laikotarpis – 13 metų. Viešąjį konkursą laimėjęs ir partnerystės sutartį pasirašęs privatus subjektas atliks kelio Vilnius–Utena ruožo projektavimo, rekonstrukcijos ir dangos stiprinimo bei priežiūros darbus.

                                          Planuojamo įgyvendinti projekto vertė – iki 605 mln. litų. Darbus finansavusiam privačiam verslui valstybė pinigus išmokėtų dalimis. Vyriausybei galutinį sprendimą dėl šio projekto finansavimo, kaip planuojama, priėmus iki šių metų pabaigos, remonto darbai prasidėtų 2016 m., o baigtųsi 2019 m.

                                          Šaltinis: http://www.sumin.lt/lt/naujienos/13246
                                          Tempai tai neišpasakyti. Kelio būklė kritinė, kalbama apie būtinybę rekonstrukcijai,tačiau darbai numatomi tik 2016 metais ir tik jei seimas ir vyriausybė patvirtins PPP. Na ir jei rekonstrukcija vyks 3 metus tai išvis fantastika...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X